Oud 26-09-2002, 15:28
jasper_83
jasper_83 is offline
Ik heb sinds kort weer wiskunde en ben niet van plan een grafische rekenmachine te kopen, zijn er programma's op de markt die ongeveer hetzelfde kunnen? Dan kan ik die op de laptop zetten en kan ik hetzelfde zonder eerst zon dure rekenmachine te kopen...
__________________
once up on a time
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-09-2002, 15:39
Verwijderd
S & S ==> S & M ?

Ik ga er even vanuit dat je windows hebt, misschien staat er wat op www.tucows.com
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:45
jasper_83
jasper_83 is offline
Citaat:
perseus schreef:
S & S ==> S & M ?

Ik ga er even vanuit dat je windows hebt, misschien staat er wat op www.tucows.com
Is er niemand met ervaring met een bepaald programma?
__________________
once up on a time
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 15:51
jasper_83
jasper_83 is offline
Ik vond dit:

http://www.educadbv.nl/Daedalus/ti_interactive.htm
__________________
once up on a time
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 16:18
Gurlie
Gurlie is offline
ik hep geen id of verstand van die progs.... maar ik hep zelf zo'n ding gekogt afgelopen jaar...... hij was wel duur maar da ding is wel super handig..... en as je um nog een paar jaar moet gebruiken is zo'n ding het tog wel waard denk ik.... bij mij wel eik.....

.: XxX :.
__________________
*XxX 2 y'all!!!* ----> Het levû is hard, maar de muur is harder!!! <----
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Gurlie schreef:
ik hep geen id of verstand van die progs.... maar ik hep zelf zo'n ding gekogt afgelopen jaar...... hij was wel duur maar da ding is wel super handig..... en as je um nog een paar jaar moet gebruiken is zo'n ding het tog wel waard denk ik.... bij mij wel eik.....

.: XxX :.
zo, dat ding is echt wel 250 gulden waard
ik heb em elke dag nodig, en om nou elke dag een laptop mee naar school te slepen...

maar das erg oftopic.
ik weet niet of er zulke programma's zijn
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 18:08
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Wilde jij elke dag je laptop mee naar school gaan slepen dan? Dat is toch niet practisch?? Kun je beter gewoon een losse GR kopen, dies een stuk lichter...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 18:33
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
--> s&m
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 19:14
Yohst
Avatar van Yohst
Yohst is offline
Je kan een TI83 Plus emulator downloaden, en een bijbehorende ROM, t is vrij ingewikkeld, en illegaal als je zelf geen TI83 plus bezit. (daarom kan ik ook geen link posten hier)
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Dreams schreef:
Je kan een TI83 Plus emulator downloaden, en een bijbehorende ROM, t is vrij ingewikkeld, en illegaal als je zelf geen TI83 plus bezit. (daarom kan ik ook geen link posten hier)
Post het dan voor de mensen die er wel 1 hebben
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 11:27
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef:
Wilde jij elke dag je laptop mee naar school gaan slepen dan? Dat is toch niet practisch?? Kun je beter gewoon een losse GR kopen, dies een stuk lichter...
wellicht nam ie die uberhaubt altijd al mee naar school, zoals ik..
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 13:22
Verwijderd
Mja, maar hoe wil je dat doen op je examen? kan me niet voorstellen dat je daar dan lekker mag gaan zitten met een laptop waar je vanalles op het kunnen staan...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 15:08
Orion
Avatar van Orion
Orion is offline
Citaat:
perseus schreef:
Post het dan voor de mensen die er wel 1 hebben
kijk 's even

http://sourceforge.net/projects/virtualti/


Citaat:
Virtual TI emulates nearly the entire line of Texas Instruments graphing calculators

als je een echt wiskundig topprogramma zoekt:

http://www.mapleapps.com/
__________________
Ongefilterd. Van nature troebel.

Laatst gewijzigd op 27-09-2002 om 15:10.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 15:08
Gurlie
Gurlie is offline
Eej
ja ik denk ook nie da je da ding mag meenemen... mijne was 87,50 euro of so.... maar ik hep hem nog ruim 2 jaar nodig dus da was ie egt wel waard hoor.... je kan egt super veel daarmee.... maar ik snap er nix van na ja...

xxxxxx
__________________
*XxX 2 y'all!!!* ----> Het levû is hard, maar de muur is harder!!! <----
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 18:37
Goezz
Avatar van Goezz
Goezz is offline
Bij ons in de les zeggen dat je als je geen GR hebt maar wel een laptop, dat je die wel mag gebruiken maar niet tijdens het tentamen. Als vervanbaar programma mag je EXCEL gebruiken
__________________
Goezz is not an Low Life.... He belongs to the Burgeois!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2002, 16:47
TIGEK
TIGEK is offline
Er bestaan programma's voor de TI-83 Op je laptop. Ze zijn er voor gehandicapten die geen of een slechte arm/vinger hebben. Let hier bij wel op dat een TI-83 In het normaal gebruik wel makelijker is en dat je geen Laptop mag gebruiken op je Eindexamens en als het de school niet toestaat ook niet op je SE's. Dit mag alleen bij een handicap bijv. Dyslectisch, Dysgrafie of een andere handicap.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.