Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2004, 21:51
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 27-08-2004 @ 22:49 :
Stiekem vind ik het wel een beetje eng, hoor. Maar dan ga ik gewoon een hotty zoeken die me troost. Denk ik.


Antwerpse hotty's zijn heel goed in troosten.
So I've heard
Advertentie
Oud 27-08-2004, 21:54
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 27-08-2004 @ 22:51 :


Antwerpse hotty's zijn heel goed in troosten.
So I've heard
En anders ga ik jou gewoon zoeken.
Oud 27-08-2004, 22:07
deadpassenger
Avatar van deadpassenger
deadpassenger is offline
Citaat:
konflict schreef op 27-08-2004 @ 22:48 :
hm daar had ik ook heengewild maar 't zat al stampvol tegen de tijd dat ik er aankwam, toen maar gewoon de stad ingegaan, was ook wel leuk trouwens, 's ochtends wakker geworden in het willemskwartier (=vinkenslag van nijmegen) door een buurman die blijkbaar genoeg wiet had verkocht om enorme boxen te kopen want frans bauer dreunde zo hard dat ik niet meer kon slapen.

aankomend 1e jaars ?
nijmegen is erg koel deze weken , muziek in doornroosje was ook heel fijn
Oud 27-08-2004, 22:08
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 27-08-2004 @ 22:54 :
En anders ga ik jou gewoon zoeken.
Zullen we gaan lunchen op de eerste college-dag en kijken of er andere mensen zijn die net zo h00rig zijn als wij? Mensen met sl00rpotentie
Oud 27-08-2004, 22:10
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 27-08-2004 @ 23:08 :
Zullen we gaan lunchen op de eerste college-dag en kijken of er andere mensen zijn die net zo h00rig zijn als wij? Mensen met sl00rpotentie
Ja, maar dan kom je er achter dat ik niet st00r ben en dan ga je nare dingen tegen de hotties zeggen zodat ik nooit meer een hotty kan scoren.
Oud 27-08-2004, 22:15
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
ooo ...bij de guess store in antwerpen zit een tentje waar je MOET gaan drinken, de lekkerste fruitshakes en een heeeeerlijk inrichting
Oud 27-08-2004, 22:17
Konstantine
Konstantine is offline
Ga dan mee!
Oud 27-08-2004, 22:19
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
OMFG ik ben me toenet echt helemaal dood geschrokken... ik had mijn loonstrookje gekregen en verwachtte ongeveer 150 euro, zag ik dat er maar 47,37 op stond! dus ik helemaal down omdat ik geen uggs kon kopen, en ik bovendien nog drie weken ziektedinges tegoed had, bekijk ik dat loonstrookje, is het van de vorige maand! dus ik ga morgen echt meteen kijken hoeveel er nu op mijn rekening staat want ik schrok me zo dood... ik kon wel janken oh, nu ben ik zo blij dat het van vorige maand is
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 27-08-2004, 22:20
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall schreef op 27-08-2004 @ 23:15 :
ooo ...bij de guess store in antwerpen zit een tentje waar je MOET gaan drinken, de lekkerste fruitshakes en een heeeeerlijk inrichting
Ohja, klopt, daarnaast zit dat geloof ik...? Bij de Sacha!
Oud 27-08-2004, 22:21
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 27-08-2004 @ 23:10 :
Ja, maar dan kom je er achter dat ik niet st00r ben en dan ga je nare dingen tegen de hotties zeggen zodat ik nooit meer een hotty kan scoren.


Nee, want ik ben ook niet st00r Ik heb alleen een grote mond
Oud 27-08-2004, 22:24
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 27-08-2004 @ 23:21 :


Nee, want ik ben ook niet st00r Ik heb alleen een grote mond
Ik probeer een oppervlakkige bitch te zijn, maar heb gevoelens. Die hoop ik in Antwerpen kwijt te raken, want dit is echt niks. Pff.
Oud 27-08-2004, 22:30
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 27-08-2004 @ 23:24 :
Ik probeer een oppervlakkige bitch te zijn, maar heb gevoelens. Die hoop ik in Antwerpen kwijt te raken, want dit is echt niks. Pff.


Stiekem heb ik ook wel gevoel hoor. Maar dat laat ik zo min mogelijk blijken op het forum
Oud 27-08-2004, 22:37
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 27-08-2004 @ 23:30 :


Stiekem heb ik ook wel gevoel hoor. Maar dat laat ik zo min mogelijk blijken op het forum
Stiekem ben je emo, he!
Oud 27-08-2004, 22:57
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Konstantine schreef op 27-08-2004 @ 23:37 :
Stiekem ben je emo, he!


Misschien een beetje qua (kleding)stijl, maar verder niet. Mensen in het pittoreske rustieke stadje waar ik oorspronkelijk vandaan kom noemen me soms zelfs alternatief, maar dat pik ik niet!
Nou ja, ik neem het ze niet kwalijk. Alles wat niet uit de rekken van G-sus vinden ze al alternatief
Oud 27-08-2004, 22:59
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Ik heb vals gedaan en nu eet ik zelf gemaakte paprika salade en denk ik na.
__________________
sleep is no friend.
Oud 27-08-2004, 22:59
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 27-08-2004 @ 23:57 :


Misschien een beetje qua (kleding)stijl, maar verder niet. Mensen in het pittoreske rustieke stadje waar ik oorspronkelijk vandaan kom noemen me soms zelfs alternatief, maar dat pik ik niet!
Nou ja, ik neem het ze niet kwalijk. Alles wat niet uit de rekken van G-sus vinden ze al alternatief
Mijn baas ging laatst een boyfriend voor me zoeken en zei dat ik een alto moest hebben! Ik verkoop nog wel zoveel Gaastra jassen, damn, ik zit in een identiteitscrisis.

Nu ga ik in bed wachten tot Sex and the City begint, want eerder kan ik niet slapen.
Oud 27-08-2004, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 27-08-2004 @ 23:59 :
Ik heb vals gedaan en nu eet ik zelf gemaakte paprika salade en denk ik na.
O jij stiekeme nadenkerd!

Ik was vanavond naar de Uitmarkt met een vriendinnetje die ik al heeeel lang niet meer had gezien omdat zij zo nodig een half jaar in Zuid-Amerika moest rondreizen. Dus dat was heel gezellig en ik heb een leuke cadeautje gehad En de Uitmarkt was heel leuk want ik heb Boris en Ali B. gezien
Oud 27-08-2004, 23:47
Verwijderd
rdam geweest, poging tot geshopt
jongen opgezocht
ijshockeydvd gekeken
Oud 28-08-2004, 00:09
Verwijderd
lifeofexo 0:21a
File under: Op rolletjes
Pfoe, weer 'ns een update dan. Lowlands was geweldig, maar ik denk dat iedereen (mijzelf incluis) nogal genoeg heeft van dat gezeur over lowlands, en al helemaal over die verdraaide Theo, zal ik daar maar niks over schrijven.

Gister was de pleinbios met Bart en Mariëlle, Dogville. Aardige film, nogal draadlangig. Daarom gingen we na een uurtje of 2 weer weg, naar Kralingen om daar studentenfeesten af te gaan. Ik weet er niet bar veel meer van, wat natuurlijk een goed teken was. Ik was des ochtends wel retevermoeid, gelukkig gaat de eerste trein al om 6:10 zzz. Ik heb Doom3 gehad van Zhe Good Doktor Avalanche maar m'n peecee wil 'm alleen draaien als ie lelijk is dus ik speel 'm niet. En stiekem vind ik het ook een beetje eng

Ik ga weer braaf naar m'n stage, voer d'r verdomd weinig uit, omdat ik gewoon niet uit de voeten kan met dat klote Access. Ik denk gewoon dat ik het in PHP ga doen, alleen nog ff een manier zien te vinden om informatie vanuit PHP succesvol te mergen met een Word document, want een internet pagina printen is natuurlijk knudde knudde.

's Middags met Anna in Den Haag afgesproken. We gingen eerst foto's van lowlands bekijken en gebak en koffie drinken in Babylon, toen winkeltjes kijken. Onderweg kwamen we nog Oot de Stoot tegen maar geen tijd/zin om wat te zeggen Toen gingen we naar de H&M en er stond een bebaarde zwerver buiten en die gaf ik 2 euro en toen ging ie helemaal door het dolle en begon in het Engels te zingen tegen me en beweerde dat ie Elvis was en belaadde me met kussen enzo . Lekker is dat ik zal nog 'ns vrijgevig zijn . Ah well, toch eignelijk wel grappig.

Bij de H&M doelloos rondgelopen, toen gingen we terug, eerst nog even naar de Coffeeshop, daar op de wc lekker walgelijk gedaan hihi. Toen weer naar beneden, shit gekocht en toen voedsel gehaald bij YamYam . Lekker opgepeuzeld en toen was het alweer bijna tijd om naar huis te gaan . Toen ik weer op m'n station in Zoetermeer stond stak ik over via het spoor en toen werd ik gepakt door de politie Nou heb ik een bekeuring van 25 euro maar eigenlijk was het best grappig omdat ik een politievrouw te kakken zette Maar niet zo'n zin in om te vertellen.

Wat wel leuk is dat Anna morgen komt woeh! We gaan naar Brrrt z'n verjaardag. Eigenlijk heet ie Bart maar 't leek me wel 's leuk om het zo te schrijven. Verder is m'n ( NLStore Bestelling ) eindelijk binnen dus ik kan fijn m'n nieuwe ceedeetjes luisteren als ik m'n zimmertje ga raumen morgen.


current music: Birmingham 6
Oud 28-08-2004, 00:16
Verwijderd
Vanmorgen laat opgestaan want ik moest bijkomen van de horse the band show in duitsland. GENIAAL was die trouwens inclusief megaman projecties achter de band en shit!

's Middags ben ik naar wat bandjegenoten gegaan waar zij hebben gejamd en ik geluisterd.

's avonds heb ik veel niks gedaan en net nog 2 uur gebeld met mn lowlandschick

now eating : een broodje met gesmolten kaas
Oud 28-08-2004, 00:26
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 28-08-2004 @ 01:09 :
lToen ik weer op m'n station in Zoetermeer stond stak ik over via het spoor en toen werd ik gepakt door de politie
en terecht
Oud 28-08-2004, 00:28
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 28-08-2004 @ 01:26 :
en terecht
ach de boete was niet veel, en 't was het eigenlijk wel waard zo grappig was het
Oud 28-08-2004, 00:47
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Nou leuk.

Ik heb 2 uur op het station in Bodegraven gestaan/gezeten.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 28-08-2004, 00:49
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Verder heb ik een beetje gephotoshopt op m'n stageplek en met een 3D programma gewerkt van meer dan 10 jaar oud en wat nog met MS-DOS werkt.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 28-08-2004, 00:52
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Vice schreef op 28-08-2004 @ 01:49 :
Verder heb ik een beetje gephotoshopt op m'n stageplek en met een 3D programma gewerkt van meer dan 10 jaar oud en wat nog met MS-DOS werkt.
wie is die dude is je icoon? Hij komt me zo bekend voor (csi ofzo?)?ja.. csi toch?
__________________
sleep is no friend.
Oud 28-08-2004, 00:55
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 28-08-2004 @ 01:52 :
wie is die dude is je icoon? Hij komt me zo bekend voor (csi ofzo?)?ja.. csi toch?
ja
csi miami

past wel een beetje bij m'n naam
__________________
Du bist ein N00b!

Laatst gewijzigd op 28-08-2004 om 00:58.
Oud 28-08-2004, 00:55
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Vice schreef op 28-08-2004 @ 01:55 :
ja
csi miami

past wel een beetje bij m'n naam
hihi ben je ook een csi nerdie?
__________________
sleep is no friend.
Oud 28-08-2004, 00:58
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 28-08-2004 @ 01:55 :
hihi ben je ook een csi nerdie?
leuke serie, hè
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 28-08-2004, 01:01
Verwijderd
ik heb net met een vriend kill bill 1 en 2 gekeken en nu heb ik hem net het huis uitgeschopt en zit ik weer achter de pc te nerden
Oud 28-08-2004, 01:01
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
Vice schreef op 28-08-2004 @ 01:58 :
leuke serie, hè
uhhuu Ik kijk het wel te aak hoor, maar ik en dol op al die forensische crap want ik kijk ook altijd fbi files en net5 detectives ect.
__________________
sleep is no friend.
Oud 28-08-2004, 04:13
Verwijderd
ik heb tot half 10 gewerkt, naar den papoea geaan. gesm00kt, gef13tst, gez0p3n, gesm00kt, gechilled in t woud, veel oude bekenden weer gezien, selma thuis gebracht. heen
Oud 28-08-2004, 07:28
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb vannacht een nare droom gehad en toen werd ik wakker en dacht ik "Gelukkig, het was maar een droom!", dus toen ging ik weer verder slapen. Maar toen werd ik daarna weer wakker en toen dacht ik "Maar het kan natuurlijk wel echt waar zijn..." en toen voelde ik me bah en nu nog. Verder heb ik zin om heel boos te zijn op alles en iedereen dus ik ga nu lekker veel te dure dingen verkopen aan stomme klanten. Ik hoop dat mijn naar-het-werk-fiets-collega leuke liedjes gaat zingen.
Oud 28-08-2004, 09:54
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
vanochtend om zeven uur wakker geworden want ik moest mijn poonie voeren want we moesten naar de les, maar ik had me verslapen en werd om kwart voor acht wakker en dus moest ik haasten maar had gelukkig nog wel tijd om naar de fox-busters op 3 te kijken dus toen paardgereden en straks ga ik douchen en dan heeel veel geld pinnen en dan naar een feestje van een vriendin waar ik geen zin in heb want er komen toch alleen maar hockeykakkers. zit ik daar met een andere vriendin en haar grote boze metalvriendje hoewel, dat is op zich ook best leuk, want dan houden we de standaard tenminste nog een beeeetje hoog
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 28-08-2004, 10:10
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
eXo schreef op 28-08-2004 @ 01:09 :
's Middags met Anna in Den Haag afgesproken. We gingen eerst foto's van lowlands bekijken en gebak en koffie drinken in Babylon, toen winkeltjes kijken. Onderweg kwamen we nog Oot de Stoot tegen maar geen tijd/zin om wat te zeggen Toen gingen we naar de H&M en er stond een bebaarde zwerver buiten en die gaf ik 2 euro en toen ging ie helemaal door het dolle en begon in het Engels te zingen tegen me en beweerde dat ie Elvis was en belaadde me met kussen enzo . Lekker is dat ik zal nog 'ns vrijgevig zijn . Ah well, toch eignelijk wel grappig.

omg ik dacht al dat jij t was en ik keek je nog indringend aan maar je liep door dus ik dacht van ohnee dat was m niet sukkel waarom zei je nix?
Oud 28-08-2004, 10:15
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
okey nou gisteravond gingen we pannenkoeken eten dus toen was ik al misselijk rond 8 uur begonnen we aan de eerste fles and so on...toen gingen we swingen bij t.raumschmiere en daar had ik sjans met avalon en oude mannen.en ik heb t.raumschmiere een zoen op zn wang gegeven.
die sukkel bleef trouwens veels te kort maar lady aida draaide ook wel goed alleen had ze op den duur een knopje kapot gemaakt en die had ze in haar handen en daar ging ze dus naar kijken.
Op het eind ben ik nog heel charmant bijna van de trap gevallen en heb ik me extreem sl00rig gedragen want ik vond de flyeruitdeeeljongen voor de deur zo geil maar okey, die zien we nooit meer teeerug.
Oud 28-08-2004, 10:17
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
ik ging gister naar the village en toen whoren op het world wide web en gisteravond naar mijn ouders en toen naar ladies night in mijn hometown kroeg waar 2 coole bandjes speelden en wannabe travo's rondliepen. en ik heb toen even geregeld dat ik a.s. maandag ga chillen met sonic youth

en vandaag ga ik naar de uitmarkt en 's avonds naar mike patton in paradiso en daarna naar de raad want die bestaat 15 jaar en er is een feestje tot vroeg in de morgen <3
Oud 28-08-2004, 10:21
Kosmopolitian
Kosmopolitian is offline
Citaat:
Otis schreef op 28-08-2004 @ 11:10 :
omg ik dacht al dat jij t was en ik keek je nog indringend aan maar je liep door dus ik dacht van ohnee dat was m niet sukkel waarom zei je nix?
Ik zou gelijk roepen!
Oud 28-08-2004, 10:33
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Gisteren na een saaaie dag school naar westerpop geweest waar echt baggermuziek was, + dat het veldje 1 grote modderplas was geworden waar je tot je knieen in zakte. Daarna nog met wat mensen ergens wat gedronken en gepraat. Toen besloot ik dat ik weer vrijgezel wilde zijn waar ik het met het vriendje over heb gehad maar nu twijfel ik alweer over wat ik wil .

Straks weer naar westerpop met leuke bandjes (artefact, boo!, league of xo gentleman), brownies bakken en noodles inslaan bij de toko.
Oud 28-08-2004, 11:28
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
Otis schreef op 28-08-2004 @ 11:15 :
en ik heb t.raumschmiere een zoen op zn wang gegeven.




ik zou hem aan zijn koeienringetje gelebberd hebben
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 28-08-2004, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 28-08-2004 @ 08:28 :
Ik heb vannacht een nare droom gehad en toen werd ik wakker en dacht ik "Gelukkig, het was maar een droom!", dus toen ging ik weer verder slapen. Maar toen werd ik daarna weer wakker en toen dacht ik "Maar het kan natuurlijk wel echt waar zijn..." en toen voelde ik me bah en nu nog. Verder heb ik zin om heel boos te zijn op alles en iedereen dus ik ga nu lekker veel te dure dingen verkopen aan stomme klanten. Ik hoop dat mijn naar-het-werk-fiets-collega leuke liedjes gaat zingen.
bah daar heb ik ook een hekel aan als ik in een droom blijf hangen de halve dag
Oud 28-08-2004, 14:38
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
gisteren gaar wakker geworden omdat ik teveel geblowed had. constant gebeld worden om een of andere reden vijf vrienden die na elkaar zomaar langs kwamen. tijdens het schijten gebeld worden omdat ik niet hoefde te werken. dan maar in de avond party party. in nighttown cha0s mark tegen gekomen. biertjes gedronken met hem, wat een party animal is dat toch helemaal lam geworden en knocked out gegaan bij een vriend thuis. 's middags enorm gaar op straat rond gelopen en schoolspul gehaald en nu zit ik hier te chillen.

yeah ik voel me lekker fucked en
Oud 28-08-2004, 15:33
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Drum'n'bass in Nighttown. Flink dronken geworden. Staan dansen. (of iets wat er op moet lijken.) Roland van m'n oude band (Fucking Present) tegengekomen die dezelfde Vans als ik aanhad. apart.
GRRR tegengekomen en biertjes meegedronken.
's ochtends op eerste metro gewacht en om half 9 wakker geworden bij de halte waar ik moest zijn. (wat dus betekent dat ik best wel in de eerste metro in slaap ben gevallen en de hele lijn 'n paar keer op en af ben gereisd. )
naar huis gelopen en ff wat geslapen. vanavond weer uit.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 28-08-2004, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 28-08-2004 @ 11:10 :
omg ik dacht al dat jij t was en ik keek je nog indringend aan maar je liep door dus ik dacht van ohnee dat was m niet sukkel waarom zei je nix?
omdat ik je niet zag anna zei dat ze je zag, maar dat was al toen je voorbij gelopen was

was je naar school gegaan ofwat?
Oud 28-08-2004, 15:48
Verwijderd
opgestaan,gedoucht etc,naar een verjaardag geweest,geshopt en dadelijk werken en daarna weer computernerden aangezien ik na mn werk geen zin meer heb om uit te gaan
Oud 28-08-2004, 15:51
Verwijderd
Ik ben woensdag op introductie naar Appelscha geweest en gister kwam ik weer terug. De eerste dag was suf, we gingen in de modder rollen tussen de koeien en toen wou ik douchen, maar er bleek maar 1 douche voor 50 mensen te zijn. De volgende dag hebben we tai-chi gedaan en een case, die ik met mijn geweldige groep gewonnen had. Prijs: gratisss drank. 's Avonds was er een bier estafette, maar ik heb niet meegedaan omdat ik brak was. Gister gingen we weer naar terug naar Groningen, toen heb ik nog ff op mn kamer gechilled en vanochtend ben ik terug naar huis gebust.
Oud 28-08-2004, 15:53
Snuitermans
Snuitermans is offline
Rond 't klokje van negen opgestaan, gedoucht en de hele ratteplan. Tot een uur of 11 gitaar gespeeld, daarna een vriend gebeld om even naar de stad te gaan. Hij moest nog wat oude fietsen wegbrengen, ik nog vakantie foto's ophalen (ronduit sublieme foto's), daarna even rondgebanjerd in de stad, hema hotdog gegeten, boodschappen gedaan (rose, biefstuk, kruiden, krieltjes, spinazie). Vanaaf naar een vriend toe die alleen thuis is, daar drinken en daarna door naar de stad.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Oud 28-08-2004, 16:08
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Nou, gisteren naar Utrecht gegaan, dingen gekocht met vriendin (nieuwe sloffen <33). toen naar huis gegaan, daar gegeten en tv gekeken en witte wijn gedronken met huisgenootje. Toen bleek dat aphrodite in tivoli kwam dus mensen opgebeld die eerst niet mee wilden en toen wel. Toen dus naar tivoli gegaan, daar gedanst, toen misselijk geworden en naar huis gelopen. Vanmorgen opgestaan en toen bleken er vreemde jongens in huis rond te lopen die ik niet kende. Eentje met hele vieze dreads, maar wel aardig. Broodjes gemaakt en toen naar nijmegen gegaan. En vanavond naar een skaconcert.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 28-08-2004, 16:27
Verwijderd
gister zuipen en het was saai
vandaag foto's gehaalt van lowlands en vakantie...zo van paddo's word je lelijk hehe...en euh vanavond zuipen
Oud 28-08-2004, 17:34
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Gisteravond naar jazz&bluesfestival in Eindhoven geweest, was wel leuk.
Vanmiddag weer naar Rolf (hier: hank mccrank) geweest, doelloos rondgehangen en saaie tv gekeken.
Vanavond naar een vriend toe en een of andere film kijken omdat we te lui zijn om uit te gaan.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 28-08-2004, 17:41
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
ok opgestaan lekker uit kunnen slapen rustdag maar toch iets willen ondernemen, vriend van me gebeld en vervolgens afgsproken de stad in te gaan gegeten gedouched en op fietske.
Beetje geshopt enz en vervolgens mee geweest boodschappen doen.
Daarna iemand opgehaald en een skatewedstrijd in de stad bekeken.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35
Lifestyle Magazines, kranten enz, leuk?
analese
51 04-03-2006 23:48
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie.
Isa
28 13-06-2003 20:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.