Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2002, 11:11
makita
makita is offline
wat is het ergste dat je ooit gehad hebt ? ik denk ik een flinke hersenschudding. haha. vertel je bloederige verhalen maar !!!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 11:21
Janet
Avatar van Janet
Janet is offline
ziekte???? water pokke denk ik,en astma aanval.....(dat is eng)
__________________
*I love Superfly*
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 11:30
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
een ziekte??? denk dan pfeiffer..
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 11:41
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
41 graden koorts toen ik 7 was-->door de griep <+omstandigheden>. ja, dat was wel erg opzich.
__________________
Estilapo coge la dretticos !!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 11:45
the tourist
the tourist is offline
Een gebroken been, mag dat ook?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 12:13
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Oor ontsteking, ondraagbare pijn, wil je gewoon je oor uithollen met een mes.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 12:19
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
bloedklonter in me nek, en als kleine peuter afwasmiddel gegeten ik was op ontdekking ofzo
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 12:21
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
bekken + schaambeen gebroken.
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 12:21
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Ow wahct.. een ziekte.. naja dan ook maar oorontsteking..
__________________
"Een doel is slechts belangrijk als idee. Het gaat om het werk dat tot het doel leidt. Dat vervult het leven met zin."
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 12:47
MelodyofĐeath
MelodyofĐeath is offline
ziekte : hersenvliesontsteking (meningokok gedoe) was toen 1.5
ben er halfblind door geworden

qua lichamelijk ewm, een naald waar ikv orig jaar in ging staan en die diep in mijn voet zat en eruit geopereerd moest worden
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 13:29
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
hersenvliesontsteking toen ik vijf was..heb dr btw niet veel aan over gehouden...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:11
Verwijderd
Gebroken poot 2 jaar geleden.
Duurde heel lang voor het genezen was, eigenlijk te lang... Ben er nog steeds beetje mank van...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:21
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
makita schreef:
wat is het ergste dat je ooit gehad hebt ? ik denk ik een flinke hersenschudding. haha. vertel je bloederige verhalen maar !!!
haha dat is wel een grappig verhaal haha
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 14:49
Geraldine
Avatar van Geraldine
Geraldine is offline
uhh...
arm een keer gebroken...
heeeeeeel vaak oorontsteking toen ik klein was (elke winter wel een paar keer, heel stom, t zit in de famillie, mijn zus had er ook altijd last van)
salmonellabacterie, toen had ik echt pijn.... die was niet leuk. jah, de rest ook niet, maar dat gips, daar kan je altijd nog leuk op schrijven enzo.

mja, verder heb ik ook een keer een gat in mijn hoofd gehad (of zoiets) maar daar weet ik niet meer zoveel van.



maar t zijn allemaal niet bijzonder ernstige aandoeningen, tis niet echt erg ofzo.
__________________
ja, en dus?

Laatst gewijzigd op 07-06-2002 om 17:45.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:10
Verwijderd
Euh... lichte hersenschudding, was van un paard gevallen

Dat was het denk ik wel, ik ben heel gezond meestal
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 16:56
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
vinger gebroken
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 16:56
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Ik heb een keer longontsteking en bronchites tegelijk gehad. Dat was wel redelijk erg. Een keer liep ik zelfs ongeveer paars aan omdat ik heel veel slijm in m'n keel had en geen lucht meer kreeg
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 16:59
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Enkel zwaar gekneusd. Dat doet best zeer kan ik je vertellen.
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:19
***DKNY'ke***
Avatar van ***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
toen ik bijna n jaar was, stuipen, kreeg toen bijna 42° koorts, die 3 dagen geduurd heeft, en die zelfs niet weg ging toen ze me in het ziekenhuis in n bak met ijsblokskes gelegd hebben brrrrrrrr!!

voort moment zit ik opgescheept met n ontsteking van tandzenuwen (of toch zoiet in de aard) (zie elders op dit forum) die ook wel 'een beetje' pijn doet

kuzzje
xELSx(die hoopt om snel van de ontsteking af te zijn, want leuk is het niet hoor!!)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:25
tacidvs
tacidvs is offline
Vertel eens, aandachttekortjes, welke ziekte veroorzaken hersenschuddingen en/of breuken?

I for one, denk een stevige verkoudheid. Als je dat persé griep wilt noemen, be my guest...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 17:35
Verwijderd
tja... zal wel waterpokken zijn geweest, toen ik een jaa of 5 was
I guess
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:49
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
voorhoofdholteontsteking was het lastigste. Maar ik heb een ontstoken heupgewricht gehad en een niet ingedaald balletje, beide betekende ziekenhuisopname.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:11
Verwijderd
naja......ziekte...toen ik baby was had ik een calciumtekort (door koemelk-allergie, verstoorde darmen, ik was te vroeg geboren,blaat). Artsen bemoeiden zich er niet mee totdat ik ineens ernstig blauw werd en m'n buik opzwol....wtf? jaja...
Toen wisten ze het nog niet en werd ik "maar ff" geopereerd.
Nou heb ik een leuk litteken van 13 cm op m'n buik maar ach..
Not like other girls
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:15
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
naja......ziekte...toen ik baby was had ik een calciumtekort (door koemelk-allergie, verstoorde darmen, ik was te vroeg geboren,blaat). Artsen bemoeiden zich er niet mee totdat ik ineens ernstig blauw werd en m'n buik opzwol....wtf? jaja...
Toen wisten ze het nog niet en werd ik "maar ff" geopereerd.
Nou heb ik een leuk litteken van 13 cm op m'n buik maar ach..
Not like other girls
ach zo lang vriendjes het litteken maar niet verwarren met andere lichaamsdelen is alles goed toch
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:18
Verwijderd
Citaat:
jnieuwelaar schreef:


ach zo lang vriendjes het litteken maar niet verwarren met andere lichaamsdelen is alles goed toch
andere lichaamsdelen? omfg..
ik weet niet hoe jij denkt dat dat litteken eruit ziet, maar neej....niet zo.....
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 19:33
kittyme
kittyme is offline
Heupluxatie en heupdysplasie. Heel veel gedoe met gips, beugels, operaties enzo...
__________________
Walking on sunshine :)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 20:55
Lanyok
Lanyok is offline
Ja, vage ziektes, hier. Ik heb zelf de Ziekte van Crohn, da`s dan wel weer een echte ziekte, die ook nog 's chronisch is, maar ik heb er nu vrijwel geen last van gehad. En een zwaar ontstoken darm is vrij bloederig, ja.
__________________
Live and let live - Ik heb nog zo gezegd, we kunnen veel beter een pruim nemen, da rijmt ook veel beter! - I love the whole world (on a good day)
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:28
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ehhh, toen ik 3 was heb ik een hele heftige ziekte gehad, daar ben ik 3 maanden voor opgenomen geweest. Kon me heupen niet meer bewege en niet meer lopen/zitten en me nek niet meer bewegen. Het was geen hersenvlies ontsteking, ze hebben het hersen ontsteking genoemd. k heb der alleen trauma's aan overgehouden, vooral toen er een foto van me hoofd gemaakt moest maken (k durfde niet met me hoofd in zo'n machine ) Maar uiteindelijk is alles goed gekome en heb ik nergens maar last van geloof ik.
Ik vind het wel heel typisch dat ik het me nog heeel goed kan herinneren. Ik weet verder nix van die tijd, zelfs niet over dat huis waar we toen woonden, alleen van het ziekehuis

k hoop dat die ziekte erg genoeg is...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 21:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
uhm, geen ziekte, maar knieschijf uit de kom is echt super pijnlijk. Dat heb ik 4x gehad
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 22:59
skandalouz
Avatar van skandalouz
skandalouz is offline
Allebei me oren ontstoken, doet super veel pijn!! En daar komt bij dat je vrijwel nix hoort...
__________________
Dreams is Free in Escape of Sleep
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:49
Verwijderd
Ongelooflijke kloterige pijn aan een tand, uitmondend in een apex-ressectie bij de polikliniek kaakchirurgie.

Tweeënhalf uur onder het mes, geen pretje.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 00:43
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Salmonella vergifteging, nu 3 jaar geleden. 3 weken op bed gelegen. pas na 2 weken de goede mediceinen gehad, was zo verzwakt dat ik niet meer kon staan. had in 2 weken ongeveer een halve rol beschuit op, en per dag ongeveer 2 glazen water. Ik kan je vertellen dat je je dan goed beroerd voelt. Ik zag eruit als een lijk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 02:11
biertjehappen
Avatar van biertjehappen
biertjehappen is offline
ik heb geskate moet ik alles op gaan noemen? lijkt me niet
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 09:23
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Niet echt een ziekte mar vocht in mn knien waardoor die opzwolle en dikker werden dan mn bovenbeen Je kan je vast voorstellen dat dat pijn doet..
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 13:44
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
uh want dat is denk ik nu op dit moment; mun tanden die half losstaan en een voortand die eruit was en is teruggeplaatst, omdat ik een aanrijding had gehad
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 14:12
pia
pia is offline
Meningoccocen (of hoe je het ook schrijft, waar nu opeens iedereen voor ingeënt moet worden)) Dat had ik toen ik 5 was, ik denk dat dat wel het ergste was want ik was bijna dood! Heb er ook een aantal lelijke littekens van overgehouden, maar die zitten alleen op me benen
__________________
* nix te melden *
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 15:05
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
heupdysplasie,had ik en ik ben er voor geopereerd,kon ook in het gips maar das geen pretje voor een kind van 4 dat wilt kunnen spelen.
maar dat is geen ziekte,meer een aandoening.

en ik heb heel vaak een gat in me kop gehad.
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 20:04
notbonefish
notbonefish is offline
toen ik een baby was had ik een zware koorts, en daarom heb ik nu om een of andere reden een aantal zwakke tanden

toen ik 6 was heb ik ook wat wespjes gepest, waardoor ik 14 keer gestoken ben. verder heb ik van diverse incidenten 22 hechtingen gehad (allemaal aan m'n hoofd).

maar ik ben nog nooit echt ziek geweest, godzijdank. ik heb zelfs nog nooit botten gebroken (zware botten )
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 20:49
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Astma-aanval, maar dat heb ik wel vaker.
Laatste tijd niet meer, maar wel regelmatig kortademigheid, afgelopen dagen veel last van.

Ernstige bronchitis.

Ernstige pulmonitis. (longontsteking)

Ernstige hersenkneuzing (niet te verwarren met hersenschudding).

Oorontstekingen (5x ofzo voor geopereerd).

Gebroken arm.

Heel wat keren gekneusde pols en knie.

En mja, de rest... maar zo is het wel weer genoeg.
Hersenkneuzing en pulmonitis waren de meest ernstige van de lijst.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:00
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Hmm-m... Ik heb zo'n raar lichaam dat telkens nieuwe allergiën ontwikkeld. Als baby was ik al allergisch voor het een en ander, in de loop der jaren ben ik allergisch geworden voor allerlei soorten vruchten (excl. kersen, bananen en aardbeien), noten, pinda's, bonen, verschillende soorten lijm (bv. wat in schoenen/kleding zit), huisstofmijt, kou, rubber, latex en zit ik met lactose-intollerantie...
Maar eigenlijk is dat helemaal niet zó erg hoor, vreet gewoon de hele dag kersen En ik krijg onwijs dure schoenen
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:19
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
Kinkhoest..
Vorig jaar nog
vrij lastig
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:24
I_am_anouk
Avatar van I_am_anouk
I_am_anouk is offline
gebroekn benen
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 12:29
Verwijderd
had vorig jaar heel erg las van gewrichten enzow, mja, nog steeds weet niemand wat het was... zullen wel groeistuipjes zijn geweest ofzow eerst dachten ze aan reuma en dat soort dingentjes, dus ben vaak getest mja, nix aan de hand dus ja verders... aan lichamelijke ziektes hebbik nog wel es een oorontsteking gehad en wel vaker zown stijve nek.. owja, een gebroken vinger... nja, die gewrichten waren het vervelendst want ik kon niet lopen voor un half jaar en niet schrijven enzow voor 2-3 maanden (nja, was niet zown heeeel groot probleem, maar leuk is ut niet)
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 15:04
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
Conjectifitus. Een drama-oog-ziekte, waardoor ik niemand mocht aanraken omdat het zo besmettelijk was. Ik heb later ook het halve ziekenhuis besmet omdat de dokters me zonodig 8745204520 keer moesten onderzoeken omdat ze neit wisten wat het was... 3 weken lang.. en het doet zo'n vreselijke pijn dat je echt serieus denkt dat je dood gaat (vooral omdat niemand weet wat het is) Ik word alweer helemaal misselijk als ik eraan denk *tril*
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 16:38
Pink panter
Avatar van Pink panter
Pink panter is offline
euh hoofdpijn
__________________
ralph l.a.u.r.e.n
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 17:20
Verwijderd
Astma, vooral toenk klein was, in de zwaarste vorm wat betekende dak te kortademig was om trap te lopen en dat soort dingen..

ben dr overheen gegroeid,

maar toenk pfeiffer kreeg ist weer teruggekomen, nu krijg ik het alleen nog als ik verkouden o.i.d. ben, en dan in een veeeeel mindere vorm
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 17:55
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Toen ik pas geboren was, functioneerde mijn lever niet (goed), zodat ik geel uitsloeg en een week in een coeveuse moest liggen. Maar goed, daar heb ik niets van gemerkt.

Op dit moment heb ik Pfeiffer, dat zuigt echt zwaar (iemand een kusje? )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 17:59
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
(iemand een kusje? )
jahwoor! heb het toch al gehad

hmz, sorry
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 20:30
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Griep?,,,
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 21:34
beestje
beestje is offline
euhm ik had vroeger heeeeeel vaak keel- en oorontsteking... en verder heb ik al mijn beide polsen en armen gekneusd, enkel verzwikt, pols en arm gebroken, kapotte knieen (hockeyballen erop) en ik heb ooit een blauwe plek van een halve vierkante meter op mijn been gehad (bijna dan) vanwege een hockeybal.... maar geen bloederige verhalen... ohja ik heb een keer met mijn voet tussen de spaken gezeten... dat was wel bloederig
__________________
*front anti-slaap* *lid van AntiBreezerFront**bieeeeeeeeer*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Welke ziekte?
sukkelaartje
8 08-11-2009 17:19
Psychologie Overdreven angstig? Bang voor ziektes?
ikleef
7 26-03-2004 15:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap middelen om te stoppen met roken in het ziekenfonds
Saeed al-Sahaf
111 09-01-2004 15:14
De Kantine straf...
shiningstars
51 22-10-2003 15:57
Psychologie Hoe beoordelen mensen op stoornissen/ziektes?
MazeMouse
5 23-12-2002 11:27
Lichaam & Gezondheid Kanker?
red-hair
10 05-01-2002 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.