Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2003, 07:54
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
variatie op secreets topic.

Ikzelf ben toen ik 12 was flink te grazen genomen door een 2 jaar ouder joch in het midden van een doolhof van struiken.
hij sloeg me werkelijk overal. ik ben gevlucht toen ik kans had maar ik had bijna geen energie meer om nog te vluchten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2003, 07:57
GoddeS
Avatar van GoddeS
GoddeS is offline
Ik liep met een vriend door de stad...
en toen werden we geslagen door mensjen
die vinden dat je niet met negers om mag
gaan!!!!! sorriej maar ik heb een scheefe kaak nouw
__________________
BeAuTiFuL BeLoVeD.. ThAt SmAlL ReSpOnCe FrOm YoU TuRnEd My WoRlD DaRkPiNk I'm In LoVe WitH YoU
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:10
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
nog nooit
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:21
Verwijderd
Erm. Ik werd een keer gejaagd door een hele groep jongens op de fiets. Toen was ik erm .. ff denken .. 8 of 9. Zij waren net zo oud als ik, dus de schade was beperkt. Hoop blauwe plekken, maar voor de rest niks

De jongen die ermee begon had ik trouwens daarna in de val gelokt. Ik had het helemaal uitgestippeld Ik liep express in de buurt van zijn school, zodat ik hem weer tegenkwam en ja hoor, toen stapte hij weer op me af. Het was echt zo'n pestkop

Toen zei ik ineens "als je me nu niks doet, krijg je een rijksdaalder van mij". Nou ja, stom als die was ging hij dus mee naar mijn huis om een rijksdaalder te komen halen.

Ik neem die jongen dus mee naar de tuin, laat hem staan bij de achterdeur. Loop naar binnen en zeg tegen mijn pa dat hij me bedreigd heeft bla bla bla Toen liep mijn pa de voordeur uit, en kwam ook de tuin binnen en heeft hem zo bang gemaakt dat die me echt nooit meer wat deed

Note: die jongen was dus veel sterker dan ik. Anders had ik het wel anders gedaan..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:26
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
******** schreef op 11-04-2003 @ 09:21:
Note: die jongen was dus veel sterker dan ik. Anders had ik het wel anders gedaan..
Sure. Wel een sterke actie op je 8e though.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:37
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
*denkt diep na*

Nee, ik ben nog nooit geslagen of geschopt. Ik ben weleens op school in een kuil geduwd (niet in de zandbak, maar het was een lager gelegen stuk steen), waardoor ik best wel veel pijn had, maar ik geloof dat dat ook een beetje mijn eigen schuld was, want ik gooide natte en vieze bladeren over dat meisje heen.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 08:48
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ja.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:33
Verwijderd
Toen ik 8 was... toen was ik ontzettend verliefd op een jongen bij mij op school, maar hij vond mij niet zo aardig... hij hield me altijd tegen de muur en dan ging ie tegen m'n kuiten schoppen... maarja vredelievend en vergevingsgezind als ik ben, bleef ik lekker verliefd en bleef hij schoppen omdat ie me irritant vond... Als ik die nog een keer tegen kom, nou... dan... dan... word ik ws gewoon weer verliefd :/
En verder... niet echt dat ik me kan herinneren
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:35
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Nee
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:41
hippie jesse
hippie jesse is offline
Citaat:
Ramlothiel schreef op 11-04-2003 @ 10:33:
Toen ik 8 was... toen was ik ontzettend verliefd op een jongen bij mij op school, maar hij vond mij niet zo aardig... hij hield me altijd tegen de muur en dan ging ie tegen m'n kuiten schoppen... maarja vredelievend en vergevingsgezind als ik ben, bleef ik lekker verliefd en bleef hij schoppen omdat ie me irritant vond... Als ik die nog een keer tegen kom, nou... dan... dan... word ik ws gewoon weer verliefd :/
En verder... niet echt dat ik me kan herinneren
maf verhaal





en even over mij, ja,

een keer toen ik acht was, toen werd ik achtervolgd op de fiets, en toen ben ik de trap afgefietst. Ik was dus niet helemaal lens gemept, maar wel aardig gepeinigd. En ik ben al 2 keer overvallen, en bijde keren heb ik niks gegeven. De eerste keer sloeg de overvaller mij nogal harhandig ondruit (ik was 11). En de 2e keer was 2 jaar geleden, en toen zij ik: ga maar een oma pakken, want ik werk toch niet mee, en toen gingen ze weg
__________________
er is geen camera, foto's aan de overkant je verhalen gaan van je buik tot je gevoelens en het eindigt bij de zee
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:52
Thomas
Thomas is offline
Nee, ik ben meestal diegene die andere dat aandoet.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:53
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Ik werd vrij regelmatig in elkaar geslagen, op een gegeven moment was het een dagelijkse routine. Veel atributen voorbij zien komen, vuisten en autonummerborden enzo.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 09:58
Verwijderd
Nooit echt in elkaar geslagen. Wel twee keer een 'gewone' klap voor m'n kop gehad, éénmaal omdat een jongen die uit de tegenovergestelde richting kwam fietsen mijn pet wou pakken (wat dus mislukte)...ik was toen nog geen 10 want het was nog op de basisschool. Een andere keer een klap op m'n kop en een schop in m'n buik gehad omdat ik drie jongens die veel groter en sterker waren dan ikzelf vreselijk had uitgescholden nádat ik ze geen voorrang had gegeven (zij hadden voorrang), eigen schuld natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:08
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Ik liep een paar maanden geleden gewoon door Eindhoven, op weg naar en afspraak op het stadhuisplein... opeens loopt er een groep "discoboeren" achter mij.... een stuk of 5... en die slaan zomaar iemand van zijn fiets..... vervolgens iemand die ons tegemoet liep en daarna was het een taxideur die het moest ontgelden..... even later was ik aan de beurt... ik was nooit (zonder rede) in elkaar getrapt.... Ik kijk nog effe om en zie al een vuist richting mijn hoofd bewegen... en voor ik het weet wordt mijn hoofd tegen een etalage aangebonkt.... ik weet mezelf los te krijgen en sprint naar de coffeeshop, eerst mijn gezicht gewassen daarna een DIKKE JOINt gerookt en naar de afspraak gegaan....

Ik kende geen van de "discoboeren", ook nooit eerder gezien....
Ik weet wel dat ik achter me iemand heb horen zeggen dat het gekke..... henkie of zoiets was.... een korte hollandse naam, hij had volgens mij al een straatverbod.... zou wel fijn zijn als iemand wist hoe hij heette.... bvd... Harrie de 5de
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:21
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Nee.
Weleens klappen gehad maar dan sla ik ook terug dus.. telt eigenlijk niet mee.
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:23
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Nou niet echt, ben wel vaak zat met messen en de dood bedreigt en dat soort leuke dingen.

Ik rende sowieso liever weg dan dat ik moest knokken, dat ik de nerd van de klas was kon ik ook niks aan doen.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:32
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 11-04-2003 @ 11:23:
Nou niet echt, ben wel vaak zat met messen en de dood bedreigt en dat soort leuke dingen.

Ik rende sowieso liever weg dan dat ik moest knokken, dat ik de nerd van de klas was kon ik ook niks aan doen.
beter de nerd van de klas, als de lekgestoken zeef van de klas.. toch?
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:32
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
nee.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-04-2003, 10:33
Verwijderd
nee, gelukkig nie
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:34
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 11-04-2003 @ 11:32:
nee.
ook nie van plan?
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:35
Verwijderd
och.

ik ben meestal de eerste die klap krijgt.
(die krijgen ze cadeau, alleen als ik em ontwijk of afweer hebben ze pech )

de 2e moeten ze komen halen.

maar harrie; waarom blijf je überhaupt bij die gasten rondlopen?

maar ik ben ook wel eens aardig in elkaar gemept.
ik kwam uit school.
fiets tunneltje onderdoor. en ja hoor; aan de andere kant; een wegblokkade.

ik kon al niet meer omdraaien; dus dan maar "erdoorheen".
mjah; leuk.
ff vragen of ze aand e kant wilden gaan.
niet dus.
maar goed; ze gingen al meteen zo staan van: "houston; YOU have a problem"

najah, goed.
ik stap af, zet me fiets op slot.
"wat is het probleem"
antwoord: "jij bent het probleem"

de rest kan je wel raden.

3 tegen 1.
gelukkig zat ik toen al een tijd op jiu jitsu
en ze maakten een misschatting.
khad wat blauwe plekken en een beetje bebloed gezicht.

zij vertrokken met:
persoon 1- een bloedneus + bebloede bek.
persoon 2- een schouder die ik bijna uit de kom trok (hij jankte, ja )
persoon 3- erg veel last van zijn knieën.

toch wel zielig; die lui waren van plan om te vechten en konden 1 "ventje" van 1.75m en 65 kilo niet eens aan >:]

mijn advies; mocht je ooit in een "vijandige situatie" komen, en je weet dat je neit kan vechten: DOE HET DAN OOK NIET.
gewoon een afweging maken: kan je hem/hen aan ja of nee.

bij meer als 3 personen: altijd maken dat je wegkomt.
zodra het er 3 zijn: 1 meteen uitschakelen; de knieën dus
de volgende ram je gewoon zo hard mogelijk zijn neus in een hoek van 90 graden
en de laatste kan je je dan gewoon op concentreren.
vraag dan wel even of hij nog steeds door wil gaan e of hij niet zijn maatjes meot helpen
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:43
Verwijderd
He, handig, zulke tips

Ik zorg er meestal voor wanneer er een vechtpartij dreigt dat ik met dispuutgenoten ben
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:46
poesiefox
poesiefox is offline
Als kleuter was ik verliefd op een buurjongetje wat me bij voorkeur in mijn buik trapte. Maar ja, verliefd he.

Ik weet nog dat hij naar een christelijke kleuterschool zou gaan, en ik naar de openbare. Ik ben, toen ik daar achter kwam, echt weken van de kaart geweest, maar de verliefdheid werd wel minder.

Op de judovereniging was ik het kleutertje wat alle grote jongens van de mat veegde, want die lagen alleen maar met me te knuffelen. Tot grote vertedering van het moederlijk publiek natuurlijk.

Op de lagere school werd ik regelmatig aangevallen door ene Eddie. Die "controleerde" namelijk altijd of ik mijn sommmen wel goed had. Wat ik mooi niet pikte natuurlijk, en dan nam hij mij bij het fietsenhok weer te grazen. Ja, erg he, dan ben je zeven.

Maar ik heb vreselijk wraak genomen op Harrie, de bullebak van de school. Die greep je altijd bij de gymzaal, in de bosjes, waar niemand hem kon zien. En hij sloeg waar niemand de blauwe plekken kon zien. Zeker mishandeld, thuis.

Die heb ik dus midden op het schoolplein trillend van angst na de zoveelste keer zonder enige aanleiding tijdens het speelkwartier aangevallen. Gewoon er op af gevlogen, en gaan stompen in zijn gezicht. Blijven knallen op die neus.

Heilig ontzag viel mij vanaf dat moment ten deel. Wel bij de bovenmeester geroepen, en dus maar even uitgelegd wat die Harrie altijd deed. Nog een flinke rel geworden. Harries vader was nogal kwaad dat hij van een meisje had verloren, namelijk.

En ik straf, want ik zat immers op judo, dus ik mocht niet vechten.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:48
wissie
wissie is offline
Nee
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:55
harrie the 5th
Avatar van harrie the 5th
harrie the 5th is offline
maar harrie; waarom blijf je überhaupt bij die gasten rondlopen?

1. als het uit de hand liep kon ik als getuige functioneren...stel ze rossen iemand verlamd ofzo....moet er nie aan denken dattie erna nog rond kan lopen.

2. liever dattie mij pakt, als een of ander weerloos kind/vrouwtje.

3. Als ik zou gaan rennen, heeft dat ook een beetje een uitlok-effect voor zo-iemand denk ik... (geen uitlok, maar achterna-ren-effect)

en, noem me maar geert .... mijn pa heet al harrie
__________________
Fight to get peace is like fuck to get virginity.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2003, 10:56
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ben bij de ijsbaan een keer in elkaar geschupt-geslagen omdat ik noren aan had.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 10:58
Verwijderd
Neuh, wel bedreigd met een mes. Maar ik lachte die gozer toen minachtend uit, geen idee waarom. Hij liet me toen verder met rust.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 11:04
grapjas
Avatar van grapjas
grapjas is offline
Alleen wat klappen gehad van een stomme vriendin van me
__________________
Friendship is like a glass, handle it with care ones its broken, its hard to repair
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 11:56
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Nee, maar wie weet in de nabije toekomst. Extreme SM-clubs lijken me namelijk erg kinky.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:19
Verwijderd
Nee. Iedereen houdt van mij.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef op 11-04-2003 @ 08:54:
variatie op secreets topic.

Ikzelf ben toen ik 12 was flink te grazen genomen door een 2 jaar ouder joch in het midden van een doolhof van struiken.
hij sloeg me werkelijk overal. ik ben gevlucht toen ik kans had maar ik had bijna geen energie meer om nog te vluchten.
Nee ik nog nooit. En dat mag ook zo blijven.

[edit]Overigens loop ik gewoon om/weg als ik iets zie waar ik maar beter niet langs kan lopen [/edit]

Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 12:30.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 11-04-2003 @ 13:19:
Nee. Iedereen houdt van mij.
Ben je zo charmant?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:46
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
schoolreisjes, schoolplein, bij de soos, zomaar over straat, bij het park, bij flatten, bij een schommel, winkelcentra (iedereen keek, niemand hielp), bij het zwembad (hielden ze me onder water, meerdere malen om hulp geschreeuwd, maar niemand keek om), bij de glijbaan, in de kleedkamer bij de gym,bij de scouting etc.

bloedneuzen, gekneuse ribben, blauwe plekken, kitsen in me gezicht of in me haren, duwen, trekken, stompen etc

op school toen dagelijks omdat ik geen merkkleren droeg en veel met dieren opschoot.
en voor de rest omdat ze me gewoon niet mochten, ik hoorde er niet bij.

1 keer, ook meteen laatste keer heb ik terug gevochten, nooit meer geslagen sinds die keer.
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 11-04-2003 @ 13:44:
Ben je zo charmant?
Nee, gewoon heel erg quasi-arrogant.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 12:58
qghp
qghp is offline
gelukkig niet
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:14
qghp
qghp is offline
Citaat:
debieltje nr 1 schreef op 11-04-2003 @ 14:13:
nou toen ik 8 was werd ik es bekogeld met stenen en heeft een jongetje proberen m'n hoofd in te slaan met een koevoet,omdat ik een lelijke fiets had (mja maar ik kwam er beter vanaf dan m'n fietsjuh )

rofl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-04-2003, 13:21
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
nou toen ik 8 was werd ik es bekogeld met stenen en heeft een jongetje proberen m'n hoofd in te slaan met een koevoet,omdat ik een lelijke fiets had (mja maar ik kwam er beter vanaf dan m'n fietsjuh ),en toen de volgende keer dat ze me zagen fietsen hebben ze me met stokken achtervolgd en dan ben ik heel lelijk gevallen maar hadden 2 venten da gezien en beginnen roepen tegen die jongetjes,dan hebben ze me nog massaal geschopt en met hun vuist in m'n buik en zo,de volgende keer da ze wat deden heeft m'n broer samen met z'n vrienden achter die jongetjes gezeten met hun brommers,had je ze moeten zien lopen,whahahah

mja en in de lagere school ook altijd (nooit door m'n klas die hadden me graag,maar door andere kindjes in de nabewaking als ik op m'n ma moest wachten,stonden ze met 30 op me te schoppen en probeerden ze me vast te binden,het nonnetje die ons moest bewaken heeft er nooit wat op gezegd en ik stond altijd vol blauwe plekken.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 13:24
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
mat-ice schreef op 11-04-2003 @ 14:14:
rofl
*vond et allemaal zo grappig niet*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:01
Verwijderd
In elkaar geramd en geschopt is overdreven gezegd, maar op de basisschool was er wel een groepje mensen dat regelmatig wedstrijdjes wie-krijgt-sarah-het-gauwst-aan-het-huilen deed, en bij de spelregels van die wedstrijdjes hoorde dat lichamelijk geweld een vereiste was. Huilen tegenhouden had geen zin, want dan gingen ze langer door, dus na verloop van tijd ging ik gewoon huilen bij de eerste schop. Dan was ik er tenminste vanaf en 't is nu een handige kwaliteit bij toneelstukjes, dat ik mezelf kan laten huilen...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:03
Belle
Avatar van Belle
Belle is offline
jups door mn pa
__________________
*geen sig*
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 11-04-2003 @ 13:19:
Nee. Iedereen houdt van mij.
Je komt gewoon nooit buiten.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:24
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 11-04-2003 @ 15:04:
Je komt gewoon nooit buiten.
Ja, daarom houden ze ook van me. Lijkt me duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:29
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ja.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:45
Shock
Avatar van Shock
Shock is offline
t is wel eens geprobeerd (in havo3 geloof ik?), maar het einde van het liedje was dat ik een boze moeder aan de telefoon kreeg omadt ik zijn shirt verrot getrokken had
__________________
Bier is niet voor vrouwen, olé olé olé © Adore | Ik praat alleen maar lief: Huppel, huppel, seks, huppel, huppel. Kut. | Ik ben een gruwel.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:55
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nope...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 14:58.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 14:59
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
ehmzz nog nooit.. enwil ik graag zou houden
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:08
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
nouwjah meestal ben ik de persoon die wat klappen uitdeelt, maar ben wel es van me fiets afgetrapt door 2 van zown grote bullebakken, en toen ging in voor mijn eigen veiligheid maar even "dood" in de bosjes liggen, en voila, ze gingen weg

maar echt helemaal in elkaar geraust, nee...ach ik kan ook wel wat hebben

als kleine kindjes mij een keer sgoppen ofzo trap ik ze gewoon terug, tegen gasten van em eigen leeftijd..hhm..sja dat ligt er maar net aan, maar als "grote jongens" tegen mij gaan k*tten, zou ik me toch niet zo snel laten uitdagen....kijk wel uit
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied

Laatst gewijzigd op 11-04-2003 om 15:11.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:22
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Nope, mensen zijn gewoon héél erg bang voor mij
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 15:23
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Nope, het ergste wat mij is overkomen is een sneeuwbal in mijn gezicht, en bespuugd...nooit echt lichamelijk geweld, ikzelf knok ook nooit, zie het nut er niet van in, maargoed ik ben dan ook nooit in zo'n situatie terechtgekomen...dat zie ik dan wel...
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 11-04-2003, 16:11
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
'k Ben pizzacoureur, dat soort dingen maak je dagelijks mee. Nee ok, dat is overdreven, maar ben wel een keer bijna van m'n brommer afgetrapt. :/
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd de mooiste sportuitspraken
tinus11
146 26-07-2005 15:47
Verhalen & Gedichten Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer.
Verwijderd
51 08-06-2005 05:41
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer
Ieke
0 11-04-2005 17:42
Psychologie Het Grote-lucht-je-hart-topic #20!
Verwijderd
485 14-02-2005 12:52
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Lifestyle agressiviteit
Ninnoc
67 03-11-2002 20:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.