Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2020, 22:07
Verwijderd
Inspiratie door deadlock

Ik zat laatst sex education te kijken en ik was echt ontroerd door de scene waarbij de vrouwen vertelden over hun klote-ervaringen met klote-mannen.

Dit is dus geen mannen-haat topic, want gelukkig zijn de meeste mannen echt AWESOME. <3

Maar ik wil dus ook zoiets starten.

Ik kan niet al mijn ervaringen delen, maar wel een paar. TS begint dus!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2020, 22:12
Verwijderd
Ik heb eens geflirt met een vriend van me, een hele poos. Op een gegeven moment werd het wat heter. Dus ineens zegt hij: Wij gaan samen uit en dan gaan we seks hebben en word ik je FWB.
Ik dacht dat hij een grapje maakte en ik zei, haha nee, als je dat wil moet je wat moeite doen. En toen zei hij: ik dacht dat we die kant op gingen?!?!!? Je zei dat je dat wilde?
Ik nee? Ik ga nu naar huis? Het was superscary, want het was 's avonds en ik wilde naar mijn hotel gaan. Ik ben bij andere vrienden in de auto gestapt en zij hebben me afgezet bij het hotel. Toen ik de auto instapte: schreeuwde hij, godverdomme kutwijf! Ik keek mijn vrienden aan en ze zeiden, weg hier!
Hij is me vervolgens blijven appen in de auto, dat ik niet normaal was en dat hij er recht op had. In het hotel ging hij bellen. Ik nam niet op. Vervolgens heb ik hem geblokkeerd en nooit meer gezien.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:17
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat een flikker
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:19
Verwijderd
Ik had eens een date met iemand en er was wel een klik, maar niet dé klik. Hij had ineens allemaal vrienden in de buurt die me gingen vertellen hoe geweldig ik was. Ik voelde nattigheid, hij betaalde alles en was niet gediend van mijn portemonnee. Ik was er klaar mee en liep naar buiten. Ik loop naar mijn fiets en draai me om en ineens begint hij me te zoenen. Ik was er niet van gediend en deins terug en duw hem weg. Pak mijn fiets en zet zijn fiets ook in mijn richting, ik zeg jij gaat toch een andere kant op? Jij woont toch daar? Ik ga naar huis, alleen. Het is overigens teringkoud. "OH NOU IK WIST NIET DAT JE BOOS WERD, DOEI".

Volgende dag een appje alsof er niets gebeurd was.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:22
Verwijderd
Ik stond eens in de kroeg met een goede vriend, echt een van mijn allerbeste liefste vrienden. Ik had een wat moeilijke tijd gehad en hij belde me op en zei, kom we gaan even een biertje drinken samen, praten we er ff over. (Typsiche awesome man, die gewoon over zijn gevoelens praat en respect heeft voor vrouwen). Komt er VOLLEDIG UIT HET NIETS een vent op me afstappen en zegt: "Jij hebt zulke dikke tieten, daar kan je op zijn Russisch mee, en dat gaan we vanavond doen!". Ik zeg: Uh nee, pleurt een eind op. "Oh je gaat het wel doen met die sukkel die naast je staat? Dom wijf".
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:27
Verwijderd
Wederom in een kroeg, jaja mijn studententijd veel in kroegen gezeten. Was iemand die stiekem in mijn billen kneep, maar dan ook te diep nog eens tussen mijn benen. Ik wist niet wie het was, hij deed het heel subtiel. Dat is dus heel vervelend, want je voelt je hulpeloos. Ik ben op een gegeven moment extra gaan opletten en hard mijn vuisten gebald. Hij deed het nog een keer en ik draaide me in één keer om en gaf hem een tik op zijn muil. Ging hij ineens janken "Zij slaat mij zomaar!!!!!" Gelukkig waren er meer awesome mannen die hem hardhandig de kroeg uit werkten. <3
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:28
Verwijderd
Ik was op date met iemand die niet kon koken. Vul de rest zelf maar in
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:37
Verwijderd
Ik heb een goede vriend en ik knuffel hem veel. Iemand zag dat en die dacht dat hij dat dus ook kon. Ik ben niet aanrakerig, maar met vrienden en intimi wel en dat vind ik heerlijk.

Hij ging me dus elke keer aanraken als we elkaar zagen, alsof we vrienden waren. Dus ik zei dat ik dat niet prettig vond en dat ik dat alleen met vrienden deed.
Elke keer bleef hij proberen, steeds een stapje verder, en 1 keer had hij me in de houdgreep. Toen werd ik kwaad en rukte ik me los, maar daarna werkte ik hem op de grond en zei ik dat dat de allerlaatste keer was. Daarna maakte hij het uit met zijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:39
Verwijderd
Overigens heeft een man elke keer netjes zijn klauwen thuis gehouden, me grapjes geappt, complimentjes gemaakt, gesprekjes gestart, knipoogjes en glimlachjes gegeven, naast me komen zitten bij dingen die we samen hadden. Gekletst, koffie aangeboden, vond het niet erg als ik dat een keer afwees, gezwaaid naar me op afstand, geholpen met dingen. Voor jaren. Dat is nu mijn boy.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb eens geflirt met een vriend van me, een hele poos. Op een gegeven moment werd het wat heter. Dus ineens zegt hij: Wij gaan samen uit en dan gaan we seks hebben en word ik je FWB.
Ik dacht dat hij een grapje maakte en ik zei, haha nee, als je dat wil moet je wat moeite doen. En toen zei hij: ik dacht dat we die kant op gingen?!?!!? Je zei dat je dat wilde?
Ik nee? Ik ga nu naar huis? Het was superscary, want het was 's avonds en ik wilde naar mijn hotel gaan. Ik ben bij andere vrienden in de auto gestapt en zij hebben me afgezet bij het hotel. Toen ik de auto instapte: schreeuwde hij, godverdomme kutwijf! Ik keek mijn vrienden aan en ze zeiden, weg hier!
Hij is me vervolgens blijven appen in de auto, dat ik niet normaal was en dat hij er recht op had. In het hotel ging hij bellen. Ik nam niet op. Vervolgens heb ik hem geblokkeerd en nooit meer gezien.
Wat een kutjoch.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:41
Verwijderd
Mij overkomen dat soort dingen echt nooit.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:42
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wederom in een kroeg, jaja mijn studententijd veel in kroegen gezeten. Was iemand die stiekem in mijn billen kneep, maar dan ook te diep nog eens tussen mijn benen. Ik wist niet wie het was, hij deed het heel subtiel. Dat is dus heel vervelend, want je voelt je hulpeloos. Ik ben op een gegeven moment extra gaan opletten en hard mijn vuisten gebald. Hij deed het nog een keer en ik draaide me in één keer om en gaf hem een tik op zijn muil. Ging hij ineens janken "Zij slaat mij zomaar!!!!!" Gelukkig waren er meer awesome mannen die hem hardhandig de kroeg uit werkten. <3
Revenge, daar houd ik van. Kunnen mensen gewoon niet van elkaar afblijven?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:43
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Overigens heeft een man elke keer netjes zijn klauwen thuis gehouden, me grapjes geappt, complimentjes gemaakt, gesprekjes gestart, knipoogjes en glimlachjes gegeven, naast me komen zitten bij dingen die we samen hadden. Gekletst, koffie aangeboden, vond het niet erg als ik dat een keer afwees, gezwaaid naar me op afstand, geholpen met dingen. Voor jaren. Dat is nu mijn boy.
Eindelijk
Met citaat reageren
Oud 02-03-2020, 22:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Dat zijn meer ervaringen, dan dat ik ooit gehad heb in mijn leven.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 09:54
neardo
neardo is offline
Een gast waarmee ik aan het daten was die even met me wilde praten, want hij wilde me zeker blijven zien maar ik moest niet denken dat we uiteindelijk een relatie zouden krijgen want ‘ik was niet knap genoeg om zijn vriendin te zijn.’ Meneer was op zoek naar iemand die meer ‘mtv-mooi’ was. En daarna werd ie boos toen ik hem uitlachte en zei dat ie dan beter kon vertrekken. Hij begreep niet ‘waarom ik opeens zo moeilijk liep te doen.’

DAAAAG SUKKEL
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 09:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
wat een mongool
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 09:57
neardo
neardo is offline
Een gozer die absoluut met me wilde daten terwijl ik daar geen behoefte aan had. En die me toen maar bleef bellen en berichtjes bleef sturen. Dat ie zeker wist dat wij voor elkaar gemaakt waren en dat ik gewoon bang was voor echt contact en dat ie me de beste nachten van m’n leven ging bezorgen. En die langzaam steeds pissiger werd en vond dat ik hem geen echte kans wilde geven en dat ie daar recht op had.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 09:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
komt een beetje over als stalken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-03-2020, 10:00
neardo
neardo is offline
Niet alleen een beetje hoor. Ik had z’n nummer geblokkeerd en toen liet ie een vriend berichtjes sturen over waarom ik hem had geblokkeerd. Mensen zijn raar.
__________________
sensationeel kopje verse koffie

Laatst gewijzigd op 03-03-2020 om 10:05.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 10:05
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik heb eens geflirt met een vriend van me, een hele poos. Op een gegeven moment werd het wat heter. Dus ineens zegt hij: Wij gaan samen uit en dan gaan we seks hebben en word ik je FWB.
Ik dacht dat hij een grapje maakte en ik zei, haha nee, als je dat wil moet je wat moeite doen. En toen zei hij: ik dacht dat we die kant op gingen?!?!!? Je zei dat je dat wilde?
Ik nee? Ik ga nu naar huis? Het was superscary, want het was 's avonds en ik wilde naar mijn hotel gaan. Ik ben bij andere vrienden in de auto gestapt en zij hebben me afgezet bij het hotel. Toen ik de auto instapte: schreeuwde hij, godverdomme kutwijf! Ik keek mijn vrienden aan en ze zeiden, weg hier!
Hij is me vervolgens blijven appen in de auto, dat ik niet normaal was en dat hij er recht op had. In het hotel ging hij bellen. Ik nam niet op. Vervolgens heb ik hem geblokkeerd en nooit meer gezien.
Dit ook. Die intense woede als zo'n kutman niet krijgt wat ie wil

Ik was met een vriendin in de kroeg en zij kwam haar scharrel met vriendengroep tegen. En die vrienden wilden steeds onze drankjes halen. Toen heb ik snel ook een rondje bier gehaald, want ik dacht ook: jajajaja... En toen was er één gast en die ging tegen sluitingstijd opeens heel zielig lopen doen, want hij had z'n trein naar Utrecht gemist en of ie dan bij mij kon slapen.
'Uhm, nee, ik ken jou niet. Je kan toch bij je vrienden slapen?'
'Ja, maar die hebben geen ruimte.'
'Ja sorry, maar ik ga je echt niet mee naar huis nemen.'
'Ik hoef echt niet bij je in bed. Desnoods slaap ik op de vloer.'
'En je vrienden hebben geen vloer?'
Woest werd ie. En waar ie godverdomme dan m'n bier voor had betaald. En dat ik een kutwijf was.
__________________
sensationeel kopje verse koffie

Laatst gewijzigd op 03-03-2020 om 10:10.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 10:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat zijn überhaupt hele trieste figuren. even prikken en dan achterlaten en doorgaan naar de volgende.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 10:19
neardo
neardo is offline
En deze is niet van mezelf maar wel een extreem staaltje kutman. Een vriendin van me die seks had met een kutman en gezegd had dat ze niet aan de pil was. En toen heeft ie stiekem het condoom afgedaan want hij dacht 'dat ze dat waarschijnlijk alleen gezegd had zodat ie een condoom om zou doen, maar dan vond ie het echt veel minder lekker.' En hij wilde ook niet meebetalen aan de morning-after pil want 'hij kon toch niet weten dat ze het echt meende.' Wat ben je dan voor een ontzettende oetlul. Sowieoso, als je aan stealthing doet dan mag je nooit meer seks.
__________________
sensationeel kopje verse koffie

Laatst gewijzigd op 03-03-2020 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 10:26
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Jezus, wat een debielen

Ik heb verschillende keren meegemaakt dat ik een date had met een kerel waar ik het best goed mee kon vinden maar waar ik verder niks mee wilde. Toch probeerden ze me over te halen om met ze naar bed te gaan. Ik heb heel duidelijk gezegd dat dat niet ging gebeuren, maar dat weigerden ze te accepteren Super ongemakkelijke situaties zijn dat.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 11:12
Verwijderd
Citaat:
En deze is niet van mezelf maar wel een extreem staaltje kutman. Een vriendin van me die seks had met een kutman en gezegd had dat ze aan de pil was. En toen heeft ie stiekem het condoom afgedaan want hij dacht 'dat ze dat waarschijnlijk alleen gezegd had zodat ie een condoom om zou doen, maar dan vond ie het echt veel minder lekker.' En hij wilde ook niet meebetalen aan de morning-after pil want 'hij kon toch niet weten dat ze het echt meende.' Wat ben je dan voor een ontzettende oetlul. Sowieoso, als je aan stealthing doet dan mag je nooit meer seks.
Wat een teringlul, maar je bedoelt dat ze niet aan de pil was neem ik aan?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 11:21
Verwijderd
Citaat:
En deze is niet van mezelf maar wel een extreem staaltje kutman. Een vriendin van me die seks had met een kutman en gezegd had dat ze aan de pil was. En toen heeft ie stiekem het condoom afgedaan want hij dacht 'dat ze dat waarschijnlijk alleen gezegd had zodat ie een condoom om zou doen, maar dan vond ie het echt veel minder lekker.' En hij wilde ook niet meebetalen aan de morning-after pil want 'hij kon toch niet weten dat ze het echt meende.' Wat ben je dan voor een ontzettende oetlul. Sowieoso, als je aan stealthing doet dan mag je nooit meer seks.
Wtf. Die moet eens flink in z'n piemel gebeten worden.

Een kennis had ooit een date en bestelde een biertje. Hij zei toen "je moet geen bier drinken, daar gaat je kut van stinken." Ze heeft de date nog uitgezeten ook. Ik had dat biertje achterover gegooid en was gegaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2020, 11:28
Verwijderd
Ah, jullie hebben met Thierry Baudet gedate!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 11:44
neardo
neardo is offline
Citaat:
Wat een teringlul, maar je bedoelt dat ze niet aan de pil was neem ik aan?
Ja, dat bedoel ik. Ik heb te woest getypt.
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 11:48
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ah, jullie hebben met Thierry Baudet gedate!
Thierry Baudet is ook wel het prototype kutman
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 14:16
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ah, jullie hebben met Thierry Baudet gedate!
Ik heb Lilian Marijnissen gedatet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 23:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik heb Lilian Marijnissen gedatet.
Ga eens terug naar je speelhoek
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 23:35
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ga eens terug naar je speelhoek
Heeft de gemeente gesloopt
Met citaat reageren
Oud 03-03-2020, 23:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Jongen met wie ik ooit gedated heb bleef nadat ik het beëindigd had maar berichtjes sturen dat het niet okee was. Dat je een relatie samen had en dat je die niet eenzijdig kunt verbreken. Stelde dat ik een persoonlijkheidsstoornis had en bindingsangst en dat dat kwam door mijn ‘moelijke jeugd’ maar dat ik dat niet op hem moest afschuiven. Dat ik het recht niet had om onze gevoelens weg te drukken en dat zijn ouders het daar ook helemaal mee eens waren. En zijn ouders hadden altijd gelijk. Ik moest gewoon even mijn hoofd gebruiken en maar even tijd vrij maken om langs te komen want we moesten erover praten want dit konden we niet in onze relatie laten hangen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 10:34
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
lekker blokkeren
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 11:25
neardo
neardo is offline
Citaat:
Jongen met wie ik ooit gedated heb bleef nadat ik het beëindigd had maar berichtjes sturen dat het niet okee was. Dat je een relatie samen had en dat je die niet eenzijdig kunt verbreken. Stelde dat ik een persoonlijkheidsstoornis had en bindingsangst en dat dat kwam door mijn ‘moelijke jeugd’ maar dat ik dat niet op hem moest afschuiven. Dat ik het recht niet had om onze gevoelens weg te drukken en dat zijn ouders het daar ook helemaal mee eens waren. En zijn ouders hadden altijd gelijk. Ik moest gewoon even mijn hoofd gebruiken en maar even tijd vrij maken om langs te komen want we moesten erover praten want dit konden we niet in onze relatie laten hangen.
O lord, als je zelfs je ouders als argument gaat inzetten ben je wel echt ver heen. Voor je het weet gaan z'n moeder je ook even bellen
__________________
sensationeel kopje verse koffie

Laatst gewijzigd op 04-03-2020 om 11:44.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 11:36
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja was echt een creap
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 11:51
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
gekkemensen.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-03-2020, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Jongen met wie ik ooit gedated heb bleef nadat ik het beëindigd had maar berichtjes sturen dat het niet okee was. Dat je een relatie samen had en dat je die niet eenzijdig kunt verbreken. Stelde dat ik een persoonlijkheidsstoornis had en bindingsangst en dat dat kwam door mijn ‘moelijke jeugd’ maar dat ik dat niet op hem moest afschuiven. Dat ik het recht niet had om onze gevoelens weg te drukken en dat zijn ouders het daar ook helemaal mee eens waren. En zijn ouders hadden altijd gelijk. Ik moest gewoon even mijn hoofd gebruiken en maar even tijd vrij maken om langs te komen want we moesten erover praten want dit konden we niet in onze relatie laten hangen.
Daar was ik dus meteen voor gevallen. Wir wil nu niet iemand die na een paar dates al weet hoe je in elkaar zit en je dat ook nog vertelt? Hartstikke handig, nooit meer zelf nadenken over hoe of wat, altijd iemand die bepaalt. ZO FIJN.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 22:36
Pedosaurusrex
Avatar van Pedosaurusrex
Pedosaurusrex is offline
Mannen zijn kut, want ze scheppen altijd over alles op .h oe sex ze zijn. ik haat ook manne.

in de torah staat dat mannen barden moeten groeien, en dar ben ik niet mee ens. verder zijn mannen alpha-romeno, en dat viendi knight kunnen. mennen kunnen ook deltas zijn!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 22:36
Pedosaurusrex
Avatar van Pedosaurusrex
Pedosaurusrex is offline
Ik ben genderloos trouwens
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 22:37
Verwijderd
Leuk, log nu maar weer in in je normale account en ga even ergens anders posten.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 22:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Leuk, log nu maar weer in in je normale account en ga even ergens anders posten.
Joh, kut. Exposed. Maar dat wisten jullie al.

Ik zie jullie in de volgende millenium bitchaaaaz
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 22:38
Pedosaurusrex
Avatar van Pedosaurusrex
Pedosaurusrex is offline
Citaat:
Joh, kut. Exposed. Maar dat wisten jullie al.

Ik zie jullie in de volgende millenium bitchaaaaz
En flik dit soort dingen, niet meer.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2020, 22:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
En flik dit soort dingen, niet meer.
Nu we het over kutmannen hebben. Hoe kut vinden jullie mij.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2020, 06:17
Verwijderd
Citaat:
Nu we het over kutmannen hebben. Hoe kut vinden jullie mij.
*hoe vinden jullie mijn kut
Met citaat reageren
Oud 15-03-2020, 01:04
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ik dacht dat kutmannen sloeg op ftm-transgenders.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 21-04-2020, 09:09
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
*hoe vinden jullie mijn kut
Dit vind ik haram
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 19-10-2020, 20:42
Verwijderd
Ik was helemaal vergeten dat ik een komkommer ging kopen en deze goed bekeek of ie nog niet gehavend was. Kwam er een creep aan: "Na gebruik kun je hem niet meer terugbrengen he". Hij keek me echt aan alsof hij zeer pijnlijke teelbalkanker verdiende.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2020, 20:54
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Na het lezen van deze topic weet ik weer hoeveel debielen er zijn in deze wereld.
Zowel mannen als vrouwen
Met citaat reageren
Oud 19-10-2020, 21:00
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
En deze is niet van mezelf maar wel een extreem staaltje kutman. Een vriendin van me die seks had met een kutman en gezegd had dat ze niet aan de pil was. En toen heeft ie stiekem het condoom afgedaan want hij dacht 'dat ze dat waarschijnlijk alleen gezegd had zodat ie een condoom om zou doen, maar dan vond ie het echt veel minder lekker.' En hij wilde ook niet meebetalen aan de morning-after pil want 'hij kon toch niet weten dat ze het echt meende.' Wat ben je dan voor een ontzettende oetlul. Sowieoso, als je aan stealthing doet dan mag je nooit meer seks.
Jezus, wat een randdebiel
Sommige mensen gwn
En dat is sowieso ook geen man
Met citaat reageren
Oud 19-10-2020, 21:01
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik was helemaal vergeten dat ik een komkommer ging kopen en deze goed bekeek of ie nog niet gehavend was. Kwam er een creep aan: "Na gebruik kun je hem niet meer terugbrengen he". Hij keek me echt aan alsof hij zeer pijnlijke teelbalkanker verdiende.
Hoe kunnen mensen de ballen hebben om dit soort dingen te zeggen tegen een vreemdeling
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.