Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2004, 15:16
jepp
jepp is offline
Hallo allemaal,
Ik heb een poes die in mei 1 jaar wordt. Sinds 7 weken geven we haar de pil, omdat mijn andere kat er steeds boven op zit. Ongeveer een week voordat we zijn begonnen met de pil voelde ik dat haar tepeltjes groter waren dan daarvoor. Nu valt het me sinds twee weken op dat ze dik is geworden. Ze eet ook wat meer, dus daar zou het ook door kunnen komen, maar mijn andere katten eten ook meer en worden er niet dik van. Ik dacht dat ze misschien wel zwanger zou kunnen zijn, maar ze is neit heel erg dik en ik voel ook geen katjes in dr buik. Denken jullie dat het kan liggen aan de pil dat ze dikker is geworden of het eten? Of denken jullie dat ze misschien we zwanger is? Ik weet het niet. Als ze zwanger is moet ik natuurlijk stoppen met de pil. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen
groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2004, 15:52
duifeltje
Avatar van duifeltje
duifeltje is offline
huh, kan je poezen tegenwoordig ook al de pil geven?
Als ik jou was zou ik in ieder geval even naar de dierenarts gaan want wij kunnen nooit met zekerheid conclusies trekken.
__________________
*aangenaam......*
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:03
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
naar de dierenarts! Pil is nooit 100% zeker. Daar komt bij dat katten de gewoonte hebben om zo nu en dan te braken en als 'ie dat doet een half uurtje nadat jij haar de pil gevoert hebt...
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 05-04-2004, 16:49
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Het is idd het beste om even langs de dierenarts te gaan.. het is altijd wel fijn om zekerheid te hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:07
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
jepp schreef op 05-04-2004 @ 16:16 :
Hallo allemaal,
Ik heb een poes die in mei 1 jaar wordt. Sinds 7 weken geven we haar de pil, omdat mijn andere kat er steeds boven op zit. Ongeveer een week voordat we zijn begonnen met de pil voelde ik dat haar tepeltjes groter waren dan daarvoor. Nu valt het me sinds twee weken op dat ze dik is geworden. Ze eet ook wat meer, dus daar zou het ook door kunnen komen, maar mijn andere katten eten ook meer en worden er niet dik van. Ik dacht dat ze misschien wel zwanger zou kunnen zijn, maar ze is neit heel erg dik en ik voel ook geen katjes in dr buik. Denken jullie dat het kan liggen aan de pil dat ze dikker is geworden of het eten? Of denken jullie dat ze misschien we zwanger is? Ik weet het niet. Als ze zwanger is moet ik natuurlijk stoppen met de pil. Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen
groetjes
Heej,
Meestal is het wel bij een zwangere poes dat de tepels groter worden, en ze natuurlijk ook dikker word. Mijn kat heeft ook de pil gehad en is altijd erg mager geweest. Ook zou ik als ik jou was, niet de pil gebruiken maar gewoon steriliseren als je geen kittens wilt(niet letten op de spelfouten), die pil is echt enorme rotzooi, mijn kat heeft bij de sterilisatie de hele baarmoeder moeten laten verwijderen omdat hier iets mee was wat kon lijden tot kanker (nadat ze een hele tijd de pil had gebruikt wilde we haar laten steriliseren omdat we geen kittens meer wilde hebben), ik zou ermee oppassen dus! En natuurlijk ook ff een bezoekje brengen aan de dierenarts of ze zwanger is...
Succes....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 17:51
tonissen
tonissen is offline
wat lief!!!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2004, 18:27
jepp
jepp is offline
okee bedankt allemaal, ik denk dat ik morgenmiddag maar even langs de dierenarts ga voor de zekerheid. ik vind het niet heel erg als er kleintjes komen, maar wil het dan wel even weten. ook natuurlijk met die pil. maar bedankt iig
groetjes!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 09:55
jepp
jepp is offline
Ik ben gister naar de dierenarts geweest en na lang voelen en uiteindelijk een echo was er dan toch iets te zien . dus ik ben toch wel blij dat ik naar de dierenarts ben gegaan.
groetjes
Met citaat reageren
Oud 08-04-2004, 20:08
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
jepp schreef op 08-04-2004 @ 10:55 :
Ik ben gister naar de dierenarts geweest en na lang voelen en uiteindelijk een echo was er dan toch iets te zien . dus ik ben toch wel blij dat ik naar de dierenarts ben gegaan.
groetjes
wel leuk, allemaal kleine katjes.. heb je al wat mensen gevonden die ze willen hebben? en heb je de voeding van je kat aangepast en een nest gemaakt? Ik zou wel effe iets van boekjes gaan lezen zodat je niet voor nog meer verassingen komt te staan (en na de geboorte je kat fatsoonlijk laten steriliseren i.p.v. weer verder te gaan klooien met pillen )
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #673
Dark Phoenix
500 19-08-2009 09:01
Flora & Fauna Het poezentopic
Verwijderd
112 14-10-2007 23:32
Flora & Fauna 2 katten, poes te klein voor zwangerschap?
Sortjuh
54 28-11-2006 20:21
Flora & Fauna Kat drachtig
Saarah
41 30-03-2006 14:09
Flora & Fauna kat bevallen
jepp
50 10-05-2004 18:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Waarom heb jij een hekel aan buitenlanders?
hier_ben_ik
2 27-03-2002 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.