Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2012, 18:06
Jo_Do
Jo_Do is offline
Hey,

Ik ben Joey en ik ben 14 jaar en homo
ongeveer twee maanden geleden heeft een vriend van mij gezegd dat hij Bi is ( hij wist al veel langer dat ik homo was )
dus ja de hele dag hebben we er toen veel over gepraat ( over hoe hij er achter is gekomen enzo.)
en aan het einde van die dag zie hei dat ik een super goede vriend ben en dat hij blij was dat hij alles bij mij kwijt kan.
Dus ja toen hebben we er een paar weken niet meer over gepraat.
ongeveer iets meer dan een maand geleden ging ik bij hem logeren
alles ging toen gewoon net zo als de vorige keren ( ik heb een paar keer eerder bij hem gelogeerd )
s'avonds toen we gingen slapen ging alles ook nog gewoon normaal, maar midden in de nacht ( toen ik nog wakker was ) toen keek ik naar hem hij lag met een grote glimlach op z'n gezicht
op z'n zij met z'n p*k naar mij toe
ik zag dat hij een stijve had want hij had de deken niet over zich heen (dit doet hij normaal nooit, want hij ligt nooit op z'n zij naar mij toe en hij licht ook altijd onder de dekens ) (en een stijve s'nach kan dat )
dus ja ik vond dat al behoorlijk raar (PS: ik vind hem echt leuk )
s'ochtens toen we allebei wakker waren toen gingen we tv kijken
op begeven moment zij hij "ik ga even naar de badkamer" ( het duurden toen best wel lang voordat hij terug kwam )
toen hij eenmaal terug was ging ik even naar de badkamer
toen ik in de badkamer was hoorde ik hem praten maar ik hoorden niet wat het was.
toen ik eenmaal terug was gingen we weer tv kijken.
Op begeven moment ging hij me kietelen (OMG)
toen ik helemaal machteloos stond ging hij boven op me zitten en toen vroeg hij "vind je dit fijn?" (dat hij boven op mij zat He)
ik zij ja vind ik wel lekker (want ik vond het ook lekker)
eenmaal toen hij van me af was vroeg hij of ik het leuk vond dat we samen gingen rukken ( de dag dat hij mij vertelden dat hij Bi was hebben we het ook gehad over samen rukken )
dus ik zei gewoon ja leuk ( maar van binnen dacht ik YESSSS )
we hebben toen samen gerukt en ook heel even mekaar gerukt ( we vonden het allebei wel lekker ) die avond ging ik naar huis
een week later zag ik hem weer op school (want dat logeren was in de grote vakantie )
maar hij deed wel anders tegen mij hij negeerde me een beetje (hij zij niet meer zo veel tegen me )
en zo ging dat best wel lang door.
2 a 3 weken geleden vroeg ik aan hem of hij zin had om af te spreken maar hij deed net of hij dood was
hij zij op zo’n saaie toon “ummm ja misschien” en “ja euh ik kijk wel”
Dus ja ik dacht echt bij mezelf wat is hier aan de hand.
Nu een week geleden deed hij ineens weer heel anders tegen me hij begon weer gewoon veel tegen me te praten en te kletsen enzo
dus ik besloot om het nog een keer te vragen om af te spreken en hij zij ja lijkt me leuk ( het is nog niet zeker maar misschien ga ik op 7 oktober naar hem toe )
Maar wat het hem dus is ik weet niet wat ik moet doen!
Want het is een leuke aardige jongen en ik zou graag meer met hem willen maar ik weet niet zeker of hij dat wilt
en dadelijk bij de volgende keer dat ik bij hem logeer dan wil hij ineens van alles meer en ik weet niet hoe ik daar op moet reageren ( maar ik zou wel graag meer willen )
en ik weet niet wat ik allemaal moet doen.
En dadelijk wil hij niet verder en was dit alleen maar voor 1x

Nah dit was mijn verhaal

Hopelijk kan iemand me helpen.


Degene die me helpen en die willen weten hoe het af is gelopen stuur ik na afloop ( na de volgende keer dat ik bij hem heb gelogeerd ) een Pm met wat er allemaal is gebeurt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2012, 18:25
Verwijderd
Haai,

Ik denk dat je als je weer naar hem toe gaat, duidelijk moet zeggen wat je voor HEM voelt, en vraagt of hij ook verder wil met bepaalde dingen met jou! Het is nogal lullig als jij savonds dingen wil doen met hem, en hij wilt het opeens niet., dan kan je daar beter smiddags in een gesprek achter komen!
Veel succes, en ik hoop veell plezier!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2012, 22:06
BioVirus
BioVirus is offline
Yow, ik denk dat je het best afwacht tot die dag hoe hij zich voelt en als het positief is, praten over wat jij wilt doen. Veel plezier
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 00:07
Verwijderd
Inderdaad gewoon aan hem vragen. Denk dat hij zelf er nog een beetje aan moet wennen dat ie bi is en dat ie sex met jongens lekker vind. Denk dat ie beetje verward is door zijn eigen gevoelens. :-) Verder niet te druk maken. Als jullie het samen leuk hebben, gewoon van genieten en kan een relatie worden of niet, daar doe je dan verder toch niks aan.

Have fun en succes!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 07:16
Jo_Do
Jo_Do is offline
ja hier he ik zelf ook aan gedacht euhmm, maar hoe moet ik het noemen een soort van verlegen.
zo gouw ik met hem over dat soort dingen praat klapt hij dicht en voeld hij zich aangevallen.
en dat wil ik natuurlijk ook niet.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 10:21
Verwijderd
Citaat:
(en een stijve s'nach kan dat )
Mannen krijgen 's nachts meerdere keren een stijve. Hoe kan het dat je dit niet weet?
Je wordt toch ook meestal wakker met een stijve?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 10:21
Verwijderd
En ga wat aan je spelling doen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 11:11
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Mannen krijgen 's nachts meerdere keren een stijve. Hoe kan het dat je dit niet weet?
Je wordt toch ook meestal wakker met een stijve?

__________________
ja ik word s'ochtens meestal wakker met een stijve, maar midden in de nacht een stijve nee dat wist ik nog niet
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 11:12
Jo_Do
Jo_Do is offline
En ga wat aan je spelling doen.

__________________

sorry ik ben dyslectisch
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 12:00
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wil je graag hulp omdat je graag een relatie met die jongen wil, of wil je tips met betrekken tot het seksuele gebied? Als het dat eerste is, past je topic namelijk beter op liefde en relatie en en verplaats ik hem even voor je.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 12:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat die jongen nog erg onzeker is over zich zelf en twijfelt of hij bi of ho. Ga gewoon weer een keer bij hem slapen en zie maar wat er gebeurd.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 13:54
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Wil je graag hulp omdat je graag een relatie met die jongen wil, of wil je tips met betrekken tot het seksuele gebied? Als het dat eerste is, past je topic namelijk beter op liefde en relatie en en verplaats ik hem even voor je.
ja ik we; het eigenlijk allebij Pluis, want ik wil een betere relatie en ik wil tips
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 14:02
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Ik denk dat die jongen nog erg onzeker is over zich zelf en twijfelt of hij bi of ho. Ga gewoon weer een keer bij hem slapen en zie maar wat er gebeurd.
ja dat weet ik ook wel dat hij onzeker is, maar wat het hem net is ik wil graag meer en ik weet van hem dat hij ook meer wilt dat zie ik aan hem, maar voor hem is het heel moeilijk om de eerste stap te zetten en darom wil ik het wat makkelijker maken voor hem, maar ik weet niet hoe, want als ik met hem het er over heb klapt hij dicht en voeld hij zich aangevallen maar als ik gewoon afwacht dan krijgt hij een grote teleurstelling (heb ik ook al eens eerder mee gemaakt) (toen we een keer gingen zwemen toen keek hij de helentijd op zo'n rare manier naar mij (de zelfde manier zoals hij laatst keek ) en toen het zwemmen af was toen deed hij heel teleur gesteld en toen ik aan hem vroeg wat er was (dat vroeg ik toen hij mij vertelden dat hij bi was) toen zij hi dat hij graag m'n lul wouw zien maar dat het er toen niet van kwam en dat hij darom teleurgesteld was en omdat hij dat eigenlijk al zolang wouw zien) dusja
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 16:43
Sam.
Sam. is offline
Dat hij je negeerde kan komen omdat hij gewoon even moest nadenken over wat er gebeurd was.
Vertel hem wat je voor hem voelt iig.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 16:43
Vivonia
Avatar van Vivonia
Vivonia is offline
volgens mij (pas op, ik ben geen expert!!!!!!)
moet je hem gewoon vragen waarom hij dat deed,
en vraag of hij ook verder wil met JOU!
maar je moet je niet al te druk maken!
want op elk potje past een deksel (ja ik weet het cliche, maar tis wel waar!)
heel veel suc6!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 18:03
Jo_Do
Jo_Do is offline
oke bedankt allemaal, maar als ik het er met hem over heb wat kan ik dan het beste zeggen/vragen/doen ?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 18:05
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
iig.
haha hoezo igg. ?
ik zou denken dat vrouwen homo's wel leuk zouden vinden
want tenslotte ik weet dat de jongens bij mij op college lesbish echt geil en leuk vinden
Met citaat reageren
Oud 30-09-2012, 20:25
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat hij ook wel wat meer wil maar het niet durft te vragen. En jij wil ook wat meer doen maar je durft het niet te vragen omdat je bang bent dat je hem afschrikt. En hij is dan weer teleurgesteld omdat jij niks doet of vraagt. Dat schiet natuurlijk niet op.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-10-2012, 10:32
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
ja ik we; het eigenlijk allebij Pluis, want ik wil een betere relatie en ik wil tips
Ik heb je topic verplaatst naar liefde en relatie. Zodra je hem echt aan de haak hebt geslagen en je wil praktische tips mbt de seks mag je een nieuw topic openen op seksualiteit.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 14:42
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Ik denk dat hij ook wel wat meer wil maar het niet durft te vragen. En jij wil ook wat meer doen maar je durft het niet te vragen omdat je bang bent dat je hem afschrikt. En hij is dan weer teleurgesteld omdat jij niks doet of vraagt. Dat schiet natuurlijk niet op.
ja dat is wel waar
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 14:43
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
oke bedankt allemaal, maar als ik het er met hem over heb wat kan ik dan het beste zeggen/vragen/doen ?
???
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 14:30
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Citaat:
oke bedankt allemaal, maar als ik het er met hem over heb wat kan ik dan het beste zeggen/vragen/doen ?
???
????????
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 15:25
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
¿¿¿¿-_-¿¿¿¿

d-_-b
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 15:33
Jo_Do
Jo_Do is offline
ik denk ook wel dat het goed komt het is namelijk afgesproken ik da van zondag 14 oktober tot dinsdag 16 oktober naar hem toe
en vandaag toen ik hem sprak vroeg ik of hij zin had in het logeren toen zij hij ja echt wel
en hij bloosde


Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 15:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
dat wordt paalridderen! gefeliciteerd!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2012, 17:08
Jo_Do
Jo_Do is offline
ja maar nou ben ik het er toch mee eens dat ik het er het eerst met hem erover kan hebben maar wanneer dan )( want ik denk dat we maandag en dinsdag ochtend iets gaan doen ) kan ik dan met hem er dan het beste zondag avond of maandag ochtend over hebben en wat kan ik dan het beste zeggen?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 17:10
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
dat wordt paalridderen! gefeliciteerd!
???
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 17:11
Verwijderd
Citaat:
???
Hij bedoelt seks.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2012, 20:02
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je moet niet van te voren gaan plannen of afspreken. Omdat hij denk ik niet zal beginnen moet jij dat dan maar doen. Een beetje gaan stoeien of zo en dan hem gaan kietelen of hij jou
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 11:19
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je moet niet van te voren gaan plannen of afspreken. Omdat hij denk ik niet zal beginnen moet jij dat dan maar doen. Een beetje gaan stoeien of zo en dan hem gaan kietelen of hij jou
en dan als hij even niet kijkt steek je hem erin, dan snapt hij het wel
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 16:08
Verwijderd
Niet teveel verwachten van dat afspraakje! Anders maak je jezelf misschien blij met een dood vogeltje en dat zou jammer zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 17:24
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Hij bedoelt seks.
ow haha ja miss wel
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 17:25
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Je moet niet van te voren gaan plannen of afspreken. Omdat hij denk ik niet zal beginnen moet jij dat dan maar doen. Een beetje gaan stoeien of zo en dan hem gaan kietelen of hij jou
goed idee
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 17:26
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
en dan als hij even niet kijkt steek je hem erin, dan snapt hij het wel
omg hey weet wel dat we pas 14 zijn he
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 17:27
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Niet teveel verwachten van dat afspraakje! Anders maak je jezelf misschien blij met een dood vogeltje en dat zou jammer zijn.
dat is ook waar en dat blijft ook altijd in mijn voorhoofd zitten hoor
Met citaat reageren
Oud 03-10-2012, 17:54
Verwijderd
Niet om vervelend te zijn maar misschien had dat ook in één post gekund
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2012, 13:39
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Niet om vervelend te zijn maar misschien had dat ook in één post gekund
?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 14:30
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
en dan als hij even niet kijkt steek je hem erin, dan snapt hij het wel
Haha dat is wel een heeeel subtiele aanpak.....
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 14:51
Verwijderd
Citaat:
?
Je hebt vier quotes achter elkaar, misschien had je die kunnen samenvoegen, dat staat wat netter.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2012, 16:57
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Je hebt vier quotes achter elkaar, misschien had je die kunnen samenvoegen, dat staat wat netter
ow haha ja daar heb je wel gelijk in
Met citaat reageren
Oud 06-10-2012, 19:33
trustnobody
trustnobody is offline
Hallo,
Ik heb alles gelezen en @bloodyb heeft gelijk, volgens mij komt het ook omdat hij twijfelt of hij homo of bi is.
Als ik jou was, zou ik hem uitnodigen en wat lol trappen, hij is dus denk ik al verliefd op je dus het komt allemaal goed. Nu je ook denkt of weet dat hij op je is, kan je gerust vragen of hij iets voor je voelt. Je kan ook met hem praten of hij onzeker is of hij nou bi of homo is. Ow ja en trouwens ik heb helemaal niks tegen homo's bi's of lesbi's ookal ben ik zelf hetero. Ik vind homo's zulke gezellige mannen, je kunt er gewoon goed mee praten en goed mee omgaan, ze vinden veel dingen leuk wat ik bijvoorbeeld ook leuk vind (ik heb zelf 1 homo vriend, nou niet echt homo, hij gedraagt zich wel zo maar ik weet niet of hij op jongens valt, met 'hij gedraagt zich wel zo' bedoel ik niets verkeerds mee hoor, want zoals ik al zei ik heb er niets tegen). Ik wens je trouwens heel veel succes, en hoop dat jullie een relatie krijgen.

Kusjes E.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2012, 19:01
Jo_Do
Jo_Do is offline
Citaat:
Hallo,
Ik heb alles gelezen en @bloodyb heeft gelijk, volgens mij komt het ook omdat hij twijfelt of hij homo of bi is.
Als ik jou was, zou ik hem uitnodigen en wat lol trappen, hij is dus denk ik al verliefd op je dus het komt allemaal goed. Nu je ook denkt of weet dat hij op je is, kan je gerust vragen of hij iets voor je voelt. Je kan ook met hem praten of hij onzeker is of hij nou bi of homo is. Ow ja en trouwens ik heb helemaal niks tegen homo's bi's of lesbi's ookal ben ik zelf hetero. Ik vind homo's zulke gezellige mannen, je kunt er gewoon goed mee praten en goed mee omgaan, ze vinden veel dingen leuk wat ik bijvoorbeeld ook leuk vind (ik heb zelf 1 homo vriend, nou niet echt homo, hij gedraagt zich wel zo maar ik weet niet of hij op jongens valt, met 'hij gedraagt zich wel zo' bedoel ik niets verkeerds mee hoor, want zoals ik al zei ik heb er niets tegen). Ik wens je trouwens heel veel succes, en hoop dat jullie een relatie krijgen.

Kusjes E.
danke en als je zin hebt om te chatten stuur me maar pm
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 17:26
Jo_Do
Jo_Do is offline
ik weet niet of dit normaal is maar de laatste 1 a 2 weker is hij de ene dag heel Sacherijnig, en de andere dag niet, en de volgende dag een beetje enz.
en hij reageer en praat best wel anders tegen mij maar ook tegen anderen
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 19:58
Verwijderd
Misschien menstrueert hij?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 00:00
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
ik weet niet of dit normaal is maar de laatste 1 a 2 weker is hij de ene dag heel Sacherijnig, en de andere dag niet, en de volgende dag een beetje enz.
en hij reageer en praat best wel anders tegen mij maar ook tegen anderen
Dat is alleen maar omdat hij onzeker is over zich zelf en mss een beetje jaloers op jou omdat jij het wel al zeker weet.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-10-2012, 14:40
Jo_Do
Jo_Do is offline
ja inderdaad zou allebij kunnen oke bedankt
Met citaat reageren
Oud 11-10-2012, 11:23
jorgieboy98
jorgieboy98 is offline
heey, ik ben ook 14 en heb 1 jaar misschien een jaar en een half hetzelfde probleem gehad. Ik had gwn gezegd dat ik efjes eens serieus wou praten en dan vroeg ik wat hij verlangde van mij. Wat hij wou zijn voor mij. Ik d8 toen wel dat dat het beste was wat ik kon doen. Ik hoop het beste voor je <3
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 16:47
trustnobody
trustnobody is offline
Hallo allemaal
Waarschijnlijk is er iets met hem aan de hand, ik bedoel misschien is hij nog steeds zo onzeker en weet hij niet hoe hij moet reageren en dan denkt ie 'laat ik maar even bot doen' ik heb soms van die momenten als ik onzeker ben en dan kan ik echt mijn woede op iemand anders uiten terwijl ik er later spijt van krijg.
Ik ben zelf nog maar een jong meisje ja, maar ik weet veel over onzekerheden

@Jo_Do ja we kunnen inderdaad misschien wel eens mailen maar ik kom niet zo vaak op deze site meer :$
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 15:11
Jo_Do
Jo_Do is offline
allemaal heeeeeeel erg bedankt maar ik ben nu heel erg aan mezelf aan het twijfelen of ik nog wel iets met hem wil enzo.
want hij heeft zich de laatste weken als een zak gedragen
hij was bijna elke dag schaggerijnig hij reageerde altijd boos op me net of ik wat verkeerd deed (zo reageerde hij ook op andere)
en vrijdag gingen we zwemmen met school en hij was schaggerijnig op alleen mij en reageerde boos alleen op mij
en hij liet me stikken en ging met een meisje zwemmen waar hij nu inmiddels ook verkering mee heeft

ik weet het gewoon niet meer hoor

(en hij doet de laatste tijd ook zo afstandig en geheimzinnig en wil me niks vertellen)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2012, 17:23
Verwijderd
Ach, als hij verkering met een meisje heeft is het toch klaar?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hulp nodig in liefde, hopeloos :(
xwebelieve
6 09-06-2013 09:17
Drugs & Alcohol hulp nodig!
dzn
4 13-06-2008 13:15
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen hulp nodig met duitse vertaling!!
Mmootje
1 20-11-2007 14:42
Liefde & Relatie Probleem met ex
smuidra
34 13-10-2003 13:29
Liefde & Relatie Verhaaltje waar ik hulp bij nodig heb...
Cootje
12 05-09-2003 19:23
Psychologie Als een vriend niet meer verder wil..
Verwijderd
27 27-02-2003 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.