Oud 23-10-2002, 20:44
devilcat
devilcat is offline
Hij heeft dus nu een nieuwe vriendin.

En ik voelde me heel erg kut, en ik zei dat ik waarschijnlijk geen vriendje krijg.

zegt ie dat ik ook maar wat make up moet gebruiken en strakke strech broeken aan moet doen en dat iik hakken moet dragen en dat ik meer bloot moet doen

dus ik zei " wat jij beschrijft is nogal ordianir" zegt ie : iedereen valt op ordinair, en me nieuwe vriendein heeft ook zo'n mooi figuur en ze heeft ook make up en mooie kleding.

damn, ik bedoel , ik heb gewoon een strakke spijkerbroek aan en een truitje,
ik gebruik geen make up, ik heb wel laarsjes,
soms loop ik ook op gewone schoenen puma;s ofzo

hij maak tme zo onzeker, hij vond me schijnbaar nooit leuk hoe ik eruit zag, wan thij heeft ook een keer gezegd dat ik me meer als een meisje moet gedragen ipv als eenjongen [ toenhet nog aan was]

Jezus, ik zie er gewoon heel normaal UIT!.


wat vinden jullie hier nou van?
moet ik er helemaal hoerig uitzien om een vriend te krijgen met make up , of kan ik nog gewoon mezelf zijn?..
Advertentie
Oud 23-10-2002, 20:49
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
wat vinden jullie hier nou van?
moet ik er helemaal hoerig uitzien om een vriend te krijgen met make up , of kan ik nog gewoon mezelf zijn?..
Nou, ik vind vind die ex maar een eikel. Blijkbaar vindt hij een soort meisje leuk waar jij niet aan voldoet, anders zou hij je niet zo'n belachelijke makeover willen geven. Ik zou maar gewoon jezelf blijven.

Overigens vallen de meeste jongens dus echt níet op meisjes met naveltruitjes, strakke broeken en een ordinaire uitstraling...lijkt me eerder dat die vriend met de verkeerde jongens omgaat
Oud 23-10-2002, 20:53
jbtq
Avatar van jbtq
jbtq is offline
Nou, ik denk dat je beter je zelf kan blijven. Weet wel zeker. Want waarom zal jij je anders gedragen dan je normaal bent?? Ik geloof niet dat jij je dan nog zekerder zal gaan voelen. Enne niet iedereen valt op mensen met een naveltruitje etc. Ik val per def ook niet op iemand die er helemaal hip eruit ziet. De meeste mensen niet. Dus lekker jezelf zijn en je ex lekker laten varen en dan komt het allemaal wel goed. Er zijn nog genoeg jongens vrij die je wel leuk vinden zoals je nu bent
__________________
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. "
Oud 23-10-2002, 20:56
Angeles
Angeles is offline
Wat maakt het in godsnaam nog uit wat jouw ex aantrekkelijk vindt? Waarom trek je je nog wat van hem aan? Jij hoeft toch niks meer met hem? En zoals je al aan de reactie van Nare man ziet, niet alle jongens vallen op ordinaire meiden.

Overigens leek jouw vriend mij meteen al een heel ordinair type met zijn ge-'kanker' dit en 'kanker' dat. Dus het verbaast me niks dat hij op dat soort meiden valt, maar dat wil nogmaals niet zeggen dat alle jongens dat leuk vinden.

En de kleding die je beschrijft klinkt gewoon leuk, prima, niks mis mee. Ik gebruik zelf ook niet altijd make up. Wees blij dat je het niet nodig hebt, dat ben ik ook.

Negeer hem gewoon, hij heeft nu toch een nieuwe vriendin? Jij hebt toch zeker niks meer met hem te schaften? Blijf gewoon jezelf, je klinkt mij als tienduizend keer leuker in de oren dan hem en die bonte kermisvriendin van hem bij elkaar!
Oud 23-10-2002, 20:57
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
devilcat schreef:


wat vinden jullie hier nou van?
moet ik er helemaal hoerig uitzien om een vriend te krijgen met make up , of kan ik nog gewoon mezelf zijn?..
Natuurlijk moet jij gewoon jezelf zijn!
Je moet nooit iets doen omdat iemnad anders dat wil/ mooi vindt, tenzij je jezelf er wel prettig bij voelt.

Wat jou ex doet is ontzettend gemeen. Hij wil dus kennelijk graag laten zien hoe blij hij met zijn nieuwe vriendin is, en geeft jou ook nog een trap na.

Dat betekent gewoon dat het een ontzettende loser is, want je hebt mensen maar te nemen zoals ze zijn, en je moet niet op kleding letten. Ik bedoel: je kan best een keer subtiel zeggen "ik zou het mooi vinden als je wat make-up zou opdoen" , maar wat hij doet gaat echt te ver.

Ik zou heel sarcatisch tegen hem zeggen "nou, wat fijn dat je nu eindelijk zo iemand gevonden hebt", en hem vervolgens zeggen hoe diep hij wel niet gezonken is met zijn opmerkingen tegen jou.
Doe dat echt, want dit hoef je niet te pikken, en je moet je al helemaal niet onzeker laten maken.
Succes ermee!
Oud 23-10-2002, 20:57
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Wat een lul zeg, dat je je zo laat vernederen door zo'n jongen. Jij bent wie je bent, met of zonder make-up/strakke truitjes oid. Als een jongen verliefd wordt op jou als persoon, dus hij vind je net zo leuk in je pyama als in je strakke broek, dan geeft ie pas echt om je. Laat je ex waaien met die 'perfecte' meisjesachtige meid en jij komt vanzelf wel weer een leuke jongen tegen!
Koppie op en succes!

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Oud 23-10-2002, 20:59
Angeles
Angeles is offline
En trouwens, heb jij wel eens een jongen met een strakke spijkerbroek, een truitje en laarsjes gezien? Ik niet.

Bovendien, vrouwelijkheid zit niet in het je zo bloot en opzichtig kleden, vrouwelijkheid zit tussen je oren. Je hebt zelf toch heel goed door waar hij mee bezig is, hij wil je onzeker maken. Niks van aantrekken, helemaal niks.

Hij wil je omlaag halen en dat betekent al dat je boven hem staat. Onthoud dat maar en blijf boven hem staan.
Oud 23-10-2002, 21:14
devilcat
devilcat is offline
waar ik me zo kut door ging voelen was omdat ie ging vertellen dat zijn nieuwe vriendin dat allemaal wel heeft.

In het begin dat ik verkering kreeg zat ie ook al te zeggen dat ik dingen moest veranderen, dat deed ik natuurlijk, ikwas verliefd, en ik wou de beste voor hem zijn..[liefde maakt blind!!]

ik weet ook dat ie nooit verleifd op me is geweest.
het voelt zo kut om achter af te weten te komen dat ie me helemala niet leuk vond zoal sik was, hij nam me niet zoals ik was.
geesh, alles dwaast me nu.
tuurlijk hbe ik zoiets van LUL LEKKER VERDER<
maar het raakt me wel als mijn ex het zegt,

Ik snap gewoon TOTAAL niet warom hij zo doet.??!!

Ik zi gewoon dat ik mezelf onzeker voelde en waarshcijnlijk dus geen vriend krijg, Ipv dat ie zegt dat ik er wel leuk uitzie en dat ik niet moet gaan twijfelen komt ie met dat aanzetten

en dan zegt ie nog zo scheinheilig als ie is " ja ik geef je alleen een tip van wat jongens leuk vinden.."

joy..
Oud 23-10-2002, 21:21
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Bah, wat een botte klootzak.

Je wilt het nu misschien niet horen, maar je moet echt blij zijn dat je van hem af bent, je wilt toch niet iemand die je respectloos behandelt. Ik snap echt dat je hier heel onzeker en verdrietig van wordt, maar je moet nu sterk zijn en over hem heenkomen.
Echt heel veel sterkte ermee
Oud 23-10-2002, 21:30
Angeles
Angeles is offline
Ach, alsof hij zo menslievend is om jou een tip te gaan geven van wat jongens leuk vinden (overigens is dat niet wat jongens leuk vinden, dat is wat jongens als hij leuk vinden en er zijn ook duizenden jongens die meisjes die aan dat signalement voldoen helemaal niet aantrekkelijk vinden).

Waarom ga je überhaupt nog met die jongen in gesprek? Levert het jou wat op, behalve kromme tenen en een hoop onzekerheid? Volgens mij niet, hè. Dus laat hem gewoon gaan, des te eerder ben je eroverheen. Je hebt hier niets aan, aan dit contact. Laat hem gaan. Hij kwetst je keer op keer en dat weet je, dus laat hem los en ga door.
Oud 23-10-2002, 22:58
Verwijderd
Weer zo'n sneu geval. hij probeert je nu gewoon onzeker te maken en zo te zien lukt het hem aardig. Hij is toch verliefd op je geworden terwijl je eruit zag zoals je er nu uitziet?
hij heeft echt niet al die tijd met je gehad en gedacht: tjessis wat er nou weer naast me loopt.
Nu probeert hij je gewoon emotioneel de kreukels in te duwen. laat het hem vooral niet doen!
Oud 24-10-2002, 06:39
Verwijderd
wat ik ervan vind? dat je je gelukkig moet prijzen dat t uit is en dat je op zoek kan gaan naar een leuke jongen die respecteerd.

Aan wat hij zegt heb je niks aan en ik zou me er niks van aan trekken
Oud 24-10-2002, 09:45
Janicha
Janicha is offline
Hihi, nee hoor, met JOU is nix mis, maar met je ex! Zielig....echt heel triest dat hij alleen maar hoertjes en ordinaire types kan krijgen (hihihi)
__________________
I love my Friends!
Oud 24-10-2002, 09:58
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Laat hem lekker lullen joh! Wat een raar figuur is dat zeg dat hij dat soort eisen stelt!
OMG! Dit is echt erg gewoon..

Wie heeft het uitgemaakt jij of hij?
Het lijkt er nl. op dat hij die nieuwe vriendin heeft om jou jaloers te maken en dat hij nu zo gemeen dat, omdat jij wraak wil nemen ofzo.

Ik hoop toch niet (lees: weet wel zeker) dat alle jongens daar op vallen. Dus draag wat je zelf wilt, ben wie je bent en dan komt er zonder dat je er erg in hebt een nieuw iemand in je leven. VEEL LEUKER dan je ex (slechter kan niet)
Je verdient een beter iemand dan hij.

Ik snap heel goed dat het niet leuk is om zulke dingen te horen, maar onthoud dat het echt als een tang op een varken slaat wat ie zegt!
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 24-10-2002, 10:56
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
devilcat schreef:

In het begin dat ik verkering kreeg zat ie ook al te zeggen dat ik dingen moest veranderen, dat deed ik natuurlijk, ikwas verliefd, en ik wou de beste voor hem zijn..[liefde maakt blind!!]
Zo'n vriend heb ik dus ook gehad, alleen ging het niet om uiterlijk maar om persoonlijkheid en manipuleerde hij heel geniepig. Ik ben achteraf erg blij dat het uit is gegaan (ook al heb ik dagen gejankt en wou ik eerst niet weten dat hij zo'n valserd is) en eigenlijk zou jij dat ook moeten zijn.

Ik neem aan dat je zijn advies helemaal niet wilt horen, misschien is het dan verstandig als je helemaal geen energie aan hem verspilt, jij word er alleen maar verdrietig van. Eigenlijk zou je ook even even bij jezelf moeten nagaan of 1 ex wel zo'n realistisch beeld geeft van 'wat jongens nou eigenlijk willen', hij speldt je gewoon een hoop poep op je mouw in de hoop dat jij je lullig gaat voelen. Maar jij weet zelf ook wel dat je het liefst een vriend zou hebben die om je geeft om wie je bent en niet om wie jij wordt als hij je behandelt als een kleipoppetje? (Lijkt me vrij logisch..)

Liefde maakt blind, maar dat betekent niet dat je je niet assertief hoeft op te stellen in een situatie die je niet bevalt. Iemand die jou zo grof behandelt (en uberhaupt; iemand die vergelijk trekt ivm zijn nieuwe vriendin) is jouw aandacht niet waard, die kun je beter besteden aan mensen die het beste met je voor hebben.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Oud 24-10-2002, 18:40
Camouflage
Camouflage is offline
Een goede raad: verbreek alle contact...is hard maar het beste voor jezelf. Na verloop van tijd zul je dit inzien
Oud 24-10-2002, 20:22
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nou, ik vind vind die ex maar een eikel. Blijkbaar vindt hij een soort meisje leuk waar jij niet aan voldoet, anders zou hij je niet zo'n belachelijke makeover willen geven. Ik zou maar gewoon jezelf blijven.

Overigens vallen de meeste jongens dus echt níet op meisjes met naveltruitjes, strakke broeken en een ordinaire uitstraling...lijkt me eerder dat die vriend met de verkeerde jongens omgaat
of het is een jongen wat er 1 keer overheen duikt en dan de slet loost. Daarbij heb ik het niet over devilcat, want jij draagt normale kleding...!

Ik heb het nooit zo op die d.d.m.d.'s gehad die die ex van je beschrijft? Wat?! oh! een d.d.m.d. is een dubbele domme make-up dooz! jag! wat heb ik een hekel aan die wijven zeg!
En maar arrogant kijken, ze hebben een vriendje, ouders met geld etc. en nog sjaggo kijken he?
maar ok!

Devilcat, blijf gewoon jezelf! die eikel verdient jou niet eens. Aan zijn mening moet je absoluut geen waarde hechten. ik heb het zelf gehad. Ik was verliefd op een (dacht ik) leuke jongen, maar ik moest maar leuke kleding (wat die ex van je schreef, dus) aantrekken en vooral een paar kilo afvallen (ik ben niet echt dik, maar heb wel een buikje). Ik dacht sterf!
En nu heb ik dus een vriendje me wel mooi vind! precies zoals ik ben. en ik draag nog steeds dezelfde kleding, heb nog steeds geen make-up op mijn smoel en toch vind hij me lief!

Dat kan bij jou ook! Gewoon jezelf zijn, en jezelf blijven!

succes en xxx

Vampire_esje
Oud 24-10-2002, 20:51
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
of het is een jongen wat er 1 keer overheen duikt en dan de slet loost. Daarbij heb ik het niet over devilcat, want jij draagt normale kleding...!

Ik heb het nooit zo op die d.d.m.d.'s gehad die die ex van je beschrijft? Wat?! oh! een d.d.m.d. is een dubbele domme make-up dooz! jag! wat heb ik een hekel aan die wijven zeg!
En maar arrogant kijken, ze hebben een vriendje, ouders met geld etc. en nog sjaggo kijken he?
maar ok!

Devilcat, blijf gewoon jezelf! die eikel verdient jou niet eens. Aan zijn mening moet je absoluut geen waarde hechten. ik heb het zelf gehad. Ik was verliefd op een (dacht ik) leuke jongen, maar ik moest maar leuke kleding (wat die ex van je schreef, dus) aantrekken en vooral een paar kilo afvallen (ik ben niet echt dik, maar heb wel een buikje). Ik dacht sterf!
En nu heb ik dus een vriendje me wel mooi vind! precies zoals ik ben. en ik draag nog steeds dezelfde kleding, heb nog steeds geen make-up op mijn smoel en toch vind hij me lief!

Dat kan bij jou ook! Gewoon jezelf zijn, en jezelf blijven!

succes en xxx

Vampire_esje
thx
Ads door Google
Oud 24-10-2002, 20:52
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Jadie schreef:
Weer zo'n sneu geval. hij probeert je nu gewoon onzeker te maken en zo te zien lukt het hem aardig. Hij is toch verliefd op je geworden terwijl je eruit zag zoals je er nu uitziet?
hij heeft echt niet al die tijd met je gehad en gedacht: tjessis wat er nou weer naast me loopt.
Nu probeert hij je gewoon emotioneel de kreukels in te duwen. laat het hem vooral niet doen!
om nog ff tot de orde te komen..
Hij is nooit verliefd op me geweest...In het begin kwam ie al met verhalen dat ik me anders moest kleden en dingen moest veranderen....
en , dat hij nooit verliefd was , weet ik, omdat hij mij dat verteld heeft
Oud 24-10-2002, 23:26
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
devilcat schreef:
om nog ff tot de orde te komen..
Hij is nooit verliefd op me geweest...In het begin kwam ie al met verhalen dat ik me anders moest kleden en dingen moest veranderen....
en , dat hij nooit verliefd was , weet ik, omdat hij mij dat verteld heeft
Ja ja, dat zegt hij zeker nu, dat hij nooit verliefd op je is geweest. Hij wil je gewoon nog even een trap na geven, gewoon een vuil maniertje om zogenaamd de eer aan zichzelf te houden omdat jij het hebt uitgemaakt. Daar moet je niet intrappen.

En dat hij dat vanaf het begin al zei, wil ook niet zeggen dat hij helemaal niet verliefd op je was. Hij wilde je nog net een beetje meer naar zijn smaak kneden. Gelukkig is het hem niet gelukt.

Maar goed, hoe dan ook. Forget him.
Oud 25-10-2002, 02:00
LiL-Ind0w
Avatar van LiL-Ind0w
LiL-Ind0w is offline
lekker jezelf blijven meissie, der zijn zat jongens die op jou vallen om hoe je bent niet om wat je bent.
Dus zal dat gelul van die ex van je maar vergeten, probeer der verder niet bij na te denken want je doet jezelf der alleen maar pijn mee..

Sterkte
__________________
Luv my skatje 4EveR ! *t0eter op me watersco0ter!! ;D * | StaRLighT r0eLt :P *MAUW!*
Oud 25-10-2002, 09:13
Seik00tje
Seik00tje is offline
eey LAAT UM MAAR UIT ze nek lullen...

Kijk wat je ex mooi vind hoef niet elke jongen Mooi tevinden..zo te zien valt je ex gewoon op viezestraatsloebers...daar moet je nix van aan trekken!!! genoeg jongen op de aardBol
Nah sterkte KixZ
Oud 25-10-2002, 10:02
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Sorry maar wat een ontzettende loser

De meeste jongens houden echt niet van zo'n ordinair uiterlijk.
Als jongens een serieuse relatie met iemand willen lijkt het me niet dat ze daarvoor iemand kiezen die eruit ziet alsof ze dagelijks met een ander in bed ligt.
Jij moet gewoon jezelf blijven. Toen ie je vriendje was respecteerde hij je wel zoals je was en nu het uit is ineens niet meer? Btje typisch...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 25-10-2002, 18:26
devilcat
devilcat is offline
dat ie nooit verleifd op me was , dat is zeg maar erbij, hij had het niet toen het uit ging gezegd ofzo, maar ik wist het omdat ie het ooit een keer zei.

maar omdat hij nu weer kwam met hoe ik eruit moest zien wil ik aan je jongen komen, toen ging ik alles weer is op een rijtje zetten en toen herrinerde ik me ook weer dat ie zei dat ie neit verleifd was.
daarom raak ik zo onzeker,
Oud 25-10-2002, 19:37
the_conquer
the_conquer is offline
Nou ik heb medelijde met je omdat je hem als ex had. Wat een eikel.

Je moet gewoon jezelf zijn dan ben je het mooist. Ik val op normalen vrouwen en ik geloof een zeer groot deel van nederland ook hoor.

gewoon jezelf blijven en die kloot gewoon een rechtse hoek geven als hij nog zo iets tegen je zegt.

groeten

the conquer
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Advertentie
Oud 25-10-2002, 19:45
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
the_conquer schreef:
gewoon jezelf blijven en die kloot gewoon een rechtse hoek geven als hij nog zo iets tegen je zegt.

groeten

the conquer
hoezo, zinloos geweld?
Oud 26-10-2002, 18:13
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Kijk anders eens bij de vele *op wat voor soort meisje val je* topics.. kun je zelf zien dat jongens daar echt niet op vallen
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 26-10-2002, 19:00
poecilotheria
poecilotheria is offline
ehhmm die ex van je gewoon een schop onder zijn ballen geven joh!

ik haat hoerige typejes nou juist, daar kan je vaak toch niet van op aan......

ik weet zeker dat jij verder komt met een relatie dan die achterlijke ex van je!
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Oud 26-10-2002, 19:10
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Gewoon niks van aantrekken, hijs niet voor niks je ex. Concentreeer je op jongens die je maar nemen zoals je bent, en de jongens uit mijn omgeving hebben echt een hekel aan hoerige types,dusse... blijf lekker jezelf..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Oud 26-10-2002, 20:02
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
devilcat schreef:
Hij heeft dus nu een nieuwe vriendin.

En ik voelde me heel erg kut, en ik zei dat ik waarschijnlijk geen vriendje krijg.

Slaat nergens op, als je een lieve jongen tegen het lijf loopt is er best kans dat er iets moois tussen jullie bloeit.


zegt ie dat ik ook maar wat make up moet gebruiken en strakke strech broeken aan moet doen en dat iik hakken moet dragen en dat ik meer bloot moet doen
[/quote]

Wat een boer. Je mag toch zeker zelf weten wat je aantrekt?

dus ik zei " wat jij beschrijft is nogal ordianir" zegt ie : iedereen valt op ordinair, en me nieuwe vriendein heeft ook zo'n mooi figuur en ze heeft ook make up en mooie kleding.[/quote]

Daar zijn er dus al 1000en van, van dat soort meisjes. En nog arrogant ook UURGH! Onderscheid jezelf van de massa! Het is tegenwoordig apart dat je lief bent ipv. arrogant dat wordt schijnbaar gewoon gevonden.


damn, ik bedoel , ik heb gewoon een strakke spijkerbroek aan en een truitje,
ik gebruik geen make up, ik heb wel laarsjes,
soms loop ik ook op gewone schoenen puma;s ofzo .
[/quote]

Nou hartstikke leuke kleding toch??? Je loopt toch niet op sandalen en draagt toch geen zelfgebreide truien?


wat vinden jullie hier nou van?
moet ik er helemaal hoerig uitzien om een vriend te krijgen met make up , of kan ik nog gewoon mezelf zijn?..
[/QUOTE]

Nee hoor wees jezelf. Zolang je maar niet naar bepaalde gasten gaat zoeken die die eisen wél stellen.
Tip: Zoek eens een keer géén overdreven knappe jongen die player is!
Oud 26-10-2002, 20:06
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
miekmuis schreef:
Kijk anders eens bij de vele *op wat voor soort meisje val je* topics.. kun je zelf zien dat jongens daar echt niet op vallen
Jaa
Oud 26-10-2002, 20:53
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Nee je moet je uiterlijk echt niet zo veranderen. Echt NIET alle jongens vallen op hoerige types, bij lange na niet.

Een ego boost: ga bij jezelf na wat je leuk of mooi aan jezelf vindt. Schrijf het op als je denkt dat dat helpt. Dan kan je die lijst aanvullen en nalezen als dat nodig is. Blijf gewoon jezelf hoor, er zijn heelv eel verschillende mensen en dat is maar goed ook.

Die ex is echt een eikel
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 26-10-2002, 23:27
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:
Gewoon niks van aantrekken, hijs niet voor niks je ex. Concentreeer je op jongens die je maar nemen zoals je bent, en de jongens uit mijn omgeving hebben echt een hekel aan hoerige types,dusse... blijf lekker jezelf..
precies
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Oud 27-10-2002, 19:47
devilcat
devilcat is offline
is iemand geinteresseerd in de chat die ikmet hem voerde over dat ie me uiterlijk afkeurde??..

of .. is dat verpilde energie.?
Oud 27-10-2002, 19:53
Verwijderd
Niet naar hem luisteren!!!
Ik val in iedergeval niet op die types. OK ik ben ook niet heelmaal normaal, maar zeker geen uitzondering!
Oud 27-10-2002, 20:00
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
devilcat schreef:
is iemand geinteresseerd in de chat die ikmet hem voerde over dat ie me uiterlijk afkeurde??..

of .. is dat verpilde energie.?
Zet maar neer hoor (hoewel ik al een vermoeden heb van wat ik er van vind...)
Ads door Google
Oud 27-10-2002, 20:49
devilcat
devilcat is offline
"dream world is the..." = ik
" i eat the pain...." = mijn nu ex vriend..

ik hoop dat jullie hier een reactie op hebben
bedankt alvast.
xxx




22:13] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: lees ondertussen me email
[22:16] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: im lonely
[22:17] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ben al klaar hoor
[22:17] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ben je er?
[22:18] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik ben bezig die email te openen \
[22:18] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: oh
[22:19] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: me haar is echt DONKER
[22:19] I eat the pain with a glass of bacardi says: chill
[22:19] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: het is wel mooi
[22:20] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: me moeder noemt me altijd een "amerikaans-italiaantje" omdat ik ook italieaans bloed heb
[22:21] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik weet het
[22:21] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: wat vind je van die email
[22:22] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: het kwam nog al hard over, dat je me gewoon ff wou neuken.. ik snap je niet.
[22:22] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik wil je niet het gevoel geven dat ik heb gebruikt
[22:22] I eat the pain with a glass of bacardi says: heb ik je niet
[22:22] I eat the pain with a glass of bacardi says: ookal lijkt het misschien
[22:22] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: het lijkt verdomd erg alsof je me alleen voor de seks wou...je hebt het alleen over de seks seks seks..
[22:23] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: voelt nogal kut
[22:23] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: maar je hebt iemand anders, ik zou dat nu moeten accepteren hoe K*T het ook is
[22:27] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ook al zeg ik het van mezelf, iemand als mij kom je niet meer tegen, als jij tegen afroditi zegt dat ze zich moet gedragen als een meisje, krijg je gelijk al haar broers achter je aan, onthou dat!
[22:28] I eat the pain with a glass of bacardi says: ze heeft geen broers , alleen zussen
[22:29] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: is dat wat je kan antwoorden?..
[22:29] I eat the pain with a glass of bacardi says: ja
[22:29] I eat the pain with a glass of bacardi says: zie je toch
[22:29] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: leuk
[22:29] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: het gaat em niet om of ze broer of what ever heeft het gaat me om de inhoud die ik je geef,,
[22:31] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: snap je dat niet?.
[22:32] I eat the pain with a glass of bacardi says: jawel
[22:32] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: waarom geef je dan geen normaal antwoord?
[22:33] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: je weet toch wel wat ik bedoel
[22:33] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik heb er al zo vaak opgezegt dat het me spijt
[22:35] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: je kan je geen voorstelling maken hoe ik me voel
[22:36] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: als ik telkens denk dat je me gebruikt hebt, je nu iemand ander shebt, en dat je dan ook nog zegt dat je me wel ff wilt neuken maar verder niks, HOE DENK JIJOVER MIJ?
[22:37] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ik wil het graag leuk hebben, maar waarom stel je die rare vragen?
[22:38] I eat the pain with a glass of bacardi says: je moet die vragen niet te serieus nemen , ik weet heus wel dat ik je niet zomaar kan pakken
[22:38] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: je probeert het wel laurens
[22:38] I eat the pain with a glass of bacardi says: tuurlijk
[22:39] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik kan niet genoeg van dat kontje krijgen
[22:39] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: dat is het dus, waarom je me terug wou he, die keren
[22:39] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: dat kontje, huis, eten, slapen..
[22:39] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: alles wor dduidelijk.
[22:39] I eat the pain with a glass of bacardi says: hahhaah
[22:40] I eat the pain with a glass of bacardi says: tuurlijk niet
[22:40] I eat the pain with a glass of bacardi says: het ging me om jou
[22:40] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: waarom deed je dan niet wta moeite
[22:40] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: als he tom mij ging, zouje me nooit zo behandelt hebben
[22:40] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ik heb genzin meer om hierover te lullen, ik ga alleen maar huilen dan
[22:41] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: je bent toch al weer bezet , ik moet nu ook maar iemand anders zoeken, die ik niet ga vinden wan tik ben spuuglelijk,
[22:42] I eat the pain with a glass of bacardi says: ben je niet , waarom doe je niet wat vaker make up op , je bent 17 , trek dan sexy kleren aan
[22:42] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: al dit gedoe, heeft me toch wle zo onzeker gemaakt
[22:43] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: wat is sexy kleding volgens jou
[22:43] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: zo'n meisje wou je dus, geen domme saaie doos als mij, ik kan al helemaal inzien hoe die afroditi eruit ziet
[22:44] I eat the pain with a glass of bacardi says: strakke stretch broek , laarsjes , kort boven stuke waar je wat vlees kan zien , gewoon mooie make up enz , oorbellen
[22:44] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: bedankt dat je me nog mer onzeker maakt
[22:44] I eat the pain with a glass of bacardi says: gewoon panties enz
[22:44] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: oftewel een ordinaire domme londe doos daar val jij op?
[22:45] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: wat jij beschrijft is ORDINAIR!
[22:45] I eat the pain with a glass of bacardi says: gewoon kleed je eens op je mooiste dan , doe wat make up op , kijk dan maar eens of de jongens met je gaan kletsen enz
[22:46] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: wta jij beschrijft is ordinair, val jij daar op ofzo
[22:46] I eat the pain with a glass of bacardi says: iedereen hoor
[22:46] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: een spijkerbroer wat is daar mis mee
[22:46] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IEDEREEN???
[22:46] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IEDEREEN valt op ordinair???!!
[22:46] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: waar heb je het over?
[22:47] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ziet die afrogirls van je er ook zo uit dan
[22:48] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: in plaats van dat je zegt dat ik er super leuk uitzie, en dat ik geen make up nodig heb, kom je met deze TEKST!
[22:48] I eat the pain with a glass of bacardi says: nee, want zei heeft een figuur , dat er zelfs in een oude jas nog goed uit zou zien
[22:48] I eat the pain with a glass of bacardi says: zei draagt ook make up
[22:49] I eat the pain with a glass of bacardi says: make up is er juist op gemaakt om vrouwen er mooier uit te laten zien
[22:49] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: heel veel jongens vinden meisjes zonder make up juist mooi
[22:49] I eat the pain with a glass of bacardi says: niet te veel make up
[22:50] I eat the pain with a glass of bacardi says: zei gebruikt ook alleen ogschaduw
[22:50] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: nu merk ik wat er allemaal niet aan me deugt
[22:50] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: FOCK DAT MET JE TEKSTEN DAT IK ME ANDERS MOET KLEDEN!
[22:50] I eat the pain with a glass of bacardi says: jij zegt toch zelf dat je je lelijk voelt
[22:50] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: waraom maak je me zo focking onzeker
[22:50] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik geef je misschien wat tips wat jongens leuk vinden
[22:50] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: OH DUS HET IS WEER MIJN SCHULD?
[22:50] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK WEET NU HOE JE ECHT OVER ME DENKT!
[22:51] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK GA !
[22:51] I eat the pain with a glass of bacardi says: hoezo
[22:51] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK HEB HIER TOCH NIKS MEER TE ZOEKEN>< IK KRIJG TOCH TE HORE DAT IK LELIJK BEN EN DIE NIEUWE VRIENIDN VAN JE IS O MOOI!
[22:51] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: FOCK DAT HWHWRGN>GWK<MGNFEW<NMFWB
Wfbrf
[22:51] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: reblmdzrgDtmhnfg
[22:51] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: dfbdsrngs/hglkshtsrdzgbreg
[22:51] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: erg,khbesnesg,mstmnh
[22:51] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: mnhrt
[22:51] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: kjdgfrlkgsjffdjgjgkfdlsglkdjsfglkjsdfgl;ksjdg;lkjsfg;lkjdfgl;ksdjgl;ks djfgl;ksjlg;kj
sdfkhdslfjgsdkfkljsdgf
[22:52] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: sfdjhgsdkhdsklfhslg
[22:52] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ljsdgkjgklhdsgkljs
[22:52] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: jshgklhdskljhdshg
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: yy5huy4
[22:52] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: lkjhdsgkjhdskhsdf
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: rhrthre
[22:52] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ksjgkjdskljhg
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: rtjh45u5u
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: fhn
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: ngmtmtym
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: tymntyjejn
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: nghmtmde
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: dmdemdeme
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: mdmd,mu,
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: ,mu,u,
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: 6
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: 646ju4
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: 666
[22:52] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: WAAAROM BEN JE ZO FOCKING FAJJA!]
[22:52] I eat the pain with a glass of bacardi says: ¿
[22:52] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: NEUK DIE AFRO MAN MAAR VAN JE!
[22:52] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JE BENT FOCKING FAJJA TEGEN ME!
[22:52] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ik weet nu wel hoe je over me denkt
[22:53] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: EN HOE GEWELDIG FUGUUR ZIJ HEEFT
[22:53] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK WEET WEL DAT JE MIJ LIEVER IN DIE SEXY KLEDING WOU EN DAT IK MAKE UP OP MOEST
[22:53] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ZO;N ORDINAIRE BLONDE DOOS WOU JE DUS
[22:53] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: EEN NORMAAL MEISJE ALS MIJ VOND JE MAAR NIKS
[22:54] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: NOU HET IS ME NU TOT HIER!
[22:54] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK ZIT NU MET TRANEN OVERAL, IK BEN HELEMAAL AGRESSIEF HIERDOOR
[22:55] I eat the pain with a glass of bacardi says: voor way
[22:55] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JE WEET NEIT EENS VOOR WAT
[22:55] I eat the pain with a glass of bacardi says: Artist: Nate Dogg f/ Daz
Album: G-Funk Classics Vol. 1/Gang Related soundtrack
Song: These Days
[22:55] I eat the pain with a glass of bacardi says: dowloden
[22:55] I eat the pain with a glass of bacardi says: word je rustig van
[22:56] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: BEN METALLICA LUISTEREN
[22:56] I eat the pain with a glass of bacardi says: gothic shit
[22:56] I eat the pain with a glass of bacardi says: word
[22:56] I eat the pain with a glass of bacardi says: je lekker vrolijk van
[22:56] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JIJ VOND HET OOK GOED
[22:56] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: HET IS GEEN GOTHIC
[22:57] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: HEAVTY METAL!
[22:57] I eat the pain with a glass of bacardi says: 4 jaar geledewn , maar toen was ik ook niet normaal
[22:57] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: DUS JE WILT WEER ZEGGEN DAT IK NEIT NRMAAL BEN?
[22:57] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: WAAR LUISTERT JE DOOS NAAR DAN? NAAR BRITNEY SPEARS?
[22:57] I eat the pain with a glass of bacardi says: nou toe maar ,,HEAVTY METAL
[22:57] I eat the pain with a glass of bacardi says: naar r&b
[22:57] I eat the pain with a glass of bacardi says: gewoon chill en rustig
[22:57] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JA IK HOU VAN ASHANTI ENZO
[22:58] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JA KIJK IS HOE GEWELDIG ZIJ IS
[22:58] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: EN HOE SLONZIG IK BEN
[22:58] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK BEN ER NU WEL ACHTER
[22:58] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JE MAATK ME ALLEEN MAAR VERDRIEITIG MET JE TEKSTEN
[22:58] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JE HEBT JE IDEALE MEISJE GEVONDEN HE ,
[22:59] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JIJ TRAPT MIJ STEEDS VERDER DE FOCKING GROND IN, KAN JE NOG LULLIGER ZIJN?
[23:00] I eat the pain with a glass of bacardi says: olga
[23:00] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik vind je mooi , anders had ik het nooit anderhalfjaar met je uitgehouden
[23:00] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: die kut!
[23:00] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik ben alleen helmaal anders door je vader
[23:00] I eat the pain with a glass of bacardi says: klaar
[23:00] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ja het is weer mijn schuld he
[23:00] I eat the pain with a glass of bacardi says: hij had niet moetten komen ,
[23:01] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: o,nee? jij had daar neit moeten zitten, JIJ LOKTE HET FOCKING UTI!
[23:01] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: MAG IK NIKS TERUG DOEN DAN?
[23:01] I eat the pain with a glass of bacardi says: lokte
[23:01] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: KOMT HET NU WEER ALLEMAAL DOOR ME VADER/MIJ????
[23:01] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JA HET IS OMDAT JE VADER KWAM< LEKKER MAKKELIJK HOOR ZON SMOES!
[23:01] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik zat daar gewoon chill, wist ik veel dat jij net van de bibiotheek kwam
[23:01] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: WIST JIJ VEEL? IK WOON DAAR!!!!
[23:01] I eat the pain with a glass of bacardi says: nee , nieyt daar
[23:01] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: Ben je zo DOM!?
[23:02] I eat the pain with a glass of bacardi says: de straat dasar vlakbij
[23:02] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: WAT , doe je alsof je van niks weet en alsof alles ineens m'n vaders/mijn schuld is?
[23:02] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: lekkere makkelijk nu ineens alles op mij schuiven!
[23:02] I eat the pain with a glass of bacardi says: doe gewoon rustig
[23:02] I eat the pain with a glass of bacardi says: veeg je tranen ofzo
[23:02] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: als je met die onzin AANKOTM, word ik BOOS!
[23:02] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik stel je gerust , je bent echt veel mooier dan tessa
[23:03] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: DAAR GAAT HET ME NIET OM@!
[23:03] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: maar dat je schuld legt op mij, terwijl ik bergens SCHULD AAN HEB!
[23:03] I eat the pain with a glass of bacardi says: jawsel , alleen je vader
[23:03] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: nee
[23:03] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: DIE KWAM VOOR ME OP!
[23:03] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: OMDAT IK HELEMAAL AGRESSIEF THUISKWMA OK?
[23:03] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: WOIU JE ME ZIEN?
[23:03] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: GODVERDOMME< HET IS JOUW EIGEN SCHULD DAT ME VADER KWAM
[23:03] I eat the pain with a glass of bacardi says: hoezo zo parra
[23:04] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: omdat het ME ALLEMAAL TE VEEL WERD< omdat je die dagen daarvoor OOKAL kut wa stegen me !!!!!!!!!!!!!
[23:04] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: maar ja jij weet weer van niks he!
[23:04] I eat the pain with a glass of bacardi says: nee
[23:04] I eat the pain with a glass of bacardi says: weet ik ook niet
[23:04] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK VIND EHT ZO ZWAK DAT JE HET NEIT TOEGEEFT AAN ME
[23:04] I eat the pain with a glass of bacardi says: want drie dagen daarvoor had iki je niet eens gesproken
[23:04] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: GEEF TOE< DAT JIJ FOUT ZAT!
[23:04] I eat the pain with a glass of bacardi says: of gezien
[23:04] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: jewel!
[23:05] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ik heb het allemaal nog
[23:05] I eat the pain with a glass of bacardi says: om msn zeker
[23:05] I eat the pain with a glass of bacardi says: met dat domme kut chatten kom je ook niet vberder
[23:05] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: Ja, toen je zei dat je leven telkens leuker werd en dat ik tegen een muur praatte
[23:05] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: etc etc
[23:05] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JE DEED NISK OM ME TERUG TE KRIJGEN
[23:05] I eat the pain with a glass of bacardi says: oh en dat is erg
[23:05] I eat the pain with a glass of bacardi says: het was toch uit
[23:05] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: EN NU KOM JE ZEGGEN, DAT HET MIJN/VADERS SCHULD IS DAT JE ZO TEGEN ME DOET?
[23:05] I eat the pain with a glass of bacardi says: misschien had ik het niet eens aan willen hebben
[23:06] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: "het was toch uit " .....what tha, ik dacht dat je voor mijzou gaan
[23:06] I eat the pain with a glass of bacardi says: dsan mag ik daar toch zitten
[23:06] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK DACHT DAT JIJ NOU IS VOOR MIJ GING?
[23:06] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JA MAAR DIE TIJD< WAREN WE NOG BEZIG MET EEN OPLOSSOING VINDEN
[23:06] I eat the pain with a glass of bacardi says: maar als het uit is
[23:06] I eat the pain with a glass of bacardi says: mag ik daar toch zitten
[23:06] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK DACHT DTA JE WEL OP ME ZOU WACHTEN. LIEF ZOU DOEN
[23:07] I eat the pain with a glass of bacardi says: wou ik alleen jij gaf me geen kansen meer
[23:07] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JA MAG WEL, mAAR WAAROM ZOU JE< WANT JE DEED/DOET ME ER ALLEEN MAAR PIJN MEE< ALS JE HAD NAGEDACHT ENME TERUG WOU ZOU JE HET NITE DOEN
[23:07] I eat the pain with a glass of bacardi says: dus ik kon het toch niet meer goed maken
[23:07] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: SLAP GELUL
[23:07] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: LAURENS
[23:07] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK verwachtte dat je zou wachten op me
[23:07] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: je merkte toch dat ik het weer aan wou, ik zei 1000x dat ik je miste
[23:07] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: maar jij bleef lullig doen,
[23:07] I eat the pain with a glass of bacardi says: alleen missen
[23:07] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: HOE KANIK ER DAN IETS POSITIEFS INZIEN
[23:08] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: OH DUS HET IS ALLEMAAL MIJN EIEGN FOCKING SCHULD?
[23:08] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik mis jou ook , maar ik wil het nu niet meer aan hebben
[23:08] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: je hebt focking 4 x een makkelijke kans gehad van mij
[23:08] I eat the pain with a glass of bacardi says: meren deel mijn schuld
[23:08] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: DUS IK VERWACHTTE WAT VAN JOU, JIJ DACHT: OH HET IS UIT< LAAT IK HT UIT?
[23:08] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK HEB NERGENS SCHULD AAN !!!!!!!!
[23:09] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK HEB JOU ALTIJD LIEF BEHANDELT
[23:09] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ALLE SDEED IK VOOR JE
[23:09] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ALLES FOCKING ALLES!
[23:09] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: NU KRIJG IK HET OP MIJN BORD ALSOF INEENS ALLES MIJN SCHULD IS
[23:09] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK HOU EROVER OP<< ANDER SKRIJG IK EEN HARTAANVAL VAN DE AGRESSIE
[23:09] I eat the pain with a glass of bacardi says: wat deed je dan zoal voor me , zeg het nog eens
[23:10] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK KAN HET TOCH NIET TOT JE BOTTE HERSENS OVER MAKEN< WANT JE WILT HET NIET WETEN
[23:10] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: OG, wil je zeggen dat ik niks voor je deed?
[23:10] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: 90% was je hier,
[23:10] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: slapen
[23:10] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: eten
[23:10] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: lief behandele
[23:10] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: gaf je alle vrijheid
[23:10] I eat the pain with a glass of bacardi says: en dat is alles doen
[23:10] I eat the pain with a glass of bacardi says: je kon hier ook slapen of eten
[23:11] I eat the pain with a glass of bacardi says: alleen ik heb niet zo'n groot huis dus ging het beter bij jou
[23:11] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: oh dat is het dus, lekker makkelijk domme smoes achteraf
[23:11] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik gaf jou ook alle vrijheid
[23:11] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: LAURENS< IK WAS ER ALTIJD VOOR JOU
[23:11] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: JE KON OP MIJ REKENEN
[23:11] I eat the pain with a glass of bacardi says: alleen maakte je er zelf niet gebruik van
[23:11] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: IK KON NEIT OP JE REKENEN
[23:11] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: DAN HING JE OP, OF ZEI JE DAT IK ZEIKE
[23:11] I eat the pain with a glass of bacardi says: heb ik je nodig gehad in noodspoed ofzo
[23:12] I eat the pain with a glass of bacardi says: nee
[23:12] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: oh, wil je me nu nog ff vertellen dat het allemaal wel Meevalt?.
[23:12] I eat the pain with a glass of bacardi says: op je rekenen met wat dan
[23:12] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: liefde
[23:12] I eat the pain with a glass of bacardi says: jij van mij ook
[23:12] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: nee
[23:12] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: Jij hing op
[23:12] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: liep weg
[23:12] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: zei dat ik zeikte
[23:12] I eat the pain with a glass of bacardi says: ¿
[23:12] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: als ik het ergens over had
[23:13] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: Ja , weet je het niet meer/..
[23:13] I eat the pain with a glass of bacardi says: jij zei ook zovaak dat ik maar wat kletse
[23:13] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: laurens, ik hou op, je doet toch alsof je van nisk afweet en je doet alsof ik niks deed
[23:13] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: leuk, dat je nog ff zegt , dat het allemaal wel meevalt wat ik voor je betekende
[23:14] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: playstation? kon je hier stallen, 4 kansen? kreeg je van mij, beroven, pikte ik allemaal
[23:14] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: Ik had het altijd met je voor
[23:14] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: Kom je nu zeggen " op wat kon ik dan rekenen" of tewel " wat lul je '
[23:15] I eat the pain with a glass of bacardi says: maar dat heeft niks te maken met op me kunnen rekenen
[23:15] I eat the pain with a glass of bacardi says: als ik wat nakte , wat dan ?
[23:15] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: als ik je nodig had , was je er niet
[23:15] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: je Pikt gewoon niet, Welke idioot gaat nou weer stelen
[23:15] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ?
[23:16] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: als je wat jatte, en ik zei dat je dat niet moest doen blabla, dat zei je dat ik zeikte
[23:16] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: Da's leuk he
[23:16] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: Jij blijft alles ontkennen, je gaat nu doen alsof ik niks voor je deed, en alsof ik ineens veel minder ben dan ik zelf denk, en je hebt nergens schuld aan het is allemaal mijn eigen schuld
[23:16] I eat the pain with a glass of bacardi says: maar dat heeft niks te maken met op me rekenen
[23:17] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: jewel
[23:17] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: dan mag jij nu gaan uitleggen wta het volgens jou wel betekende
[23:18] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: dit alles , ALLES , FOKING ALLES DOET ME NOG STEEdS ZO PIJN, KNA jenu beseffen hoeveel impact het heeft gehad op mij, DUS KOMT NIET MET " oh wat erg"
[23:19] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: wees volwassen en reageer
[23:21] I eat the pain with a glass of bacardi says: I did y'all hoes a favor
[23:21] I eat the pain with a glass of bacardi says: hoort bij dat liedeje
[23:21] I eat the pain with a glass of bacardi says: download
[23:21] I eat the pain with a glass of bacardi says: notorius big remix
[23:21] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: is dit je reactie?
[23:21] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: geef is antwoord
[23:22] I eat the pain with a glass of bacardi says: stel hem nog eens
[23:22] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: dan mag jij nu gaan uitleggen wta het volgens jou wel betekende [ op iemand rekenen]
[23:23] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: (O)
[23:23] I eat the pain with a glass of bacardi says: d'r altijd voor iemand zijn
[23:24] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: en al sik je nodig had, hing je op.
[23:24] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: of dan zei je dat het mijn schuld was.
[23:24] I eat the pain with a glass of bacardi says: voor wat had je me toen nodig
[23:24] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: uitleg
[23:24] I eat the pain with a glass of bacardi says: dat kan wachten
[23:24] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: zie je , je weet niet een smeer hoe het allemala zat
[23:25] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: WACHTEB? NU moest je maar is doen wat ik OWu, Waarom gin alles volgens jou boekje?
[23:25] I eat the pain with a glass of bacardi says: ging het niet
[23:25] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: wel
[23:26] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: " ik kan dit weekend niet" " ik gamet mijn vrienden " " je moet niet zo zeiken"
[23:26] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ik heb geen zin meer
[23:26] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ik kan maar beter verdwijnen
[23:27] I eat the pain with a glass of bacardi says: ik ga laterz
[23:27] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: zoals mijn nick al zegt, het SUCKS nu in mijn leven
[23:27] I eat the pain with a glass of bacardi says: (K)(L)
[23:27] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: (U)
[23:27] I eat the pain with a glass of bacardi says: (L)ik hou van je rat
[23:28] I eat the pain with a glass of bacardi says: (F)(K)
[23:28] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: ik ook van jou
[23:28] I eat the pain with a glass of bacardi says: lief kopie toch
[23:28] dreamworld is the perfect world for me, cuz in this real life everything sucks. says: dont forget me............(F)Mzzl

het einde is nogal vaag....
Ik weet ook nit waarom ik dat zei, gewoon ineens alle emoties barstte bij me los..
Oud 27-10-2002, 21:01
Angeles
Angeles is offline
Ik heb niet het idee dat hij echt bij het gesprek betrokken is. Jij zegt dat je je lelijk voelt en dat is een uiting van je onzekerheid, hij pakt dat niet op en komt met een praktische oplossing, 'laat je dan meer zien door make up en sexy kleding', 'kleed je anders', enzovoort. Misschien denkt hij dat je geen sexy kleding draagt omdat je het niet durft, hij kan zich niet voorstellen dat mensen dat niet mooi vinden.

Kennelijk vindt hij je niet lelijk, maar eigenlijk doet het er ook niet meer toe.

Hij is tijdens het hele gesprek ontzettend afwezig, begint telkens over andere dingen en jij laat je steeds meer opfokken en bent helemaal hysterisch op een gegeven moment, je begint zelfs blindelings op de toetsen te rammen.

Je schiet hier niks mee op, echt niet. Laat je ex nou maar voor wat het is. Jullie praten voortdurend volkomen langs elkaar heen. Je hebt niks aan die gesprekken, geloof me.

Laat hem los en ga door. Ik kan het je niet vaak genoeg zeggen.
Oud 27-10-2002, 21:06
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
Angeles schreef:
Ik heb niet het idee dat hij echt bij het gesprek betrokken is. Jij zegt dat je je lelijk voelt en dat is een uiting van je onzekerheid, hij pakt dat niet op en komt met een praktische oplossing, 'laat je dan meer zien door make up en sexy kleding', 'kleed je anders', enzovoort. Misschien denkt hij dat je geen sexy kleding draagt omdat je het niet durft, hij kan zich niet voorstellen dat mensen dat niet mooi vinden.

Kennelijk vindt hij je niet lelijk, maar eigenlijk doet het er ook niet meer toe.

Hij is tijdens het hele gesprek ontzettend afwezig, begint telkens over andere dingen en jij laat je steeds meer opfokken en bent helemaal hysterisch op een gegeven moment, je begint zelfs blindelings op de toetsen te rammen.

Je schiet hier niks mee op, echt niet. Laat je ex nou maar voor wat het is. Jullie praten voortdurend volkomen langs elkaar heen. Je hebt niks aan die gesprekken, geloof me.

Laat hem los en ga door. Ik kan het je niet vaak genoeg zeggen.

telkens afwezig ja, oftewel het kan hem geen moer schelen hoe ik me voel , f wat dan ook.
hij negeert me gewoon zo bot kan ie zijn weet je,
Ik snap het niet van hem , ik ben 1,5 jaar met hem gegaan en dan kan ie me zo laten stikken in me verdriet, terwijl, als hij echt om m egaf wou die toch ook dat ikgelukkig ben?..
Oud 27-10-2002, 21:30
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
devilcat schreef:
telkens afwezig ja, oftewel het kan hem geen moer schelen hoe ik me voel , f wat dan ook.
hij negeert me gewoon zo bot kan ie zijn weet je,
Ik snap het niet van hem , ik ben 1,5 jaar met hem gegaan en dan kan ie me zo laten stikken in me verdriet, terwijl, als hij echt om m egaf wou die toch ook dat ikgelukkig ben?..
Het is logisch dat die afstand verwarrend is als je anderhalf jaar samen bent geweest. Maar het is nu helaas niet anders. Je kwetst alleen jezelf als je keer op keer probeert tot hem door te dringen.
Oud 27-10-2002, 21:31
Herrie
Herrie is offline
Citaat:
devilcat schreef:
telkens afwezig ja, oftewel het kan hem geen moer schelen hoe ik me voel , f wat dan ook.
hij negeert me gewoon zo bot kan ie zijn weet je,
Ik snap het niet van hem , ik ben 1,5 jaar met hem gegaan en dan kan ie me zo laten stikken in me verdriet, terwijl, als hij echt om m egaf wou die toch ook dat ikgelukkig ben?..
Vergeet hem. Het is zo'n botte klootzak! Hij verdient jou niet!

Over make-up: Ik geef zelf de voorkeur aan zo natuurlijk mogelijk. Een beetje make-up kan geen kwaad, maar het liefst zodat het niet opvalt. Ik zeg altijd tegen m'n vriendin dat ze niet zoveel make-up nodig heeft
Oud 29-10-2002, 12:06
Verwijderd
Ik heb al vaker gesprekken gelezen tussen jou en je ex en om eerlijk te zijn zou ik ook gek van je worden. Hij weet nu wel dat je je kut voelt, en hij weet ook wat ie je allemaal aan heeft gedaan en hij weet ook dat jij hem terugwil enzow, maar dat dat niet kan omdat ie al een vriendin heeft.

En hij zegt niet dat je lelijk bent, jíj zegt dat. Hij geeft er alleen maar mogelijke oplossingen voor. Hij zegt niet dat je je moet kleden als een blonde doos. Je reageert veel te overdreven en je kunt er gewoon geen vrede mee hebben dat ie niet meer van jou is. Elke keer zeg je zelf dat je weet dat je hem los moet laten, maar doen? ho maar. Doe het dan ook!

Ik zou ook gek worden als iemand mij elke keer hetzelfde vertelt, en het is voor hem ook niet leuk als je hem steeds gaat vertellen wat ie allemaal wel niet fout heeft gedaan enzow, want waarschijnlijk bedoelde hij het allemaal helemaal niet zo slecht als jij elke keer zei. Nu zie ik dat je gigantisch kan overdrijven, en ik weet dus ook neit wat er van die andere dingen allemaal overdreven was.

Je moet niet gaan 'schreeuwen' tegen hem. Kan je begrijpen hoeveel pijn je hem misschien doet als je zegt dat ie je alleen maar pijn heeft gedaan. Ik vind echt dat ie nog behoorlijk rustig is nu. Ik heb zelf ook ooit zo gereageerd en ik ben blij dat ik het niet meer doe.

Ik klink misschien heel lullig maar ik vind jou onredelijker dan hem. En what the fuck moet hij antwoorden als jij tegen hem zit te 'schreeuwen' en de hele tijd allemaal verwijten loopt te gooien? En nog één ding: Kappen met hem dingen in zijn mond leggen die hij niet heeft gezegd. Hij zegt niet dat je lelijk bent. Jij zegt dat. En make-up of andere kleding kunnen heel toevallig wel helpen. En strakke broeken en andere truitjes hoeven helemaal niet meteen ordinair te zijn. Als je dat wel vind zou ik me ook wel eens beledigd kunnen voelen. Iemand met wijde kleding en dikke truien kan net zo goed ordinair zijn. En make up kan heel mooi zijn als je het met maat aanbrengt.

Je moet niet alles zo negatief opvatten als hij iets zegt. Een deel van de problemen kun je bij jezelf zoeken en als je toch vind dat ie je zo fout heeft behandeld kun je beter helemaal geen contact meer met hem hebben. Dan word jij niet meer zo boos en is hij van het gezeur af.

Laatst gewijzigd op 29-10-2002 om 12:09.
Oud 29-10-2002, 12:22
Verwijderd
Euhm semi-offtopic: bespreek zulke dingen niet via MSN. Dingen escaleren daar nogal snel. Ten eerste ben je geneigd dingen te schrijven die je in realiteit niet zou zeggen. Ten tweede breng je nauwelijks gevoel over. Hij kan bijv. wel schrijven dat het hem spijt, maar jij zal het niet geloven. Simpelweg omdat er geen 'spijt' overkomt.

*kreeg zelf al eens te horen aan de foon dat hij op MSN veel botter overkwam dan het bedoeld was*

Bellen is al beter en uitpraten irl zou het beste zijn.
Oud 29-10-2002, 15:53
devilcat
devilcat is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik heb al vaker gesprekken gelezen tussen jou en je ex en om eerlijk te zijn zou ik ook gek van je worden. Hij weet nu wel dat je je kut voelt, en hij weet ook wat ie je allemaal aan heeft gedaan en hij weet ook dat jij hem terugwil enzow, maar dat dat niet kan omdat ie al een vriendin heeft.

En hij zegt niet dat je lelijk bent, jíj zegt dat. Hij geeft er alleen maar mogelijke oplossingen voor. Hij zegt niet dat je je moet kleden als een blonde doos. Je reageert veel te overdreven en je kunt er gewoon geen vrede mee hebben dat ie niet meer van jou is. Elke keer zeg je zelf dat je weet dat je hem los moet laten, maar doen? ho maar. Doe het dan ook!

Ik zou ook gek worden als iemand mij elke keer hetzelfde vertelt, en het is voor hem ook niet leuk als je hem steeds gaat vertellen wat ie allemaal wel niet fout heeft gedaan enzow, want waarschijnlijk bedoelde hij het allemaal helemaal niet zo slecht als jij elke keer zei. Nu zie ik dat je gigantisch kan overdrijven, en ik weet dus ook neit wat er van die andere dingen allemaal overdreven was.

Je moet niet gaan 'schreeuwen' tegen hem. Kan je begrijpen hoeveel pijn je hem misschien doet als je zegt dat ie je alleen maar pijn heeft gedaan. Ik vind echt dat ie nog behoorlijk rustig is nu. Ik heb zelf ook ooit zo gereageerd en ik ben blij dat ik het niet meer doe.

Ik klink misschien heel lullig maar ik vind jou onredelijker dan hem. En what the fuck moet hij antwoorden als jij tegen hem zit te 'schreeuwen' en de hele tijd allemaal verwijten loopt te gooien? En nog één ding: Kappen met hem dingen in zijn mond leggen die hij niet heeft gezegd. Hij zegt niet dat je lelijk bent. Jij zegt dat. En make-up of andere kleding kunnen heel toevallig wel helpen. En strakke broeken en andere truitjes hoeven helemaal niet meteen ordinair te zijn. Als je dat wel vind zou ik me ook wel eens beledigd kunnen voelen. Iemand met wijde kleding en dikke truien kan net zo goed ordinair zijn. En make up kan heel mooi zijn als je het met maat aanbrengt.

Je moet niet alles zo negatief opvatten als hij iets zegt. Een deel van de problemen kun je bij jezelf zoeken en als je toch vind dat ie je zo fout heeft behandeld kun je beter helemaal geen contact meer met hem hebben. Dan word jij niet meer zo boos en is hij van het gezeur af.
mag ik misschien hem een keer laten merken hoe kut ik me voel?
want weet je waarom ik dat wil laten merken, omdat HIJ nooit is vraagt in een email hoe het echt met me gaat ofzo, niks, hij negeert me gewoon, als hij mij weer is pijn deed hoorde ik niks meer geen telfoontje niks

en dan moet ikme maar telkens inhouden omdat ik HEM anders pijn doe??
sorry hoor, hij moet maar is nu inzien dat hij kut gedaan heeft en daar moet ie dan maar een beetje voor boete, gewoon naar mj luisteren .
moet ik me dan telkens als een MAK schaap opstellen van " ohh, ikmag niks terugzeggen want anders doe ik HEM pijn, en ik moet me maar laten onzeker maken"

kijk als hij telkens blijft ontkennen dat ie niet zo veel geflikt heeft, wil ik hem wel duidelijk maken dat ie wel veel geflikt heeft.
en als hij gewoon normaal met me zou praten en me niet telkens boos zou makne, dan zou ik er allang niet meer op ingegaan zijn
maar hij is constant afwezig en negeert me, dan wor dik nog bozer, omdat het hem dus niks kan schelen hoe ikme voel[de]
DAAROm vertel ik hem telkens wat me dwars zit en wat ie gedaan heeft, om HEM eindelijk een indruk te geven dat ie verkeerd bezig was, en dat Ik dan misshcien EINDELIJK krijg te horen dat hij verkeerd bezig was
daarom

ik ga heus niet voor de lol lopen schreeuwen de hele tijd van " je hebt di gedaan en dat " ik moet toch ook zijn emoties kwijt na alles? ik ben na 1,5 jaar zo in de steek gelaten in m'n verdriet door hem, dat die frustraties er bijna vanzelf uitgaan.

kan je mijn kant dan niet bergijpen??.
ik hoop het wel.
want hij heeft nog NOOIT een keer goed met mij gepraat, en door de telefoon lukt ook niet, want als ik maar wat zeg wat verkeerd bij hem valt hangt ie gelijkop, alsof ik hem ineens wat aandoe..?
dan moet het maar via de chat,
en aan de telefoon, als ik het over ONZE problemen heb, dan luistert ie half, en hoor ik harde muziek op de achtergrond, en dan voel ikme ook alsof ik niet serieus word genomen.

hoe kan je nou zeggen dat hij meer gelijk heeft dan ik??..
kan je mijn frustraties niet begrijpen?? moet ik alles van zijn kut acties maar over mij heen laten komen en er vervolgens niet boos op mogen worden??...
als ik dat zou doen dan zou hij zichzelf een ontzettende koning voelen, want hij flikt me dan dingen enik zeg niks terug..

hij vond sowieso al dat hij de baas was , alles ging volgens zijn regels



ik hoop dat jehierop reageert
Oud 29-10-2002, 15:54
devilcat
devilcat is offline
trouwens, nog ff ,
waarom ik ook nogal verdrietig en boos op 'm was, was omdat hij iemand al aan het regelen was terwijl ik dacht dat ie voor mij zou gaan.
Oud 29-10-2002, 16:57
devilcat
devilcat is offline
Oud 29-10-2002, 17:30
lieve
lieve is offline
GEWOON JEZELF BLIJVEN!
Omdat hij nu eenmaal zo'n vriendin wilt ... tja, dan doet hij maar!
Er lopen toch genoeg jongens rond die een "normaal" meisje willen!? Waarom moet je nu persé gedécoteerd lopen en make-up dragen om een vriend te kunnen hebben?
Dat is gewoon onzin!
Volgens mij probeert hij je gewoon op te jagen, laat het hem niet lukken... blijf jezelf! Als jij nu eenmaal een baggy broek aanwil doen of een slobbertrui en je haar in de war... SO???????????
Ik ben zeker dat een hoop jongens je leuk vinden ...
JUST THE WAY YOU ARE!!!!! (Zinnetje gestolen van Bridget Jones Diary)

Laat je nooit veranderen door een jongen, je bent wie je bent !

Greetz Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Oud 30-10-2002, 07:34
Verwijderd
Citaat:
devilcat schreef:
mag ik misschien hem een keer laten merken hoe kut ik me voel?
want weet je waarom ik dat wil laten merken, omdat HIJ nooit is vraagt in een email hoe het echt met me gaat ofzo, niks, hij negeert me gewoon, als hij mij weer is pijn deed hoorde ik niks meer geen telfoontje niks

en dan moet ikme maar telkens inhouden omdat ik HEM anders pijn doe??
sorry hoor, hij moet maar is nu inzien dat hij kut gedaan heeft en daar moet ie dan maar een beetje voor boete, gewoon naar mj luisteren .
moet ik me dan telkens als een MAK schaap opstellen van " ohh, ikmag niks terugzeggen want anders doe ik HEM pijn, en ik moet me maar laten onzeker maken"

Het gaat mij erom dat het na één keer ook wel duidelijk. Want voor zover ik gesprekjes tussen jullie heb gelezen ging het iedere keer over wat hij allemaal fout heeft gedaan enzow, en dat zou mij ook mijn strot uit gaan hangen. Hij kan er simpelweg niets meer aan doen, en om nou elke keer sorry te blijven zeggen. En ik zou ook niet meer durven vragen hoe het met je is, want dan zou ik vantevoren al weten dat ik het eerste uur niets anders zou krijgen dat gezeik. Het klinkt heel bot, maar de boodschap is duidelijk. Op het forum weet ik zo'n beetje 'alles' wat jij van hem vindt, wat ie allemaal fout heeft gedaan enzow, en dan lijkt het me dat hij het al helemaal weet. Maar hij kan er niets meer aan doen en is verder gegaan, accepteer dat. En als ik lees hoe hij tegen je doet is het niet afwezig, maar gewoon rustig, en het is logisch dat ie weinig zegt, want ik zou ook bij god niet weten wat ik op zoiets zou moeten antwoorden.

Citaat:
kijk als hij telkens blijft ontkennen dat ie niet zo veel geflikt heeft, wil ik hem wel duidelijk maken dat ie wel veel geflikt heeft.
en als hij gewoon normaal met me zou praten en me niet telkens boos zou makne, dan zou ik er allang niet meer op ingegaan zijn
maar hij is constant afwezig en negeert me, dan wor dik nog bozer, omdat het hem dus niks kan schelen hoe ikme voel[de]
DAAROm vertel ik hem telkens wat me dwars zit en wat ie gedaan heeft, om HEM eindelijk een indruk te geven dat ie verkeerd bezig was, en dat Ik dan misshcien EINDELIJK krijg te horen dat hij verkeerd bezig was
daarom

Ten eerste, het is ECHT WEL duidelijk bij hem hoor, ook al lijkt ie afwezig. maar hij heeft het gewoon te vaak gehoord en dan wordt het een beetje eentonig. Ten tweede is hij niet degene die niet normaal praat. Jij gaat helemaal over de rooie, je moet rustig blijven en niet tegen hem gaan 'schreeuwen'. Als iemand dat tegen mij zou doen zou ie gelijk geblokkeerd zijn maar je hebt geluk dat ie dat niet bij jou heeft gedaan. En waarom wil je het zo graag van hem horen, je 'weet' het toch zelf. Laat hem lekker in zijn eigen wereldje leven, je bent toch beter af zonder hem? Nou dan. Laat hem dan ook los. Ga nou eerst maar eens accepteren dat er met hem niet valt te praten (volgens jou) en dat je er dus geen moeite meer in moet stoppen. Als iemand niet naar mij zou willen luisteren en me elke keer pijn deed, dan zou ik de eer aan mezelf houden. Doe dat ook! Want hiermee schiet je niets op en maak je het jezelf alleen maar moeilijker.

Citaat:
ik ga heus niet voor de lol lopen schreeuwen de hele tijd van " je hebt di gedaan en dat " ik moet toch ook zijn emoties kwijt na alles? ik ben na 1,5 jaar zo in de steek gelaten in m'n verdriet door hem, dat die frustraties er bijna vanzelf uitgaan.

Doe dat dan niet bij hem! Jezus. Kijk zijn kant eens. Als hij de hele tijd maar tegen jou gaat schreeuwen over hoeveel pijn je hem hebt gedaan enzow, dan wordt jij toch ook gigantisch pissig op een gegeven moment. En je schreeuwt het niet 1 keer, nee 100 keer en nu is het wel genoeg.

Citaat:
kan je mijn kant dan niet bergijpen??.
ik hoop het wel.
want hij heeft nog NOOIT een keer goed met mij gepraat, en door de telefoon lukt ook niet, want als ik maar wat zeg wat verkeerd bij hem valt hangt ie gelijkop, alsof ik hem ineens wat aandoe..?
dan moet het maar via de chat,
en aan de telefoon, als ik het over ONZE problemen heb, dan luistert ie half, en hoor ik harde muziek op de achtergrond, en dan voel ikme ook alsof ik niet serieus word genomen.

Nou ik snap dat je je kut voelt, ik snap dat je boos bent en ik snap dat je best wel eens normaal met hem wil praten. Maar wat ik niet snap is dat je WERKELIJK denkt dat het ook gaat gebeuren. Hij WIL niet met je praten, dat merk je toch duidelijk? Nou dan. Daar kun jij echt niets aan veranderen. Laat het toch gaan. Wees niet zo blind en blijf nou niet steeds tegen die muur praten. Praten doe je met zijn tweeën, net als een relatie, en als één van de twee niet wil, dan lukt het niet. En of hij nou respect voor je heeft of niet, daar gaat het niet om. Je moet niet blijven zeuren als het toch niet lukt. Ik zou er ook steeds zieker van worden en op die manier maak je de kans dat ie ooit normaal met je wil praten steeds kleiner.

Citaat:
hoe kan je nou zeggen dat hij meer gelijk heeft dan ik??..
kan je mijn frustraties niet begrijpen?? moet ik alles van zijn kut acties maar over mij heen laten komen en er vervolgens niet boos op mogen worden??...
als ik dat zou doen dan zou hij zichzelf een ontzettende koning voelen, want hij flikt me dan dingen enik zeg niks terug..

hij vond sowieso al dat hij de baas was , alles ging volgens zijn regels

Ik zeg niet dat hij meer gelijk heeft dan jij. Ik zeg dat ik hem gelijk geef dat ie niet normaal op je reageert. Ik zou ook niet normaal reageren op iemand die op die manier tegen me schreeuwt en me voor de zoveelste keer dezelfde verwijten naar mijn kop gooit. Ik had je gewoon meteen geblokkeerd, maar je vriend was nog zo fatsoenlijk om jou je eit kwijt te laten doen. Maar je zei gewoon geen dingen waar je op kon reageren. Wees alsjeblieft rustig en lees het gesprek zelf nog een keertje door. Van buitenaf. Dan zul je zien dat je op de helft niet eens normaal kunt reageren. En jij voelt dat niet zo, maar ik zou ook niet weten wat ik moet antwoorden op wat jij allemaal tegen hem schreeuwde. En luister. Ik geloof er geen flikker van dat HIJ begint met opmerkingen en dat jij dan boos wordt. Hij wil namelijk helemaal geen contact meer met je (voor zover ik het had begrepen). Dus jij zal hem steeds aanspreken, en dan wordt je langzamerhand steeds pissig, omdat je er steeds weer achterkomt dat het hem niet boeit. Live with it! Het boeit hem niet. Waarom begrijp je dat nou niet. Elke keer dat je hem aanspreekt gaat het fout. En waarom? Omdat hij niet antwoordt zoals jij dat wil. En je kunt hem gewoon niet dwingen. Het enige wat je doet is de situatie nog erger maken, voor hem, voor jezelf en voor 'jullie'.
Hou er gewoon mee op. En dat hij de baas speelde, daar moet je niet over zeuren, Je was er de hele tijd zelf bij, liet het duidelijk ook toe. En als je het zo erg vond had je hem gewoon moeten dumpen. Over dat soort dingen moet je nu niet meer lopen zeuren, want daar had je zelf ook iets aan kunnen doen.


Citaat:
ik hoop dat jehierop reageert
Ziehier.
Oud 30-10-2002, 16:37
devilcat
devilcat is offline
oh,
dus wat je nu hier wilt vertellen is dat ik nu wel ff moet gaan bedenken dat het m'n eigen focking schuld is dat hij me niet meer moet???

dus ik moet maar aan mezelf gaan twijfelen???..


ik vind het een hele normale reactie van mij dat ik gewoon er boos op word, dat hij zo tegen me doet.
Oud 30-10-2002, 16:48
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nee je moet je uiterlijk echt niet zo veranderen. Echt NIET alle jongens vallen op hoerige types, bij lange na niet.

Een ego boost: ga bij jezelf na wat je leuk of mooi aan jezelf vindt. Schrijf het op als je denkt dat dat helpt. Dan kan je die lijst aanvullen en nalezen als dat nodig is. Blijf gewoon jezelf hoor, er zijn heelv eel verschillende mensen en dat is maar goed ook.

Die ex is echt een eikel
Hoerige types roken en zijn vreselijk arrogant, uurgh..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #2
marcieoko
500 31-07-2013 01:11
Liefde & Relatie onzeker - niks durven te zeggen
Rememberme
14 03-07-2005 18:49
Liefde & Relatie Wat moet ik nou doen?
Witch Lover
15 12-08-2004 17:47
Liefde & Relatie grootste fout van m'n leven.. ben hem kwijt..
Psychickje
16 02-06-2004 20:26
Liefde & Relatie vreemde situatie tss mij en m'n ex
freaky me
3 30-10-2002 11:04
Software & Hardware IRC Funnies (Deel 2)
Koen
133 21-12-2001 21:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.