Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2013, 19:19
Verwijderd
Jaha! Staat hier nou diepvries of diepzee?

Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501
Gebruikersnaam Berichten
Chick Rock 70
Little Phoebe 48
Lusi 30
Ingegerd 29
Quis 3.0 28
Uomi 23
kid606 23
Sadye 22
Quintiano 21
Etmakas 20
Pip 18
Stefenootje 18
Lorelei 17
sann 16
Frayne 13
Martiño 13
Snebbeltje 13
Paranoide 13
Trimm Trabb 12
Sarah 10
Lieveheersbeest 8
Miekje* 6
Qimm 6
umberto 5
Carn 5
fizzle-fluffy 5
Noedelhap 4
MysticHunter 2
sanni 1
Macrador 1
indigo 1
Toon topic & sluit venster
Advertentie
Oud 06-01-2013, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Dat wat eens mijn favoriete Magnum was, nu veel te zwaar en zoet is. Nou ja, weten we dat ook weer, volgende product om van mijn lijst te schrappen ^^
mini magnum dark ik begrijp nooit hoe mensen een hele full-size magnum op kunnen.
Oud 06-01-2013, 19:20
Verwijderd
Ik was zo blij dat de Engelse facebook niet naar m'n gevoelsleven vroeg, maar vandaag is het dan toch begonnen
Oud 06-01-2013, 19:20
Verwijderd
ohja, ik ging dus eigenlijk bloesjes bestellen.
Oud 06-01-2013, 19:20
Verwijderd
What's going on, Sanne? What are you doing Sanne? How are you doing, Sanne?
Oud 06-01-2013, 19:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Gebruik gewoon geen fb!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-01-2013, 19:24
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik had net 'een lekker visje' met 'een lekker spinazie'....uit de diepvries.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-01-2013, 19:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
moet jij niet met je cadeautjes spelen?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-01-2013, 19:25
Verwijderd
ik heb een zwart rokje van de hema, zwart met een print van jaren zestig bloemetjes, en de bloemetjes zijn mosterd/oranje/roze. Daar moet ik bloesjes bij hebben, en ik wil geen zwarte, maar tot nu toe lijkt dat nogal onmogelijk.
Oud 06-01-2013, 19:25
Verwijderd
Witte?
Oud 06-01-2013, 19:26
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
moet jij niet met je cadeautjes spelen?
Heb de chocoladepen en de aardbeipen geproefd, de chocolade heeft mijn voorkeur, want die smaakt nog naar Nutella. Aardbei gewoon naar...diepvriesaardbei.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-01-2013, 19:26
Verwijderd
Ik zou maar niet die kleur gaan zoeken want dat vloekt eigenlijk altijd. Misschien bijvoorbeeld groen erbij ofzo.
Oud 06-01-2013, 19:27
Verwijderd
wit is wel een idee , ik was vergeten dat wit er ook nog is
Oud 06-01-2013, 19:27
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb me net uitstekend vermaakt bij The Hobbit Ik verwachtte dat 'ie saaiig was na alle kritiek, maar ik vond 'm helemaal niet saai, alleen wat lang.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-01-2013, 19:28
Verwijderd
Ja ik heb the hobbit gekeken in Brugge en ik vond 'm ook tof
Oud 06-01-2013, 19:28
Verwijderd
wel lang, maar dat mocht ik wel, dan leer je nog eens wat nieuws.
Oud 06-01-2013, 19:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Amg, ik kende Fili en Kili ergens van en de één speelde in McLeod's Daughters en de ander in Desperate Romantics (over de Pre-Rafaelieten) Ik moet zeggen dat ze er allebei wel beter uitzien met lang haar en baard
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-01-2013, 19:32
Verwijderd
http://www.wefashion.nl/is-bin/INTER...electVariation
zou deze passen bij een strakzittend rokje en/of niet te sexy zijn voor mn werk?
Ads door Google
Oud 06-01-2013, 19:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Sorry
Onze webshop is tijdelijk niet beschikbaar als gevolg van werkzaamheden, onze excuses voor het ongemak. Probeer het later nog eens.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-01-2013, 19:34
Verwijderd
oh raar, bij mij doet-ie het gewoon
Oud 06-01-2013, 19:34
Verwijderd
deze link dan?

Een beetje aqua achtig zou ook wel kunnen denk ik

Laatst gewijzigd op 06-01-2013 om 19:39.
Oud 06-01-2013, 19:48
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mooi bloesje wel Ik zie niet helemaal voor me of dat mooi is bij dat rokje dat je hebt, maar meestal kan een beetje loszittend juist goed op een strakzittende rok.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-01-2013, 19:56
Verwijderd
Ik vind deze ook wel leuk, maar ik ben heel slecht in denim bloezen, ik weet nooit wat daar nou bij kan. Geen spijkerbroek, is mij verteld.
Oud 06-01-2013, 19:57
Verwijderd
oh, en hij is er alleen nog in xs. Even in mijn WE-bloes hier kijken welke maat ik heb bij de WE, ik dacht S.
Oud 06-01-2013, 19:58
Verwijderd
Ja, gewoon S. Dus dat wordt 'm niet.
Advertentie
Oud 06-01-2013, 20:00
Verwijderd
Als het forum wordt opgeheven, wil ik dat Sarah een weblog bij gaat houden waarin ze tegen zichzelf kan praten zoals ze nu doet.
Oud 06-01-2013, 20:01
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik vind deze ook wel leuk, maar ik ben heel slecht in denim bloezen, ik weet nooit wat daar nou bij kan. Geen spijkerbroek, is mij verteld.
Nee, spijkerbloes met spijkerbroek kan niet. Daarom weet ik ook nooit zo goed waar je 'm dan wél bij kan dragen. Een vriendin van me heeft zo'n bloes, die ze draagt over zo'n strakke t-shirtjurk, dat is wel leuk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-01-2013, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Als het forum wordt opgeheven, wil ik dat Sarah een weblog bij gaat houden waarin ze tegen zichzelf kan praten zoals ze nu doet.
Ik zou vast heel veel twitteren als ik geen forum had
Oud 06-01-2013, 20:04
Verwijderd
Ik zou mijn fb-principes negeren voor Sarah en hopen dat ze me als vriendje op fb wilt dan Of haar stiekem meeten
Oud 06-01-2013, 20:06
Verwijderd
Wat raar trouwens. De mannenbroeken bij de WE zijn er in verschillende stijlen, en die stijlen hebben allemaal een mannennaam, en dan zijn alle broeken met die naam hetzelfde model. Bijna al Theodoors broeken heten Stan. Dat leek me handig, dan kan ik en broek voor hem bestellen en dan weet ik dat die hem goed zal passen. Maar op de website staan die namen er niet bij

edit: oh, ze staan er alleen bij de spijkerbroeken bij. Maar in de winkel dus ook bij de niet-spijkerbroeken.
Oud 06-01-2013, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Bijna al Theodoors broeken heten Stan.
Oud 06-01-2013, 20:29
Verwijderd
Citaat:
deze link dan?

Een beetje aqua achtig zou ook wel kunnen denk ik
Die is leuk. En sommige mensen komen best weg met double denim, maar dat zijn doorgaans niet de mensen die advies nodig hebben over de kleur van een blousje.
Oud 06-01-2013, 20:34
Verwijderd
sann was het te fucked up?
Oud 06-01-2013, 20:36
Verwijderd
Citaat:
deze link dan?

Een beetje aqua achtig zou ook wel kunnen denk ik
Waarom zou dit te sexy zijn voor op werk? Ik vind 'm wel leuk!
Oud 06-01-2013, 20:38
Verwijderd
Ik heb een discussie met een erg gelovige, erg conservatieve ex-klasgenoot op Facebook. Hij post dagelijks heel veel politieke/religieuze plaatjes en citaten. Nu heb ik me in die discussie op zo'n citaat beroepen, als een soort 'dit is toch jouw mening?', maar nu zegt hij dat hij 't een bizarre uitspraak vindt en zoiets niet zou zeggen.

Nu probeer ik die post terug te vinden. Dat is een beetje een dagtaak dus vanavond worden jullie getrakteerd op wat hij daar verder zoal post.







Ads door Google
Oud 06-01-2013, 20:43
Verwijderd
Ik ben best wel benieuwd wat er op het bordje van die auto staat, en vooral wat voor taal dat is, en waar het plaatje dan oorspronkelijk vandaan komt.
Oud 06-01-2013, 20:45
Verwijderd
Paranoide, wat is volgens jou het Russische woord voor 'politie'?
Oud 06-01-2013, 20:46
Verwijderd
Hij is ook lid van groepen als 'heterosexuality awareness'. Daar moet ik om lachen.
Oud 06-01-2013, 20:48
Verwijderd
Het Pools voor 'politie' is blijkbaar 'policja'.
Oud 06-01-2013, 20:49
Verwijderd
Zo, net de laatste Downton Abbey aflevering gezien, en ik heb het verrassend genoeg droog gehouden! Het lezen van de spoilers heeft me geholpen denk ik

Morgen weer werken, en daar heb ik nu verrassend weinig zin in.
Oud 06-01-2013, 20:50
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zo, net de laatste Downton Abbey aflevering gezien, en ik heb het verrassend genoeg droog gehouden! Het lezen van de spoilers heeft me geholpen denk ik

Morgen weer werken, en daar heb ik nu verrassend weinig zin in.
Knap zeg! Maar vond je het niet heel verdrietig dan?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-01-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Knap zeg! Maar vond je het niet heel verdrietig dan?
Jawel, tuurlijk wel! Maar ik ga altijd pas echt stuk als je de reacties van de anderen te zien krijgt als ze horen dat iemand dood is. En dat was nu gelukkig niet!
Oud 06-01-2013, 20:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Daar kan ik ook altijd slecht tegen. Maar deze keer kon ik het dus al eerder niet meer aan
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-01-2013, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben best wel benieuwd wat er op het bordje van die auto staat, en vooral wat voor taal dat is, en waar het plaatje dan oorspronkelijk vandaan komt.
Een snelle reverse image search levert deze op, daar staat de naam van de tekenaar op. De rest kun je zelf uitzoeken als je nieuwsgierig bent.

Citaat:
Paranoide, wat is volgens jou het Russische woord voor 'politie'?
Ik reken zowel 'policia' als 'milicia' goed, maar zou naar hun medewerkers eerder refereren als 'milicioner' dan als 'policejskiy'.

Ik zou ook eerder policia zeggen, denk ik. Niet uit politieke overwegingen maar gewoon onder invloed van 't Nederlands.
Oud 06-01-2013, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Daar kan ik ook altijd slecht tegen. Maar deze keer kon ik het dus al eerder niet meer aan
Ja, ik heb wel flink op mijn lip zitten bijten toen Tom verdrietig was om Sybill en toen Matthew bij Mary en de baby was. Er waren wat onopvallende tranen maar ik kon me inhouden
Oud 06-01-2013, 21:08
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, ik heb wel flink op mijn lip zitten bijten toen Tom verdrietig was om Sybill en toen Matthew bij Mary en de baby was. Er waren wat onopvallende tranen maar ik kon me inhouden
Ik heb me absoluut NIET ingehouden Gejankt met van die lange uithalen en alles
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-01-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dit te sexy zijn voor op werk? Ik vind 'm wel leuk!
beetje doorschijnend misschien? maar ik doe er wel een hemdje onder natuurlijk
Oud 06-01-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
What's going on, Sanne? What are you doing Sanne? How are you doing, Sanne?
Dan heb je de ergste nog niet gehad. 'How are you feeling, Uomi?'
Oud 06-01-2013, 21:10
Verwijderd
Oh, beetje laat
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40.