Oud 24-07-2005, 14:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
We gaan hier verder op de drie eerdere topics.

Alles over rijlessen en het behalen van je rijbewijs op dit forum wordt hier besproken.

Veel rijplezier !

Citaat:
Meld hier:
wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles.
wanneer je examen hebt.
wanneer en of je geslaagd bent.
hoeveel lessen je hebt gehad.
hoevaak je instructeur/examinator heeft moeten ingrijpen.
ook over je aanhanger (ja je mag meer dan 750kg trekken).
en natuurlijk ook motor/brommer rijbewijs.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 26-07-2005, 13:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Omdat ik het niet kan aanzien dat hier nog geen reacties staan:

Ik heb vandaag op de snelweg gereden!

Doodeng was het
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-07-2005, 14:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Snelweg is leuk
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 26-07-2005, 14:46
JessieL
JessieL is offline
Ik heb vandaag ook op de snelweg gereden. 2e keer, maar 1e keer met invoegen ed. best eng, maar het ging wel ok. hij zat wel erg te pushen, maar het ging ok!!! hele rijles ging ok! heb nu uurtjes gereden en ben tevreden over mezelf
Oud 26-07-2005, 20:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-07-2005 @ 14:35 :
Snelweg is leuk
idd. snelweg is heerlijk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-07-2005, 22:20
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
snelweg is leuk, alleen jammer van al dat verkeer dat t woord niet helemaal snapt : snelweg.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 26-07-2005, 22:40
TisKicking
TisKicking is offline
heb daarnet men tweede les gehad. alles gaat prima. alleen dien ek meer rond te kijken zegt de instructeur

donderdag stadsverkeer en vrijdag de manoeuvres
Oud 26-07-2005, 23:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TisKicking schreef op 26-07-2005 @ 22:40 :
heb daarnet men tweede les gehad. alles gaat prima. alleen dien ek meer rond te kijken zegt de instructeur

donderdag stadsverkeer en vrijdag de manoeuvres
je bent 17

het lijkt me overigens niet meer dan normaal dat je bij je 2e les nog niet voldoende kijkt.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-07-2005, 23:28
TisKicking
TisKicking is offline
vervroegde rijopleiding hier in belgie

ik neem nu twaalf uur les, rij dan een jaar met begeleider en volgende zomer leg ik men rijbewijs af.
Oud 27-07-2005, 10:16
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-07-2005 @ 14:52 :

wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles.
wanneer je examen hebt.
wanneer en of je geslaagd bent.
hoeveel lessen je hebt gehad.
hoevaak je instructeur/examinator heeft moeten ingrijpen.
ook over je aanhanger (ja je mag meer dan 750kg trekken).
en natuurlijk ook motor/brommer rijbewijs.
In augustus 2004 begonnen, begin februari 2005 geslaagd.
45 uur les gehad. Hij heeft tig keer moeten ingrijpen, en zelfs voor mijn examen zei hij tegen mij dat ie er geen vertrouwen meer in had dat ik zou slagen maar toch uiteindelijk wel geslaagd
Rijinstructeur
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Oud 27-07-2005, 12:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
waarom liet hij je dan toch opgaan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-07-2005, 12:52
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-07-2005 @ 12:19 :
waarom liet hij je dan toch opgaan?
Omdat ik bij mijn standpunt bleef dat het niet aan mij lag maar eerder aan de rijinstructeur. En de afspraak was al gemaakt, hij kon niet meer terug hehe
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Oud 27-07-2005, 13:18
fractuur
fractuur is offline
Mijn eerste simulatorles gehad vanmorgen. Kutkoppeling. En ik ga nog veel te hard de bochten in, maar op een dag komt het goed. Maandag het tweede blok (4x 2 uur, daarna de weg op)
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 27-07-2005, 15:29
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
CobraKing schreef op 27-07-2005 @ 12:52 :
Omdat ik bij mijn standpunt bleef dat het niet aan mij lag maar eerder aan de rijinstructeur. En de afspraak was al gemaakt, hij kon niet meer terug hehe
toch heb je dan a)een instructeur gehad waar iedereen ziek van word : flessentrekkers, die anderen een slecht imago geven of b)erg veel geluk gehad met je examinator.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 27-07-2005, 15:30
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Chachacha schreef op 26-07-2005 @ 14:46 :
Ik heb vandaag ook op de snelweg gereden. 2e keer, maar 1e keer met invoegen ed. best eng, maar het ging wel ok. hij zat wel erg te pushen, maar het ging ok!!! hele rijles ging ok! heb nu uurtjes gereden en ben tevreden over mezelf
Ik hoefde gelukkig nog niet in te voegen... Ik had stoplichten en toen zat ik ineens op de snelweg.. In plaats van dat hij van te voren even zegt: "Zo dadelijk ga je de snelweg op", maar niks hoor

En nu ga ik op vakantie en heb tot 22 augustus geen les meer en ben ik lekker alles verleerd, gna.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2005, 16:35
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
invoegen is simpel. gewoon gas geven, knipper aan en naar links
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 27-07-2005, 16:36
JessieL
JessieL is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-07-2005 @ 15:30 :
Ik hoefde gelukkig nog niet in te voegen... Ik had stoplichten en toen zat ik ineens op de snelweg.. In plaats van dat hij van te voren even zegt: "Zo dadelijk ga je de snelweg op", maar niks hoor

En nu ga ik op vakantie en heb tot 22 augustus geen les meer en ben ik lekker alles verleerd, gna.

Hmm lekker handig dat hij niks zei. Is toch wel fijn als je weet dat je dadelijk de snelweg op gaat. Mijn instructeur zei het wel, al iets van tevoren zelf.
Hoeveel lessen heb je al gehad? Invoegen is niet zo eng hoor, uiteraard goed kijken enzo...als je de volgende keer moet invoegen...succes!
trouwens dat van vakantie....dat je alles verleerd heb, wel nee joh!!!!!
Oud 27-07-2005, 16:38
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 27-07-2005 @ 15:29 :
toch heb je dan a)een instructeur gehad waar iedereen ziek van word : flessentrekkers, die anderen een slecht imago geven of b)erg veel geluk gehad met je examinator.
a) klopt
b) ik ben niet in een keer geslaagd

Spoiler
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Ads door Google
Oud 27-07-2005, 16:54
LB06
LB06 is offline
Als je de snelweg eng vindt moet je maar in je achterhoofd houden dat het eigenlijk de meeste veilige weg van Nederland is . Althans, dat is wat mijn instructeur zei.

Snelweg is eigenlijk ook heel makkelijk. Alles waar je op moet letten is de snelheid van jou en je voorgangers en dat je moet spiegelen e.d. bij het inhalen. (Bijna) geen verkeer van links, rechts of van voor, geen smalle ktstraatjes waar je niet in kunt kijken, etc, etc.

Je moet gewoon een lesje ervoor uittrekken en dan gewoon 60 minuten lang parkeerplaats op, parkeerplaats af gaan doen. Dan heb je het zo onder de knie.

Nu we het over de snelweg hebben... Ik ben tijdens mijn examen helemaal niet op de snelweg geweest de tweede (en laatste ) keer. Dat vond ik toen érg vreemd moet ik zeggen.
Oud 27-07-2005, 17:13
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
LB06 schreef op 27-07-2005 @ 16:54 :
Nu we het over de snelweg hebben... Ik ben tijdens mijn examen helemaal niet op de snelweg geweest de tweede (en laatste ) keer. Dat vond ik toen érg vreemd moet ik zeggen.
dan heb je wel erg veel geluk gehad aangezien ik 6 keer moest invoegen en uitvoegen tijdens mijn laatste examen. Binnen de bebouwde kom reed ik perfect, maar op de snelweg ging het altijd op de een of andere manier mis bij mij
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Oud 27-07-2005, 21:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
CobraKing schreef op 27-07-2005 @ 17:13 :
dan heb je wel erg veel geluk gehad aangezien ik 6 keer moest invoegen en uitvoegen tijdens mijn laatste examen. Binnen de bebouwde kom reed ik perfect, maar op de snelweg ging het altijd op de een of andere manier mis bij mij
6x in- en uitvoegen? Hoezo dat dan? Je gaat toch maar 1x de snelweg op (en dus ook 1x af) tijdens een examen? Dat was bij mij tenminste zo en bij iedereen die ik ken, al weet ik dat dat natuurlijk geen garantie is dat het in andere delen van het land ook zo is.

Ik vond het in het begin trouwens het engste wat er was, maar nu vind ik het heerlijk. Bij mij zei m'n instructeur overigens ook niet dat ik de snelweg op ging. Hij zei gewoon 'hier naar links' op een plek waarvan ik wist dat het richting snelweg was.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-07-2005, 22:44
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Balance schreef op 27-07-2005 @ 21:09 :
6x in- en uitvoegen? Hoezo dat dan? Je gaat toch maar 1x de snelweg op (en dus ook 1x af) tijdens een examen? Dat was bij mij tenminste zo en bij iedereen die ik ken, al weet ik dat dat natuurlijk geen garantie is dat het in andere delen van het land ook zo is.

Ik vond het in het begin trouwens het engste wat er was, maar nu vind ik het heerlijk. Bij mij zei m'n instructeur overigens ook niet dat ik de snelweg op ging. Hij zei gewoon 'hier naar links' op een plek waarvan ik wist dat het richting snelweg was.
als de examinator twijfelt aan het in- en uitvoegen en aan je snelwegcapaciteiten, en een goed beeld van het overige rijden e.d. heeft, en dat in orde is, dan kan het natuurlijk zijn dat de examinator besluit je toch nog een keer een stukje snelweg te laten doen. (examinatoren vinden t namelijk -ook- lullig om iemand te laten zakken op het invoegen en uitvoegen vanwege een hele kleine fout, lulliger dan bv. iemand laten zakken op geen voorrang verlenen en andere 'ergere' fouten. invoegen moet je toch leren door het doen, en soms ben je echt afhankelijk van het overige verkeer. vandaar.)

nou is 6 keer wel erg vaak.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 27-07-2005, 23:22
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
en zoals al gezegd, fouten maken is niet erg.

ik moest op mn 2e examen invoegen op de autoweg (korte invoegstrook). Dat ging allemaal goed, al was het niet erg ruim. Daarna wilde ik een vrachtwagen inhalen, maar eerst werd ik ingehaald door een dikke bmw, die ik al aan had zien komen (positief, dus). Alleen ik ging relatief snel achter die bmw zitten, het snelheidsverschil was niet gigantisch. en toen zei ie wel: "niet zo douwen joh, we hebben tijd zat". Toen twijfelde ik wel even, evenals met meer kleine schoonheidsfoutjes..
bochtje achteruit: denk dat mn instructeur zn ogen uit zn kop schaamt als ie dat gezien zou hebben (maar ik keek wel goed..)

maar wel geslaagd
Oud 28-07-2005, 00:02
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 27-07-2005 @ 22:44 :
als de examinator twijfelt aan het in- en uitvoegen en aan je snelwegcapaciteiten, en een goed beeld van het overige rijden e.d. heeft, en dat in orde is, dan kan het natuurlijk zijn dat de examinator besluit je toch nog een keer een stukje snelweg te laten doen. (examinatoren vinden t namelijk -ook- lullig om iemand te laten zakken op het invoegen en uitvoegen vanwege een hele kleine fout, lulliger dan bv. iemand laten zakken op geen voorrang verlenen en andere 'ergere' fouten. invoegen moet je toch leren door het doen, en soms ben je echt afhankelijk van het overige verkeer. vandaar.)

nou is 6 keer wel erg vaak.
6 keer = 3 keer invoegen, 3 keer uitvoegen..
maar de eerste keer lag het niet aan mij, er was een ongelukje gebeurd op de snelweg en toen mocht ik het opnieuw proberen.
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Oud 28-07-2005, 14:59
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik heb 2 verschillende snelwegen achter elkaar opgemoeten, dat schijnt hier vrij standaard te zijn. Uitvoegen bij een snelwegsplitsing en dan vanaf de linkerkant weer invoegen op een ander stuk snelweg.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 29-07-2005, 15:46
Liews
Liews is offline
Meld hier:
wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles.
wanneer je examen hebt.
wanneer en of je geslaagd bent.
hoeveel lessen je hebt gehad.
hoevaak je instructeur/examinator heeft moeten ingrijpen.
ook over je aanhanger (ja je mag meer dan 750kg trekken).
en natuurlijk ook motor/brommer rijbewijs.

Begonnen: 24 januari
Geslaagd: Vorige week donderdag in de 1e keer
Lessen: 40 uur (instructeur was ziek geworden, dus was beetje gekut)
Ingrijpen: instructeur wel vaker maar examinator niet
Oud 29-07-2005, 15:54
mirrie-1986
Avatar van mirrie-1986
mirrie-1986 is offline
wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles: ben op 5 juli begonnen
wanneer je examen hebt: nvt
wanneer en of je geslaagd bent: nvt
hoeveel lessen je hebt gehad: 4 lessen van een uur gehad
hoevaak je instructeur/examinator heeft moeten ingrijpen.
soms als ik te dicht bij de stoeprand reed, voor de rest nog niet

Was vandaag de vierde les
Ben vandaag over de snelweg geweest,zelf invoegen, uitvoegen, heb gekeerd ( vandaag 1e keer), heb achteruit ingeparkeerd (vandaag 1e keer), zelf schakelen, remmen, gas geven, hellingsproef ( met de handrem) gedaan, deze keer was de helling stijler dan de andere keren...)
Maar al met al vind ik het best snel gaan.
__________________
All you need is love!!
Oud 02-08-2005, 22:02
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik moest vandaag keren op een smalle weg, ging wel relax, eventejes wennen 3 weken lang niet meer auto gereden, ging voor de rest wel relax.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 03-08-2005, 07:53
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles.
Toen ik geslaagd was voor de Havo, ergens eind juni dus.

wanneer je examen hebt.
nog niet bekend.

hoeveel lessen je hebt gehad.
9

hoevaak je instructeur/examinator heeft moeten ingrijpen.
De enige ingreep was een keer de koppeling intrappen.

Ik les zonder aanhanger en ga dus niet mijn E-rijbewijs halen.


Ik ben na mijn negen lessen wel al een paar keer door de stad gereden maar nog niet op de snelweg. Hellingproef en achteruit een inrit indraaien heb ik ook al gedaan.
__________________
ofzoiets
Oud 03-08-2005, 11:43
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Meld hier:
wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles. 23 juli
wanneer je examen hebt.
weet ik nog niet
wanneer en of je geslaagd bent. nvt
hoeveel lessen je hebt gehad. Zo mijn 3e les
hoevaak je instructeur/examinator heeft moeten ingrijpen.
Euhm 1 keer foutje met schakelen
__________________
En zo is het.
Oud 03-08-2005, 12:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 02-08-2005 @ 22:02 :
Ik moest vandaag keren op een smalle weg, ging wel relax, eventejes wennen 3 weken lang niet meer auto gereden, ging voor de rest wel relax.
Wanneer sta je gepland?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-08-2005, 12:07
Verwijderd
Citaat:
CobraKing schreef op 28-07-2005 @ 00:02 :
6 keer = 3 keer invoegen, 3 keer uitvoegen..
maar de eerste keer lag het niet aan mij, er was een ongelukje gebeurd op de snelweg en toen mocht ik het opnieuw proberen.
Is meestal zo, als je het de eerste keer niet goed doet. Dan doen ze het nog een keer en als je het dan weer niet goed doet ben je gezakt. Als je het dan wel goed doet, doen ze het nog een keer om te kijken of die eerste keer wel echt per ongeluk was.
Oud 03-08-2005, 13:02
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-08-2005 @ 12:04 :
Wanneer sta je gepland?
Hoe bedoel je?
Theorie examen heb ik 17 augustus, als ik dat haal iets daarna tussentijdse toets.

Zit pas op mijn 10e les hoor. Heb er nog 30 te gaan.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 03-08-2005, 15:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 03-08-2005 @ 13:02 :
Zit pas op mijn 10e les hoor. Heb er nog 30 te gaan.
10e les pas? Schiet ook niet op
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-08-2005, 16:16
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Vandaag 11e.

Damm die koppeling ik heb er toch problemen mee, na de 3 gaat het altijd perfect.
Keren op een smalle weg ging wel goed.
Schakelen ook wel, alleen koppeling langzaam terug, ik doe het altijd te snel en dat is niet zo fijn.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 03-08-2005, 22:28
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Wat vinden/vonden jullie het moeilijkste om te doen?

hellingproef
inparkeren
in- / uitvoegen
enz




ik heb soms nog wel een beetje moeite met in-/ uitvoegen omdat ik té bescheiden ben
__________________
ofzoiets
Ads door Google
Oud 04-08-2005, 17:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Parkeren in een vak. Fileparkeren vind ik echt geen probleem, maar parkeren in een vak gaat altijd scheef bij mij. Achteruit gaat het uiteindelijk ietsjes beter, maar dat vind ik ook vervelend. Vooruit gaat het heel makkelijk, maar ik sta altijd scheef in het vak. Best vervelend.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-08-2005, 21:56
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Parkeren in het algemeen gaat mij slecht af. Ik bak er geen hol van. Te weinig geoefend.
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 04-08-2005, 22:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Copycat schreef op 04-08-2005 @ 21:56 :
Parkeren in het algemeen gaat mij slecht af. Ik bak er geen hol van. Te weinig geoefend.
Joah, ik moet bijna altijd fileparkeren, dus dat gaat prima. Maar die vakken kom ik alleen bij de winkels tegen en daar moet het allemaal snel snel snel, want er staan altijd auto's achter en voor je.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-08-2005, 09:25
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-08-2005 @ 22:20 :
Joah, ik moet bijna altijd fileparkeren, dus dat gaat prima. Maar die vakken kom ik alleen bij de winkels tegen en daar moet het allemaal snel snel snel, want er staan altijd auto's achter en voor je.
gewoon achteruit gaan rijden, goed kijken, en die andere automobilisten lekker laten wachten.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 05-08-2005, 11:20
LB06
LB06 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-08-2005 @ 17:30 :
Parkeren in een vak. Fileparkeren vind ik echt geen probleem, maar parkeren in een vak gaat altijd scheef bij mij. Achteruit gaat het uiteindelijk ietsjes beter, maar dat vind ik ook vervelend. Vooruit gaat het heel makkelijk, maar ik sta altijd scheef in het vak. Best vervelend.
Je moet een zo groot mogelijke bocht nemen (als de situatie dat toelaat). Je rijdt dan bijna altijd recht een vak in en heb je altijd wat ruimte om bij te sturen.
Oud 05-08-2005, 16:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-08-2005 @ 09:25 :
gewoon achteruit gaan rijden, goed kijken, en die andere automobilisten lekker laten wachten.
Als ik er niet vooruit inrijd, knalt een ander hem er wel in voordat ik "godverkut" kan zeggen.

En een zo groot mogelijke bocht does the trick, dat is waar, maar vaak is het allemaal maar heel erg krap.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-08-2005, 16:48
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Overigens heb ik er zelf ook geen last van als ik scheef sta, de buren zijn er alleen niet zo blij mee, over het algemeen
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-08-2005, 20:38
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-08-2005 @ 16:48 :
Als ik er niet vooruit inrijd, knalt een ander hem er wel in voordat ik "godverkut" kan zeggen.

En een zo groot mogelijke bocht does the trick, dat is waar, maar vaak is het allemaal maar heel erg krap.
koop een hummer. gegarandeerd dat niemand er zomaar voorduikt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 05-08-2005, 21:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 05-08-2005 @ 20:38 :
koop een hummer. gegarandeerd dat niemand er zomaar voorduikt.
Ik hak nog liever m'n lul af
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-08-2005, 21:57
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Iemand nog tips voor mij en mijn koppeling?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 05-08-2005, 22:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Jolt schreef op 05-08-2005 @ 21:57 :
Iemand nog tips voor mij en mijn koppeling?
MSN
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-08-2005, 22:49
TisKicking
TisKicking is offline
morgen laatste les

Vandaag voor de eerste keer autosnelweg. Was in feite niet zo veel aan. Achja.

Alles gaat goed, alleen moet ik nog steeds meer rondkijken.
Oud 05-08-2005, 23:28
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-08-2005 @ 17:30 :
Parkeren in een vak. Fileparkeren vind ik echt geen probleem, maar parkeren in een vak gaat altijd scheef bij mij. Achteruit gaat het uiteindelijk ietsjes beter, maar dat vind ik ook vervelend. Vooruit gaat het heel makkelijk, maar ik sta altijd scheef in het vak. Best vervelend.
Bij mij is het juist andersom, parkeren in een vak gaat prima, maar fileparkeren is een verschrikking. Laatst heb ik het nog een keer geprobeerd, ik zat enorm te kloten, lukte niet, uiteindelijk maar doorgereden. Loop ik er even later langs, heeft iemand er GVD een Ford Mondeo neergezet, en ik reed in een Ford Ka...

__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 06-08-2005, 00:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
M@rco schreef op 05-08-2005 @ 23:28 :
Bij mij is het juist andersom, parkeren in een vak gaat prima, maar fileparkeren is een verschrikking. Laatst heb ik het nog een keer geprobeerd, ik zat enorm te kloten, lukte niet, uiteindelijk maar doorgereden. Loop ik er even later langs, heeft iemand er GVD een Ford Mondeo neergezet, en ik reed in een Ford Ka...


Ja, het is maar wat je gewend bent. Ik krijg onze Avensis in een vak met minimale speling, zonder heen en weer te hoeven rijden. Ik draai hem er gewoon in één keer in, 5 cm van de kant. Ik ben het inmiddels gewoon zo gewend dat ik er ook niet meer bij hoef na te denken.

Wel moet ik toegeven dat ik, toen ik m'n papiertje net had, een keer of twintig heb geoefend in een rustige straat, omdat ik het gewoon vloeiend wilde kunnen. Maar goed, nu gaat het dan ook altijd goed. De buurman stond laatst met open mond te kijken, dat vind ik altijd wel stoer
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44.