Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2007, 21:37
Amoa
Avatar van Amoa
Amoa is offline
Hey,

ze gaan me er over een week ofzo ene in me stoppen en ik kijk er wat tegenop.. dus ik hoop op wat positieve woorden...

wie van jullie heeft een pacemaker? of kent iemand met een pacemaker?
wat zijn jullie ervaringen ermee?
was de operatie eng... deed t pijn... ?

groeten,
amoa
__________________
..:Look straight into the sun until she breaks your face and you'll start smiling:..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 01:55
fayenatic
fayenatic is offline
mijn moeder heeft er 1

ze gaan je niet onder narcose brengen alst goed is maar wel iets ervoor doen zodat je niet ziet wat ze doen

ze gaan dan met jepraten om je af te leiden
je voelt het allemaal wel en mss klein beetje pijn maar niet dat het ondraaglijk wordt ofzo
wel eng lijkt me... maar echt pijn denk k neit.. je hebt wel plaatselijke verdoving....
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 02:17
Verwijderd
Citaat:
KaasGaaf schreef op 14-01-2007 @ 03:13 :
uit eigen ervaring kan ik vertellen dat het zal erg pijn zal doen. Vooral wanner ze een deel van het bot wegzagen en je het door je hele lichaam voelt kraken. Je kunt het zelf niet zien maar je ruikt het wel als ze met de laser aders dicht branden. Het sompige geluid van het gewroed in je lichaam is ondragelijk. Bovendien is bij mij de operatie mislukt en moest ik een paar dagen daarna weer geopereerd worden, de kans op mislukken van de operatie is relatief groot.

sterkte!
ik geloof er geen kut van om eerlijk te zijn... vrij kinderachtig om iemand in zo'n situatie voor je eigen sneue leedvermaak bang te maken
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 09:45
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Nee, het doet geen pijn.
Hiermee wil ik niet zeggen dat je niets voelt, als je plaatselijk verdoofd bent en er gebeurt iets met je lichaam, heb je dat door, dus je voelt wel iets. Sommige ziekenhuis geven slaapmedicatie, dan heb je niets door (dit is iets anders dan narcose), ik heb ook wel eens gehoord van iemand die het onder narcose had gehad, maar zij was ernstig ziek en daarom was dat beter. Misschien dat je zelf wel weet of jij plaatselijk verdoofd wordt of niet? Anders kun je dat altijd aan de arts vragen. Het is wel fijn om dat zeker te weten, zodat je je er goed op kan voorbereiden.

Als je gerichte vragen hebt over het hebben van een pacemaker zelf kun je me altijd pm'en. Ik heb er zelf geen, maar ken heel veel leeftijdsgenoten die er wel een hebben (via 'lotgenotencontact' ik heb namelijk wel een hartafwijking).
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Markeer forums als saai. #487
Verwijderd
500 07-01-2009 22:08
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic deel 94 alweer!
Verwijderd
494 21-04-2007 20:18
De Kantine Weerwolfspel #24
Spelleider
500 31-10-2006 12:47
Lichaam & Gezondheid Pacemaker
miekmuis
20 05-09-2005 17:37
Lichaam & Gezondheid hart stopt soms?
Williams
24 04-04-2004 19:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:35.