Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 12:17
marieke_gekkie
marieke_gekkie is offline
haay mensjuhs!

ik heb sinds pasen een hele leuke vriend. maar nu heb ik een probleempje, ik ken hem pas net en hij wil nu al verder gaan dan alleen zoenen. ik heb daar opzich geen moeite mee maar ik heb zow iets nog nooit gedaan en ben heel erg bang dat ik iets fout doe... en het is ook zo dat ik het best moeilijk vind om bevoorbeeld hem aftetrekken ofzo... ik zou het wel willen maar het idee vind ik heel erg raar... en dan durf ik niet meer... zou iemand mij alsjeblief kunnen helpen...

groetjes marieke....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 12:24
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hij kan je het beste helpen. Maar jij moet geen dingen doen waar je nog niet klaar voor bent.

Als je echt wilt, ontspan dan, laat het gebeuren, laat hem je helpen en geloof me: het komt wel goed.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 12:26
Evelyne1988
Avatar van Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
je moet niet bang zijn, je kan haast niks fout doen...
als je zijn hand eens om jou hand legt en dan hem af gaat trekken, dan geeft hij het tempo aan en de manier waarom hij het het lekkerst vindt ook. na een tijdje zal hij zn hand weghalen en zal het alleen ook wel lukken hoor.
het is echt niet raar om te doen, je hoeft ook zeker niet bang te zijn dat je iets fout doet, dan geef je vriend dit wel aan, en hij zal je ook wel helpen.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:14
*sieske*
*sieske* is offline
Niet eerder doen dan wanneer jij er klaar voor bent! Mijn vriend deed ook al vrij snel vanalles bij mij en wilde verder maar ik durfde helemaal niet. Ik was bang dat ik het fout zou doen en ik vond gewoon het hele idee raar, zit je daar een beetje te trekken aan iets wat je nog nooit eerder in je leven hebt gezien, tenminste niet van zo dichtbij en met het idee dat je er wat mee moet doen
Ik heb me er op een gegeven moment er gewoon overheen gezet en hem gepijpt (aftrekken durfde ik op dat moment nog steeds niet, ik zal vast wel raar zijn maar pijpen vond ik dus minder eng ) Hij was helemaal overdonderd en vond het geweldig, en eigenlijk vond ik het ook wel leuk om te doen. Het is gewoon ontzettend intiem en mooi om je vriend te zien genieten door jouw toedoen. Vanaf toen was ik dus helemaal niet meer bang. Je moet gewoon even over die drempel heen komen, dan kom je erachter dat het allemaal wel meevalt, en moeilijk is het ook helemaal niet!
Succes ermee!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:03
Verwijderd
als je verder gaat bij je vriend, dan is er op dat moment iemand bij die precies weet wat je vriend lekker vindt, namelijk hijzelf. Daar hoef je dus echt niet bang voor te zijn .

Maar als je het eng vindt, dan kun je er ook best nog even mee wachten, tot je het minder eng vindt (een beetje zenuwachtig is wel normaal).
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 16:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Het leukste aan seks is natuurlijk altijd nog dat je niet hoeft als je niet wilt. Goed, er komen nog wel leukere dingen kijken bij seks, maar dat is mijn punt niet. Als hij om jou geeft zal hij op je moeten wachten, tot jij klaar bent. Zo'n ramp is dat niet, ik neem aand at hij ook een goed-functionerende rechterhand heeft.
Overigens, de eerste keer van wat dan ook is altijd wel een beetje eng. Je weet nooit of je het goed doet. Maar daar kun je over praten, dan weet hij hoe je je voelt en kan hij daar rekening mee houden. Als je het dan niet helemaal goed doet kan hij je een beetje sturing geven. Het is echt niet erg om elkaar wat te leren. jij zult vast ook weten wat je lekker vindt en dat aan hem kunnen aanwijzen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:07
Verwijderd
Als je het nou durft, vraag dan aan hem wat hij lekker vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:19
Verwijderd
ach, als je eenmaal begint kan het best leuk zijn, en je moet echt niet bang zijn dat je iets fout doet.. hij kan je idd het beste helpen

eerlijk gezegd vond ik het ook eng en raar eerst toen hij me aanraakte .. maar daarna vond ik het juist leuk om zijn broek open te ritsen... etcc
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:25
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
"Hij bijt niet"



Sorry maar dat schoot me nog even tebinnen.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 11:15
Bloompje
Avatar van Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 18-04-2004 @ 20:25 :
"Hij bijt niet"



Sorry maar dat schoot me nog even tebinnen.
"hij geeft alleen maar een beetje over "
__________________
I am..
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 18:56
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ik moet doen
Choisai
9 11-01-2009 19:01
Liefde & Relatie ik weet niet wat ik moet doen
Teerbal
6 12-08-2006 20:36
Liefde & Relatie ik weet niet wat ik moet doen
hotbulma
24 16-06-2005 09:26
Liefde & Relatie please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:(
**~yvie~**
36 06-11-2002 07:44
Psychologie Hond overleden (was: *weet geen gepaste titel*)
Verwijderd
16 28-09-2002 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.