Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2009, 22:30
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Ik voel me goed
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Advertentie
Oud 08-08-2009, 22:33
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Ben alleen bang dat ik niks weet te zeggen en dat het enorm awkward gaat worden.
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 09-08-2009, 00:04
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik heb eigenlijk wel een veel te tof cadeautje gekregen En op de weg terug fijn gepraat. Hehe, ik ben er echt achter dat we in de auto echt lekker met elkaar kunnen praten, dus die kans die neem ik dan ook
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 09-08-2009, 11:51
Verwijderd
Jaaa wel weer richting de goede kant, geloof ik.
Oud 09-08-2009, 12:37
Verwijderd
Huhuhu, gisteren hebben we elkaar na anderhalve week weer gezien en dat was best wel grappig. Hij stond op het podium de zanger uit te hangen en knipoogde de hele tijd enzo. Iedereen zei dat het echt heel duidelijk was dat we superverliefd waren (zelfs het zusje van mijn schoonbroer!) en de zangeres van zijn band zei (nog voordat we kennis hadden gemaakt): 'Het is heel duidelijk dat jullie verliefd zijn, ik hoop dat ik dat ook zo krijg...'
Oud 09-08-2009, 13:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Aandacht van de verkeerde personen krijgen is niet leuk Brrrr.
__________________
<):o)
Oud 09-08-2009, 16:20
Verwijderd
Goed, geen tijd voor elkaar helaaaassss. Ik kom thuis en hij gaat weg aan't werk, en hij komt thuis en ik moet d'r weer vandoor. Lekker handig dat we echt compleet tegenovergestelde uren werken! Da's wel weer 80 uur gewoon dat we elkaar niet zien. Al met al werk ik ook al elke dag door sinds half Mei ergens en *klaag* we gaan woensdag kamperen en ik heb d'r zin in!
Oud 09-08-2009, 17:45
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
heel goed heel goed, verliefd worden op een Amerikaan, alsof ik mn lesje nog niet heb geleerd na die australier van vorig jaar .
NJa nog eventjes genieten van vandaag, vannacht en morgenochtend en dan hopen dat ie ineens naar nederland wil emigreren. Los daarvan is het verreweg de knapste en leukste jongen die ik ken <3/
Oud 09-08-2009, 22:38
Verwijderd
het heeft 132 dagen geduurd maar over 18 uur is ie dan eindelijk thuis
Oud 09-08-2009, 23:28
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik krijg geen antwoord van der (pas 2 uur lang maar het is nog vervelend....)
__________________
Yoloswag 420
Oud 10-08-2009, 07:25
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Gisteren belde 'ie vanaf zijn vakantieadres. Fijn om even te horen dat alles goed gaat. Vanaf vandaag: eerstejaars werven als lid voor mijn vereniging!
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 10-08-2009, 07:27
Lychee
Avatar van Lychee
Lychee is offline
Omgomg vanavond (eerste) date.
Zenuwachtig maar ik heb er zin in
__________________
K-k-k-kel loves orange soda!
Oud 10-08-2009, 08:23
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ze is echt heel lief
__________________
Altijd nuchter
Oud 10-08-2009, 08:31
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
feli kitten
__________________
Yoloswag 420
Oud 10-08-2009, 08:36
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Omgomg vanavond (eerste) date.
Zenuwachtig maar ik heb er zin in
Wat ga je doen! Leuk zeg
Oud 10-08-2009, 09:05
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
feli kitten



Ontopic: Ah hij is zo lief en zorgzaam op het moment. Heb net m'n verstandskiezen laten trekken en hij is later naar zijn werk gegaan zodat hij met me mee kon. En hij deed zo lief toen het klaar was en <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 10-08-2009, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Ze is echt heel lief
Gefeli met je verjaardag! En het lieve

OT: Zondag zie ik hem éindelijk weer En vanmiddag Qimm
Oud 10-08-2009, 09:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
En vanmiddag Qimm
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-08-2009, 09:28
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Ik ben tante geworden . En daarna ook gevraagd om peettante te zijn. Gister mijn 2 uur oude petekindje mogen vasthouden en oh, ze is zo mooi en lief . Ze had al wat haartjes en ze kon al een pruillip trekken als ze niet lekker lag in iemands armen. Dit is de eerste baby in mijn leven, en ik wist niet dat je meteen zoveel liefde kon voelen voor zo'n klein wezentje. Ik wil het liefste nu meteen naar haar toe en haar lekker in mijn armen houden. Nog een paar daagjes geduld..
Oud 10-08-2009, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Gister heb ik echt mn dieptepunt bereikt: na het uitgaan jongen op straat ontmoet en seks gehad in de bosjes haha weet niet eens hoe hij heet, nouja het was wel geil.
hahah xD Je posts zijn zo vermakelijk <3
Oud 10-08-2009, 12:57
Little.Star
Little.Star is offline
Ik voel me een beetje alleen op dit moment... Ik moet leren, er is niemand thuis en ik mis m'n vriend ver-schik-ke-lijk hard!

Beetje droevig dus
Oud 10-08-2009, 13:48
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
we wonen nu 4 maanden samen en het gaat nog steeds geweldig kan me niet voorstellen dat we eerst 4 jaar hebben lopen kutten met elk weekend je spullen inpakken en naar elkaar toe gaan en pff, het lijkt zo'n gedoe nu
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Oud 10-08-2009, 13:48
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Hehe Maar even serieus, hoe krijg je dat voor elkaar? Hoe gaat zoiets, want ik kan me daar helemaal niet bij voorstellen
nou is niet zo moeilijk hoor: hij kwam naar me toe, we gingen praten, we gingen zoenen en ehh vanaf dan weet ik het niet zo goed meer haha, ´helpt´ ook wel dat we allebei wel dronken waren, dan gaat zoiets toch makkelijker
maargoed, weet ook wel dat het beetje raar is, en ik ga mn leven beteren en blabla.
deze week introweek in mn stad dus hele week feest!
Oud 10-08-2009, 15:41
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Wat moet je doen als je aan je lief kunt merken dat ze om haar gevoelens heen zeilt in een poging zich niet meer aan je bloot te stellen? Wat te doen als haar zelfbeschermingsmechanisme in werking treedt en ze voor zichzelf besluit dat het zo niet goed meer voor haar is? Als ze gaat liegen, niet in het minst tegen zichzelf?

Hoe kun je daar als buitenstaander, immers geen onderdeel uitmakend van haar innerlijk, goed op inspelen? Hoe in godsnaam kun je in discussie gaan met een ontkennend borderliner?

Al die projecties die ze doet, alle schuld die opeens bij jou ligt, alle zelf geselecteerde momentopnames die ze bij elkaar optelt om een zo negatief mogelijk beeld van de situatie te creëren… om dan binnen het uur te kunnen besluiten dat het over is. Een deur die vrijwel direct in het slot valt, je kunt haar niet meer bereiken. Er zou in theorie een manier moeten bestaan om haar te wijzen op waar de sleutels liggen, maar voor het ontdekken van die manier is zoveel inlevingsvermogen nodig, dat je voor een moment bijna haar moet zijn. Om het daarna ook meteen weer als buitenstaander objectief te benaderen, anders beland je in net zo’n vicieuze, van doemdenkerij doordrongen cirkel als zij.

Het is uit. Ik ben keihard gedumpt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 10-08-2009, 15:43
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Wat moet je doen als je aan je lief kunt merken dat ze om haar gevoelens heen zeilt in een poging zich niet meer aan je bloot te stellen? Wat te doen als haar zelfbeschermingsmechanisme in werking treedt en ze voor zichzelf besluit dat het zo niet goed meer voor haar is? Als ze gaat liegen, niet in het minst tegen zichzelf?

Hoe kun je daar als buitenstaander, immers geen onderdeel uitmakend van haar innerlijk, goed op inspelen? Hoe in godsnaam kun je in discussie gaan met een ontkennend borderliner?

Al die projecties die ze doet, alle schuld die opeens bij jou ligt, alle zelf geselecteerde momentopnames die ze bij elkaar optelt om een zo negatief mogelijk beeld van de situatie te creëren… om dan binnen het uur te kunnen besluiten dat het over is. Een deur die vrijwel direct in het slot valt, je kunt haar niet meer bereiken. Er zou in theorie een manier moeten bestaan om haar te wijzen op waar de sleutels liggen, maar voor het ontdekken van die manier is zoveel inlevingsvermogen nodig, dat je voor een moment bijna haar moet zijn. Om het daarna ook meteen weer als buitenstaander objectief te benaderen, anders beland je in net zo’n vicieuze, van doemdenkerij doordrongen cirkel als zij.

Het is uit. Ik ben keihard gedumpt.
Sterkte!
__________________
Yoloswag 420
Oud 10-08-2009, 16:42
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
we wonen nu 4 maanden samen en het gaat nog steeds geweldig kan me niet voorstellen dat we eerst 4 jaar hebben lopen kutten met elk weekend je spullen inpakken en naar elkaar toe gaan en pff, het lijkt zo'n gedoe nu
Mijn vriend en ik zitten nog in die fase en ik kijk uit naar het moment dat we samen gaan wonen. Helaas nog ver weg...

OT: vermoeiende eerste dag van de introductieweek. Véél eerstejaars gesproken.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 10-08-2009, 20:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Sterkte Timo, echt klote
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 10-08-2009, 21:32
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
nooh terug van vakantie en het begint toch wel een beetje serieus te worden
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 10-08-2009, 21:33
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Waarom kom ik nooit meisjes als St*r tegen?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 10-08-2009, 22:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sterkte Timo, echt klote
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-08-2009, 22:29
Verwijderd
Citaat:
nooh terug van vakantie en het begint toch wel een beetje serieus te worden
nice kuik

en, kut voor je timo, sterkte
Oud 10-08-2009, 22:29
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Sterkte timo, tijd om je weer eens te komen bezatten.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 10-08-2009, 22:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Gister heb ik echt mn dieptepunt bereikt: na het uitgaan jongen op straat ontmoet en seks gehad in de bosjes haha weet niet eens hoe hij heet, nouja het was wel geil.
Halloooo ziektes!
Oud 10-08-2009, 22:58
Verwijderd
Oh balen Timo! Maar ik weet via een vriendin van me hoe vreselijk moeilijk een relatie met een borderliner is (helemaal als diegene daar zelf niks mee wil/kan doen a la therapie ofzo), dat gaat continu van "je bent geweldig" naar "dit is kut en het is jouw schuld", echt dodelijk vermoeiend.
Oud 10-08-2009, 23:45
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
nooh terug van vakantie en het begint toch wel een beetje serieus te worden
Same here
__________________
Rodent of unusual size
Oud 11-08-2009, 03:44
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Dank voor alle sterktewensen! Hoop haar zaterdag nog te kunnen spreken, even kijken of ze besloten heeft ziek in d'r hoofd te blijven. Zo ja, weet ik meteen ook zekerder dat ik van haar af moest.

@ Nienke: ja, tussen die twee uitersten ging het nog weleens heen en weer, maar wel met een dagritme en een standaardmethode om het te doorstaan... Begon er net aan te wennen.

@ Sharif: noem een dag en als ik kan, kom ik. Doe je nog wat met de UIT?

Eigenlijk te laat voor me, heb tot nu toe sowieso al gezelschap nodig gehad om me niet al te kut te voelen. Maar voel me op zich niet heel slecht nu.

Valt me trouwens op dat ik hier nooit meer met mijn nickname aangesproken word. Zou ik hier dan toch te lang gezeten hebben?
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 11-08-2009, 03:48
Verwijderd
^Daar heb ik ook last van gehad jaren geleden. Vandaar dat ik steeds van nickname verander.
Oud 11-08-2009, 04:11
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Daar vind ik het niet erg genoeg voor; ben niet op s.com gekomen om anoniem te posten en verder heeft bijna niemand contact met de rest van mijn vriendengroep.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 11-08-2009, 05:16
Verwijderd
^Ik hoef ook niet per sé anoniem te zijn. Het is een beetje genant, omdat mijn naam helemaaaaaaal niet common is, dus wanneer iemand mijn naam op google intypt, kwamen ze vaak hier terecht.
Oud 11-08-2009, 06:30
Verwijderd
@Timo: Kut jong, sterkte ermee! Een vriendin heeft borderline, zij gebruikte wel medicatie, dus het was te overzien. Maar het is wel herkenbaar wat je zegt. Sterkte!

ot: Ik vraag me af waar maandagavond vandaag kwam, wat was dat bijzonder <3 Ik wil hem echt nooit meer kwijt.

@Sidhe: Ik pm deze week terugggggg!
Oud 11-08-2009, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Dank voor alle sterktewensen! Hoop haar zaterdag nog te kunnen spreken, even kijken of ze besloten heeft ziek in d'r hoofd te blijven. Zo ja, weet ik meteen ook zekerder dat ik van haar af moest.

@ Nienke: ja, tussen die twee uitersten ging het nog weleens heen en weer, maar wel met een dagritme en een standaardmethode om het te doorstaan... Begon er net aan te wennen.

@ Sharif: noem een dag en als ik kan, kom ik. Doe je nog wat met de UIT?

Eigenlijk te laat voor me, heb tot nu toe sowieso al gezelschap nodig gehad om me niet al te kut te voelen. Maar voel me op zich niet heel slecht nu.

Valt me trouwens op dat ik hier nooit meer met mijn nickname aangesproken word. Zou ik hier dan toch te lang gezeten hebben?
goffer timi, jouw relatie uit, mijn relatie aan
Oud 11-08-2009, 08:06
Verwijderd
Ohja, ontopic, dikke prima Voor t eerst in een jaar weer echte gevoelens, leuk fijn
Oud 11-08-2009, 11:07
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
het is fijn om te merken dat ik niet de enige ben die jaloerse trekjes heeft.
heerlijk geskyped, het was bijna alsof ik echt bij m was, minus het fysieke.
nog 9 daagjes.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Oud 11-08-2009, 11:34
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Waarom kom ik nooit meisjes als St*r tegen?
je zoekt niet goed genoeg

ha! gister met de sexy jongen van mn vereniging gezoend! omg wat is hij sexy, en echt een onwijze player maargoed. hopelijk zie ik m vanavond weer.. steds als ik m zie wil ik m echt bespringen
Oud 11-08-2009, 12:42
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Top! helaas is ze nu op vakantie
__________________
Yoloswag 420
Oud 11-08-2009, 13:36
Verwijderd
Citaat:
je zoekt niet goed genoeg

ha! gister met de sexy jongen van mn vereniging gezoend! omg wat is hij sexy, en echt een onwijze player maargoed. hopelijk zie ik m vanavond weer.. steds als ik m zie wil ik m echt bespringen
goddamn <3
Oud 11-08-2009, 14:26
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
@ Pim: Hehe, zo kan die romance tussen ons nooit beginnen... anyway, je moet me nog ff goed vertellen over je vriendin!

@ ST*R: In welke stad woon jij eigenlijk..?

@ SA: Dank je, leuk dat het zo goed gaat met jou.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 11-08-2009, 14:36
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Citaat:
@ Pim: Hehe, zo kan die romance tussen ons nooit beginnen... anyway, je moet me nog ff goed vertellen over je vriendin!
Haha dat zal ook nooit gebeuren ;-) Maar zal ik zeker doen!
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Oud 11-08-2009, 14:50
Verwijderd
Ik mis hem
Oud 11-08-2009, 15:08
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Maandag kwam hij praten nadat we elkaar het hele weekend ontweken hadden (of eigenlijk ik hem voornamelijk). Al snel zette hij een punt achter de relatie, maar toen hij weg wilde lopen moesten we allebei zo erg huilen. Toen besloten het toch nog maar weer tijd te geven. Vervolgens vertelde hij dat hij heus wel wil samenwonen in de toekomst, maar dat hij er nu, na 8 jaar met zijn ex te hebben samengewoond vanuit zijn ouderlijk huis, gewoon nog niet klaar voor is. Ja dat snap ik natuurlijk best en dan wil ik het ook best tijd geven. Dus ik ben nu eigenlijk best opgelucht en wil alleen maar van hem genieten, al is dat de komende tijd dus nog wel gelimiteerd
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.