Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2007, 19:56
Psycholord
Psycholord is offline
Ik ben namelijk van plan om een gaatje in me oorschelp te laten piercen, maar ik hoor hier en daar wat enge verhalen over bloemkooloor. Maar is de kans groot dat dit voorkomt? Of kan dit makkelijk voorkomen worden door elke sterilon op oorschelp aanbrengen en schoonhouden?

Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 20:37
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik heb zelf daar ook een gaatje (gehad) en nergens last van gehad. Mijn oor ziet er nog helemaal normaal uit, maar hij is wel wat buigzamer omdat het kraakbeen gebroken is.
Je kunt er inderdaad een bloemkooloor van krijgen, maar hoe groot de kans daarop is weet ik niet.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 23:08
Verwijderd
op lifestyle staat een piercing-topic, ik denk dat daar de mensen zitten met de meeste ervaring. ik hang zelf ook rond in het so-called "alto-sfeertje" en heb nog nooit iemand met een misvormd oor gezien om eerlijk te zijn. kan je wel aanraden t te laten piercen ipv schieten, ivm genezing ed
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1522376
Met citaat reageren
Oud 16-01-2007, 23:44
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Inderdaad laten piercen en niet laten schieten, met schieten knal je je kraakbeen kapot en dan kan dat sneller gebeuren dan met piercen. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 07:13
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik heb het laten schieten (in het buitenland) en had alleen maar ontstekingen en rotzooi wat eruit kwam. Inderdaad niet aan te raden dus!

Het doet trouwens best wel pijn als je je perongeluk stoot, met dat oor gaat liggen op je kussen etc. Ik zou het zelf niet nog een keer willen iig.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 09:46
Verwijderd
Ik heb inderdaad vergroeingen aan mijn oor gekregen van het piercen. Ik hield het destijds braaf schoon met sterilon en volgde precies de instructies op die de piercer me had gegeven, maar het bleef maar ontsteken. Na een half jaar vanalles geprobeerd te hebben, heb ik de piercings (twee in bovenin mijn oor, door het kraakbeen) er toch maar uit gehaald. Dit was ongeveer 7 jaar geleden.
Nu zitten er dikke knobbels op mijn oor, die slecht zijn dichtgegroeid en die af en toe nog steeds ontsteken nadat ik bijvoorbeeld een klap op mijn oor heb gehad.

Maar goed, alle piercings gaan bij mij ontsteken, dus misschien ben ik geen goed voorbeeld. Ook mijn navelpiercing is verrot geworden, evenals mijn neuspiercing.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 09:57
Rambo
Avatar van Rambo
Rambo is offline
Als je eventueel een bloemkooloor gewoon zo snel mogelijk naar de huisarts die zuigt het er uit je loopt dan alleen wel 2 dagenmet een tulband.
__________________
Het gaat er niet om dat je storm overleeft maar dat je in de regen kan dansen.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 10:49
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik zou hem laten piercen inderdaad, dan heb je er minder kans op. Maar goed, ik heb die van mij laten schieten en ik heb er nooit echt last van gehad, behalve dan dattie een jaar lang heel snel ging ontsteken.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2007, 10:54
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
kraakbeen heeft de eigenschap heel slecht te genezen, dus daar moet je voorzichtig mee zijn.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 10:24
Meisje85
Avatar van Meisje85
Meisje85 is offline
Ik heb zelf ook een piercing in me oorschelp, veeel pijn en er groeide een soort bobbel achter. Heb er nooit meer op kunnen slapen en er bleef altijd vocht uitkomen.
Geen aanrader dus.!
Na een poosje eruit gehaald en heb er 3 jaar later nog een bobbel zitten.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 14:33
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
In de pan en dan een kaassausje erover... hmmmm...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2007, 14:53
Verwijderd
Ik heb 'm gewoon laten schieten en dat ging helemaal goed. Bij een vriendin van me ging de eerste goed, maar bij haar ging de tweede wel ontsteken. Die heeft ze eruit gehaald en toen was het wel okee.

Maar piercen lijkt me op zich ook veiliger
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
493 06-02-2004 08:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.