Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2004, 15:55
michael055
michael055 is offline
Hoi, mischien beetje raar onderwerp, maar ik zit er wel beetje mee. Heb een goede vriend vertelt dat ik af en toe wel eens de vibrator van m'n vriendin gebruik. Hij heeft het door verteld en nu wordt ik door iedereen voor flikker uitgescholden , hoewel ik dat echt niet ben. ik neuk graag met meiden. Zijn er echt niet meer jongens die dit doen. Ik vind het erg lekker om de vibrator in mijn kont te steken en hem dan te laten trillen. Ik trek me dan af, en kom veel lekkerder en sneller klaar. Zijn er meer jongens dit die lekker vinden. hoop wat van jullie te horen
Oud 20-04-2004, 16:02
Verwijderd
Dat hij geen explosief orgasme wil hebben door zijn prostaat te stimuleren is zijn probleem. Leuke vriend trouwens, dat hij het aan iedereen verteld.

tip: www.pabo.nl
Oud 20-04-2004, 16:54
Midget
Avatar van Midget
Midget is offline
ik zou het niet doen
maar ik heb er geen probleem mee
Oud 20-04-2004, 17:40
Verwijderd
zo leer je je echte vrienden maar weer even kennen!

Nee ik doe het zelf niet, maar jah als jij dat fijn vindt waarom zou ik je daarom op veroordelen? Gewoon door gaan en niet reageren op de comments.

Ps weet je vriendin ook dat je dat doet?
Oud 20-04-2004, 17:55
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
whatever floats your boat
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-04-2004, 18:17
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik kan me wel indenken hoe dat opwindend zou zijn, maar zelf doe ik er niet aan zulke dingen. Daarnaast heb ik het niet zo op vibrators en seksspeeltjes, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Leuk dat je vriend dat dan doorverteld (maar zulke dingen lijken me ook niet slim om met vrienden te bespreken). Maar wat kan het jou schelen dat ze suggestief doen daarover. Bi zijn is toch 'hip'?
__________________
Koffie
Oud 20-04-2004, 18:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 20-04-2004 @ 18:17 :
Bi zijn is toch 'hip'?
Nee alleen maar bij meisjes hoor, bij jongens is het vies
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 21-04-2004, 02:37
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Qimm schreef op 20-04-2004 @ 19:40 :
Nee alleen maar bij meisjes hoor, bij jongens is het vies
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Oud 21-04-2004, 08:16
michael055
michael055 is offline
Ik heb nog steeds geen reactie gehad van boys die het ook doen. Volgens mij ben ik echt de enige. Of is het toch nog een taboe????
Oud 21-04-2004, 10:04
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
michael055 schreef op 21-04-2004 @ 09:16 :
Ik heb nog steeds geen reactie gehad van boys die het ook doen. Volgens mij ben ik echt de enige. Of is het toch nog een taboe????
Het lijkt mij niet zo normaal nee. Maar het lijkt me ook niet echt lekker voor je vriendin, of weet zij dat je dit doet. beetje onhygienisch anders
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Oud 21-04-2004, 13:47
michael055
michael055 is offline
Citaat:
Loesje schreef op 21-04-2004 @ 11:04 :
Het lijkt mij niet zo normaal nee. Maar het lijkt me ook niet echt lekker voor je vriendin, of weet zij dat je dit doet. beetje onhygienisch anders
Nee, ze weet het niet. ik doe het als zij in de badkamer is (wat uuuuuren duurt). Was hem wel af onder de kraan hoor.
Oud 21-04-2004, 13:54
Gent
Avatar van Gent
Gent is offline
Naar mijn info is dat nog niet voldoende: het wassen alleen!!!
Als je het nogmaals doet doe het dan met een condoom om die vibo.

Enne mocht je daar geen zin in hebben, steek er dan geen meer in je reet. Ik neem namelijk aan dat je niet wil dat je vriendin dankzij jou een of andere lekkere kontschimmel oploopt aan haar geslachtsdeel!!

__________________
The Gent
Oud 21-04-2004, 14:23
Verwijderd
Citaat:
Gent schreef op 21-04-2004 @ 14:54 :
Naar mijn info is dat nog niet voldoende: het wassen alleen!!!
Als je het nogmaals doet doe het dan met een condoom om die vibo.

Enne mocht je daar geen zin in hebben, steek er dan geen meer in je reet. Ik neem namelijk aan dat je niet wil dat je vriendin dankzij jou een of andere lekkere kontschimmel oploopt aan haar geslachtsdeel!!

idd. in de handleiding van zo'n ding staat trouwens dat je zoiets altijd moet ontsmetten (met ontsmettingsalcohol ) als je het gebruikt zonder condoom eroverheen. ze kan er inderdaad een schimmelinfectie van oplopen als je hem gewoon afwast, en via haar krijg jij het dan ook ('t is besmettelijk via seksueel contact) (als je het zonder condoom doet dus), en aan je piemel is zo'n schimmelinfectie ook niet leuk! 't jeukt afschuwelijk...


[edit] http://www.sexwoordenboek.nl/candida.html


(als het de mijne was, zou ik het je afschuwelijk kwalijk nemen als ik door jouw domme schuld zo'n fucking schimmelinfectie opdeed, want 't zijn infecties die in veel gevallen erg vaak terugkomen, als je ze één keer gehad hebt... je kan er jaaaaaren last van hebben...) [/edit]

xxx

Laatst gewijzigd op 21-04-2004 om 14:26.
Oud 21-04-2004, 14:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
Unicura-zeep?
Oud 21-04-2004, 14:49
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
idd wel ff goed ontsmetten want als je t ooit verteld of ze komt t te weten omdat ze bv ineens binnen komt lopen dan zal ze dat niet echt lekker vinden denk ik.. gewoon ff condoom erom dus!
Oud 21-04-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 21-04-2004 @ 15:42 :
Unicura-zeep?
ontsmet dat ook? zal ook wel deugen dan (ik denk dat ik dat soort zeep heb meegekregen bij de tattoo-meneer om mijn versgeperst tattooke mee te wassen, indertijd, maar daar ben ik niet zeker van )
Oud 21-04-2004, 15:01
michael055
michael055 is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 21-04-2004 @ 15:49 :
idd wel ff goed ontsmetten want als je t ooit verteld of ze komt t te weten omdat ze bv ineens binnen komt lopen dan zal ze dat niet echt lekker vinden denk ik.. gewoon ff condoom erom dus!
Oke, goeie tip van condoom. Maar ik ben nog steeds bang dat ik niet normaal ben. doet geen enkele andere jongen dit dan?
of durven jullie er niet voor uit te komen dan. of mischien gebruik je geen vibro , maar wel wel een kaars of zo?
Oud 21-04-2004, 15:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik weet dat er meer zijn die het doen, maar het is niet echt geaccepteerd. Niemand zal het vrijwillig toegeven.
Oud 21-04-2004, 15:38
michael055
michael055 is offline
Citaat:
juno schreef op 21-04-2004 @ 16:20 :
Ik weet dat er meer zijn die het doen, maar het is niet echt geaccepteerd. Niemand zal het vrijwillig toegeven.
lady's zouden jullie het raar vinden als je vriend het doet? Stel dat je hem betrapt met een vibrator of kaars in zijn reet. wat vind je daarvan?
Oud 21-04-2004, 15:48
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
ik vind het niet raar. als ik mn vriendje zou betrappen zou ik even scheef kijken (verwacht het nl. niet van hem, maar wie weet...) en daarna waarschijnlijk wel gewoon mee gaan doen

iig.. ik vind het niet raar. tis toch lekker? als je hem nou in je oor zou stoppen, mjah...
__________________
■■ fuzzy logic
Oud 21-04-2004, 18:03
Big Boi
Avatar van Big Boi
Big Boi is offline
Of de vibrator kookwassen.
__________________
Oh my god, man you love snakes. - Yeah, no shit. That's why I'm getting tats of cobra's on both my pythons.
Oud 21-04-2004, 21:22
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
kun je niet doen asof het een grap is? het is tenslotte wat ongewoon, dus als jij er een beetje lacherig overdoet met zo'n houding van "tuurlijk joh... heb je trouwens laatst nog bezoek gehad van de paashaas?" zal met een beetje mazzel niemand je vriend meer geloven en staat 'ie zelf voor lul
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 21-04-2004, 21:30
Pallas
Avatar van Pallas
Pallas is offline
Citaat:
michael055 schreef op 21-04-2004 @ 16:38 :
lady's zouden jullie het raar vinden als je vriend het doet? Stel dat je hem betrapt met een vibrator of kaars in zijn reet. wat vind je daarvan?
Dat zou ik alleen maar geil vinden.

Maar het is een taboe. En de meeste mensen zullen je inderdaad voor flikker uitschelden. Maar what the hell? Jíj vindt het toch lekker!

Alleen pas wel een beetje op met bacteriën uit jouw anus die je vriendin binnen krijgt.
__________________
I want to hurt you just to hear you screaming my name.
Oud 21-04-2004, 21:31
Ieme
Avatar van Ieme
Ieme is offline
Citaat:
Midget schreef op 20-04-2004 @ 17:54 :
maar ik heb er geen probleem mee
Ja, dat werd gevraagd...
__________________
--- back --- www.doyouknowflo.nl --- There's n eye in me soup. Fetch me musket! ---
Oud 21-04-2004, 22:42
Verwijderd
Citaat:
michael055 schreef op 21-04-2004 @ 16:01 :
of mischien gebruik je geen vibro , maar wel wel een kaars of zo?



Laat ook maar!!!!

(een kaars? )
Oud 22-04-2004, 09:36
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
ja ik zou goed ontsmetten anders ist smerig en zou nooit met 2en 1 ding gebruiken,maar vindt het niet gek dat je het doet
waarom zou meisje het wel mogen en jongen niet
Mijn ex vond ook fijn als ie daar ietswat gestimuleerd werd,orgasme was heftiger enzow.
Waarom vraag je niet aan je vriendin of ze tijdens het vrijen zoiets bij je wil doen?
__________________
make love not war!!!!
Oud 22-04-2004, 09:57
Verwijderd
En je omschrijft die gast nog steeds als 'een vriend van je'?

Natuurlijk betekent het niet dat je homo of bi bent als je een vibrator in je anus stopt, want een vibrator is geen man maar een machientje. Dat lijkt me vrij eenvoudig.

En niet erg veel jongens zullen misschien niet op die manier masturberen, maar op zich is het helemaal niet raar; de prostaat van een jongen of man kan immers het makkelijkst gestimuleerd worden via de anus, en ik heb horen zeggen dat jongens/mannen dan véél fantastischer orgasmes krijgen.
Er zijn trouwens wel aardig wat jongens die gewoon met een vinger hun anus stimuleren tijdens het aftrekken. Wat jij doet is gewoon een stapje verder dan die vinger, maar het komt op hetzelfde neer

Wel heel goed altijd schoonmaken als je 'm gebruikt hebt, of een condoom erom doen, maar dat was al gezegd.

Laatst gewijzigd op 22-04-2004 om 10:00.
Oud 22-04-2004, 09:58
michael055
michael055 is offline
Citaat:
deesmees schreef op 22-04-2004 @ 10:36 :

Mijn ex vond ook fijn als ie daar ietswat gestimuleerd werd,orgasme was heftiger enzow.
Waarom vraag je niet aan je vriendin of ze tijdens het vrijen zoiets bij je wil doen? [/B]
Ben bang dat mijn vriendin het raar vind, maar ik zie dat de dames hier positief reageren. Lijkt mij spannend als zij mij bewerkt met de vibrator. Ik doe het bij haar ook vaak, en vind het erg geil. Lekker om die trillende staaf tussen haar lipjes te steken, en haar klitje te stimuleren. Ze kreunt het dan uit
Oud 22-04-2004, 11:26
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
als je goeie relatie hebt kun je er eerst toch over praten met haar,weet zeker dat ze het echt niet raar zal vinden en misschien vindt ze wel leuk om uit te proberen met je

Ik vond niet echt raar of vies of wat dan ook,was gewoon soort extraatje voor hem dat ik hem op dat moment graag gaf
__________________
make love not war!!!!
Oud 22-04-2004, 11:28
Verwijderd
Citaat:
michael055 schreef op 22-04-2004 @ 10:58 :
Ben bang dat mijn vriendin het raar vind, maar ik zie dat de dames hier positief reageren. (...)
Niet om je uit de droom te helpen, maar op dit Seksualiteitsforum klonteren alle freaks samen, ik zou de gemiddelde dame hier niet als afspiegeling van de gemiddelde niet-forumster nemen
Oud 22-04-2004, 11:30
Verwijderd
ben ik de enige die deze kerel niet helemaal serieus neemt??

Heeft overigens niets met het onderwerp te maken dat ik hem niet serieus neem, maar meer met de toon van zijn posts.
Oud 22-04-2004, 11:35
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-04-2004 @ 12:28 :
Niet om je uit de droom te helpen, maar op dit Seksualiteitsforum klonteren alle freaks samen, ik zou de gemiddelde dame hier niet als afspiegeling van de gemiddelde niet-forumster nemen
Freaks? Wij?

*kijkt naar topic "forumscharrels"*

Ohja.

Oud 22-04-2004, 12:09
Verwijderd
Wij weten het allebei en elke beetje ervaren forummer wéét het - het Psychologieforum trekt alleen grensgevallen aan, het Liefdesforum trekt alleen brokenhearted stumperds aan en het Seksualiteitsforum trekt alleen geile beren en krengetjes aan. Het is een feit, birds of a feather flock together
Oud 22-04-2004, 12:16
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik ben geen kreng. Hooguit verdorven.
Oud 22-04-2004, 12:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-04-2004 @ 13:09 :
Wij weten het allebei en elke beetje ervaren forummer wéét het - het Psychologieforum trekt alleen grensgevallen aan, het Liefdesforum trekt alleen brokenhearted stumperds aan en het Seksualiteitsforum trekt alleen geile beren en krengetjes aan. Het is een feit, birds of a feather flock together
Wonder what that would make me...

TS: Ik ben geen jongen maar ik zou het als vriendin niet erg vinden, geloof ik.
Oud 22-04-2004, 12:17
michael055
michael055 is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-04-2004 @ 13:09 :
Wij weten het allebei en elke beetje ervaren forummer wéét het - het Psychologieforum trekt alleen grensgevallen aan, het Liefdesforum trekt alleen brokenhearted stumperds aan en het Seksualiteitsforum trekt alleen geile beren en krengetjes aan. Het is een feit, birds of a feather flock together
Hé kerel, vind het jamer dat je me niet serieus neemt, en ja....
ik ben een geile beer. Heb het liefst elke dag sex, en aftrekken doe ik ao wie zo elke dag. Niks mis mee toch? Vind het alleen jammer dat er zo weinig gozers reageren. Of ze zijn te laf om het mischien toe te geven, want ik heb ook een topic gezien over kontvingeren, en dat doen wel veel jongens. Maar blijkbaar is dit taboe?
Oud 22-04-2004, 12:18
Verwijderd
er zitten op seksualiteit gewoon meer meisjes dan jongens, dus posten er ook meer meisjes dan jongens
Oud 22-04-2004, 14:15
Verwijderd
Citaat:
michael055 schreef op 21-04-2004 @ 16:38 :
lady's zouden jullie het raar vinden als je vriend het doet? Stel dat je hem betrapt met een vibrator of kaars in zijn reet. wat vind je daarvan?
Ik zou me dood schrikken.

Lijkt me wel vaag.. ik ben ff een kwartiertje of half uurtje weg en hij stopt zo'n ding in z'n kont, terwijl ik nog niet eens wist dat hij dat ooit deed of wou proberen.. En had ie dan niet ff kunnen wachten totdat ik terug was?
Oud 22-04-2004, 14:44
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
eeh...is dit een bericht dat ik serieus moet nemen?
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Oud 22-04-2004, 18:46
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
Poser4life schreef op 22-04-2004 @ 12:30 :
ben ik de enige die deze kerel niet helemaal serieus neemt??

Heeft overigens niets met het onderwerp te maken dat ik hem niet serieus neem, maar meer met de toon van zijn posts.
Nee

Als je zo over je vriendin spreekt
Citaat:
Lijkt mij spannend als zij mij bewerkt met de vibrator. Ik doe het bij haar ook vaak, en vind het erg geil. Lekker om die trillende staaf tussen haar lipjes te steken, en haar klitje te stimuleren. Ze kreunt het dan uit
Oud 22-04-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
michael055 schreef op 22-04-2004 @ 13:17 :
Hé kerel, vind het jamer dat je me niet serieus neemt, en ja....
ik ben een geile beer. Heb het liefst elke dag sex, en aftrekken doe ik ao wie zo elke dag. Niks mis mee toch? Vind het alleen jammer dat er zo weinig gozers reageren. Of ze zijn te laf om het mischien toe te geven, want ik heb ook een topic gezien over kontvingeren, en dat doen wel veel jongens. Maar blijkbaar is dit taboe?
Ik ben niet degene die jou niet serieus neemt, dat was éen post onder me. Voortaan wat beter mikken als je iemand citeert. Ik zeg alleen dat je de gemiddelde Seksualiteitforummer niet als voorbeeld moet nemen voor de gemiddelde jongere IRL. Le-zen.

Verder heeft het weinig met laf te maken, ik denk dat gewoon bijna geen gozers dit doen, vandaar dat je weinig respons krijgt.
Oud 22-04-2004, 19:01
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-04-2004 @ 12:28 :
op dit Seksualiteitsforum klonteren alle freaks samen
Oh? Met wie mag ik dan wel samenklonteren als ik vragen mag?

@michael055: Het is in ieder geval zo dat ik er volstrekt niet vreemd van opkijk als jij het prettig vind om jezelf anaal te stimuleren. Ik doe het zelf overigens niet, maar ik zal ook niemand veroordelen die dat wel zou doen, dus jou ook niet. Ik denk dat het in bepaalde opzichten inderdaad nog een taboe is, maar dit forum is er nu juist voor bedoeld om taboes te doorbreken in plaats van ze in stand te houden, en het lijkt er op dat jij in ieder geval bereid bent om de eerste stap tot het doorbreken van dat taboe te zetten, iets wat ik zelf zonder meer kan waarderen.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 22-04-2004, 19:08
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Sommige jongens zijn gevoelig in de streek van hun anus als ze geil zijn. Meeste daarvan zijn homo's , maar indien je geen homo bent...is er nog steeds hoop ...denk ik...miss ben je slechts biseksueel

Als je je er goed bij voelt, waarom zou je het dan laten?
Maar als je niet voor "flikker" wil uitgelachen worden, zou ik er niet zo open en bloot over praten

en neen hier heb ik dus GEEN ervaring mee






hahahaha...

Laatst gewijzigd op 22-04-2004 om 19:12.
Oud 22-04-2004, 19:55
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-04-2004 @ 13:09 :
Wij weten het allebei en elke beetje ervaren forummer wéét het - het Psychologieforum trekt alleen grensgevallen aan, het Liefdesforum trekt alleen brokenhearted stumperds aan en het Seksualiteitsforum trekt alleen geile beren en krengetjes aan. Het is een feit, birds of a feather flock together
Ik vraag me af wat dat mij maakt aangezien ik in alle 3 regelmatig kijk/post.
__________________
Koffie
Oud 22-04-2004, 20:14
Allure
Citaat:
Da_fRise schreef op 22-04-2004 @ 20:08 :
Sommige jongens zijn gevoelig in de streek van hun anus als ze geil zijn. Meeste daarvan zijn homo's , maar indien je geen homo bent...is er nog steeds hoop ...denk ik...miss ben je slechts biseksueel

Als je je er goed bij voelt, waarom zou je het dan laten?
Maar als je niet voor "flikker" wil uitgelachen worden, zou ik er niet zo open en bloot over praten

en neen hier heb ik dus GEEN ervaring mee






hahahaha...
-ontken nog iets meer, en je bent totaal niet geloofwaardig meer...

-het verband dat je trekt met homosexuelen vind ik zeer kort door de bocht.
Oud 22-04-2004, 21:43
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik denk dat ik deze topic maar eens op slot ga doen. Het gaat op dit moment meer over het al dan niet serieus zijn. Bovendien begin ik ook erg te twijfelen aan de intenties van de topicstarter om eerlijk te zijn.

Met een goede reden om hem weer open te doen mag je me altijd een PM sturen.
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06.