Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2002, 19:07
Rhinus
Rhinus is offline
Heeft ooit iemand dat gedaan? Zo ja, voel je je nu een klootzak? En moeten mensen die "'t uitmaken' via telefoon/andere zooi een klap voor hun harsens krijgen?

Tell me!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2002, 19:20
Piccola
Piccola is offline
Het uitmaken via telefoon of internet vind ik zooo triest!
Ja, die mag je van mij wel een klap verkopen!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:25
spinningduck
Avatar van spinningduck
spinningduck is offline
Jah, ik heb het een keer via de telefoon uitgemaakt, maar dat stelde ook (nog) niks voor, eerst was het via de telefoon aangegaan en daarna had ik me bedacht (en hem in de tussentijd ook niet gezien) en het weer uitgemaakt. Maar een tijdje later heeft een jongen het bij mij via de telefoon uitgemaakt en DAT stelde WEL wat voor, daar had ik echt een relatie mee gehad en hij woonde ook niet super ver weg en hij had z'n rijbewijs dus hij had naar mijn mening best even langs kunnen komen en het in me gezicht kunnen zeggen. Het is moeilijk I know, maar wel zo eerlijk. Ik doe het zelf ook (tegenwoordig) bij een echte relatie, ik vind het gewoon een hele laffe actie om het via de telefoon uit te maken.
__________________
gekkenhuis
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:42
mieltje
mieltje is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Het uitmaken via telefoon of internet vind ik zooo triest!
Ja, die mag je van mij wel een klap verkopen!
yep je hebt helemaal gelijk, is gewoon ronduit sneu!!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:45
Verwijderd
ik heb het toen ik 12 was uitgemaakt via een brief en dat was best wel sneu maar ik was ook best wel jong

verder zeg ik het altijd recht in iemand zijn gezicht
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:48
love is life
love is life is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Het uitmaken via telefoon of internet vind ik zooo triest!
Ja, die mag je van mij wel een klap verkopen!
ik vind het grandioos belachelijk de mensen die het via internet of telefoon of nog erger via SMS uitmaken!
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:52
lake bodom
lake bodom is offline
soms moet je wel...
bijv een vriendin van mij zag haar vriend al bijna nooit, en hij had nooit tijd enzo... hij zou bij haar komen die avond, maar hij kwam dus weer niet, toen heeft ze t maar via telefoon uitgemaakt, afstand is best groot.. en moet hij maar tijd vboor haar hebben
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 19:56
malien
malien is offline
mijn ex was vreemdgegaan
ik heb het over sms uitgemaakt

nou dat vinnik niet sneu
ik vin het nog zonde van me beltegoed


wat een eikel
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 20:02
STAR86
STAR86 is offline
Op die manier een relatie uitmaken vind ik ook ontzettend sneu!
Ik heb zeven maanden wat met een jongen gehad en toen maakte hij het uit met een brief! Kijk, als het nog niet zoveel voorstelt moet een brief kunnen, maar als je dat na zeven maanden doet... Dan had het voor diegene waarschijnlijk niet zoveel te betekenen. Ik ben er toen best wel boos om geweest en ik heb ook nooit meer echt met hem gesproken. Als je de ander respecteert, dan pak je het dus zeker niet op zo`n manier aan.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2002, 21:22
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Stel dat je vriend 300 km ver weg woont, je er nog nooit bent geweest, je niet durft te bellen oid en je het ook stom vindt om hem daarvoor hierheen te laten komen (80 piek, 40 uur treinen). Wat zou nou een normale manier zijn om het uit te maken?
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 09:24
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Mijn zussie heeft het meegemaakt (ze waren 2 weken samen, vriendje nummer weet-ik-veel dus neem het niet te serieus)

Hij stuurde een bericht naar mijn moeder haar gsm
"Veerle, sorry maar ik heb iemand anders. Ik dieft het ni komen zeggen omda'k schrik had da ge anders mijn ogen zou uitkrabben... Sorry"

Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 09:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ach ja... mijn laatste ex heeft het via internet uitgemaakt

toen ik 14 was heb ik het een keer via de telefoon gedaan... maar goed, ik vind dat zelf ook niet kunnen eigenlijk maar het lag toen wel wat ingewikkeld en zo geweldig was die "relatie" niet...

nu maak ik het altijd uit irl... dan vraag ik gewoon of hij langs wil komen of ik ga bij hem langs...

hm ik besef me nu dat de 2 jongens die het zelf uit hebben gemaakt het of via internet heeft gedaan of helemaal niet tegen mij heeft gezegd dat het uit was en dat ik het van me nicht moest horen

sommige mensen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 11:00
Python
Python is offline
Dat ligt eraan wat voor 'relatie' je hebt, vooral na wat ik hierzo lees!! Ik zou het igg nooit via een dergelijk medium uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 11:03
ratjas
ratjas is offline
mijn vriendin maakte het uit via SMS
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 11:47
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
mijn vriendin maakte het uit op de dag dat we precies 1 jaar hadden
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Rhinus schreef:
Heeft ooit iemand dat gedaan? Zo ja, voel je je nu een klootzak? En moeten mensen die "'t uitmaken' via telefoon/andere zooi een klap voor hun harsens krijgen?

Tell me!!
volgens het mannenhandboek :

3.5 Uitmaken

Toegestande methode's : een kalm en goed gesprek - zonder hysterische toestanden in een schoenenwinkel,of gooi en smijt werk,

verboden methode's : fax,email,sms,een spandoek achter een vliegtuig,het scorebord van de kuip,net nadat je bent klaargekomen,net als ze de rekening heeft betaald

dus als elke man zich hier gewoon aan houd ?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:18
Verwijderd
m'n beste vriendin kreeg een aanzoek via de telefoon en diezelfde jongen maakte het uit langs de telefoon ... GRRRRRRRR
waarom ? omdat zij hem 1x eens niet wilde kussen ...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 14:39
_koetje_
_koetje_ is offline
via det telefoon!!!
ik weet het, het is moeilijker om het te zeggen als je in haar oogkes kijkt, maar ze zal er anders op reageren dan dat je het met een telefoon zou doen!(tis wel te zien hoe het exact aangeraakt is!als da met de telefoon was, ok dan, maar anders nie zenne)
look in the eays...

*beu* -xxx-
__________________
er zijn mensen, die denken dat ze denken.maar dat denken ze maar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-06-2002, 15:00
dreadje
Avatar van dreadje
dreadje is offline
M'n ex heeft het met me uitgemaakt over msn...terwijl ik toen juist wilde afspreken om het met 'm erover te hebben want ik was ook niet meer verliefd op hem...maar hij had geen zin om daar tijd voor te maken (zo zei tie het)...eikel
__________________
Open your eyes and look within, are you satisfied with the life you're living?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2002, 16:02
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ja khad geen keus hij woonde in turkije kon moeilijk t vliegtuig ff pakken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.