Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2016, 10:51
Verwijderd
ergeren jou gigantisch?

TS begint: caissières met een chagrijnige uitstraling.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2016, 11:07
Verwijderd
Dingen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 11:10
Verwijderd
Slechte bediening in een restaurant. Lauwwarme cappuccino. Mensen die vinden dat ze ergens meer verstand van hebben. Tien km onder de toegestane snelheid rijden. Wisselen van rijstrook zonder knipperlicht. Slechte theedoeken. Hoortoestelbatterijen vragen en gegluur naar mijn oren. Losse veters. Goedkoop beddengoed. Opmerkingen over dat Jos al zo oud is en dat we gauw aan kinderen moeten beginnen. Geschreeuw tegen cliënten. Botte messen. Vieze nagels en lange teennagels. Volle prullenbakken. Kussens van de bank die niet goed zijn. Ondertiteling die niet klopt. Komedies met kunstmatig gelach op de achtergrond.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 12:17
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Mijn nieuwste ergernis is achter iemand rijden die besluit om met 40km/u in te voegen op de snelweg

Waarom gebeurt dat hier zoveel, srsly
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 12:24
Verwijderd
Amerikanen zijn niet zulke goede chauffeurs is mijn verdict
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 12:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Fietsers die te veel bezig zijn met hun telefoon. Fietsers in het algemeen. Mensen die geen richting aangeven. Spelfouten (vooral in officiële documenten en ondertiteling). Mensen die niet weten wanneer ze moeten stoppen met praten. Mensen die over zichzelf praten in de derde persoon en dat niet sarcastisch bedoelen. Dat ik blijkbaar nu op de leeftijd ben om gevraagd te worden wanneer ik ga settelen/aan kinderen ga beginnen. Mensen die "me moeder/fiets/huis/werk/wat dan ook" schrijven. Sokken waar een gaatje in zit waar precies een teen doorheen kan. Reclameblokken van 8 minuten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 12:36
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Blijkbaar erger ik me kapot aan mensen /loner
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 12:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik erger me eigenlijk niet zo vaak.
Alleen aan vragen over mijn seksleven die ineens per duizend komen nu ik met een vrouw ben. Vooral de vraag 'wie van jullie is de man' (geen van beiden, dat is het hele idee) en 'gebruiken jullie seksspeeltjes' (met de subvraag 'missen jullie een piemel').
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Vooral de vraag 'wie van jullie is de man' (geen van beiden, dat is het hele idee)
Opzich niet zo'n hele rare vraag aangezien mensen gewoon niet zo goed weten hoe en wat. Voedt ze op. En niet zo raar vooral omdat het principe bij homomannen wel heel erg bestaat (en vanuit die community vaak genoeg gevoed wordt), de wereld van lesbische seks is veel minder bekend in de heterowereld dan die van homoseks.

Citaat:
en 'gebruiken jullie seksspeeltjes' (met de subvraag 'missen jullie een piemel').
Dit vind ik dus geen rare vraag. Ik kan me goed voorstellen dat je penetratie wil (niet zozeer dat je het mist maar dat je het wel wil). Jij bent niet exclusief lesbisch dus misschien is het bij jou niet zo, maar ik ken genoeg potten die massa's speeltjes hebben omdat ze penetratie wél missen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 12:54
Verwijderd
Let wel; penetratie missen, niet piemels.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 12:55
Verwijderd
Wanneer mensen een leeg rolletje toiletpapier laten hangen in plaats het even te verwisselen met een nieuwe.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 12:59
Verwijderd
Tegenvraag; Als dingen je gigantisch ergeren, zijn het dan wel kleine dingen?

Ik erger me gigantisch aan geluiden. Mensen die smakken, tandenknarsen, hard ademen, zuchten, allemaal onzindingen maar voor mij niet klein.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 12:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Automobilisten die geen richting aangeven of onnodig links rijden of denken dat ze alleen op de wereld zijn, mensen die altijd precies denken te weten wat je moet doen om je beter te voelen als je chronisch ziek bent (meer/minder slapen, sporten etc, wazige therapieën), eerder weggaan op mijn werk en dan een half uur moeten wachten op mijn afspraak omdat het uitloopt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Tegenvraag; Als dingen je gigantisch ergeren, zijn het dan wel kleine dingen?

Ik erger me gigantisch aan geluiden. Mensen die smakken, tandenknarsen, hard ademen, zuchten, allemaal onzindingen maar voor mij niet klein.
Wat je zegt, in principe zijn die dingen klein, maar voor iemand persoonlijk kunnen ze heel groot worden. Maar dat is een psychologisch iets, neemt niet weg dat ze nog steeds klein zijn.

Laatst gewijzigd op 12-06-2016 om 14:49.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 14:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan er zo geen bedenken. Ik ben een verdraagzaam persoon.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 14:03
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik kan er zo geen bedenken. Ik ben een verdraagzaam persoon.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 14:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mensen die, zeker als het druk is, op zeer onhandige plekken stil gaan staan. Midden in een gangpad in een winkel, zodat niemand er langs kan bijvoorbeeld. Of voor de ingang van een winkel. Zeker als ze dan rustig gaan staan praten.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 15:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mensen die geen nieuwe wc rol ophangen.

Mensen die geen nieuwe afvalzak in de prullenbak doen.

Mensen die het deksel van de wc altijd dicht doen, of de bril omhoog laten staan in mijn huis.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-06-2016, 15:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik erger me gigantisch aan geluiden. Mensen die smakken, tandenknarsen, hard ademen, zuchten, allemaal onzindingen maar voor mij niet klein.
Citaat:
Mensen die, zeker als het druk is, op zeer onhandige plekken stil gaan staan. Midden in een gangpad in een winkel, zodat niemand er langs kan bijvoorbeeld. Of voor de ingang van een winkel. Zeker als ze dan rustig gaan staan praten.
Omg, deze dingen!
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 15:58
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Let wel; penetratie missen, niet piemels.
Oh ik snap de vraag wel maar ik ga hem niet beantwoorden van een wildvreemde. Die proberen meestal hun eigen piemels ergens in te krijgen en zo niet dan gaat het ze nog geen zak aan en is t irritant dat ze het überhaupt vragen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 15:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Opzich niet zo'n hele rare vraag aangezien mensen gewoon niet zo goed weten hoe en wat....
Ik vind het raar dát mensen het vragen. Bij een heterostel vragen mensen toch ook niet meteen hoe ze dan het liefst neuken?
Als je elkaar goed genoeg kent en je hebt een gesprek erover en je vraagt voorzichtig hoe het dan zit omdat je het niet snapt, dan kan ik me daar wel in vinden, maar ik heb zelf ook meegemaakt dat mensen echt metéén een hele persoonlijke/ongepaste vraag stellen (zelfs midden op straat in een drukke omgeving) en dat vind ik raar.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar erger ik me kapot aan mensen /loner
Ook aan ons?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 16:34
Verwijderd
Mensen die onnodig veel spoilers gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 17:32
Verwijderd
Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 17:36
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2016, 18:29
Abby.
Abby. is offline
Vooral veel in het verkeer; mensen die geen richting aangeven (vooral bij rotondes, ugh), mensen die te langzaam rijden, mensen met haast die gaan zitten bumperkleven, mensen die niet opletten en niet in hun rijstrook blijven rijden op de snelweg, mensen die geen ruimte voor je maken als je wil invoegen (terwijl ze makkelijk even maar links kunnen), onnodig links rijden uiteraard.. Etc.
Op de fiets: fietsers en voetganger die zonder te kijken ineens oversteken of doodleuk het fietspad oplopen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 20:05
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Amerikanen zijn niet zulke goede chauffeurs is mijn verdict
Understatement of the week!

Citaat:
Ik erger me gigantisch aan geluiden. Mensen die smakken, tandenknarsen, hard ademen, zuchten, allemaal onzindingen maar voor mij niet klein.
Oh man. Ik erger me gigantisch aan mensen die zich ergeren aan mensen die hard ademen. Wat een terreur.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 20:09
Verwijderd
Ik zeg er nooit iets van voor nfsje. Ik vind het gewoon zwaar irritant.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 20:15
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
'Ik ben zo iemand die...'

En mensen die hun botten kraken
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 22:46
Verwijderd
Gelukkig vandaag nie zoveel last van gehad, maar ik erger me er gigantisch aan dat de bediening soms de borden niet fatsoenlijk in de bakken zet, waardoor heel die tafel vol komt te staan en de afwas pas om half 1 klaar is. Gelukkig mag ik om 2300 naar huis omdat ik nog geen 18 ben
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 23:29
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Geen nieuwe wc-rollen of geen nieuwe vuilniszak.

Prullenbak zodanig vullen dat deksel openblijft en alles er meteen uitvalt.

Geen beurtbalkje neerzetten achter je boodschappen (ik moet nog een keer proberen om mijn boodschappen expres tegen diens boodschappen aan te zetten).
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 23:33
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Mensen die van meerdere rijen één lange rij maken. Dat maakt mij echt zo agressief. Meestal loop ik zo'n rij gewoon voorbij naar de vrije kassa/korte rij kassa.
Kies een fokking rij egoïstische klootzakken.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 23:33
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Priveoproepen.

Mensen die voicemail laten instarten, maar niks willen inspreken. Maar goed ik gebruik geen voicemail.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 23:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mensen die van meerdere rijen één lange rij maken. Dat maakt mij echt zo agressief. Meestal loop ik zo'n rij gewoon voorbij naar de vrije kassa/korte rij kassa.
Kies een fokking rij egoïstische klootzakken.
1 rij is echt veel chiller dan meerdere.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2016, 23:36
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
1 rij is echt veel chiller dan meerdere.
Nee, als er voorzieningen zijn voor meerdere rijen, moet je niet in het midden gaan staan om alle rijen op te eisen. Asociaal.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 00:05
df
Avatar van df
df is offline
Mensen die geen racist zijn, maar ....
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2016, 00:07
Verwijderd
Zo'n soort van putje/rekje in de gootsteen om ervoor te zorgen dat de boel niet verstopt uitkloppen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 00:10
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Mensen die van meerdere rijen één lange rij maken. Dat maakt mij echt zo agressief. Meestal loop ik zo'n rij gewoon voorbij naar de vrije kassa/korte rij kassa.
Kies een fokking rij egoïstische klootzakken.
Heb dit nog nooit gezien denk ik? Hoe gaat dit in zijn werk?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 00:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mensen die geen racist zijn, maar ....
Oh ja, van die mensen die nu een regenboogkleurig fb-filtertje hebben en 'love for all' dingen posten, maar de rest van het jaar roepen dat 'van dat teringtuig gewoon moet optyfen naar hun eigen land'.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 00:19
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik erger me eigenlijk niet zo vaak.
Alleen aan vragen over mijn seksleven die ineens per duizend komen nu ik met een vrouw ben. Vooral de vraag 'wie van jullie is de man' (geen van beiden, dat is het hele idee) en 'gebruiken jullie seksspeeltjes' (met de subvraag 'missen jullie een piemel').
Mis je een piemel?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 00:20
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De NS.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 06:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wielrenners!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 06:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En mensen die het hele jaar zeiken over Zwarte Piet, maakt niet uit aan welke kant van de discussie.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 06:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als het wc papier richting de muur zit. Doe normaal.
En als mensen de kraan nét niet dicht draaien.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 06:38
Verwijderd
Citaat:
Priveoproepen.

Mensen die voicemail laten instarten, maar niks willen inspreken. Maar goed ik gebruik geen voicemail.
Vooral bedrijven die privé bellen. Of ziekenhuizen en artsen. Zet dan het algemene nummer erin, het is 2016...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 11:54
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
Zo'n soort van putje/rekje in de gootsteen om ervoor te zorgen dat de boel niet verstopt uitkloppen.
Ik vind het altijd wel fijn om dit te doen, dan is het weer schoon Het is wel heel irritant als huisgenoten hier al hun etensresten in achterlaten. Doe het zelf ook een keer, aso.
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 12:21
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Kinderen die lopen te schreeuwen, hangjongeren, mensen die veel boodschappen hebben en dan eerst gaan betalen en dan pas hun boodschappen in een tas gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 13:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kleine kinderen in de kerk die niet stil kunnen zijn (lees: gillen en schreeuwen) (al neem ik dat de ouders die niet beseffen dat hun kinderen nog veel te klein zijn daarvoor meer kwalijk)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 13:04
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Mensen die in de super bij de diepvries gaan staan en dan met gestrekte arm hun winkelwagentje vast houden zodat ze in hun eentje minstens 3 deuren kunnen blokkeren.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 13-06-2016, 13:06
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Heb dit nog nooit gezien denk ik? Hoe gaat dit in zijn werk?
Gewoon dat mensen weifelend tussen twee rijen in gaan staan en verwachten dat niemand 'voordringt' in een van die rijen.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle De kleine dingen des levens.
Verwijderd
110 05-08-2007 10:36
Psychologie Geestelijke Mishandeling..
justhanna
47 10-11-2005 10:34
Lifestyle van welke kleine aankoop word jij gelukkig?
Verwijderd
125 08-10-2004 20:20
De Kantine aan welke kleine dingen kun jij je verschrikkelijk ergeren?
Wiltine
63 19-08-2003 13:18
Liefde & Relatie welke eigenschap moet je droom man/vrouw in ieder geval hebben?
amiga
52 27-11-2002 13:35
Psychologie positieve gevoelens
flipkip
17 22-05-2002 17:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.