Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2002, 12:50
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Ik post vrijwel nooit maar ga nu toch maar een keer posten. Ik ga de laatste tijd heel veel met twee vriendinnen om, nou vond een tijdje geleden een jongen van school een van die vriendinnen leuk.

Afin we hebben toen samen met zijn vrienden een paar zaterdagavonden doorgebracht. Toen bleek dat die vriendin die jongen toch niet leuk vond, toen zijn we nog wel met zijn vrienden om blijven gaan.

Na een paar keer kreeg een van mijn vriendinnen wat met een van die jongens. Toen bleek dat de andere jongen mijn andere vriendin leuk, en weer een andere jongen mij. Nou vindt ik hem absoluut niet leuk en dat kan dus ook niets worden, maar tussen die andere vriendin en die jongen wordt het waarschijnlijk wel wat.

Nou waren we gister met zijn 5en en toen werd het dus duidelijk dat het tussen die andere twee waarschijnlijk wel wat wordt maar toen ik gister daar bij zat voelde ik me nogal ongemakkelijk:

Hebben jullie hier misschien ervaring mee? Zouden jullie de keer erna toch weer meegaan, of niet? Ik heb nu niet echt meer zin om nog een keer mee te gaan, maar vindt dat wel erg jammer want is wel altijd heel gezellig...

Is op dit moment ook niet echt leuk, want nu hebben zij allbei een vriend en ik nie maar "wil" toch blij voor hun zijn terwijl ik dat eigenlijk niet ben wat ik ook weer niet eerlijk van mezelf vindt.... Wat moet ik hier nou mee??? Krijg echt zo'n gevoel van: wat doe ik verkeerd? Weet dat ik verlegen ben maar zo erg is dat toch nie?

Laatst gewijzigd op 22-12-2002 om 13:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2002, 13:12
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(Roos)

Doe eens wat aan je bladspiegel, dit leest zooo zwaar kut.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 13:39
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(Roos)

Doe eens wat aan je bladspiegel, dit leest zooo zwaar kut.
Weet nie wat precies wat je met bladspiegel bedoeld maar heb er wat enters tussengezet hoop dat het nu beter is...
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 15:23
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Jaaa nu ga ik het lezen
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 15:25
RoSaLiNi
Avatar van RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
(roos)

Hmm lastige situatie. Je moet iig die jongen (die jou leuk vindt/vond?) duidelijk maken dat je hem niet leuk vindt...

Misschien kan je de volgende keer iemand anders meenemen, als jullie uitgaan. Dan heb je dus die twee stelletjes, jij en nog iemand die je gezellig vindt. Dat kan ook een meisje zijn natuurlijk.Het zou in ieder geval stom zijn om je "aan de kant" te laten zetten.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 18:06
miss sunshine1986
miss sunshine1986 is offline
Dat weet die jongen wel, heb ik wel tegen hem gezegd. En iemand meenemen zou wel kunnen ja, weet alleen zo snel niet wie :-s......
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 23:00
Kinky
Avatar van Kinky
Kinky is offline
Citaat:
RoSaLiNi schreef:
(roos)

Hmm lastige situatie. Je moet iig die jongen (die jou leuk vindt/vond?) duidelijk maken dat je hem niet leuk vindt...

Misschien kan je de volgende keer iemand anders meenemen, als jullie uitgaan. Dan heb je dus die twee stelletjes, jij en nog iemand die je gezellig vindt. Dat kan ook een meisje zijn natuurlijk.Het zou in ieder geval stom zijn om je "aan de kant" te laten zetten.
Helemaal mee eens!! Wijze woorden!!!!

Citaat:
miss sunshine1986 schreef:
Dat weet die jongen wel, heb ik wel tegen hem gezegd. En iemand meenemen zou wel kunnen ja, weet alleen zo snel niet wie :-s......
Me!!!!
Met citaat reageren
Oud 25-12-2002, 19:42
Verwijderd
Citaat:
miss sunshine1986 schreef:
[B
Hebben jullie hier misschien ervaring mee? Zouden jullie de keer erna toch weer meegaan, of niet? Ik heb nu niet echt meer zin om nog een keer mee te gaan, maar vindt dat wel erg jammer want is wel altijd heel gezellig...

Is op dit moment ook niet echt leuk, want nu hebben zij allbei een vriend en ik nie maar "wil" toch blij voor hun zijn terwijl ik dat eigenlijk niet ben wat ik ook weer niet eerlijk van mezelf vindt.... Wat moet ik hier nou mee??? Krijg echt zo'n gevoel van: wat doe ik verkeerd? Weet dat ik verlegen ben maar zo erg is dat toch nie? [/B]
Ik heb wel ervaring met 1 stelletje meegaan. En dan voel je je idd het derde wiel af en toe. Als je vantevoren al geen zin meer hebt dan moet je gewoon niet gaan.

Op het moment ben je gewoon jaloers. Waarom zij wel en ik niet? hoe ermee om te gaan: als ik het weet, stuur ik je een kaartje
Je doet niets verkeerd. Een jongen vond jou leuk maar jij vond hem niet leuk. Pech gehad.(cliche) misschien loop je morgen iemand anders tegen het lijf. (/cliche)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
ja, dan voel je je zo overbodig eh? ik herken 't, als je op 'n fuif bent en de 6 mensen waar je bij staat zijn 3 koppeltjes en ze draaien 'n slow, tja, dan sta je daar zielig alleen te wezen
meestal ga ik dan wat drinken halen ofzo, kwestie van niet te laten opvallen dak daar alleen stond
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.