Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2003, 22:30
thomaza
thomaza is offline
beste mensen, volgens mij maken best wel veel mensen uittreksel etc van de stof en aantekeningen van de stof van het centraal eindexamen... aangezien we toch allemaal hetzelfde eindexamen maken is het wel zo handig om die aan elkaar te geven... weet iemand of dit mogelijk is en of er al sites zijn waar dit kan? zo ja, laat het even weten, ok? thanks
p.s. ik doe trouwens VWO E&M met WiB en Gesch
Advertentie
Oud 24-03-2003, 08:03
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Ik vind het op zich wel een goed idee!
Ik maak altijd samenvattingen van alles,en ik wil ze dan best even voor jullie typen !
En ik vind het denk ik ook wel handig om een samenvatting van iemand anders er nog bij te hebben.

Groetjes Moppie
Oud 24-03-2003, 09:25
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Moppie4ever schreef op 24-03-2003 @ 09:03:
Ik vind het op zich wel een goed idee!
Ik maak altijd samenvattingen van alles,en ik wil ze dan best even voor jullie typen !
En ik vind het denk ik ook wel handig om een samenvatting van iemand anders er nog bij te hebben.

Groetjes Moppie
Mee eens!
Moeten er wel mensen zijn die ongeveer hetzelfde hebben als ik, VWO, NG met Duits 2 en M&O, maargoed. Dat zal het probleem niet zijn
Oud 24-03-2003, 09:32
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Op het huiswerkgedeelte van Scholieren.com is veel examenstof te vinden: de meeste zijn nog van vorig jaar, maar er zijn er al een aantal van dit jaar. Meer is natuurlijk altijd welkom, gebruik daarvoor dit formulier.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Oud 24-03-2003, 11:41
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
de boeken samengevat van bol.com zijn erg goed!
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 24-03-2003, 16:52
maaike0
maaike0 is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 24-03-2003 @ 10:25:
Mee eens!
Moeten er wel mensen zijn die ongeveer hetzelfde hebben als ik, VWO, NG met Duits 2 en M&O, maargoed. Dat zal het probleem niet zijn
kep ongeveer tzelfde alleen zonder duits
maar wel m&o
__________________
*ook al leek ik soms gebroken ik klom uit een dal vandaan, want ik heb voor hetere vuren gestaan*
Oud 24-03-2003, 16:58
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Citaat:
dinkie schreef op 24-03-2003 @ 12:41:
de boeken samengevat van bol.com zijn erg goed!
maar wel een dure grap als je ze voor elk vak moet aanschaffen
__________________
Bier & Tieten
Oud 26-03-2003, 11:06
Verwijderd
ze hebbeb bij bol.com niet eens samengevat van scheikunde 1 en 2
wel van het deelvak volgens mij

weet iemand waar die dan nog te krijgen is??
Oud 26-03-2003, 12:29
noukiester
Avatar van noukiester
noukiester is offline
Oud 26-03-2003, 13:59
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Ik snap nooit iets van samenvattingen van anderen. Veel leer ik er niet van, ik moet eerst helemaal uitvinden hoe die samenvattingen in elkaar zitten.
Maar ik wil mijn samenvattingen wel beschikbaar stellen op zich, ik bedoel als anderen er wat aan hebben?!

Ik doe trouwens Havo C&M en biologie.
Dus samenvattingen van:

- geschiedenis examenbundels
- economie 1 (in balans)
- biologie (biologie voor jou)
- tekenen (zien der ogen kunst)
- literatuur (eldorado)
Oud 26-03-2003, 14:01
Alpha #1
Avatar van Alpha #1
Alpha #1 is offline
Citaat:
dinkie schreef op 24-03-2003 @ 12:41:
de boeken samengevat van bol.com zijn erg goed!
Mijn leraar raadt het me juist af om deze bundels te gebruiken. Er staat vaak teveel in en te moeilijk. (zijn woorden, niet de mijne)
Oud 26-03-2003, 17:59
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Alpha #1 schreef op 26-03-2003 @ 15:09:
Mijn leraar raadt het me juist af om deze bundels te gebruiken. Er staat vaak teveel in en te moeilijk. (zijn woorden, niet de mijne)
Ik gebruik ze ook, in combinatie met de examenbundel, en ik vind het erg makkelijk. Hoe het daar wordt uitgelegd, krijg je het ook int examen....
__________________
Lief zijn!
Oud 26-03-2003, 19:57
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Multilot schreef op 26-03-2003 @ 18:59:
Ik gebruik ze ook, in combinatie met de examenbundel, en ik vind het erg makkelijk. Hoe het daar wordt uitgelegd, krijg je het ook int examen....
Die examengevatte bundels leken me eerst ook erg handig, maar nu ik een aantal gezien heb van klasgenoten van mij heb ik echt zoiets van....dat is geen samenvatting meer! Bijvoorbeeld bij wiskunde is dat bundel gewoon meer dan 100 blz. ofsow Echt supervaag.
Oud 26-03-2003, 20:57
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
@Moon schreef op 26-03-2003 @ 20:57:
Die examengevatte bundels leken me eerst ook erg handig, maar nu ik een aantal gezien heb van klasgenoten van mij heb ik echt zoiets van....dat is geen samenvatting meer! Bijvoorbeeld bij wiskunde is dat bundel gewoon meer dan 100 blz. ofsow Echt supervaag.
Er wordt ook verwacht dat je meer dan de helft al kent (wat ook zo is...) en dan moet je voor jezelf dus de belangrijkste punten eruit halen
__________________
Lief zijn!
Oud 26-03-2003, 22:53
Verwijderd
Citaat:
FlorisvdB schreef op 26-03-2003 @ 12:06:
ze hebbeb bij bol.com niet eens samengevat van scheikunde 1 en 2
wel van het deelvak volgens mij

weet iemand waar die dan nog te krijgen is??
zit bij scheikunde dacht ik samen in 1 boekje, deelvak en het totaalvak.
Oud 27-03-2003, 11:31
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...3&Section=BOOK

stel dat ik die koop voor mijn aardrijkskunde. Ik zie nergens staan dat dit de samenvattingen zijn van de boeken die wij gebruiken, of het onderwerp dat we in onze boeken bespreken. Heeft iemand deze al gekocht?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 27-03-2003, 11:47
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 27-03-2003 @ 12:31:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...3&Section=BOOK

stel dat ik die koop voor mijn aardrijkskunde. Ik zie nergens staan dat dit de samenvattingen zijn van de boeken die wij gebruiken, of het onderwerp dat we in onze boeken bespreken. Heeft iemand deze al gekocht?
Moet je even kijken of de jaartallen 2002/2003 zijn, volgens mij is die dat, maar pin me er niet op vast..
Oud 27-03-2003, 11:49
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 26-03-2003 @ 20:57:
Die examengevatte bundels leken me eerst ook erg handig, maar nu ik een aantal gezien heb van klasgenoten van mij heb ik echt zoiets van....dat is geen samenvatting meer! Bijvoorbeeld bij wiskunde is dat bundel gewoon meer dan 100 blz. ofsow Echt supervaag.
Ik heb die dingen van wiskunde, biologie en economie I, natúúrlijk zijn ze niet twee A4'tjes ofzo, want het is gewoon álle examenstof....
Ads door Google
Oud 27-03-2003, 15:41
noukiester
Avatar van noukiester
noukiester is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 27-03-2003 @ 12:31:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...3&Section=BOOK

stel dat ik die koop voor mijn aardrijkskunde. Ik zie nergens staan dat dit de samenvattingen zijn van de boeken die wij gebruiken, of het onderwerp dat we in onze boeken bespreken. Heeft iemand deze al gekocht?
ik heb deze van aardrijkskunde ja (ook die van economie)
ik heb er niet echt in gekeken maar ik weet wel dat ze van onderverdeeld zijn in de hoofdstukken:
politiek en ruimte
migratie en mobiliteit
mens en milieu

maar dit is toch zowiezo het onderwerp waar het examen van aardrijkskunde over gaat?
Oud 28-03-2003, 06:41
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
kvind et maar raar hoor, wij hebben dus 1 hoofdstuk uit politiek en ruimte behandeld en dat was over eh die machtstriade van US, EU en JAP met zn connecties. En dan eh handelsafspraken op verschillende schalen enzow (met COROP gebieden). Maar ík heb dus het idee dat onze leraar nog wat heeft overgeslagen! wat hebben jullie precies geleerd voor AK?

Verder hebben we het nog over mens en mileu en de soorten grond die er zijn en waar ze te vinden.

(dit is héél globaal)
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 29-03-2003, 05:41
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Kben toch niet de enigste met aardrijkskunde?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 29-03-2003, 10:29
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Nee hoor, ik heb ook aardrijkskunde in mijn vrije ruimte...
Wij hebben uit politiek en ruimte ook een deel overgeslagen, volgens de leraar krijgen we dat niet op CSE. En dat was het tweede hoofdstuk, geen idee waar het over gaat. Maar wat jij opnoemde hebben wij ook behandeld ja (hoofdstuk 1 en 3)

Mens en milieu is andere onderwerp ja, hadden we ook een boekje van, en het derde onderwerp is mobiliteit en migratie !

Groetjes, Moppie
Oud 29-03-2003, 18:42
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Moppie4ever schreef op 29-03-2003 @ 11:29:
Nee hoor, ik heb ook aardrijkskunde in mijn vrije ruimte...
Wij hebben uit politiek en ruimte ook een deel overgeslagen, volgens de leraar krijgen we dat niet op CSE. En dat was het tweede hoofdstuk, geen idee waar het over gaat. Maar wat jij opnoemde hebben wij ook behandeld ja (hoofdstuk 1 en 3)

Mens en milieu is andere onderwerp ja, hadden we ook een boekje van, en het derde onderwerp is mobiliteit en migratie !

Groetjes, Moppie


Wij hadden een boek van p&r en alleen H2 gedaan (De Europese Unie:van Nederland tot de wereld)

H1 wij overgeslagen (Politiek en Ruimtelijk gedrag)

Maar das dus een ander boek..
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 29-03-2003, 19:36
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Je kunt bij de boekhandel Samenvattingen kopen voor een paar euro. Die vatten alle examenstof samen.
Zelfde uitgever als die examenbundels met oefenmateriaal.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 06:59
De Kantine Aurora boresaailis #1684
Verwijderd
500 07-08-2012 15:11
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Yvonne Keuls
Zozo
5 18-01-2004 13:41
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 18:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.