Oud 30-03-2010, 18:11
Verwijderd
Ik ben smoorverliefd op een jongen in mijn klas.
Hiernaast heb ik een hele goede jongensvriend gewoon een vriend niets anders. Ik kan heel goed met hem praten, maar de laatste tijd beeld ik me steeds in hoe het zou zijn om met mijn hele goede vriend verkering te hebben en ik kan die drang van daaraan denken niet stoppen. Wat betekend dit ben ik nu verliefd op mijn vriend of op de jongen waar ik al heel erg lang verliefd op ben HELPPPPPPPP
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2010, 18:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wil je ook echt verkering met je goede vriend of is het alleen maar het idee waar je aan denkt? Dat is niet zo gek namelijk. Je moet nog een beetje uitzoeken wat je wilt in jouw levensfase zeg maar, dan kan je best zomaar aan allerlei gekke opties denken die je misschien helemaal niet uit wilt voeren.
Zolang je meer romantische gevoelens hebt voor die jongen op wie je verliefd bent dan voor je goede vriend zou ik me geen zorgen maken!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 18:51
Verwijderd
Ik vind mijn goeie vriend heel erg leuk, maar ik weet niet echt wat ik voor hem voel. Beetje dubbel.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 21:34
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Ik vind mijn goeie vriend heel erg leuk, maar ik weet niet echt wat ik voor hem voel. Beetje dubbel.
Wat bedoel je met heel erg leuk, meer van, een erg leuke jongens waarmee ik goed kan praten maar meer dus niet of een jongen die ik leuk begin te vinden die ook nog is een goede vriend van me is.

Je zou is een keer iets leuks kunnen gaan doen, geen verdere gevoelens daarna dan zou ik je niet zo zorgen maken en je richten op die andere gozer.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 23:17
Verwijderd
Ik vind mij goeie vriend leuk qua leuk leuk, maar het is zj van hij!!!!! Het is lastig uit te leggen ik kan zo mega goed met mijn beste vriend praten en hij snap mij enzo. Maar de andere jongen waar ik zowieso heel erg verliefd op ben durf ik niet eens mee te praten. Ik weet niet of je dit snapt en anders wil ik het nog wel een keer beter uitleggen. Groetjes verward meisje
Met citaat reageren
Oud 30-03-2010, 23:29
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
maar het is zj van hij!!!!!
^ wat bedoel je hiermee?

Dus je vind twee jongens leuk? Lastige situatie.
Het is een moeilijke keuze, maar 1 vraagje: Hoe ben je eigenlijk die andere jongen leuk gaan vinden terwijl je hem helemaal niet kent? (of ken je hem wel goed?)
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 20:08
Verwijderd
Ik vind zou im aar zeggen K (jongen waar ik echt op ben) heel erg leuk al een tijdje, maar L (goeie vriend) daar denk ik steeds wat vaker aan, maar heb niet echt zo van hij is leuk. Jah hij is knap garppig en leuk, maar K vindt ik nog steeds heel erg leuk HELP ik wet het niet meer
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 23:58
KingKong
KingKong is offline
Citaat:
Ik vind zou im aar zeggen K (jongen waar ik echt op ben) heel erg leuk al een tijdje, maar L (goeie vriend) daar denk ik steeds wat vaker aan, maar heb niet echt zo van hij is leuk. Jah hij is knap garppig en leuk, maar K vindt ik nog steeds heel erg leuk HELP ik wet het niet meer
Dat is een keuze die je zelf moet maken. Je zou contact kunnen zoeken met K en kijken of die bij je past, stel je voor dat jullie helemaal niet met elkaar over weg kunnen, dan zou ik dat maar vergeten.,
Aan de andere kant kan je ook proberen L leuker te gaan vinden door iets samen te gaan doen, filmpje met zijn 2en? ijsje, samen wandelen etc.

De keuze is aan jou!
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 11:14
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
gevalletje puberteit als je het mij vraagt. pak die goeie vriend van je eens op zijn bek en je weet meteen waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 07:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Wie zou je het liefst willen zoenen?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 11:45
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik ben smoorverliefd op een jongen in mijn klas.
Hiernaast heb ik een hele goede jongensvriend gewoon een vriend niets anders. Ik kan heel goed met hem praten, maar de laatste tijd beeld ik me steeds in hoe het zou zijn om met mijn hele goede vriend verkering te hebben en ik kan die drang van daaraan denken niet stoppen. Wat betekend dit ben ik nu verliefd op mijn vriend of op de jongen waar ik al heel erg lang verliefd op ben HELPPPPPPPP
Tja, van die ene jongen vind je het uiterlijk interessant maar verder ken je hem niet. De andere jongen vind je als persoon ook interessant. Maar het wil allebei nog niet zeggen dat je er verliefd op bent of dat je er een relatie mee wil. Dat is iets wat je echt zelf moet uitzoeken.

Als je op 2 jongens bent ben je naar mijn mening op geen van beide echt verliefd.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 02:20
kv-user
kv-user is offline
Je kan wel degelijk op twee jongens verlieft zijn,.. Als ik je berichten zo lees ben je verlieft op K. Het is heel gewoon dat je in je puberteit (je bent 13) meer aandacht schenkt aan meerdere jongens, en als je veel met L omgaat zal je daar vaker aan denken zonder verlieft te zijn op hem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Kan iemand me helpen??
Flamingfuri
17 21-07-2016 02:24
Studeren HELP!- Stoppen met de opleiding??
Ici-Paris_#
8 11-01-2008 14:49
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Duits] wat betekent dit??
Dr HenDre
6 12-01-2003 22:04
Verhalen & Gedichten Wat betekent dit gedicht juist?!?!?!?!
fredattack
3 10-10-2001 21:51
ARTistiek Wat betekent dit gedicht juist?!?!?!?!
fredattack
1 10-10-2001 20:07
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie wat betekent CKV???
Melanie!!
6 12-02-2001 23:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.