Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2006, 17:40
Verwijderd
Ben je 'n dag weg, hebben ze een weerwolf opgehangen

Way to go Next!

Edit: Oja Femic me niet in n kikker veranderen he

Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 17:42.
Advertentie
Oud 14-10-2006, 19:57
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
‘Misti?’ Misti legde haar boek neer en keek op. ‘Ja, Lisaaah, wat is er?’ Lisaaah keek even om zich heen of er niemand meeluisterde. ‘Heb jij wel eens wat stoms gedaan waar je later spijt van kreeg?’ ‘Tuurlijk’ zei Misti ‘iedereen toch? Waarom? Wat heb je gedaan?’ Lisaaah keek naar de grond. ‘Wel ehm.. ik ben een beetje zwanger.’ Misti zette grote ogen op. ‘WAT? Is dat een grapje? Jullie hebben het toch altijd veilig gedaan??’ ‘Hebben we ook’ zei Lisaaah beschaamd. ‘Maar er is kennelijk toch iets misgegaan. Ik voelde me al drie dagen ziek en daarom had ik vanochtend zo’n test gedaan die de dreuzels gebruiken, en het staafje werd blauw.’ Ze begon te huilen.
Misti liep naar haar toe en legde een arm om haar heen. ‘Weet Maxwell het al?’vroeg ze. Lisaaah schudde haar hoofd. ‘Dan moet je het hem vertellen’ zei Misti. ‘Hij heeft het recht om het te weten. Hij IS toch de vader hé???’ Lisaaah keek op. ‘natuurlijk is hij de vader! Wie zou het anders moeten zijn??’ Ze begon nog harder te huilen. ‘Ooh, hij gaat me vermoorden. En daarna gaan mijn ouders me nogmaals vermoorden..’Misti legde Lisaaah’s hoofd op haar schouder. ‘Hij gaat je niet vermoorden. Hij zal vast dolblij zijn. Hij houdt toch van je?? Je moet gewoon naar hem toegaan en het hem vertellen, dan zien we daarna wel verder.’ ‘Je zult wel gelijk hebben’ zei Lisaaah.
Die middag klopte Lisaaah aan bij de kamer van Maxwell. Er werd echter niet opengedaan. ‘Maxwell, doe open. Alsjeblieft, ik moet je wat vertellen!’ Maar er werd niet opengedaan. ‘Dan maar zo’ dacht ze bij zichzelf. Lisaaah richtte haar staf op het slot. 'Alohomora' zei ze zachtjes. Het slot sprong met een klik open. Lisaaah gluurde naar binnen. Dat had ze beter niet kunnen doen. Maxwell’s kamer was een puinhoop. Alle meubels lagen om, de dekens van zijn bed waren in stukken gescheurd en al zijn boeken lagen versnipperd door de kamer heen. Maar het ergste was het bloed. Overal zat bloed. Liters moeten het geweest zijn. Het zat op de vloer en op de muren. Lisaaah zag een stuk darm aan de lamp hangen en moest kokhalzen. En toen zag ze in de hoek het lichaam liggen. Of liever, wat ervan over was. ‘MAXWELLL, NEE!!!!’ schreeuwde ze. Ze rende naar het lichaam toe en knielde naast hem neer. Ze begon te huilen. ‘Neeheennn, Maxwell. Ik kan niet zonder je. Maxwell, je wordt vader.’ zei ze snikkend. Maar toen keek ze eens goed naar het lichaam. Dat was wel érg klein. Maxwell was veel groter. En Maxwell had zeker niet zulke grote oren. Toen drong de waarheid tot haar door: ‘het was Maxwell niet!! Hij leefde nog!!’ haar hart maakte een sprongetje. ‘het was slechts zijn huiself Yerli!! Maxwell was niet op zijn kamer toen de weerwolf toesloeg!!’ Toen viel haar het teken op dat op de arm van Yerli stond. Het was het teken van Voldemort. Yerli werkte voor hem! Lisaaah stond op. Ze wou weg van deze plek des doods. En ze wist wat haar te doen stond. Ze moest Maxwell vertellen dat de weerwolven het op hem gemunt hebben. En dat hij vader werd! Toen verliet ze de kamer, op zoek naar Maxwell.

Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke (verrader)
3. Biertank 52 (dorpeling)
4. Lisaaah
5. Yerli (leerling-heks)
6. Cobalt (weerwolf)
7. Maxwell
8. Femic
9. professor2
10. Elpida (dorpeling)
11. zoef de haas (dorpeling)
12. Severus (wolfsbane)
13. X-Ray™
14. Leekah
15. twinkebel (heks)
16. Neiu (dorpeling)
17. ook hallo
18. Zao (weerwolf)
19. light fighter
20. T!ne (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Slechte keus van de laatste weerwolf, die nu helemaal geen bondgenoten meer over heeft. Kunnen de dorpelingen het afmaken? Dat zien we morgen om 20:30....

EDIT: de weerwolf heeft Soija's suggestie opgevolgd, die dacht eerder al dat Yerli geserveerd werd.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 14-10-2006 om 20:04.
Oud 14-10-2006, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 14-10-2006 @ 20:57 :
[B ‘Wel ehm.. ik ben een beetje zwanger.’ [/B]
Tjee ik ben zo blond (in het verhaal dan he )
Oud 14-10-2006, 21:33
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Aight, gunstig!

Ik ben morgen de hele dag afwezig, dus moet nu vast stemmen en het wordt toch maar professor2..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 14-10-2006, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 14-10-2006 @ 17:26 :
Nee, meneer Zao was zo vrij mij die informatie te verschaffen.

We zijn ten slotte toch één grote weerwolffamilie.

en @professor2: De kans dat jij weerwolf bent, is net zo groot als bij die anderen. Want ik wil me er niet in mengen door mijn uitspraken dat jij verdachter cq. minder verdacht wordt.
Uiteraerd was meneer Zao dat *GROM*
Oud 14-10-2006, 23:51
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Oude topics doorlezen
Citaat:
Femic schreef op 06-01-2006 @ 22:32
Sorry Hanneke, ik zal je nooit meer vals beschuldigen. Ik wist 't gewoon zeker! Dacht ik..
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 15-10-2006, 10:02
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hmm, de eerste weerwolfspel-baby.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 15-10-2006, 13:01
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Severus schreef op 15-10-2006 @ 11:02 :
Hmm, de eerste weerwolfspel-baby.
Begint hier op 'Goede Tijden Slechte Tijden' te lijken....
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-10-2006, 13:06
professor2
professor2 is offline
ik ga voor X-Ray™ denk ik
Oud 15-10-2006, 14:07
Verwijderd
ik wil wel een baby zijn
Oud 15-10-2006, 14:11
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 15-10-2006 @ 15:07 :
ik wil wel een baby zijn
Maar je bent al..

Okee, die lag voor de hand.

Ik hoef hun liefdesbaby niet te zijn. Alhoewel, Soija, wil je een tweeling zijn? (A)
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 15-10-2006, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 15-10-2006 @ 15:11 :
Maar je bent al..

Okee, die lag voor de hand.

Ik hoef hun liefdesbaby niet te zijn. Alhoewel, Soija, wil je een tweeling zijn? (A)
Oud 15-10-2006, 15:25
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
professor2 schreef op 15-10-2006 @ 14:06 :
ik ga voor X-Ray™ denk ik
Verassend

Uiteraerd ga ik voor jou, professortje.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 15-10-2006, 15:28
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 15-10-2006 @ 15:07 :
ik wil wel een baby zijn
Ik bied me ook aan, drielingweerwolf met Soija, Tink en ik.
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 15-10-2006, 15:50
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Ok, ik ga nu moeten stemmen, want ik ga nu bijna weg tot vanavond 9 uur, en dan ben ik te laat. Dusss, ik ga op professor stemmen, vanwege zijn rare gedrag bij het stemmen toen Zao en Cobalt verdacht waren.
__________________
Soija.nl
Oud 15-10-2006, 16:03
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Prof2 lijkt me nu ook het verdachts ja
Oud 15-10-2006, 17:21
Verwijderd
Ik heb al op professor2 gestemd.
Oud 15-10-2006, 17:53
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
dagdag professortje!
Oud 15-10-2006, 18:47
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik ga ook voor professor
__________________
Abc.
Oud 15-10-2006, 19:25
professor2
professor2 is offline
sukkels
Oud 15-10-2006, 19:28
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
en dat moet jouw vrijpleiten omdat?
Oud 15-10-2006, 19:29
professor2
professor2 is offline
ik heb mijn verweer allang gegeven maar dit is een vervelend potje

er word totaal niet over de stemmen gedisucssier enzo iemand oppert wat en de rest gaat er achteraan
Oud 15-10-2006, 19:29
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 15-10-2006 @ 20:28 :
en dat moet jouw vrijpleiten omdat?
Stemmen op leraren - dus voorbeeldfiguren - is not done. Ik kan het weten.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 15-10-2006, 19:35
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
ach, severus sneep is een goeie ^^, maar hij overschatte zich severus ben benieuwd wie het nieuwe hoofd van zwadderich is
Oud 15-10-2006, 20:10
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Professor Professor2 kwam gehaast de les binnenlopen. ‘Ok, willen jullie allemaal gaan zitten, dan beginnen we met de les.’ Maxwell trok een vies gezicht toen hij zag wie de vervanger van Sneep was. ‘Bah, Professor2. Da’s zo’n beetje de saaiste leraar van heel Zweinstein.’ ‘Zonder twijfel’ zei Leekah. ‘Ik heb die kerel ook voor voorspellend rekenen. Ik lig altijd binnen 3 minuten te slapen.’ Femic kwam tussenbeide. ‘Wees nou is even een keertje stil, ik kan niet horen wat Professor2 zegt’ ‘Ja mam’ zuchtte Leekah geïrriteerd.
‘Mensen, vanwege het onverwachte verscheiden van Professor Sneep zal ik zijn lessen overnemen totdat er een permanente vervanger is aangetrokken’ begon Professor2 zijn verhaal. ‘Kan iemand me vertellen waar we gebleven zijn?’ Femic stak meteen haar hand op. ‘Ja, juffrouw Femic?’ ‘Bladzijde 45, over anti-weerwolf drankjes.’ ‘Bedankt, juffrouw Femic’ zei Professor2. ‘Vijf punten voor Griffindor. Toen begon Professor2 een heel verhaal te vertellen over de historie van weerwolven en anti-weerwolf drankjes, op zijn gebruikelijke saaie en monotone manier.’
Leekah lag inderdaad meteen te slapen. Maxwell stootte Femic aan. Femic voelde meteen haar hele lijf tintelen toen hij haar aanraakte, maar liet niks merken en zei quasi-geïrriteerd ‘Wat is er?’ Maxwell zei: ‘Weet jij toevallig waar Lisaaah is? Ze is niet in de les verschenen’ Femic gromde en zei harder dan ze eigenlijk wou: ‘Weet ik veel!! Ik ben niet haar babysitter of zo!! Ik heb geen idee waar die doos ergens rondhangt’ ‘Wooo’ zei Maxwell terwijl hij achteruit deinsde. ‘Waar heb jij last van? Heb ik iets verkeerds gezegd, of is het weer die tijd van de maand??’ ‘Stik toch!’ zei Femic en gedurende de rest van de les negeerde ze hem.
Aan het einde van de les stootte Maxwell Leekah aan. ‘Yo, opstaan Leekah. De les is voorbij.’ Leekah schoot wakker ‘Heb ik iets gemist?’ zei ze slaperig. Maxwell schudde zijn hoofd. ‘Nee hoor, en die flapdrol heeft huiswerk opgegeven dat we vorige week al gemaakt hebben, dus we hoeven ook niks meer te doen. Behalve ik dan want ik had het vorige week niet af.’ Hij grijnsde. Femic was ondertussen zo snel als ze kon de les uitgelopen. Maxwell zou vast met allerlei vragen komen en daar had ze nu geen zin in. Ze kon hem moeilijk vertellen wat ze écht voor hem voelde… Maxwell probeerde daarom Leekah te polsen. ‘Zeg Leekah, jij bent toch ook een meisje?’ Leekah rolde met haar ogen. ‘Scherp opgemerkt. Hoe ben je tot die conclusie gekomen?’ Maxwell negeerde het sarcasme en zei ‘Jij ziet Femic dus regelmatig in de meisjesslaapkamer. Heb jij enig idee wat haar dwarszit? Ze deed zo kortaf daarnet, toen jij lag te slapen.’ Leekah haalde haar schouders op. ‘Geen idee. Misschien wilde ze gewoon de les volgen? Hoewel ik me dat niet kan voorstellen bij die saaie drol’ Op dat moment kwam Ook Hallo tussenbeide. ‘Femic is al een paar dagen erg chagrijnig, weet je nog die scène die ze gisteravond maakte toen jij haar parfum wou lenen?’ ‘Oh ja, da’s waar ook!’ zei Leekah. ‘Dat was echt erg. Moet je horen Maxwell, dat ging echt helemaal nergens over…’ ‘Laat maar’ onderbrak Maxwell haar. ‘Ik ga wel met Femic praten’ Hij maakte dat hij wegkwam. ‘Als die meiden eenmaal aan het roddelen slaan dan sta ik hier over drie uur nog’ dacht hij bij zichzelf.
Leekah en Ook Hallo waren nog vijf minuten aan het roddelen over Femic toen er ineens een zware ontploffing plaatsvond in het toverdranken lokaal. Toen de twee meiden gingen kijken wat er aan de hand was zagen ze dat er een ketel ontploft was. Kennelijk had Professor2 iets proberen te brouwen maar was hij daar niet zo goed in als Sneep. De stukken van Professor2 waren verspreid over de vier muren van het lokaal. Het leek erop dat ze de volgende les wéér een nieuwe docent nodig hadden…

Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke (verrader)
3. Biertank 52 (dorpeling)
4. Lisaaah
5. Yerli (leerling-heks)
6. Cobalt (weerwolf)
7. Maxwell
8. Femic
9. professor2 (dorpeling)
10. Elpida (dorpeling)
11. zoef de haas (dorpeling)
12. Severus (wolfsbane)
13. X-Ray™
14. Leekah
15. twinkebel (heks)
16. Neiu (dorpeling)
17. ook hallo
18. Zao (weerwolf)
19. light fighter
20. T!ne (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

De wolf mag weer eten. Wie o wie wordt morgen gedegradeerd tot borrelhapje?
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 15-10-2006, 20:13
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Haha omg.


*Schamen doet. *

*Schietgebedje doet. *

*Rusten in vrede doet. *
__________________
Chaos unleashed..
Oud 15-10-2006, 20:14
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
yeah go wolfje
hahaha
Oud 15-10-2006, 20:15
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Omg.. dan denk ik dat het nu wel duidelijk is dat Femic wolf is..
__________________
Abc.
Oud 15-10-2006, 20:16
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ah kut
Oud 15-10-2006, 20:34
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
maxwell schreef op 15-10-2006 @ 21:15 :
Omg.. dan denk ik dat het nu wel duidelijk is dat Femic wolf is..
? Ik was de eerste die met Cobalt kwam en iedereen ging daar maar al te happig in mee.. En dat bleek een goede keuze, of niet dan? Ik kwam nu als eerste met prof2, omdat ik 'm verdacht vond, maar daar was ik absoluut niet de enige in. Dat ik een foute keuze maak, betekent nog niet dat ik een wolf ben. Dan kan X-Ray het net zo goed zijn, want die vond prof2 als eerste verdacht.
En jij vindt mij verdacht en dat is ook geen juiste keuze, ben jij dan niet de wolf?
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 15-10-2006, 20:46
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 15-10-2006 @ 21:16 :
Ah kut
Dat.

En ik denk dat ik de volgende ronde op X-ray ga stemmen. Maar eerst maar afwachten...
__________________
Soija.nl
Oud 15-10-2006, 20:49
professor2
professor2 is offline
sukkels
Oud 15-10-2006, 21:28
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Citaat:
Femic schreef op 15-10-2006 @ 21:34 :
? Ik was de eerste die met Cobalt kwam en iedereen ging daar maar al te happig in mee.. En dat bleek een goede keuze, of niet dan? Ik kwam nu als eerste met prof2, omdat ik 'm verdacht vond, maar daar was ik absoluut niet de enige in. Dat ik een foute keuze maak, betekent nog niet dat ik een wolf ben. Dan kan X-Ray het net zo goed zijn, want die vond prof2 als eerste verdacht.
En jij vindt mij verdacht en dat is ook geen juiste keuze, ben jij dan niet de wolf?
je hoeft niet zo focked up te reageren, eerst maar afwachten wie de wolven opeten..
__________________
Abc.
Oud 15-10-2006, 21:35
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Nou je reactie leek vrij serieus en ik vond 't een domme opmerking.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 15-10-2006, 21:51
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik wil soms wel eens impulsief zijn maar ik wacht eerst met wat de wolf gaat doen.. de stille mensen zijn wel verdacht
__________________
Abc.
Oud 15-10-2006, 23:07
Verwijderd
Twas ook te mooi nu al alle wolven gevonden te hebben

Maar waarom is Femic wolf dan? Alleen omdat ze professor2 verdacht vond? Ik weet het nog niet hoor.
Oud 16-10-2006, 21:06
Verwijderd
Ben ik de enige die heel erg nieuwsgierig is naar de uitslag? Het is zo rustig in dit topic vandaag.
Oud 16-10-2006, 21:09
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik zit ook al de hele tijd te kijken of het verhaal al komt
Oud 16-10-2006, 21:12
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
wolf is vergeten te stemmen?
__________________
Abc.
Oud 16-10-2006, 21:14
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
ja nou dan maar geen eetronde hoor
Oud 16-10-2006, 21:20
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 16-10-2006 @ 22:14 :
ja nou dan maar geen eetronde hoor
qft
__________________
Chaos unleashed..
Oud 16-10-2006, 21:25
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ja zeg, ik net thuis van trainen, helemaal nieuwsgierig, staat de uitslag er niet!
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 16-10-2006, 21:25
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Of Spelleider is gewoon druk met iets anders?

"Nee, dat kan niet, het ligt aan de wolf..."
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 16-10-2006, 21:28
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Meestal meldt Spelleider het wel even vantevoren...
__________________
Chaos unleashed..
Oud 16-10-2006, 21:32
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Misschien is er wat met hem gebeurd : para:
Oud 16-10-2006, 21:45
Verwijderd
Ik vond het vandaag ook erg stil.
Maar als het de wolf is die te laat is, heeft ie zn kans gehad, dan zijn de wij weer aan de beurt.
Oud 16-10-2006, 21:48
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Idd, als de wolf te laat is, dan heeft ie zijn kans verkeken. Maar even goed kon Eos gewoon niet online komen ofzo.
__________________
Soija.nl
Oud 16-10-2006, 22:30
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
‘Professor Perkamentus, we zitten echt met een groot probleem’ De oude professor keek op van zijn werk. ‘Wat is er, Remus?’ Remus Lupus antwoordde: ‘Gisteravond heeft Professor2 zichzelf opgeblazen toen hij verkeerd klaargemaakte walgsmurrie had gegeten! We hebben nu geen leraar Toverdranken én geen leraar Voorspellend Rekenen meer! En we hebben niet genoeg vervangers.’ Perkamentus maakte een handgebaar. ‘Rustig Remus. Ik ben er al mee bezig. Sterker nog, ik verwacht elk moment een sollicitant voor de baan van professor. Precies toen hij dat zei, werd er op de deur geklopt. ‘Ah, precies op tijd’ glimlachte Perkamentus. ‘Binnen!!’. Er stapte een oudere man de kamer binnen. Hij had een witte baard en een witte mantel. ‘Ik kom hier voor het sollicitatiegesprek. U zocht een nieuw afdelingshoofd voor Zwadderich?’ Perkamentus knikte. ‘Gaat u zitten, meneer…’ ‘Saruman is mijn naam’ maakte de man af. ‘Saruman’ herhaalde Perkamentus. ‘U bent ver van huis, meneer Saruman. U woonde eerst toch in de Toren van Orthanc?’ De lach verdween van Sarumans gezicht. ‘Ja, maar nu niet meer’ zei hij enigszins bitter. ‘Ik zit tijdelijk zonder werk, dankzij die bemoeial van een Gandalf’ Perkamentus’ ogen glinsterden even bij het horen van die naam. ‘Gandalf? Gandalf de Grijze? Goh, die heb ik al lang niet gezien. Ik moet ‘m dringend eens uitnodigen voor de thee. Hoe gaat het nu met hem?’ Saruman keek enigszins geïrriteerd. ‘Hij heeft promotie gemaakt, ze noemen ‘m nu Gandalf de Witte. Mijn oude baan dus. Vandaar dat ik werk zoek.’ Perkamentus knikte begrijpend. ‘Ik denk dat we u wel kunnen gebruiken. Ik maak u Professor in de toverdranken én Hoofd van Zwadderich. Maar gaat u eerst maar naar Olivander in de Wegisweg voor een nieuwe toverstaf. Uw oude is gebroken nietwaar?’ Saruman keek verbaasd ‘Hoe weet u dat??’ Maar Perkamentus beantwoordde de vraag niet. Na enkele ogenblikken verliet Saruman geïrriteerd de kamer ‘Net zo irritant als Gandalf die Perkamentus’ mompelde hij toen hij buiten gehoorsafstand was…
Toen Saruman weg was zei Lupus tegen Perkamentus: ‘Waarom vertrouw je die Saruman?? Het was toch overduidelijk dat ie niet zuiver op de graad is?’ Perkamentus wuifde het weg. ‘Sneep had ook een verleden, weet je nog? Iedereen verdient een tweede kans. En elk afdelingshoofd van Zwadderich heeft iets op zijn kerfstok. Waarom zouden we die traditie verbreken?’
Op dat moment werd er weer op de deur geklopt. Het was weer Saruman. ‘Zeg ehm, zijn jullie op de hoogte van het feit dat er een lijk in de gang ligt?? Echt een bloederige zooi. Een of ander beest moet 'r gedood hebben.’ Perkamentus en Lupus gingen kijken wie het was. Het bleek Ook Hallo te zijn. Ze was afgeslacht door een weerwolf. Terwijl Perkamentus en Lupus rouwden verliet Saruman snel de plek met een bolvormig voorwerp onder zijn mantel verstopt. Het was een kijksteen!! Ook Hallo was de ziener…

Deelnemers:
1. Misti
2. Hanneke (verrader)
3. Biertank 52 (dorpeling)
4. Lisaaah
5. Yerli (leerling-heks)
6. Cobalt (weerwolf)
7. Maxwell
8. Femic
9. professor2 (dorpeling)
10. Elpida (dorpeling)
11. zoef de haas (dorpeling)
12. Severus (wolfsbane)
13. X-Ray™
14. Leekah
15. twinkebel (heks)
16. Neiu (dorpeling)
17. ook hallo (ziener)
18. Zao (weerwolf)
19. light fighter
20. T!ne (dorpeling)

blauw = gedood
rood = opgegeten

Allereerst mijn excuses voor de late uitslag. Mijn zus heeft de hele avond de computer bezet gehouden want ze moest verschrikkelijk veel huiswerk maken.
De weerwolf valt niets te verwijten, die was keurig op tijd.

De dorpelingen mogen weer stemmen, dit kan tot morgenavond 20:30.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-10-2006, 22:35
Verwijderd
Hehe... De uitslag
Wel jammer dat de ziener dood is.
* Kijkt terug *
Ook hallo zei dat professor2 het meest verdacht was, maar die was dorpeling. Ze wist waarschijnlijk dus niet wie wél de laatste weerwolf was, anders had ze waarschijnlijk wel iets gezegd.

Geniaal trouwens dat LOTR opeens in het verhaal langskomt
Oud 17-10-2006, 09:12
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Hahaha, Saruman meets HP.
__________________
Wark!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #60
Allure
500 28-06-2009 22:16
De Kantine Weerwolfspel #59
fizzle-fluffy
500 20-05-2009 17:07
De Kantine Weerwolfspel #58
Vlindertje
500 24-04-2009 21:54
De Kantine Weerwolfspel # 54
Fantôme
500 15-12-2008 21:07
De Kantine Weerwolfspel #53
Verwijderd
500 16-11-2008 18:32
De Kantine Weerwolfspel 52
Spelleider
500 15-10-2008 10:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.