Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2004, 18:36
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Ik zag hieronder al een topic staan over studentenverenigingen in Leiden, Delft, Utrecht en Enschede. Nu ben ik eigenlijk ook wel benieuwd welke studentenverenigingen er in Groningen zijn. Wat is de sfeer op de verschillende verenigingen, wat voor soort mensen lopen er rond, wat is de grootte van de vereniging, etc.

Ik ben benieuwd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2004, 21:15
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
ASV Hendrik

Een van de kleinere verenigingen, zo rond de 200 leden. Mooie soos aan de Nieuwe Kijk in 't Jat. Leuke gezellige vereniging waar niet al te veel moet en vrij veel mag. Uniek voor Hendrik is de onderverdeling in schappen. Een schap is een verticale verdeling binnen de vereniging waarbij allerlei dezelfde soort mensen zitten. Schappen zijn er van sterk corporaal tot behoorlijk alternatief. En allerlei tussenvarianten en buitenliggers met ieder hun eigen karakter en mensen.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 23:10
Nuck
Nuck is offline
Vindicat -> corps, grootste vereniging van Groningen en er lopen natuurlijk voornamelijk ballen rond, maar ook genoeg wat gewonere mensen
Albertus -> aangesloten bij AHC (tegenhanger van corps), qua grootte nr. 2 van Groningen, beetje dezelfde soort mensen als bij Vindicat, mijn ervaringen zijn dat er niet veel verschil tussen deze 2 verenigingen zit
Dizkartes -> naar mijn mening een beetje een wannabe-vereniging, veel van die net-niet-ballen, maar ook leuke mensen volgens mij qua grootte nummer 3, maar dat weet ik niet zeker?
Cleopatra -> alternatief, mja, alternatieve mensen dus. Is niet heel erg groot
Unitas -> weet ik niet zo heel veel van eigenlijk

Er zijn nog wel meer verenigingen, ook internationaal gericht maar dit zijn de voornaamste.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 06:55
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
En dan is er Bernlef nog. De friese studentenvereniging. Je hoeft niet per sé een fries te zijn om lid te worden, maar enige affiniteit met Friesland is wel handig..
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 06:56
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Nuck schreef op 23-03-2004 @ 00:10:
Dizkartes -> naar mijn mening een beetje een wannabe-vereniging, veel van die net-niet-ballen, maar ook leuke mensen volgens mij qua grootte nummer 3, maar dat weet ik niet zeker?
Uit mijn hoofd hebben ze een kleine 700 mensen, dus dat zal haast wel.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:42
Nienke04
Nienke04 is offline
In Groningen bestaan er ontzettend veel verschillende verenigingen waar je lid van kan worden. Een onderdeel daarvan zijn de algemene studentenverenigingen. Als je meer wilt weten over wat er in Groningen te doen is kijk dan eens op www.keiweek.nl.
Als je in Groningen gaat studeren dan bestaat er de mogelijkheid om mee te doen aan de introductieperiode: de KEI-week.
Iedereen kan hier aan mee doen die eerstejaars is. Gedurende de week krijg je de mogelijkheid om bij alle vereningen naar binnen te gaan en zo zelf een indruk kan op doen hoe de vereniging is.
Dit jaar is de KEI-week van 19 t/m 24 augustus
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 11:59
Verwijderd
http://www.vindicat.nl/
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:14
Verwijderd
www.asvfleks.nl
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:25
Verwijderd
Gewoon autonoom blijven
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 26-03-2004 @ 18:25:
Gewoon autonoom blijven
Tuurlijk, want bij een studentenvereniging verlies je je identiteit
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 18:17
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 26-03-2004 @ 18:25:
Gewoon autonoom blijven
Of wordt actief bij een niet-studentenvereniging.

Er zijn genoeg andere leuke mogelijkheden bij sportclubs, studenbelangenbehartigers, etc. om tijdens je studententijd iets leuks, maar ook zinvols te kunnen doen.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 18:18
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 19:01:
Tuurlijk, want bij een studentenvereniging verlies je je identiteit
In zekere zin wel. Na een jaar lijken alle Vindi's en Albertianen op elkaar.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 18:22
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-03-2004 @ 12:59:
http://www.vindicat.nl/
Ik had jou toch iets verstandiger verwacht dan promotor van een corps.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 19:04
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 26-03-2004 @ 19:17:
Of wordt actief bij een niet-studentenvereniging.

Er zijn genoeg andere leuke mogelijkheden bij sportclubs, studenbelangenbehartigers, etc. om tijdens je studententijd iets leuks, maar ook zinvols te kunnen doen.
Bij IBN Battuta bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 19:10
NN
NN is offline
Citaat:
Lares schreef op 26-03-2004 @ 20:04:
Bij IBN Battuta bijvoorbeeld
... de faculteitsvereniging van de Ruimtelijke wetenschappers.

Inderdaad, dat soort dingen bedoel ik.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 26-03-2004 @ 19:18:
In zekere zin wel. Na een jaar lijken alle Vindi's en Albertianen op elkaar.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 19:01:
Tuurlijk, want bij een studentenvereniging verlies je je identiteit
Als jij dat graag wilt denken
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 20:43
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
NN schreef op 26-03-2004 @ 19:18:
In zekere zin wel. Na een jaar lijken alle Vindi's en Albertianen op elkaar.
Beetje overdreven.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2004, 21:32
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 26-03-2004 @ 19:22:
Ik had jou toch iets verstandiger verwacht dan promotor van een corps.
Ik promoot het corps niet, ik wijs slechts op de mogelijkheid ertoe. De beslissing om lid van het corps te worden moet iedereen voor zichzelf nemen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Lares schreef op 26-03-2004 @ 20:04:
Bij IBN Battuta bijvoorbeeld
Volgende week Eelde?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 13:30
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
He je ook zoiets als een levensovertuiging? kan ook meespelen in de keus voor een studentenvereniging...

voor grevo's (like me, wet niet of k er blij mee ben ) is er bijv de GSV (gereformeerde studentenvereniging, GSV.nl) enne Ichtus, volgs mij ook voor een bepaald soort protestanten... ook alleen maar van horen zeggen.

Je hebt wel van die lui die vinden dat je autonoom moet blijven, maar volgs mij is een studentenvereniging hartstikke leuk (naja NA de ontgroening dan) maja tis voor ieder1 wel gezond daar n xtje doorheen te moeten gaan...

veel suc6 met je keus iig

grtz ThABomBI986
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 14:47
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
thabomb1986 schreef op 27-03-2004 @ 14:30:
maja tis voor ieder1 wel gezond daar n xtje doorheen te moeten gaan...
Ik zie absoluut niet wat er gezond is aan een ontgroening. Ik heb een "ontgroening" gehad bij Hendrik (nouja..t is niet echt te vergelijken met Vindicat/albertus, maar toch..) en ik vond het bij vlagen toch wel enigszins zwaar. Het is niet gezond, het is op zijn mooist een goede karaktertest. En het is gewoon iets waardoor je met elkaar en de vereniging een band vormt. Want, iedereen heeft het moeten doorlopen, en dat werkt naar mijn idee redelijk goed. Het is niet leuk, het is niet prettig, het is niet gezond. Het is wel noodzakelijk als je bij bepaalde verenigingen wilt.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Toeter! schreef op 27-03-2004 @ 14:17:
Volgende week Eelde?
Ja zeker, 8:15 CS
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:12
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef op 27-03-2004 @ 15:47:
Ik zie absoluut niet wat er gezond is aan een ontgroening. (...)
Het is ook duidelijk een uitspraak van iemand die niet zelf een ontgroening (een échte) heeft gelopen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 23:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 27-03-2004 @ 21:12:
Het is ook duidelijk een uitspraak van iemand die niet zelf een ontgroening (een échte) heeft gelopen.
Ik persoonlijk krijg liever een band met iemand door respectvol met elkaar om te gaan, ipv collectieve vernedering. Maar dit is maar een simpele opvatting van iemand met zelfrespect
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 28-03-2004 @ 00:05:
Ik persoonlijk krijg liever een band met iemand door respectvol met elkaar om te gaan, ipv collectieve vernedering. Maar dit is maar een simpele opvatting van iemand met zelfrespect
Gast ik vind dat echt gelul, jij hebt zelf ook geen idee waar je het over hebt. Ik ben zelf geen corpsbal ofzo maar ik heb wel een ontgroening meegemaakt, heb alleen later ingezien dat dat soort mensen niet bij mij zou passen. Maar om zomaar te zeggen dat iedereen die bij een vereniging gaat geen zelfrespect heeft, geen dus maar aan dat je echt geen idee hebt waar je over praat en dat je dus gewoon maar een eind uit je nek lult. Met alle respect, hoor.

Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 01:00
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 27-03-2004 @ 15:47:
Ik zie absoluut niet wat er gezond is aan een ontgroening. Ik heb een "ontgroening" gehad bij Hendrik (nouja..t is niet echt te vergelijken met Vindicat/albertus, maar toch..) en ik vond het bij vlagen toch wel enigszins zwaar. Het is niet gezond, het is op zijn mooist een goede karaktertest. En het is gewoon iets waardoor je met elkaar en de vereniging een band vormt. Want, iedereen heeft het moeten doorlopen, en dat werkt naar mijn idee redelijk goed. Het is niet leuk, het is niet prettig, het is niet gezond. Het is wel noodzakelijk als je bij bepaalde verenigingen wilt.
Oké, dan noem jij het een goede ervaring.... Maar voor sommige mensen is het wel 'gezond'... zijn ze niemeer zo arrogant zijn ze zelf ff de kleinste
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 16:22
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 28-03-2004 @ 01:27:
Gast ik vind dat echt gelul, jij hebt zelf ook geen idee waar je het over hebt. Ik ben zelf geen corpsbal ofzo maar ik heb wel een ontgroening meegemaakt, heb alleen later ingezien dat dat soort mensen niet bij mij zou passen. Maar om zomaar te zeggen dat iedereen die bij een vereniging gaat geen zelfrespect heeft, geen dus maar aan dat je echt geen idee hebt waar je over praat en dat je dus gewoon maar een eind uit je nek lult. Met alle respect, hoor.

Gast, het moge duidelijk zijn dat dit niet voor elke vereniging geld, maar als je bijvoorbeeld bij vindicat of albertus gaat dan vind ik wel dat er daadwerkelijk sprake is van een gebrek aan zelfresprect, tenminste als je bent opgevoed met de optiek dat een uurlang onder een koude douche staan en afgerost worden met een deurslang, of en je ondergoed overgoten worden met bier daaronder valt. Het spijt me het te zeggen, maar vrijwillig meedoen aan zulke praktijken vind ik daadwerkelijk wel overtuigen van een enorm gebrek aan zelfrespect, en zulke handelingen uitvoeren vind ik ook overtuigen van zeer weinig respect voor je medemens. Misschien ben jij opgevoed met een ander waarden patroon dan ik, maar het moge duidelijk zijn dat je uit je nek lult wanneer je zegt dat mensen die vrijwillig zulke zaken over zich heen laten gaan een zekere mate van zelfrespect hebben.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 21:07
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
het is toch altijd leuk te zien hoe elk topic over studentenverenigingen uitmondt in een pro/contro discussie over corpora




wat groningen betreft; ik promoot cleopatra - beetje vage mensen enzo , maar wel gezellig

(ik zou er alleen zelf geen lid worden, maar als het je ding is, is het je ding. en zoals ik al zei, gezellig is het er iig.)
Met citaat reageren
Oud 20-06-2004, 01:41
Novares
Novares is offline
Het CAVV heerst over alle andere verenigingen... en niet alleen uit de omgeving van Groningen...


><
__________________
Vola et impera
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 16:39
prulleke
prulleke is offline
Citaat:
sublime schreef op 30-03-2004 @ 22:07 :
het is toch altijd leuk te zien hoe elk topic over studentenverenigingen uitmondt in een pro/contro discussie over corpora




wat groningen betreft; ik promoot cleopatra - beetje vage mensen enzo , maar wel gezellig

(ik zou er alleen zelf geen lid worden, maar als het je ding is, is het je ding. en zoals ik al zei, gezellig is het er iig.)

hebben zij een website???
__________________
Do you count the sundays when I'm there?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:27
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
ik ga hier geen verenigingen aanprijzen ofzo, dat moet je allemaal maar zelf lekker gaan kiezen. Kies alleen iets wat bij je past en niet omdat je huidige vrienden bij die vereniging gaan of dat je ouders het graag willen ofzo.
verder denk ik dat een vereniging je studententijd in groningen alleen maar leuker kan maken en niet vervelender zoals sommigen hier denken. zij denken dan voornamelijk vanuit hun eigen perspectief; ok, als ik door hun ogen kijk zou ik misschien ook wel niet lid geworden zijn, nu wel en ik heb het er naar mijn zin.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:27
prrr ta li loe
prrr ta li loe is offline
ik ga hier geen verenigingen aanprijzen ofzo, dat moet je allemaal maar zelf lekker gaan kiezen. Kies alleen iets wat bij je past en niet omdat je huidige vrienden bij die vereniging gaan of dat je ouders het graag willen ofzo.
verder denk ik dat een vereniging je studententijd in groningen alleen maar leuker kan maken en niet vervelender zoals sommigen hier denken. zij denken dan voornamelijk vanuit hun eigen perspectief; ok, als ik door hun ogen kijk zou ik misschien ook wel niet lid geworden zijn, nu wel en ik heb het er naar mijn zin.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:32
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
prulleke schreef op 22-06-2004 @ 17:39 :
hebben zij een website???
yep. De website van Cleo

De rest van de sites dan ook maar?

Vindicat atque Polit
Albertus Magnus
ASV Dizkartes
Unitas Studiosorum Groningana
ASV Hendrik
FFJ Bernlef
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:34
Verwijderd
En vergeet nooit dat vindcaters een laag aanzien genieten in groningen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:34
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 22-06-2004 @ 22:34 :
En vergeet nooit dat vindcaters een laag aanzien genieten in groningen
Bij stadjers misschien, maar dat geldt andersom ook
__________________
As if!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-06-2004, 21:36
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Nuck schreef op 22-06-2004 @ 22:34 :
Bij stadjers misschien, maar dat geldt andersom ook
Niet alleen bij stadjers, ook bij leden van de andere verenigingen (en ik denk ook wel bij veel niet-leden)

en ja, dat werkt ook andersom
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Nuck schreef op 22-06-2004 @ 22:34 :
Bij stadjers misschien, maar dat geldt andersom ook
Ik vind het wel een belangrijk feit om te weten voor de niet groningers
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 03:59
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Als lid van het Amsterdamse Cyclades kan ik Cleopatra van harte aanbevelen Het is een van onze zusterverenigingen, en vorige week op het 'zusjesweekend' hebben we het erg gezellig gehad Ze lijken er misschien een beetje vaag, maar zoals wij bij Cyclades zeggen: 'zij zien er raar uit, wij doen raar'
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:09
NN
NN is offline
Citaat:
VAP schreef op 22-06-2004 @ 22:27 :
ik ga hier geen verenigingen aanprijzen ofzo, dat moet je allemaal maar zelf lekker gaan kiezen. Kies alleen iets wat bij je past en niet omdat je huidige vrienden bij die vereniging gaan of dat je ouders het graag willen ofzo.
verder denk ik dat een vereniging je studententijd in groningen alleen maar leuker kan maken en niet vervelender zoals sommigen hier denken. zij denken dan voornamelijk vanuit hun eigen perspectief; ok, als ik door hun ogen kijk zou ik misschien ook wel niet lid geworden zijn, nu wel en ik heb het er naar mijn zin.
Dus jij bent gewoon VAP-lid. Mijn vermoeden krijgt steeds vastere vormen...
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:11
NN
NN is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 22-06-2004 @ 22:36 :
Niet alleen bij stadjers, ook bij leden van de andere verenigingen (en ik denk ook wel bij veel niet-leden)

en ja, dat werkt ook andersom
Inderdaad, het is toch ook al duidelijk dat men Vindicat van de Grote Markt wil hebben. En men heeft gelijk.

(Ik ben overtuigd geen lid van een studentenvereniging.)
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:13
NN
NN is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 22-06-2004 @ 22:38 :
Ik vind het wel een belangrijk feit om te weten voor de niet groningers
Zullen we de corpsleden ook maar naar Roodeschool sturen? Dat ruimt lekker op.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:26
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Citaat:
NN schreef op 23-06-2004 @ 10:13 :
Zullen we de corpsleden ook maar naar Roodeschool sturen? Dat ruimt lekker op.
Lijkt me een prima plan!
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 09:40
NN
NN is offline
Citaat:
Gaea schreef op 23-06-2004 @ 10:26 :
Lijkt me een prima plan!
Stuur even een PM aan Gauloises, dan regelt hij het wel.
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 10:08
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
NN schreef op 23-06-2004 @ 10:13 :
Zullen we de corpsleden ook maar naar Roodeschool sturen? Dat ruimt lekker op.
Kan het niet wat verder weg? Roodeschool is nog te bereiken met de trein.....
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 13:09
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 23-06-2004 @ 10:40 :
Stuur even een PM aan Gauloises, dan regelt hij het wel.
Geen probleem
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 18:24
NN
NN is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 23-06-2004 @ 11:08 :
Kan het niet wat verder weg? Roodeschool is nog te bereiken met de trein.....
Je hebt gelijk, zullen we ze dan maar naar Reiderland (het communistische bolwerk van Groningen) sturen?
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 20:13
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Lares schreef op 26-03-2004 @ 20:04 :
Bij IBN Battuta bijvoorbeeld
IBN
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 11:10
Andrea
Andrea is offline
Citaat:
NN schreef op 26-03-2004 @ 19:18 :
In zekere zin wel. Na een jaar lijken alle Vindi's en Albertianen op elkaar.
misschien omdat ze in de eerste instantie al hetzelfde zijn, dat trekt elkaar aan.

Een ontgroening is in zekere zinn wel goed, tijdens je ontgroening word je aangespoort om goed na te denken of je wel echt bij de vereniging wilt horen. Zo weten ze zeker dat degenen die de ontgroening doorlopen hebben echt verbonden zijn met de club. Alleen in sommige gevallen gaat een ontgroening wel erg ver. Dan gaan ze nullen afzeiken alleen maar, omdat ze er nog steeds mee zitten wat hen toendertijd is aangegaan. Dat is zielig. Als je ergens tegen kan,, kun je er achteraf namelijk wel om lachen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2004, 11:29
Verwijderd
Het is gewoon sneu dat mensen zo respectloos met elkaar omgaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studentenvereniging Dizkartes
ASV Dizkartes
1 27-06-2013 15:23
Studeren Studentenverenigingen Groningen
Anne-lies
1 23-05-2009 17:45
Algemene schoolzaken ASC/AVSV Amsterdam (studentencorps)
Ef
5 02-06-2007 19:05
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
DP17
335 17-10-2005 11:21
Algemene schoolzaken studentenvereniging in utrecht
Babs123
110 29-03-2004 20:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.