Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-06-2004, 18:03
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
FF een vraagje, wie is er hier allergisch voor een bepaald product, en zoja, waarvoor? Ik heb zelf een melkallergie .
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:08
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Dit is eerder iets voor Lichaam en Gezondheid
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:14
Verwijderd
Ik ben een loslopende allergie.

Ben oa allergisch voor biogene aminen...waar dat in zit en/of door opgewekt wordt, mag je zelf opzoeken als je dat wilt weten. (Of je gebruikt de zoekfunctie op het forum, er zijn meer topics over en daar heb ik het vast wel eens ingezet. )
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:18
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik ben allergisch voor goedkope chemische zeep, en voor pollen in de vorm van hooikoorts. (noem dat eigenlijk allergisch? )

Citaat:
Ik heb zelf een melkallergie .
Echt een allergie of heb je een lactose intollerantie? Nog nooit van een melkallergie gehoord namelijk .
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:20
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik ben allergisch voor dieren met haren en veren en voor pollen. Van de eerste heb ik gelukkig niet veel last meer, was meer toen ik nog op de basisschool zat.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:22
AlexOnAcid
Avatar van AlexOnAcid
AlexOnAcid is offline
Ik had allergie voor katteharen-en nog steeds hooikoorts.
Kattenharen allergie ben ik vanaf gekomen doordat een vriend van mij iets van 10 katten in huis had. Ik kwam best wel vaak bij hem en bleef r ook vaak slapen. In t begin niesde ik vaak enzo-maar naarmate de tijd verstreek werd t minder en minder en nu heb ik r geen last meer van.
__________________
HIGHschool
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:29
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Nee echt een allergie. Zodra ik maar een heel klein beetje binnen krijg zit ik onder de uitslag en ga ik kotsen
Ik ben zo iemand die ooooveral uitslag van krijgt, van de zon, heb last van hooikoorts, kan amper tegen cremetjes etc. Maar dat is niet zo erg
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Tesca schreef op 02-06-2004 @ 19:29 :
Nee echt een allergie. Zodra ik maar een heel klein beetje binnen krijg zit ik onder de uitslag en ga ik kotsen
Ik ben zo iemand die ooooveral uitslag van krijgt, van de zon, heb last van hooikoorts, kan amper tegen cremetjes etc. Maar dat is niet zo erg
Wat is niet zo erg...? Dat iemand overal uitslag van krijgt...?
En dat van jou is dan wel erg? Of erger? Of bedoel je dat niet?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:42
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Ik bedoel dat gewoon uitslag van kleine dingen als creme etc niet zo erg is BIJ MIJ omdat ik daar pillen voor heb die goed werken.
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:49
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Ik kan niet zo goed tegen koeienmelk, ik krijg er enorme buikpijn en diarree van. Het rare is dan wel weer dat ik wel tegen dingen kan waar melk in verwerkt zit (pannenkoeken, lasagna enz)
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik kan niet tegen de combinatie chloor + bepaalde badpakstof, dan zit ik onder de uitslag, ook kan ik niet goed tegen jood, dan krijg ik gigantische kriebels in mn neus en moet ik niesen. Ook kan ik niet tegen bepaalde voedingsmiddelen maar of dat echt een allergie is weet ik niet. Ook heb ik een lichte vorm van zonneallergie en hooikoorts.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:20
Yvat
Avatar van Yvat
Yvat is offline
Een bepaald soort wasmiddel. Als m'n kleren/dekbed o.i.d daarmee zijn gewassen en ik trek het aan/slaap eronder zit ik onder de rode bulten die jeuken als de ziekte.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:27
Verwijderd
Volgens mij ben ik nergens allergisch voor.

Ik heb wel ooit een keer ontzettende uitslag gehad en ontzettende jeuk erbij, echt over m'n hele lijf.. maar ik weet niet waar dat van kwam. Volgens mij wel van een bepaald medicijn. Maarja, het is dus niet zo handig om niet te weten waarvan, dan kan ik het altijd per ongeluk weer gebruiken.

En soms als ik op vakantie ben en héél lang in de zon zit dan krijg ik ook overal jeuk en rode bultjes, maar na een paar dagen is dat weer gewoon weg.. echt allergie zal het dus niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 23:10
zus
Avatar van zus
zus is offline
Allergisch voor katten, voor bepaald wasmiddel en heb ook eczeem (is dat ook een allergie, weet heel niet) oh en ook nog voor rook want ik heb astma en heb ook hooikoorts (heb ik pas medicijnen ervoor gehaald, heb ik ineens overal rode vlekken, daar dus ook allergisch voor)

Best wel veel dus..
__________________
Dare to fly!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 08:00
Verwijderd
Eigenlijk is iedereen beetje allergisch voor melk. melk is eigenlijk niet goed, kreeg ik te horen van mijn dokter.

ik ben niet echt allergisch voor eten, wel voor honden, stof, pollen enzo
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 08:01
Verwijderd
Citaat:
LadyOfTheFlowers schreef op 04-06-2004 @ 09:00 :
Eigenlijk is iedereen beetje allergisch voor melk. melk is eigenlijk niet goed, kreeg ik te horen van mijn dokter.
Dat iets niet goed voor je is, is toch wat anders dan dat je er allergisch voor bent...? Voor volwassenen schijnt melk idd niet zo goed te zijn, maar als ik zie hoe sommige mensen op melk reageren...dan zijn het, denk ik, toch twee heel andere dingen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 08:03
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-06-2004 @ 19:14 :
Ik ben een loslopende allergie.

Ben oa allergisch voor biogene aminen...waar dat in zit en/of door opgewekt wordt, mag je zelf opzoeken als je dat wilt weten. (Of je gebruikt de zoekfunctie op het forum, er zijn meer topics over en daar heb ik het vast wel eens ingezet. )
da's tochn 'n N met 2-H tjes ??
jaja
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 08:06
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 04-06-2004 @ 09:01 :
Dat iets niet goed voor je is, is toch wat anders dan dat je er allergisch voor bent...? Voor volwassenen schijnt melk idd niet zo goed te zijn, maar als ik zie hoe sommige mensen op melk reageren...dan zijn het, denk ik, toch twee heel andere dingen.
Ja oke, mijn vriend is ook erg allergisch voor melk, ik weet hoe erg het kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 08:08
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Volgens de officiele allergietesten die ik een paar keer heb gehad, ben ik nergens allergisch voor, maar wel voor een aantal dingen overgevoelig, onder andere voor melkproducten en huismijt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:25
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
Tesca schreef op 02-06-2004 @ 19:03 :
FF een vraagje, wie is er hier allergisch voor een bepaald product, en zoja, waarvoor? Ik heb zelf een melkallergie .
Ik heb altijd t gevoel gehad dat ik allergisch was voor muntjes.. maar heeft iedereen dat niet? Dat ie moet niezen bij het smelten van straffe muntjes?

Mijn zusje heeft een allergie voor stof en donkere chocolade.. heel vervelend.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:37
ratonita7
Avatar van ratonita7
ratonita7 is offline
Allergisch voor huisstofmijt...Maar vroeger had ik er meer last van dan nu
__________________
Grow up! What for?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Allergisch voor aardbeien.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:30
jet
Avatar van jet
jet is offline
nivea dove e.a
hooi
meel
stof
huisstofmijt

en verder wete ik het niet precies..

verder heb ik eergister een galbultreactie gehad op een bepaald prduct, zou alleen niet weten op wat
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:37
Verwijderd
Ik dacht altijd dat ik nergens allergisch voor was, maar sinds een tijdje krijg ik heel erge kriebel in mn keel en hoestbuien bij bepaalde melkproducten. Als ik milkshakes, softijs of roomijs eet heb ik dat heel erg. En af en toe bij chocolademelk. Ik weet niet of het echt een allergie is. Het is ook niet zo erg dat ik er ijs of milkshakes voor laat staan, want daar is het veel te lekker voor
Het duurt ook meestal maar 10 minuten en daarna is het alsof er niks aan de hand was.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:44
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 20:37 :
Ik dacht altijd dat ik nergens allergisch voor was, maar sinds een tijdje krijg ik heel erge kriebel in mn keel en hoestbuien bij bepaalde melkproducten. Als ik milkshakes, softijs of roomijs eet heb ik dat heel erg. En af en toe bij chocolademelk. Ik weet niet of het echt een allergie is. Het is ook niet zo erg dat ik er ijs of milkshakes voor laat staan, want daar is het veel te lekker voor
Het duurt ook meestal maar 10 minuten en daarna is het alsof er niks aan de hand was.
heb je toevallig ook astma?
mijn zus heeft dit heel erg, ik een beetje, en wij hebben allebei astma.
zij laat het er voor staan, ik ook niet

maar het is misschien wel lichtelijk een allergie?
ach ik denk altijd maar zo: maakt niet uit hoe je het noemt, de klachten heb je toch wel
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:49
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 04-06-2004 @ 20:44 :
heb je toevallig ook astma?
mijn zus heeft dit heel erg, ik een beetje, en wij hebben allebei astma.
zij laat het er voor staan, ik ook niet

maar het is misschien wel lichtelijk een allergie?
ach ik denk altijd maar zo: maakt niet uit hoe je het noemt, de klachten heb je toch wel
Astma heb ik niet
Ik denk ook dat het een lichte allergie is. Maar zo lang ik er niet erger last van krijg en het niet heel vervelend wordt (en ik hoop van niet, want het zou wel jammer zijn als ik nooit meer ijs en milkshakes kan eten) ga ik ook niet naar de dokter. Het is ook de ene keer erger dan de andere, volgens mij ligt het ook aan hoeveel ik ervan eet.

Zitten er in softijs, milkshakes en roomijs ingrediënten die niet in gewone melk of vanillevla ofzo zitten?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:51
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 04-06-2004 @ 20:49 :
Astma heb ik niet
Ik denk ook dat het een lichte allergie is. Maar zo lang ik er niet erger last van krijg en het niet heel vervelend wordt (en ik hoop van niet, want het zou wel jammer zijn als ik nooit meer ijs en milkshakes kan eten) ga ik ook niet naar de dokter. Het is ook de ene keer erger dan de andere, volgens mij ligt het ook aan hoeveel ik ervan eet.

Zitten er in softijs, milkshakes en roomijs ingrediënten die niet in gewone melk of vanillevla ofzo zitten?
er zit vaak melkpoeder in, in plaats van echt verse melk... maar het kan ook het koude zijn.. of het vette.. het kan heel veel zijn.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:19
Verwijderd
Ik ben overgevoelig voor een hele hoop dingen... maar nergens allergisch voor, dus dat scheelt
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 22:35
VolksHV
Avatar van VolksHV
VolksHV is offline
Ik heb naast allergieën voor een zeer uiteenlopend spectrum van soorten mensen ook een of andere voedselallergie (geen idee wat) plus iig overgevoeligheid voor nikkel, zink, lood (geen rvs/titanium/edelmetalen) heel fijn.
__________________
Heidens Verzet
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 22:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-06-2004 @ 21:19 :
Ik ben overgevoelig voor een hele hoop dingen... maar nergens allergisch voor, dus dat scheelt
mag ik vragen wat nou echt het grote verschil is tussen die twee dingen??
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 06:34
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-06-2004 @ 23:47 :
mag ik vragen wat nou echt het grote verschil is tussen die twee dingen??
Bij een allergie maakt je lichaam antistoffen aan oid en bij overgevoeligheid niet, dacht ik?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:12
ironflower
ironflower is offline
Toen ik klein was heb ik een erge melkallergie gehad.
Dat is toen overgegaan, maar het komt weer terug.
Een tijd geleden had ik steeds diaree en ik ging erop letten waardoor het kwam. En het kwam van melkproducten.
Gister dronk ik Milk&Fruit, maar dat doe ik ook niet meer

Het is wel zo dat als je melkallergie hebt, dat je dan soms wel tegen zure melk kan, denk aan yoghurt ed
__________________
So it's not hard to fall When you float like a cannonball
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:15
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik ben nergens allergisch voor.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 05-06-2004 @ 23:47 :
mag ik vragen wat nou echt het grote verschil is tussen die twee dingen??
bij een overgevoeligheid reageer je op stoffen waar in theorie iedereen een irritatie van zouden krijgen, gewoon wat sneller met zo'n irritatie... en bij een allergie gaat je lichaam idd soms antistoffen maken, en daardoor reageer je ook véél heftiger
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 11:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb hooikoorts, dus dingen als graspollen, dieren met haren, stro enz. daar kan ik niet tegen.
Ben ook super allergisch voor honden. Daar scoorde ik het maximaal haalbare voor bij de allergietest.
En verder huisstofmijt, rook en (dat weet ik sinds gister) juten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 12:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 04-06-2004 @ 19:43 :
Allergisch voor aardbeien.
idem... en ananas
Echt de twee lekkerste vruchten
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 13:33
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Nergens echt allergisch voor maar soms heb ik wel een last van een lichte zonneallergie. Krijg ik overal rode vlekken op mn huid die heel erg jeuken, maar dit is alleen als ik echt te lang in de zon ben geweest. Wel irritant want ik hou van de zon.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 14:20
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
ironflower schreef op 06-06-2004 @ 12:12 :
Toen ik klein was heb ik een erge melkallergie gehad.
Dat is toen overgegaan, maar het komt weer terug.
Een tijd geleden had ik steeds diaree en ik ging erop letten waardoor het kwam. En het kwam van melkproducten.
Gister dronk ik Milk&Fruit, maar dat doe ik ook niet meer

Het is wel zo dat als je melkallergie hebt, dat je dan soms wel tegen zure melk kan, denk aan yoghurt ed
Dan kan je waarschijnlijk niet tegen lactose.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 14:56
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
LadyOfTheFlowers schreef op 04-06-2004 @ 09:00 :
Eigenlijk is iedereen beetje allergisch voor melk. melk is eigenlijk niet goed, kreeg ik te horen van mijn dokter.
Mensen met een donkere huidskleur of ouders met een donkere huidskleur hebben wel vaak lactose intollerantie, maar dat uit zich vooral in buikpijn. Jaaaaaren terug hebben ze eens in Afrika melkpoeder gedropt en al die mensen werden daar ziek van (buikpijn, maar ze kregen er ook suikerziekte van, en dat is dodelijk in Afrika). Maar voor de groei van je botten is melk wel belangrijk (en in Nederland wordt veel melk gedronken, waardoor wij het langste volk zijn ter wereld).
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:47
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb een shitload aan allergieën, vooral huid-allergieën omdat ik een hele zwakke huid heb. ik kan niet goed tegen de zon, --> rode jeukende vlekken. suiker en cacao-->ook jeuk. Verder krijg ik óok jeuk van de meeste doucheschuimen en bodylotions waardoor ik meestal aangewezen ben op zeepvrije dingen, die naar wc-verfrisser ruiken
verder krijg ik heel erge buikpijn van te gekruid of vet eten. en ik ben licht-astmatisch maar daar heb ik haast nooit last van
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 20:06
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Huisstofmijt, hooikoorts, rook, dieren met haren heel erg, graspollen, sommige bloemen en volgens de dokter ook voor chocolade, noten en appels een beetje maar dat geloof ik niet echt (of ik wil het gewoon niet geloven)
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 20:56
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
wat op mn luchtwegen slaat:

voor bomen (kastagne, berk, eiken)
en huisstofmijt
en rook uit een rookmachine

en zit op mn huid
kerstbomen
nikkel (euro's enz..)
ander metaal, behalve goud en zilver
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 07:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ben trouwens nog wel dingen vergeten:
nikkel (oorbellen enzo)
huisstofmijt
katten ()
hooikoorts (is toch ook een allergie?)
berkenbomen


oh ja... en een zonne-allergie... Heb ik laatste jaren gelukkig niet zo'n last van.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 08:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik ben wespenallergie aan het ontwikkelen ben ik bang. Bij m'n oma en moeder is het al zo erg dat ze met 1 steek direct naar het ziekenhuis moeten, omdat ze het anders niet overleven ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 08:43
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
melkzuur (in een medicijn)
hooikoorts
graspollen
huismijt
katten...

en da wast wel geloof ik...
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 11:19
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gothic schreef op 07-06-2004 @ 09:05 :
ik ben wespenallergie aan het ontwikkelen ben ik bang. Bij m'n oma en moeder is het al zo erg dat ze met 1 steek direct naar het ziekenhuis moeten, omdat ze het anders niet overleven ...
oh ja... die was ik ook nog vergeten
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 16:15
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
klimop! hoe oenig is dat? maar vroeger hadden we wandelende takken en toen ik een keertje klimop voor ze geplukt had kreeg ik overal grote rode jeukplekken en 's avonds werd ik helemaal slap en duizelig. weet niet of het van de klimop kwam, maar kheb het voor de zekerheid maar nooit meer aangeraakt...
en toen ik héél klein was kreeg ik een keertje uitslag van dat ik op een kussen met veren had gelegen.
verder niets...
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 16:17
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
...of trouwens, toch wel. van mensen die heel tobberig en zeurderig en negatief doen over dingen waar ik de ellende niet van inzie, krijg ik acute maagsuizingen en gromneigingen...
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 16:17
Verwijderd
Hooikoorts.

& Allergisch voor stof en dierenharen.

Als ik bepaalde producten, zoals chocola of tomaten, teveel eet, krijg ik wel uitslag soms, dus misschien ben ik daar allergisch voor. Achja, alles met mate dan maar.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 17:36
engeltje
engeltje is offline
tja, waar ik nu precies allergisch voor ben en waarvoor overgevoelig weet ik niet meer
iig goed allergisch voor pollen, stuifmeel, dieren, huisstofmijt (hooikoorts dus...) en eiwit. Verder pinda's, da's echt heel erg.
Nu ook overgevoelig/allergisch voor fruit, behalve de ananas en voor bepaalde groenten (tomaat, avocado, radijs, wortel,....), dan word ik helemaal gek van de jeuk. En zonne-allergie, noten, melk behalve als het ergens doorheen zit
maarja, me er echt aan houden doe ik niet meer. Dan kun je net zo goed niks meer eten... Dat beetje jeuk en uitslag en benauwdheid neem ik wel voor lief.

En melk is opzich helemaal niet goed hoor, wij drinken het dan wel veel en zijn misschien wel de langste mensen van de wereld (Scandinaviërs zijn ook lang) maar we hebben ook de meeste mensen met botontkalking.... dus het ligt er maar aan hoe je het ziet
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #16
Verwijderd
500 24-09-2012 19:22
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic deel 94 alweer!
Verwijderd
494 21-04-2007 20:18
Eten & Drinken [POLL] vegetariër?!
Verwijderd
58 09-06-2003 21:13
Lichaam & Gezondheid Melk is gif
romy17
76 31-10-2002 15:25
Lichaam & Gezondheid Manieren om van allergieen af te komen.
Kat
10 14-09-2002 12:36
Lichaam & Gezondheid hoe kom je van allergiën af?
Rerisen Phoenix
20 23-07-2002 22:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53.