Oud 27-05-2005, 21:11
Verwijderd
Pasgeleden bedacht ik mee hoe vreemd het eigenlijk is dat we zoveel culturele betekenissen hebben gegeven aan kleding, buiten de functionele; je warmhouden en weren tegen de elementen.
Want waarom zou je nog kleding dragen als het warm en droog is, zoals op het strand? of in de sauna?

Maar de schaamte zit zo diep ingeprent, dat het echt een barriere vormt om te doen wat je als klein kind ook deed wanneer het warm was; gewoon in je blote kont rondlopen. Vandaag had ik me voorgenomen die onzinnige schaamte te overwinnen, en ben naar een naaktstrand gegaan.

Eigenlijk veel gewoner dan een normaal strand

Wie heeft hier nog meer ervaring mee, of vindt dit volkomen absurd?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:18
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Neen... Dat is absoluut niet aan bij besteed, ben ik veel te preuts + onzeker voor!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:19
sjefke
sjefke is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 27-05-2005 @ 22:18 :
Neen... Dat is absoluut niet aan bij besteed, ben ik veel te preuts + onzeker voor!
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:19
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Hihi, kga zelf nie zo snel op een naaktstrand liggen maar kben er wel een keer geweest..prongeluk
We waren op vakantie met vriendinnen en we gingen een eindje wandelen langs de kustlijn...naja je praat een beetje kijkt naar je eigen voeten of naar de zee.
Totdat er een om zich heen kijkt en allemaal naakte mensen ziet en tot overmaat van ramp lag er dus een man aan de kustlijn, wie liep er aan de buitenkant (ikke jah) wie stapt bijna tegen die vent aan...(ikke dus ook). Gelukkig kennen ze me daar niet.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:21
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 27-05-2005 @ 22:18 :
Neen... Dat is absoluut niet aan bij besteed, ben ik veel te preuts + onzeker voor!
Haha, dan moet je is zien wat daar loopt, ik voelde me een adonis

Daarbij: een bikini is ook zoooooo verhullend
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:23
Verwijderd
Toevallig, gister nog met een aantal mensen over hetzelfde gehad. Ik zou zelf echt niet naar een naaktstrand gaan, gewoon nar het strand vind ik al niks eigenlijk.

Voel je je in het begin niet raar, als je daar in je blootje rondloopt? Ook al is iedereen naakt, lijkt me toch wel apart..
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Cassiopeia schreef op 27-05-2005 @ 22:23 :
Toevallig, gister nog met een aantal mensen over hetzelfde gehad. Ik zou zelf echt niet naar een naaktstrand gaan, gewoon nar het strand vind ik al niks eigenlijk.

Voel je je in het begin niet raar, als je daar in je blootje rondloopt? Ook al is iedereen naakt, lijkt me toch wel apart..
Natuurlijk voelt het apart, maar het went snel; zoals ik al zei, het is eigenlijk veel normaler dan met een klein lapje stof rondlopen terwijl het toch bloedheet is.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:30
Verwijderd
het lijkt ook altijd wel alsof er alleen oude verlepte dikke mensen op zo'n naaktstrand rondlopen ipv mooie strakke jonge dingen. waarom toch?

verder: mij krijg je met geen stok op het naaktstrand. gewoon, omdat ik er niet van hou naakt te zijn. en daar komt bij dat dan álles ingesmeerd moet worden omdat anders álles verbrandt.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Nattigheid schreef op 27-05-2005 @ 22:30 :
het lijkt ook altijd wel alsof er alleen oude verlepte dikke mensen op zo'n naaktstrand rondlopen ipv mooie strakke jonge dingen. waarom toch?
Ja bij veel mensen lijkt het meer op cultivatie, of een tegenreactie op het verouderende lijf. Best jammer, anders had ik wat om naar te kijken

Citaat:
verder: mij krijg je met geen stok op het naaktstrand. gewoon, omdat ik er niet van hou naakt te zijn. en daar komt bij dat dan álles ingesmeerd moet worden omdat anders álles verbrandt.
Dat je er niet van houdt naakt te zijn, dat lijkt me toch aangeleerd. Hoe kan je anders seks hebben?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:39
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Nooit geweest, het lijkt me ook niet zo bijzonder eigenlijk.
Daarnaast ben ik ook niet echt een strandmens.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 21:52
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Goed van je dat je het 'cultuur' gebeuren hebt laten hangen en op het naaktstrand bent gaan liggen .

Ik vind het wel goed, sta er op zich niet negatief tegenover, maar ik zou het zelf niet zo heel erg snel doen. Vooral omdat mijn vriend het echt helemaal niks vindt. Als ik een vriend zou hebben die het geweldig zou vinden, zou ik het waarschijnlijk wel doen. En toch zou ik het momenteel zelf ook niet zo snel doen, vanwege schaamte ofzo. En inderdaad vanwege de grote blik met oude, verlepte mensen die ze daar open hebben getrokken (ben er een keer overheen gelopen, per ongeluk inderdaad, en vond het om die reden nou niet echt prettig).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (Š Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (Š Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 27-05-2005, 22:37
Verwijderd
Ik ben er min of meer mee opgegroeid. Niet heel vaak naaktstranden, vaak omdat iedereen daar kan komen, dus ook vieze mannetjes met camera's die foto's maken van kleine meisjes. Daar hielden mijn ouders niet van. In het buitenland heb je meer gecontroleerde naaktstranden, daar kom je dus niet zomaar op. Daar gingen we wel vaak naar toe. Maar vaker nog naar naturisten campings. Ik vond het vroeger echt altijd fijn, ik stond er niet super bij stil, aangezien ik er dus altijd al heen ging, vond ik het heel normaal. Ik heb het er altijd heel leuk gehad dus, op al die campings. Altijd leuke kinderen en families, heel gezellig.

Rond m'n 15de begon ik de vakanties met mijn ouders minder leuk te vinden, ik wilde liever mijn eigen dingen doen. Maar ja, dat heeft iedereen dan wel Ik voelde me ook niet super fijn in m'n lichaam, dus naakt ook niet (je kent het wel, al die vrouwelijke ongemakjes enzo, niet prettig ).
Vanaf m'n 16de ging ik niet meer mee op vakantie. Maar goed, nu ben ik 20 en voel ik me een stuk zekerder in m'n lichaam en zal ik best weer bereid zijn naakt rond te rennen 't Is heel vrij, geen kleverige badpakken, lekker egaal bruin worden, en iedereen is absoluut gelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 07:20
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
ik zou het niet doen

niet omdat ik me schaam voor mn lichaam maar omdat er veel te veel mensen zullen zijn die ik niet graag naakt had gezien
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 08:32
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Neuh. Voel niet echt de behoefte om naakt rond te lopen. Niet omdat ik me schaam of onzeker ben, die behoefte is er gewoon niet. En daarnaast wil ik ook niet de rest van de mensen zonder kleding zien. Ook daar voel ik geen behoefte voor
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 08:36
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Die vraag stelde ik me enkele dagen terug min of meer ook af Maar dan vooral: waarom zitten wij met witte borsten omdat we een bikini dragen en die mannen met een mooi bruin bovenlijf? Toch raar dat borsten ineens moeten verstopt worden terwijl mannen het ook hebben (alleen niet ontwikkeld dan )
De enige reden dat ik dus naar een naaktstrand zou gaan is om die witte borsten weg te krijgen. Als ik met mijn beste vriendin op vakantie ben in Spanje, ligt ze gewoon monikini... Maar mij zie je dat niet doen hoor Dus ik zou het niet doen... En zeker geen naturistencamping, lijkt me helemaal raar
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 09:19
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
wel geweest en dat beviel wel goed.
dus denk dat ik dat binnenkort maar weer ga doen
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 09:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vroeger een keer gedaan. Maar gezien het feit dat ik maar zeer zelden aan het strand te vinden ben, is het uiterst zeldzaam dat je me op een naaktstrand zal vinden. Waar nog bijkomt dat mijn voorkeur toch ligt bij een 'gewoon' strand.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 09:29
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 28-05-2005 @ 09:36 :
Die vraag stelde ik me enkele dagen terug min of meer ook af Maar dan vooral: waarom zitten wij met witte borsten omdat we een bikini dragen en die mannen met een mooi bruin bovenlijf? Toch raar dat borsten ineens moeten verstopt worden terwijl mannen het ook hebben (alleen niet ontwikkeld dan )
Ja, dat vraag ik me nou ook altijd af zo bijzonder zijn die dingen nou ook weer niet, gewoon vet en melkklieren of wat er dan ook in mag zitten, waarom moet dat ineens wel bedekt blijven?

OT: ik vind het heerlijk om naar de sauna te gaan, maar het boeit mij dan ook heel weinig wie mij naakt ziet dus een naaktstrand zou ik ook niet erg vinden, maar het is ook niet dat ik een bikini vervelend vind ofzo en ik ken ook niemand die er net zo over denkt, dus denk niet dat ik de komende tijd op een naaktstrand zal belanden
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 09:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind een naaktstrand ronduit ranzig. Ik hoef al die berimpelde oude naakte lichamen niet te zien. Ik heb niets tegen topless, maar je zwembroek uit vind ik toch echt walgelijk. Daarbij hoeven we toch niet alles bloot te geven? Het mag toch ook wel een beetje spannend blijven?
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 09:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik zou het ook nooit doen, ik zou me er echt niet bij op mijn gemak voelen. Ik voel me met een rokje en een hemdje aan al niet meer op mijn gemak, eigenlijk En die andere mensen hoef ik ook absoluut niet naakt te zien. Maar iedereen mag verder doen van me wat hij wilt en ik kan me ergens ook wel voorstellen dat het bevrijdend kan voelen, maar voor mij zou het juist belemmerend zijn. En ik verbrand zo al hartstikke snel, dan zou ik me helemaal van top tot teen in moeten smeren

Was het maar weer winter
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 12:08
aby
aby is offline
Ik zou het wel eens willen proberen , zou geen probleem hebben dat ik naakt ben maar wel met andere mensen die naakt zijn, zou niet weten naar waar ik moet kijken.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 12:36
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Nee, ik houd sowieso niet van zonnebaden op het strand.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 12:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik hou er absoluut niet van. Omdat ik me schaam en omdat ik niet van andere naakte mensen houd. Toen we een keer op vakantie waren, fietsen we over een brug bij een rivier waar ook 80% van de mensen naakt was. Gatverdamme.

Ik hou overigens wel van het strand.
__________________
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 13:25
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ik wil nog wel een keer naar de naturisten camping, lijkt me zo cool

Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 14:04
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
naaktstrand... ben er nog nooit geweest, heb er denk ik ook niet zoveel behoefte aan.
topless zou ik niet zo veel moeite mee hebben, maar om daar zonder broekje te gaan liggen... dat zie ik niet zitten
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 14:20
Verwijderd
Ik heb niets tegen naakt en ik ben verder ook helemaal niet preuts ofzo, toch trekt een naaktstrand me niet. Sowieso omdat een gewoon strand me al niet zo trekt, daar komt bij, dat ik niet geconfronteerd hoef te worden met andermans naaktheid en zij niet met de mijne. En dan moet ik weer overal smeren enzo, anders verbrand ik vreselijk. Als mensen het prettig vinden op een naaktstrand hou ik ze niet tegen hoor, ik hoef alleen niet.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 27-05-2005 @ 22:34 :
[B]Ja bij veel mensen lijkt het meer op cultivatie, of een tegenreactie op het verouderende lijf. Best jammer, anders had ik wat om naar te kijken



Dat je er niet van houdt naakt te zijn, dat lijkt me toch aangeleerd. Hoe kan je anders seks hebben?
Met kniekousen en een coltrui nee, ik ben gewoon niet dol op mijn eigen lichaam. dus heb ik liever iets aan
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 15:10
MightyDuck
Avatar van MightyDuck
MightyDuck is offline
Das niks voor mij. Niet in de laatste plaats uit angst een erectie te krijgen bij het zien van een redelijk aantrekkelijke vrouw
__________________
Est unusquisque faber ipsae suae fortunae
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 15:27
Grimmetje
Grimmetje is offline
Voor vrouwelijk schoon waar je een erectie van krijgt, hoef jij niet bang voor te zijn op een naaktstrand...denk ik zo Daar zitten toch vooral de wat oudere dames en heren waarbij alles toch al begint te hangen.

Daarnaast, naakt is niet per definitie erotisch. Bij een sauna krijg je ook niet een erectie als er een leuk vrouwtje tegenover je zit, ze mag dan knap zijn, maar dat is toch niet meteen erotisch ofzo
__________________
Whatever
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 17:07
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
MightyDuck schreef op 28-05-2005 @ 16:10 :
Das niks voor mij. Niet in de laatste plaats uit angst een erectie te krijgen bij het zien van een redelijk aantrekkelijke vrouw
Wanneer je gewend bent om naakt in de aanwezigheid van andere vrouwen te zijn zal het met die erecties wel meevallen. Het is in deze maatschappij een taboe om zomaar naakt te zijn met andere mensen. In andere culturen is dat vaak wat minder.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 17:09
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Grimmetje schreef op 28-05-2005 @ 16:27 :
Voor vrouwelijk schoon waar je een erectie van krijgt, hoef jij niet bang voor te zijn op een naaktstrand...denk ik zo Daar zitten toch vooral de wat oudere dames en heren waarbij alles toch al begint te hangen.

Mijn moeder gaat er inderdaad tegenwoordig met haar (ook nog eens zwaar oversekste) vriend naar toe. Ook op vakantie enzo, maar als ik hun mag gelopen loopt er van alles wat rond en ook knappe slanke meisjes. Maar ik denk niet dat je je druk hoeft te maken over het krijgen van een stijve, want als je daar bent denk ik dat het niet mee opwindend is haar naakt te zien, omdat het daar te normaal voor is.

Maar ik ga er nooit heen, ik vind het idee niet prettig. Ik vermaak me ook net zo goed met zwembroek
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 17:51
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Nee, voel ik me niet prettig (bij).
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 18:20
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 27-05-2005 @ 22:18 :
Neen... Dat is absoluut niet aan bij besteed, ben ik veel te preuts + onzeker voor!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 19:03
Samzel
Avatar van Samzel
Samzel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 27-05-2005 @ 22:18 :
Neen... Dat is absoluut niet aan bij besteed, ben ik veel te preuts + onzeker voor!
ik ook! en ik schaam me al als me vader mij in mijn onderbroek ziet, laat staan een vreemde die me naakt ziet
maar het ligt natuurlijk ook aan mijn leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 21:31
Verwijderd
Oh, het lijkt me geweldig. Helaas hebben wij geen fatsoenlijk naaktstrand in de buurt en ken ik niemand die er net zo over denkt, dus het zit er voorlopig niet in.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 21:47
Verwijderd
Met het naaktstrand heb ik nog geen ervaring maar wil ik van de zomer nog wel eens doen... Ik ga al van kinds af aan naar de sauna en nu ga ik er zelfs alleen heen. Ik ben niet heel preuts maar ik zou wel alleen gaan en niet met vrienden, ofzo. Simpelweg omdat ik me wel ongemakkelijk zou voelen als mijn vrienden me naakt zouden zien.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2005, 22:14
Verwijderd
ik ben welleens naar een naaktstrand geweest, en ook naar een naaktzwembad
ik was toen 8 ofzo en ging met een vriendinnetje mee, vond het wel raar maar dat waren dan ook de enige keren

ik zou nu niet meer gaan, niet iedereen hoeft mijn blote doos te zien
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 00:26
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Ja
vaak zat op een naturistencamping gestaan
en bij 1tje zat ook een strnd bij
dat was dus een naaktstrand
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 00:48
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Qamra schreef op 28-05-2005 @ 09:32 :
Neuh. Voel niet echt de behoefte om naakt rond te lopen. Niet omdat ik me schaam of onzeker ben, die behoefte is er gewoon niet. En daarnaast wil ik ook niet de rest van de mensen zonder kleding zien. Ook daar voel ik geen behoefte voor
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 00:55
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Nee ik zou nooit gaan. Ok nooit is een te groot woord messchien dat ik over 10 jaar van mening veranderd .

Maar waarom ik nu niet zo gaan? Ik voel me er gewoon niet gemakkelijk over. Maar eigenlijk denk ik soms ook na. Waarom als het warm is dragen we een topje/dunne t-shirt, Je kan eigenlijk net zo goed in je bloodje lopen

Maar dat betreft filosofie. Ik zou wel naar een naaktstrand gaan als ik de enige ben. Maar dan bedoel ik echt de enige. Maar ik voel me dan een soort van 'bedreigd'. Ik moet iets om me hebben.

Ik vond het al eng toen ik per ongeluk op de naaktstrand van het Kralingsebos liep. Ik dacht toen wat staan die mannen hier op een rij in hun bloodje Totdat ik het bord zag: naaktstrand. We waren maar snel weggeloopt.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 07:54
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Vice schreef op 28-05-2005 @ 13:36 :
Nee, ik houd sowieso niet van zonnebaden op het strand.
Owja, dat ook.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 12:18
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Idereen trekt e hier zo zwaar aan da tnje geen kleren aanhoeft
als je er een half uur bent merk je het amper meer
tis gewoon het idee

als er een hoind zonder kleren langsloopt ga je toch ook niet moeilijk doen
ik bedoel als je er ff bent naturistencamping / strand
dan is het net zo normaal dat de buurman in zijn blote kont rondloopt als die hond

nja lekker onduidelijk uitgelegd maar miss valt het te volgen
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 12:44
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 29-05-2005 @ 13:18 :
als er een hoind zonder kleren langsloopt ga je toch ook niet moeilijk doen
wat een vergelijking

En ik snap je wel, maar dat betekent toch niet dat iedereen spontaan over z'n schaamte en preutsheid heen is? Misschien is het idd maar het idee en is dat na een half uurtje op het naakstrand weg, maar dan moet je er wél eerst heen gaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 13:44 :
wat een vergelijking

En ik snap je wel, maar dat betekent toch niet dat iedereen spontaan over z'n schaamte en preutsheid heen is? Misschien is het idd maar het idee en is dat na een half uurtje op het naakstrand weg, maar dan moet je er wél eerst heen gaan.
Ik ben vroeger wel vaker met vriendjes, vriendinnetjes en neefjes/nichtjes naar een naturistencamping geweest, zij waren er nog nooit geweest en schaamden zich eerst ook, maar zodra ze hun kleren uit hadden en zagen dat iedereen naakt was, ebte de schaamte weg. Je ontdekt eigenlijk hoe normaal je bent, omdat iedereen naakt is. Iedereen lijkt zo op elkaar, je voelt je echt heel gelijk. (Klinkt misschien vreselijk, maar zo voelt 't wel een beetje )

Als je er bent, voel je heel snel hoe normaal het is. Ook zie je andere mensen niet echt als naakt, mja, 't is in ieder geval nooit vies ofzo... (Ik hoor namelijk vaak mensen over 'iew, vieze gerimpelde oude mannetjes!' maar dat merk je niet eens... Misschien 't eerste half uurtje, daarna zijn ze net zo vies als oude mannetjes met kleren aan.)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 13:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja maar dat snap ik ook wel hoor. Ik denk ook dat ik, als ik er eenmaal ben, er inderdaad geen last meer heb van schaamte oid.
Maar je moet wel eerst de stap zetten om er heen te gaan. En tijdens het zetten van die stap heb ik die schaamte nog wel, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat ik die stap ook daadwerkelijk zet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:32
Well-hello
Well-hello is offline
Nog nooit gedaan, maar het is ook niet zo dat het me vreselijk lijkt. Lijkt me best eens leuk om te kijken hoe het is, maar dan zou ik toch wel samen met iemand willen gaan.
__________________
Tempus vita fruendi discipulis saepe est...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:41
Kimisa
Avatar van Kimisa
Kimisa is offline
Da's echt helemaal niets voor mij. Ik lig niet eens in bikini op het strand, ik voel me dan echt niet prettig. Zelfs rokken tot mijn knieen draag ik niet, beetje een fobie voor ofzo.

Maar als andere mensen zich daar prettig bij voelen, dan is dat alleen maar goed voor ze.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 14:54
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 29-05-2005 @ 13:18 :
Idereen trekt e hier zo zwaar aan da tnje geen kleren aanhoeft
als je er een half uur bent merk je het amper meer
tis gewoon het idee
Valt toch wel mee? Ik vind het gewoon niet nodig om aan iedereen die dat wil mijn volledige lichaam te laten zien. Dat is alles
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 15:17
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Qamra schreef op 29-05-2005 @ 15:54 :
Valt toch wel mee? Ik vind het gewoon niet nodig om aan iedereen die dat wil mijn volledige lichaam te laten zien. Dat is alles
Als je dat argument aandraagt impliceer je net of heel je lichaam aan vreemden showen de hoofdzaak van heel het naturisme idee is.

dat klopt niet echt
of beter gezegd helemaal niet
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 29-05-2005, 16:53
Verwijderd
Ja, het was er lekker rustig en we zijn naakt geboren, dus why not
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Naakt
Otis
128 18-10-2006 11:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:46.