Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2002, 09:31
miek_temp
miek_temp is offline
Je kunt je vriend of vriendin wel perfect vinden maar volgens mij is er altijd wel iets wat je minder leuk vind. Ik vind van mijn vriend minder dat hij vaak te laat komt. Ook kan het mij irriteren als hij zijn gelijk wil halen want dat wil ik vaak ook . Daarin zijn we hetzelfde en dat botst soms (we kunnen trouwens wel allebei goed toegeven dat we fout zaten als we bewijs hebben of iemand anders zijn/haar mening geeft)
O en wat ook soms nog irritant is als hij 's ochtends heel vrolijk is en ik last heb van een ochtendhumeur . Ik kan er niets aan doen maar gelukkig kan hij daar steeds beter mee omgaan en weet hij me best vlug vrolijk te krijgen.
Verder is mijn vriend heel lief en ik hou echt wel van hem maar ik denk dat iedereen wel van die kleine dingetjes heeft waarin je je kan ergeren. Waar ergeren jullie je aan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2002, 09:35
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Het enige waar ik me bij d'r aan kan ergeren is haar koppigheid... Ze kan nogal koppig zijn als ze het ergens niet mee eens is, maarja, dat doe ik zelf ook wel maar dat valt mij niet echt op... Dat zij het doet wel maar ik stoor me d'r niet echt aan ofzo.

Het is d'r enige, kleine minpuntje.
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 09:58
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik kan me ook wel eens an mn vriend irriteren, hoe perfect hij ook is. *zwijmel*
Hij verzwijgt wel eens kleine dingetjes, of ja.. Beter gezegd, het is zo dat hij niet zo aan kleine dingetjes tilt, hij vindt dat niet zo erg, hij vindt dat vanzelfsprekend en ik absoluut niet. Dus ja, daar botsen we wel eens. Maar voor de rest irriteer ik me meer aan zijn moeder dan aan hem.
Mn vriend moet namelijk altijd klusjes in huis doen en altijd als ik er dan net ben. Ja, "gezellie".
Bijvoorbeeld, van t weekend. Ik en mn vriend wilden met zijn broertje (12 jaar, autistisch) naar de dierentuin. Dat had zijn moeder immers de vorige dag gevraagd en dan kom ik daar op zondag en moet Sjaak weer eerst een uur helpen in huis. Dus ik zeg: Ja, maar we wilden met Daniel naar de dierentuin, blijft zo een beetje weinig tijd over.... Zegt zij: Ja, daar wist ik niks van. En toch moest ie blijven helpen. Toen zijn we maar naar Arnhem, naar de Burgers Zoo omdat de enige was die tot 19.00 uur open was... Oh, dat vind ik dan zo lomp! Alsof wij het zo superleuk vinden om met Daniel een hele dag opgescheept te zitten. Alsof zij ons daar een gunst mee verleend... Oeh!!! Ik kan me daar zo druk over maken. Maar oke, daar ging deze topic eig niet zo zeer over...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 10:02
)Vampje(
)Vampje( is offline
Zijn grootste minpunt is dat ie rookt. Hell.
Verder is hij heel opvliegerig (niet agressief tegenover mij hoor!) en vaak ook humeurig. Hij zucht altijd heel overdreven als ie iets vertelt. Als ik er nu aan denk vind ik het schattig, maar op zo'n moment scalpeer ik 'm liever....
Verder is hij wel ideaal.

Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 14:02.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 13:06
Piccola
Piccola is offline
- Hij komt altijd te laat. Ik kan hier gewoon niet aan wennen.. Ikzelf ben iemand die altijd optijd is en ik verlang dat dan ook van een ander. Hierdoor al heel wat ruzies gehad. Maar goed, zal me er toch bij neer moeten leggen, want veranderen zal ie niet echt. Die jongen heeft gewoon geen enkel tijdsbesef ofzo.
- Hij drinkt, naar mijn mening, te veel. Dat is sowieso al slecht, want hij heeft hierdoor last van zijn maag/lever of wat daar ook zit! Maar wat er ook nog eens bij komt is dat ie dan agressief wordt. Niet naar mij toe hoor! Maar zodra ergens een ruzietje is dan wil ie er tussen springen en er ff flink op los beuken ofzo. *zucht* Aangezien ie dan zat is gelooft ie alles wat ik zeg. Dus dan ga ik altijd dreigen dat als ie gaat vechten dat ik wegga.. Daardoor houdt ie zich toch altijd wel in. Dus het is nog nooit zover gekomen. Maar toch altijd weer die spanning als ie gezopen heeft. Maar ik ben al blij dat het nooit verder als schelden en duwen komt...

Verder is het een schatje!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 13:23
Ditchie
Ditchie is offline
Vaak is hij niet duidelijk in hetgene wat hij wil of nou werkelijk bedoeld, jammer hierdoor ontstaan vaak misverstanden. Waar ik me vrijwel de laatste tijd zo onzeker over voel.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 16:44
spinningduck
Avatar van spinningduck
spinningduck is offline
Dat ie constant loopt te boeren en thuis ook nog eens te ruften, ieuw! Maar verder is het wel een lieverd hoor.
__________________
gekkenhuis
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 17:24
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
dattie altijd loopt te ruften jah
ennehm.. dattie populair is.. telkens hoor ik dan verhalen van hem dat een meisje hem wou zoenen enzo oke hij kan er nix aan doen ofzo maarja, hij mag het wel tegen me zeggen, maar dan voel ik me nog un beetje klote..

maarja.. khou van um
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 17:29
miro
Avatar van miro
miro is offline
Dat ie soms wat te fel reageerd. Hij is af en toe wat "te" relaxed voor mij. Zit ik helemaal te stressen, of gekke dingen te denken, is hij kei relaxed.
*zucht* ik hou van m.

Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 17:38.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:17
*black rose*
Avatar van *black rose*
*black rose* is offline
tja... hij komt zowat altijd te laat........
__________________
Don't need no-one that's no good for me..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:31
Verwijderd
inmiddels vind ik een hele hoop dingen nogal "minder leuk" aan m'n ex, maar toen ik het nog met hem had en helemaal verliefd was, was er ook wel iets:

Hij kan namelijk heel erg goed piano spelen...en ik speel ook piano, maar veel minder goed dan hij.
En af en toe speelde ik ook weleens dezelfde stukjes als hij.
En hij wilde soms dan zogenaamd niet spelen, soort "plankenkoorts" zeg maar ofzo....maar uiteindelijk deed hij het dan toch wel.
Alleen ik wilde sowieso nooit voor hém spelen, omdat hij het toch wel beter kon.
Maar dan had hij altijd van die verhalen van: "nou dat maakt me niet uit, ik hoor je gewoon graag spelen, blabla."
Nou de 3 keer dat ik voor hem heb gespeeld had hij altijd iets op me aan te merken...echt zó lomp.
Dan wist hij hoe ik het vond etc, en dan moest hij weer zonodig er wat over zeggen.
Terwijl ik dat bij hem ook niet deed....grr.....
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:34
Uneksia
Uneksia is offline
* hij drinkt behoorlijk veel.....30 biertjes per dag komt regelmatig voor.
* hij woont te ver weg
* hij heeft het typische amerikaanse attitude van "wij zijn de beste en iedereen die amerika met 1 vinger aanraakt zal het niet overleven"
__________________
Flew too high and burnt the wings, lost my faith in everything
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 18:51
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
- ze is rommelig
- ze kan in één tel helemaal omdraaien van vrolijk naar boos
- ze is altijd aan het afvallen

maar toch ben ik stapel op haar
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 19:36
Captain
Avatar van Captain
Captain is offline
Ze is perfect, erg hè
__________________
Grt, Captain
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 21:03
Verwijderd
- Dat ie zo geïnteresseerd is in andere meisjes terwijl ie een relatie heeft met mij.

- Dat overal oplossingen voor bedenkt terwijl ik gewoon dingen kwijt wil.

- Dat ie altijd moe is en snel in slaap valt.

- Dat ie veel minder aandacht/tijd aan me besteedt dan ik zou willen. Niet dat ie dat niet wil, maar hij heeft er nooit tijd/gelegenheid voor.

- Dat ie zover weg woont.

en dat was het wel weer
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 21:17
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
- Dat ie zo geïnteresseerd is in andere meisjes terwijl ie een relatie heeft met mij.

- Dat overal oplossingen voor bedenkt terwijl ik gewoon dingen kwijt wil.

Mja dat ken ik btw ook wel. Nou ja hij bedenkt geen oplossingen echt. Maar hij vindt dat ik teveel nadenk. Zit ik me ergens helemaal zorgen over te maken was t hem nog niet eens opgevallen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 10:17
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Dat wanneer hij daar zin in heeft, mij napraat. En neem van mij aan, dat is gi-gan-tisch irritant.

Dat hij altijd alles wil regelen. Is wel schattig, maar af en toe word ik er gek van.

Dat hij ook veel aandacht geeft aan andere meisjes, en het over hen heeft, terwijl ik erbij ben. Ik weet wel dat hij er niets mee bedoelt, maar op dat moment kan ik hem wel ik-weet-niet-wat doen.
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 11:01
Verwijderd
Dingen waar ik me toen we nog wat hadden aan irriteerde:

-Hij kon zo van dingen een probleem maken.. zoals geen zin hebben zn haar te wassen want geen zin in nat haar.. ik: nou dan fohn je het.. neej dat vond ie irri.. ikke: nou dan sla je dr een handoek omheen: neej dat vond ie irri.. aarrggghh..

-Dat ie wanneer ie zich ergerde aan een bandlid ofzow ie dat alleen maar tegen mij zei, maar niet tegen diegene

-Dat ie niet boos op me kan worden. Klinkt ms raar, maar das soms echt irritant. Dan heb je het idee dat diegene alles van je zou pikken, en een beetje tegengas is ook wel fijn gewoon

Verder was ie heel lief hoor.. mja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2002, 11:26
Verwijderd
dat ie lui is.. en af en toe gaat ie dan misbruik van mensen maken zodat ze wat voor 'm doen.
dat ie op de een of andere manier alitjd wel in een ruzie /gevecht belandt. (uitgaan of voetbal)
en tis irritant dat hij in alles wel beter is dan ik
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 14:08
Verwijderd
nou me lief bokt me uit, enne kieteld me enne is vervelend. en pest me enne jah..... wat ist een schat he hij is perfect hoor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hij weet het nie, wat moet ik ermee?
scholier8
8 31-05-2011 12:08
Liefde & Relatie Meer in actie dan in woorden
Alistar
14 22-05-2006 16:10
Liefde & Relatie All you need is love?
no pain n death
62 02-03-2005 21:13
Liefde & Relatie 19 jaar single. Wat doe ik fout?
herby
345 18-11-2004 13:30
Algemene schoolzaken middelbare school
Verwijderd
31 14-04-2004 16:29
Liefde & Relatie Relatie en verliefd op een ander
vanillestokje
23 11-05-2003 00:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:50.