Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2003, 13:35
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
soms heb ik er last van ,vooral als ik veel sgaretten geblowd heb ,kan dit kwaad ?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:32
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Sigaretten vernauwen de bloedvaten. Misschien komt het daardoor dat je steken in je hart krijgt. Ik weet niet in hoeverre dit schadelijk is.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:40
Evito
Avatar van Evito
Evito is offline
d00d je moet echt oppassen
ik weet niet hoeveel vet je eet enzo en andere cholesterolboosters, maar je wilt echt geen hartinfarct op je 18e!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 14:43
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Evito schreef op 10-05-2003 @ 15:40:
d00d je moet echt oppassen
ik weet niet hoeveel vet je eet enzo en andere cholesterolboosters, maar je wilt echt geen hartinfarct op je 18e!
sorry maar ik eet nauwelijks frituur ofzo ik eet elke dag fruit en groente en verder gezonde shit ,doe 3 x per week fitness ,blowde sinds 1 week elke dag ,ben nu gestopt na 2 jaar blowen en heb vroeger coke en xtc gebruikt maar die tijd is voorbij,toch vraag ik em af waarom ik nu die hartsteken terug krijg.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 16:32
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Je kan er niet veel aan doen. Ik heb het ook, ik rook niet en eet gezond. Ik ben pas 16. Die steken in je hart kan ook erfelijk zijn maar heeft niet veel met een hartinfarct te maken. Je krijgt ze soms als je hart te weinig lucht krijg, bijvoorbeeld na het roken. Als je deze steken niet wilt hebben, kan je proberen veel te gaan sporten en blijf gezond eten zodat je conditie op peil blijft.
__________________
Een oorlog is nooit zonder doel, doelloos zijn slechts zijn gevolgen.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 17:42
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
steken in je borst duiden meestal niet op je hart, maar meestal je longen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 16:32
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Nein, hoeft niet. Door je longinhoud te vergroten krijgt je hart meer zuurstof. Maar ik voel die steken echt in mijn hart en niet mijn longen. Ik heb die steken misschien omdat ik astma heb.
__________________
Een oorlog is nooit zonder doel, doelloos zijn slechts zijn gevolgen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 19:26
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
het zijn geen steken in je hart, maar in de tussenribspieren. *heeft het aan de dokter gevraagd*
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:33
Krayzie
Krayzie is offline
Het zijn volgens mij steken in je milt, maar iig er zijn nu al een heleboel alternatieven geweest... dus je hetb vast geen steken in je hart, want ik dacht dat ook alleen blijkbaar weet niemand (net als ik ) pcies waar zijn hart zit !
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:36
Fuck_0FF
Fuck_0FF is offline
Ach ja het zou alles kunnen zijn.
__________________
Een oorlog is nooit zonder doel, doelloos zijn slechts zijn gevolgen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:54
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ik heb t ook al best lang (die steken) maar ik leef nog steeds. als je je druk maakt ga je tog gewoon naar de dokter?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Krayzie schreef op 12-05-2003 @ 20:33:
Het zijn volgens mij steken in je milt, maar iig er zijn nu al een heleboel alternatieven geweest... dus je hetb vast geen steken in je hart, want ik dacht dat ook alleen blijkbaar weet niemand (net als ik ) pcies waar zijn hart zit !
Ik denk dat jij die steken bedoeld, die je kunt krijgen als je gaat hardlopen. Maar die hebben volgens mij niets met deze steken te maken.
Steken in je milt aan de linkerkant onder je ribben, terwijl hier waarschijnlijk steken worden bedoeld die veel hoger zitten.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:28
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 11-05-2003 @ 20:26:
het zijn geen steken in je hart, maar in de tussenribspieren. *heeft het aan de dokter gevraagd*
En wat is dan de oorzaak voor die steken in de tussenribspieren? Teveel belasting?
Met citaat reageren
Oud 17-05-2003, 20:46
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Wat dacht je van hyperventilatie?

*zucht*
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 09:48
#6
Avatar van #6
#6 is offline
Ik heb ook wel eens van die steken, maar dat komt dan gewoon door dat ik te lang in elkaar gekropen heb gezeten waardoor mn hart te weinig zuurstof krijgt ofzo..
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 11:52
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
perseus schreef op 17-05-2003 @ 21:28:
En wat is dan de oorzaak voor die steken in de tussenribspieren? Teveel belasting?
Dat weet ik dus niet. Dat kon de huisarts me ook niet vertellen. En ze kon me ook niet vertellen wat ik moest doen als het niet over ging (ik heb er een paar dagen constant last van gehad namelijk). Ze zei dat ik maar gewoon moest afwachten en dat het heus wel 'ns overging. En zo niet, dan niet.

Zo vraag ik me ook af waarom die steken altijd links zijn. Maar ik geloof wel dat het niet het hart is.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 15:35
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Citaat:
het zijn geen steken in je hart, maar in de tussenribspieren. *heeft het aan de dokter gevraagd*
Heb ik vorig jaar last van gehad eerst wel eventjes schrikken.
Je moet gewoon als je een steek voelt rustig aan doen en wat water drinken,het gaat van zelf over
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 18-05-2003, 17:11
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Nogmaals: heb je al aan hyperventilatie gedacht?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap van Dale kuist woordenboeken.
Twanos
117 10-02-2007 14:08
Lichaam & Gezondheid hartsteekjes bij lachen
Monchoutaart
2 12-01-2007 18:34
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #52!
Verwijderd
488 08-03-2006 15:59
Lichaam & Gezondheid Steken in hart
Le0nneke
25 25-02-2004 23:28
Lichaam & Gezondheid Pijn bij mn hart?
Eend
29 17-11-2003 14:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48.