Oud 28-10-2002, 10:33
quween
quween is offline
hey!!
nou om een lang verhaal kort te maken: ik ben 3 dagen geleden gaan carten en heb een flinke botsing gehad! nou heb ik gelukkig geen blijvende letsels maar mijn mond is wel op verschillende plaatsen (van binnen) gescheurdt! nou is het de 3 de dag en mijn gezicht is echt zo opgeblazen als wat!!!!! mijn neus is minstens 2 keer zo dik en mijn boven lip ook! het ziet er heel vermingt uit! maar wat ook kut is is dat je (omdat het van binnen gescheurdt is) niks van de buitenkand kunt zien! alleen een ontzettend opgezwollen gezicht! als iemand mij zou zien die mij niet kennde, dan zou die gene alleen denken nou!.....wat een lelijk wijf!!!
en dat wil ik niet!!!!!!!!!! (niet arogand bedoeld maar niemand maar dan ook niemand heeft mij ooit lelijk of niet zo knap genoemt!)

dus en nou derf ik dus niet naar school!
iedereen zal me nakijken met het iedee wat is er met haar gebeurd!!??!! de roddel van de school wor:"he!....heb je ... al gezien!!! jezus!! die is lelijk geworden! en geloof me ik overdrijf niet!

mijn vraag is stel je voor als dit je is over komen en je zou er zo verminkt uitzien wat zou je doen??? tips graag! en nou niet meteen zeggen ga gewoon naar school! als je vriendinnen je acsepteren dan roddelen ze niet over je! want het gaat hier over de hele school!
moet je voorstellen dat jij in deze situatie staat wat zou je doen??

kus
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 10:47
Verwijderd
Citaat:
quween schreef:
mijn vraag is stel je voor als dit je is over komen en je zou er zo verminkt uitzien wat zou je doen??? tips graag! en nou niet meteen zeggen ga gewoon naar school! als je vriendinnen je acsepteren dan roddelen ze niet over je! want het gaat hier over de hele school!
moet je voorstellen dat jij in deze situatie staat wat zou je doen??
Ik zou in die situatie gewoon naar school gaan. Jij weet wat er gebeurd is en lelijk geworden ben je alleen voor tijdelijk (duh), het gaat weer over. En als ze het willen weten dan zeg je het ze toch gewoon? Ik zeg dus wel: ga gewoon naar school. Als je dat niet wilt horen, dan hoef je ook niet te posten, want dan heb je de oplossing al: thuis blijven tot het over is (kneuzingen blijf je wel ff zien, dus het duurt waarschijnlijk wel ff, lijkt me dus geen oplossing, maar goed).

Ik heb wel een paar keer een blauw dik oog gehad (door waterpolo). Het interesseerde me weinig, ging gewoon naar school. Tijdje terug was er iemand op mijn stage school (een leerkracht) die had een hockeybal op haar oog gehad, zag er niet uit, maar ze ging ook gewoon werken.

Mijn mening lijkt me duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 11:38
Markiex
Markiex is offline
Citaat:
quween schreef:
hey!!
nou om een lang verhaal kort te maken: ik ben 3 dagen geleden gaan carten en heb een flinke botsing gehad! nou heb ik gelukkig geen blijvende letsels maar mijn mond is wel op verschillende plaatsen (van binnen) gescheurdt! nou is het de 3 de dag en mijn gezicht is echt zo opgeblazen als wat!!!!! mijn neus is minstens 2 keer zo dik en mijn boven lip ook! het ziet er heel vermingt uit! maar wat ook kut is is dat je (omdat het van binnen gescheurdt is) niks van de buitenkand kunt zien! alleen een ontzettend opgezwollen gezicht! als iemand mij zou zien die mij niet kennde, dan zou die gene alleen denken nou!.....wat een lelijk wijf!!!
en dat wil ik niet!!!!!!!!!! (niet arogand bedoeld maar niemand maar dan ook niemand heeft mij ooit lelijk of niet zo knap genoemt!)

dus en nou derf ik dus niet naar school!
iedereen zal me nakijken met het iedee wat is er met haar gebeurd!!??!! de roddel van de school wor:"he!....heb je ... al gezien!!! jezus!! die is lelijk geworden! en geloof me ik overdrijf niet!

mijn vraag is stel je voor als dit je is over komen en je zou er zo verminkt uitzien wat zou je doen??? tips graag! en nou niet meteen zeggen ga gewoon naar school! als je vriendinnen je acsepteren dan roddelen ze niet over je! want het gaat hier over de hele school!
moet je voorstellen dat jij in deze situatie staat wat zou je doen??

kus
Ik zou maar naar school gaan....kan je misschien nog wat leren wat spelling betreft
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:12
Blisz
Avatar van Blisz
Blisz is offline
hey,

ik heb ook zoiets gehad.
want wij hadden 3 jaar geleden ofsow een botsing gehad. en toen was ik dus tegen het raam geknald. en na een paar uur was dus ook heel me gezicht dik en me mond ensow ook paar tanden eruit en nog veel meer maar dat laat ik maar ff zitten is nou niet zo lekker om te horen.... ik heb dus drie dagen bijna niet kunnen praten eten lukte helemaal niet want ik kon me mond bijna niet bewegen en van binnen was alles kapot. drinken lukte nog net wel met een rietje..
maar toen ben ik dus ook een paar dagen niet naar school geweest als jij je zo niet goed voelt zou ik gewoon een paar dagen thuis blijven......tot het er weer een beetje normaal uitziet..

KuzZzZz......
__________________
What would you doubt for?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:41
quween
quween is offline
markiex ik lach me echt dood!!! hahah
ondertussen bespot je wel mensen met zware dislecsy!! zoals ik!

dus die coole humor van jou zou ik voortaan maar tegen je goudvisjes vertellen! die reageren niet!
sucses!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 15:42
quween
quween is offline
en voor de mensen die tips hebben gegeven dankjewel!!!!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 16:07
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
quween schreef:
(niet arogand bedoeld maar niemand maar dan ook niemand heeft mij ooit lelijk of niet zo knap genoemt!)

Ik moet zeggen dat ik je alsnog vrij arrogant over vind komen als je het nodig vind te zeggen dat niemand, maar dan ook niemand je 'niet zo knap vindt'.
Maar oke,
Je heb je antwoord al denk ik. Als jij je niet durft te vertonen moet je gewoon thuis blijven en anders ga je naar school. Je kan altijd uitleggen wat er is gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 17:04
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
idd, gewoon gaan,
het gaat toch weer over,
dan zien mensen toch weer dat
het weer normaal is.. :\
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 20:25
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
quween schreef:
markiex ik lach me echt dood!!! hahah
ondertussen bespot je wel mensen met zware dislecsy!! zoals ik!

dus die coole humor van jou zou ik voortaan maar tegen je goudvisjes vertellen! die reageren niet!
sucses!
get a life



Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 20:58
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
quween schreef:
markiex ik lach me echt dood!!! hahah
ondertussen bespot je wel mensen met zware dislecsy!! zoals ik!

dus die coole humor van jou zou ik voortaan maar tegen je goudvisjes vertellen! die reageren niet!
sucses!
Dan moet je je dislexie melden. Doe ik ook, maar dit is echt de verkeerde manier. Mensen zien het echt niet aan je of je dislecties bent.

Ik zou zelf wel naar school gaan. Ik bedoel, je hebt een ongelukje gehad, daar hoef je je toch niet voor te schamen. Natuurlijk wordt er over je gepraat dan, maar zeg nou zelf zou je het zelf ook niet doen bij een ander met zoiets?
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 06:50
tacidvs
tacidvs is offline
Stukje beleefdheid is ook nooit weg, da. Of je moet van mening zijn dat mensen voor hun lol zo spellen natuurlijk.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 07:10
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Stukje beleefdheid is ook nooit weg, da. Of je moet van mening zijn dat mensen voor hun lol zo spellen natuurlijk.
Sommige mensen wel (zie vooral Onzin en DK), anderen niet. Dat kun je van de buitenkant niet zien, ben je dyslectisch en wil je niet dat anderen opmerkingen maken over je schrijven dan is het handig om, zoals ieke zegt en doet, dat te vermelden.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 07:45
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Sommige mensen wel (zie vooral Onzin en DK), anderen niet. Dat kun je van de buitenkant niet zien, ben je dyslectisch en wil je niet dat anderen opmerkingen maken over je schrijven dan is het handig om, zoals ieke zegt en doet, dat te vermelden.
Op zich vind ik het niet zo erg als er gezecht wordt van dat schrijf je verkeert, maar ik had moeite met mensen die er heel moeilijk over deden. Je wordt dan soms niet als volwaardig gezien als je de hele tijd rare fouten blijft maken en daar had ik moeite mee. Ik denk dat als je er geen commentaar op wil het idd het beste kan vermeleden.

Maar we gaan nu wel erg offtopic
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 08:42
Markiex
Markiex is offline
Lijkt me duidelijk dat ik heus niet de bedoeling heb om mensen met dyslexie te bespotten....zie ook de knipoog. En als je daadwerkelijk dyslexie heb zeg dat dan gewoon in plaats van loze opmerkingen te maken...ik heb niet eens goudvissen.
__________________
Bwegh...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 09:20
Verwijderd
Citaat:
ieke schreef:
Op zich vind ik het niet zo erg als er gezecht wordt van dat schrijf je verkeert, maar ik had moeite met mensen die er heel moeilijk over deden. Je wordt dan soms niet als volwaardig gezien als je de hele tijd rare fouten blijft maken en daar had ik moeite mee. Ik denk dat als je er geen commentaar op wil het idd het beste kan vermeleden.
Ik kan er ook wel tegen, 'k vind het eerder fijn, soms denk ik een volgende keer aan die situatie en dan weet ik het soms toch. Ik vermeld niks, juist omdat ik er geen commentaar op wil. Maar mijn schrijven is over het algemeen ook zo dat je het niet echt merkt.

Citaat:
Maar we gaan nu wel erg offtopic
Hmm.

Citaat:
Markiex schreef:
Lijkt me duidelijk dat ik heus niet de bedoeling heb om mensen met dyslexie te bespotten....zie ook de knipoog. En als je daadwerkelijk dyslexie heb zeg dat dan gewoon in plaats van loze opmerkingen te maken...ik heb niet eens goudvissen.
Hmm, ik snapte hem ook wel, ik vond hem btw ook wel grappig die opmerking (en nee, ik spot niet met dyslexie, dan zou ik met mezelf spotten ).
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Hmm, ik snapte hem ook wel, ik vond hem btw ook wel grappig die opmerking (en nee, ik spot niet met dyslexie, dan zou ik met mezelf spotten ).
er is niks met zelfspot hoor.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Milk schreef:
er is niks met zelfspot hoor.
oa daarom die
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 18:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
waar gaat dit over? als er iemand anders zoiets heeft en die zie je lopen, ren je toch ook niet meteen naar je vriendinnen 'heb je díe al gezien, man wat ziet dat kind d'r uit!'
ik zal je vertellen, als d'r iemand nog wel eens voor lul heeft gelopen, ben ik het wel, aangezien ik nogal wat problemen heb met m'n huid in m'n gezicht... nou, ik heb d'r nog nooit iets van gemerkt hoor, hoog uit iemand die me vroeg wat er met m'n gezicht was, en dan vertel ik het gewoon, zo simpel is dat.

en dan nog, al zijn d'r mensen die achter je om zulke opmerkingen maken:
- zolang je d'r niks van hoort is het best toch?
- hoor je d'r wel iets van, dan zou ik me als ik jou was afvragen of jij het überhaubt wel zo belangrijk vindt dat zúlke personen je knap vinden... ik iig niet, want ik hoop dat mensen me waarderen om m'n innerlijk!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 20:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Ik kan er ook wel tegen, 'k vind het eerder fijn, soms denk ik een volgende keer aan die situatie en dan weet ik het soms toch. Ik vermeld niks, juist omdat ik er geen commentaar op wil. Maar mijn schrijven is over het algemeen ook zo dat je het niet echt merkt.

Het is zeker wel prettig af en toe. Dat ben ik volledig met je eens. Mijn probleem is als mensen er een heel groot probleem van maken en je dom vinden als je niet goed spelt. (daar kan je dan niets aan doen en je dan zo afkraken)
Gelukkig valt het bij mijn nederlands best mee, maar je moet niet naar de vreemde talen gaan kijken
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 06:26
Verwijderd
Citaat:
ieke schreef:

Gelukkig valt het bij mijn nederlands best mee, maar je moet niet naar de vreemde talen gaan kijken
Dat is bij mij net zo.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 18:08
purplerose
Avatar van purplerose
purplerose is offline
Ahum je komt dus bes wel arrogant over....
wat boeit et jou als een onbekende denkt dat je lelijk ben ja fijn.... dat je niet naar school durft vink ook bes wel belachelijk want als je zzooooooo knap ben als je zelf zegt dat zal je nu ook zo lelijk niet kunnen zijn tog? mja
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 21:27
Verwijderd
ik geloof dat alles zo ongeveer gezegt is.
mensen die achter jou rug om praten zijn het niet waard om naar te luisteren om of je daardoor te laten kleineren.
ben jezelf, en dat is dus nu met bulten en alles!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:45.