Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2008, 22:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
O ja, het bier is volgens mij geen jupiler maar iets anders, kun je gewoon op de site zien -_-

Citaat:
primus.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2008, 22:57
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Ach jonges, juup is toch best te doen ?

( Iig beter dan bijv. Maes of die rommel \o/ ) .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 21:03
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
En hoe vonden jullie het?
The Blackout heeft me serieus teluergesteld met hun suckerige performance vergeleken met andere optredens die ik heb gezien.. maja ze waren wel aan het einde van hun tour.
Finch en Mayday Parade vond ik tof.
Silverstein vond ik ook vet, echt blij dat ik die een keer live heb gezien.
Billy Talent was geweldige afsluiter (jahh ik ben alleen vrijdag geweest), die gitarist kicks fucking asss!
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 10:42
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Vond Hot Water Music en Thursday het vetst. Vooral het geluid bij Thursday was echt super, was ook erg strakke show.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 11:57
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Zo ben ook weer terug, waren zeker weer 2 mooie dagen .

Vond zelf het Bad Religion optreden wel goeje, teminste nog eens wat oudere nummers van hun kunnen horen, dus daar was ik zeer tevreden over .

Overigens wel jammer dat Anti - Flag dat dan weer niet deed en dus we allemaal nieuwe nrs te horen kregen die mensen nog amper kennen ;( .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 12:56
Verwijderd
beide dagen geweest,
+ Anti-flag en Billy Talent op de vrijdag, niet heel veel van verwacht maar toch leuk, vooral natuurlijk red flag en bijbehorende circle pit
+ Cursed, wat een held is die frontman! superovertuigend en klom recht voor me (en freek, als ik me niet vergis) het publiek in waardoor het veel intiemer werd, dat grote podium is niks voor cursed
+++ HORSE the band! beste van het festival, wat een superharde shit en nog flink om kunnen lachen ook
+ parkway drive en de reactie daarop van het publiek, belachelijk grote pit en heel mooi hoe het heel duidelijk te merken was hoe geweldig die zanger de reactie van het publiek vond
+ soia, injustice system!


wat wel een beetje jammer is, is de gekneusde/gebroken (niet zeker) voet die ik opliep bij horse the band bij het tweede nummer al, gewoon doorgegaan en dat was achteraf niet zo slim en daardoor dus ook parkway drive en sick of it all van een afstandje moeten bekijken

al met al een erg leuk weekend gehad, dat wel!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 15:56
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb zoveel bands gezien dat ik het allemaal niet meer zo goed weet. Supervet waren iig HWM, No fun at all, Cursed, this is hell positieve verrassing, Face to face!, the Setup. SOIA goed, Thursday ook. Alkaline Trio vond ik enorm tegenvallen, Bad Religion was leuk (al vind ik de nieuwe nummers mwa) en eehh verder weet ik het niet meer. Superlekker weer, redelijk schone wc's, dj booth! Enige minpunt, het eten. Maar ach.. supervet weekend!
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 17:02
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Ik heb zoveel bands gezien dat ik het allemaal niet meer zo goed weet. Supervet waren iig HWM, No fun at all, Cursed, this is hell positieve verrassing, Face to face!, the Setup. SOIA goed, Thursday ook. Alkaline Trio vond ik enorm tegenvallen, Bad Religion was leuk (al vind ik de nieuwe nummers mwa) en eehh verder weet ik het niet meer. Superlekker weer, redelijk schone wc's, dj booth! Enige minpunt, het eten. Maar ach.. supervet weekend!
Zoveel nieuwe nummers heeft Bad Religion anders niet gespeeld.

Ofja, ligt eraan wat je onder nieuw bestaat maar in dit geval zou ik dan referreren naar nrs van The Empire Strikers First of New Maps From Hell.

Overigens vond ik de Primus een prima pilsje ( En altijd lekker nadat je eerst op de camping weer aan de lauwe jeeg hebt gezeten ^^ ).
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 17:32
Verwijderd
Citaat:
Zoveel nieuwe nummers heeft Bad Religion anders niet gespeeld.

Ofja, ligt eraan wat je onder nieuw bestaat maar in dit geval zou ik dan referreren naar nrs van The Empire Strikers First of New Maps From Hell.

Overigens vond ik de Primus een prima pilsje ( En altijd lekker nadat je eerst op de camping weer aan de lauwe jeeg hebt gezeten ^^ ).
haha inderdaad, koud bier was iedere keer weer een verademing!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 19:33
Verwijderd
FACE TO FACE!!!!!!!!!!!!!

HWM was ook errrg goed.
Alkaline trio suckte echt! Pffff, zoveelste optreden van ze dat enorm tegenvalt. Ja, het geluid was heel slecht maar de performance zelf sloeg ook nergens op.

Nee, Face to Face was echt het best en ik ben superblij dat ik ze gezien heb, heb me extreem vermaakt.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 19:54
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Zoveel nieuwe nummers heeft Bad Religion anders niet gespeeld.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 03:09
mandark
Avatar van mandark
mandark is offline
hoe was all time low?
__________________
party upstairs right now. are you all wearing heels?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 12:23
Verwijderd
Citaat:
hoe was all time low?
beetje slapjes, maar het is ook niet zo mijn ding
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 12:31
Verwijderd
hoe was thursday?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 13:03
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
hoe was thursday?
moet je lezen.


STP irl gezien
Dubstep op groez

Na hsb (wat meteen 1 van de hoogte punten was) naar de ehbo met bebloede hand, wil ik het schoonmaken met desinfectie middel, zegt die man: ''moet je niet doen, dat gaat prikken, gebruik maar die normale zeep''

Voor de rest zijn de toasters overrated, was HORSE the band vet zoals verwacht, was de roost cover van volgens mij do or die erg strak, was anti flag (vroeger mijn favo punk band) terugkomen van een koude douch en was soia zelf met de slechtste show die ik ze ooit heb zien spelen erg vet.

voor de rest waren de ijsjes en broodjes weer tof.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 13:29
Verwijderd
De minst homoseksuele zanger van The Blackout had wat weg van Ricky Gervais.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 13:48
Verwijderd
Citaat:
moet je lezen.
buiten vet staat er niets, zou willen weten wat ze gespeeld hebben etc.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 13:50
Verwijderd
dat ettertje van set your goals mag van mij trouwens ook wel iets aan zijn stembanden krijgen, als ie dat nog niet heeft! wat een vervelende kerel is dat
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 14:16
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik vond Thursday echt super goed, stem was goed verstaanbaar en het was geen enorme chaos van geluid, maar het gitaarspel klonk gewoon gaaf. Bombastisch zoals het hoort.
Hoogtepunt Jet Black New Year.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 13:00
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
STP irl gezien
Dubstep op groez
Zeg dan verdeurie even gedag!

Mijn hoogtepunten waren de Corona's in de merchtent; wat een hitte, Face To Face, HWM en stiekem toch ook wel Story Of The Year! Die deden het zondags in R'dam ook weer bijzonder goed!
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek No Fun At All weer terug op de planken!
Until My End
25 26-09-2008 20:03
Muziek anti-flag
T.M
19 08-02-2008 09:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.