Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2005, 20:18
Wuotan
Avatar van Wuotan
Wuotan is offline
Ik was lekker op een mooie zondagmiddag bezig met Diablo 2, had 2 mooie AzureWraiths op m'n Frenzy Barbarian en kwam tot de conclusie dat hij nog niet eens zo slecht was. Dit resulteerde in het geweldig idee te gaan duelen. Helaas had ik iets te weinig dexterity en deed ik m'n Angelic Combo om, en m'n ravenfrosts af. Dit zorgde ervoor dat ik m'n AzureWraits, door het tekort aan dexterity niet meer kon dragen, en zo gauw ik geslacht werd liet ik ze vallen, omdat m'n inventory te vol zat. En toen kwam er een leuke duitse javazon aan die m'n zwaarden jatte. Het was zo grappig dat ik een week lang chagrijnig geweest ben
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2005, 19:18
welle
Avatar van welle
welle is offline
Ik weet nog dat ik een keer met een vriendin Atlantis - de Verloren Legende aan het spelen was. Toen er ineens een man met een mes uit een steegje tevoorschijn sprong gilden we allebei keihard en waren de rest van de avond nog bang en geschrokken
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 13:26
00RedBaron
Avatar van 00RedBaron
00RedBaron is offline
Was bezig in Splinter Cell: Pandora Tomorrow. Heerlijk spel: twee gasten zijn de spion en twee andere de huurlingen. Mijn maat was doodgeschoten, dus moest ik in mijn eentje de staaf zien te bemachtigen. Ik hang aan een leiding, boven de uitgang van de huurlingen schuilplaats. Een huurling komt zijn schuil plaats uit. Ik gooi een rookgranaat achter hem, waardoor hij flauw valt. Een paar seconde later staat de tweede huurling onder me. Ik laat me vallen op zijn nek, waardoor doodvalt. Snel sleep ik hem na een donker hoekje, net voordat de eerste huurling weer wakker word. snel plaats ik een mijn op de muur. De huurling stormt op mij af, loopt langs de mijn..... kaboem.
__________________
I'm an offer you can't refuse
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 22:29
newagemens
newagemens is offline
Mijn broertje en ik speelde ganzenbord en ik was aan het winnen LOL want ik zat al op vakje 40 en hij nog maar op 10. Toen gooide mijn broertje 4 en toen kwam hij op een rose vakje OMG, toen moest ie dus in de put Uit eindelijk heeft hij ook nog gewonnen! ROFLMAO!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 23:30
Verwijderd
Kotor2
Force Persuade: You will leave this man alone, and you will jump off this platform.

ofzoiets. Vond het wel ludiek.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 19-02-2005 @ 21:18 :
Monkey Island.
Je bent me voor.

Ook Toonstruck
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [NL] Wipeout
Verwijderd
40 16-03-2009 22:04
Games Echt moeilijke games
'I'he Prophet
84 31-01-2008 15:30
Games Nintendo revolution
Captain N
500 08-12-2006 18:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34.