Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-11-2012, 13:13
130512
Avatar van 130512
130512 is offline
Mijn vriendje is overlaatst verhuist naar Frankrijk . Ik zelf woning België . We hebben al 6maand verkering en alles verloopt perfect tot ik begon te beseffen dat ik hem heel hard ga missen . Wij zelf willen voor onze relatie gaan , ookal is er een afstand tussen ons. Maar wat denken jullie? Alvast bedankt . Jenny x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2012, 13:17
Verwijderd
Hoi Jenny,

Wat lijkt me dat lastig zeg, als je geliefde plots naar het buitenland verhuist . Hoe vaak kan je hem zien? Hebben jullie al skype? Je kan in ieder geval brieven schrijven, videochatten en cadeautjes opsturen. Kan je met de auto of het ov naar hem toe? Hoe denkt hij erover?

Waarom is hij eigenlijk verhuisd en hoe oud zijn jullie?

Oei veel vragen haha

groetjes bobje
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 16:41
130512
Avatar van 130512
130512 is offline
ik ben zelf 16 en mijn vriendje 23 . dus ik rij nog niet met auto , hij wel. maar hij werkt ook tot heel laat dus daarmee dat ik hem nie alle dagen kan zien. ik ben gewoon om elke dag bij hem tezijn dus dat zal wel wat wennen zijn .
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 16:53
130512
Avatar van 130512
130512 is offline
Citaat:
Hoi Jenny,

Wat lijkt me dat lastig zeg, als je geliefde plots naar het buitenland verhuist . Hoe vaak kan je hem zien? Hebben jullie al skype? Je kan in ieder geval brieven schrijven, videochatten en cadeautjes opsturen. Kan je met de auto of het ov naar hem toe? Hoe denkt hij erover?

Waarom is hij eigenlijk verhuisd en hoe oud zijn jullie?

Oei veel vragen haha

groetjes bobje
3dagen in de week en in het weekend alle dagen . majaa toch ik ben het zo gewent om alle avonden in zijn armen in slap te vallen dus dat is wel lastig . skype , neen dat gaan we nog aanmaken. hij is verhuisd omdat zijn familie in frankrjk woont. hij woont nog bij zijn ouders daarmee. ik heb wel al voorgesteld aan hem om alleen te gaan wonen , maar dat zie hij niet zitten
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 19:54
BorderCross
Avatar van BorderCross
BorderCross is offline
Citaat:
3dagen in de week en in het weekend alle dagen . majaa toch ik ben het zo gewent om alle avonden in zijn armen in slap te vallen dus dat is wel lastig . skype , neen dat gaan we nog aanmaken. hij is verhuisd omdat zijn familie in frankrjk woont. hij woont nog bij zijn ouders daarmee. ik heb wel al voorgesteld aan hem om alleen te gaan wonen , maar dat zie hij niet zitten
Drie dagen doordeweeks en het hele weekend is nog best veel. Ik zie mijn vriendin alleen in het weekend. Dat wordt gewoon even wennen, maar dat overleef je vast.
__________________
Video killed the radio star...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 20:15
Mr. Jerriël
Mr. Jerriël is offline
distance is nothing, when love is real!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 20:40
Verwijderd
Gewoon volhouden, de afstand is blijkbaar niet zo groot, want jullie kunnen elkaar 3 dagen per week én in het weekend zien. Misschien is het moeilijk dat hij niet elke avond naast je ligt, maar je kunt vast een beetje op je tanden bijten. Er zijn zat mensen die langer zonder hun geliefde moeten en die kunnen dat ook prima.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 22:24
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Ben ik de enige die 6 jaar verschil teveel vind op z'n leeftijd?
Maar zoals mutant al zei, zo ver wonen jullie niet uit elkaar als je elkaar 3-5 dagen in de week kan zien.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 22:51
130512
Avatar van 130512
130512 is offline
Citaat:
Ben ik de enige die 6 jaar verschil teveel vind op z'n leeftijd?
Maar zoals mutant al zei, zo ver wonen jullie niet uit elkaar als je elkaar 3-5 dagen in de week kan zien.
het is ook tezien hoe een persoon zich gedraagt op 16jarige leeftijd , en ik ben immers snel volwassen geworden. en op liefde staat geen leeftijd , alss je nu op iemand verliefd word van 16 of op iemand van 23 jaar . gevoelens zijn gevoelens , dat kan je nie zomaar laten verdwijnen. mijn leeftijd in mijn relatie is niet zichtbaar
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ben ik de enige die 6 jaar verschil teveel vind op z'n leeftijd?
Maar zoals mutant al zei, zo ver wonen jullie niet uit elkaar als je elkaar 3-5 dagen in de week kan zien.
Ik dacht het wel, nou ja niet als teveel, maar wel een groot verschil, maar uiteindelijk zullen ze dat vaak genoeg gehoord hebben en blijkbaar is hij verstandig genoeg om niet meteen na 6 maanden te gaan samenhokken, dus.
En dan nog, ik heb in het middelbaar vriendinnen gehad die een vriend van in de 30 hadden en dat ging ook allemaal prima, geen idee hoe dat nu gaat natuurlijk .
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 23:04
130512
Avatar van 130512
130512 is offline
Citaat:
Ik dacht het wel, nou ja niet als teveel, maar wel een groot verschil, maar uiteindelijk zullen ze dat vaak genoeg gehoord hebben en blijkbaar is hij verstandig genoeg om niet meteen na 6 maanden te gaan samenhokken, dus.
En dan nog, ik heb in het middelbaar vriendinnen gehad die een vriend van in de 30 hadden en dat ging ook allemaal prima, geen idee hoe dat nu gaat natuurlijk .
hmmppf , lees ook eens mijn andere topic's mischien versta je dan dat ik graag zou hebben dat hij alleen gaat gaan wonen
x jenni
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 23:06
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Gewoon proberen. Lukt het niet, lukt het niet. Lukt het wel, hartstikke mooi.

Citaat:
het is ook tezien hoe een persoon zich gedraagt op 16jarige leeftijd , en ik ben immers snel volwassen geworden. en op liefde staat geen leeftijd , alss je nu op iemand verliefd word van 16 of op iemand van 23 jaar . gevoelens zijn gevoelens , dat kan je nie zomaar laten verdwijnen. mijn leeftijd in mijn relatie is niet zichtbaar
Niet om het één of ander, maar als iemand zegt 'ik ben heel snel volwassen geworden/heel erg volwassen voor mijn leeftijd' dan schat ik diegene meteen (emotioneel) een stuk jonger in. Ik vind het zo'n onvolwassen uitspraak, eigenlijk. Zo'n 'ik ben een tiener en ik ben al zóóó enorm groot' en dan jezelf enorm overschatten en stoer voelen enzo, zo'n beeld. Wellicht is het wel waar, dat je volwassener bent en zo, maar misschien ben ik ook niet de enige die het zo voelt, en is het niet de meest handige uitspraak als je wilt laten zien dat je echt geen leeftijdsverschil ervaart.

Spoiler

Verder niet aanvallend bedoeld oid, maar meer als tip, denk ik. En misschien ben ik de enige die 'ik ben volwassen voor mijn leeftijd' een uitspraak vind die meestal past bij mensen die dat níet zijn, dan negeer je maar wat ik gezegd heb.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 23:09
130512
Avatar van 130512
130512 is offline
Citaat:
Gewoon proberen. Lukt het niet, lukt het niet. Lukt het wel, hartstikke mooi.



Niet om het één of ander, maar als iemand zegt 'ik ben heel snel volwassen geworden/heel erg volwassen voor mijn leeftijd' dan schat ik diegene meteen (emotioneel) een stuk jonger in. Ik vind het zo'n onvolwassen uitspraak, eigenlijk. Zo'n 'ik ben een tiener en ik ben al zóóó enorm groot' en dan jezelf enorm overschatten en stoer voelen enzo, zo'n beeld. Wellicht is het wel waar, dat je volwassener bent en zo, maar misschien ben ik ook niet de enige die het zo voelt, en is het niet de meest handige uitspraak als je wilt laten zien dat je echt geen leeftijdsverschil ervaart.

Spoiler

Verder niet aanvallend bedoeld oid, maar meer als tip, denk ik. En misschien ben ik de enige die 'ik ben volwassen voor mijn leeftijd' een uitspraak vind die meestal past bij mensen die dat níet zijn, dan negeer je maar wat ik gezegd heb.
och , maak niet uit wat je denkt . jij denkt er het jouwe van en ik het mijne . en zo komen we overeen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 23:11
Verwijderd
Citaat:
hmmppf , lees ook eens mijn andere topic's mischien versta je dan dat ik graag zou hebben dat hij alleen gaat gaan wonen
x jenni
Ik ga niet al jouw topics verspreid over het hele forum nalezen om te weten wat jouw precieze situatie is voor ik hier ga reageren. Ik reageer op de informatie die ik hier krijg. Nu heb ik toevallig net jouw topic van begeleid zelfstandig wonen weer gezien (ik heb het eerder gezien, maar ik kan niet van iedereen onthouden wat ze hebben gepost, dus ik had dat niet aan jou gelinkt), dus ik weet dat je thuis weg wil. Om dan maar snel te gaan samenwonen met iemand waar je pas 6 maanden mee samen bent, is niet de meest slimme oplossing. Wat als dat niet lukt? Dan moet je of terug of je staat op straat. Dus ik vind het erg verstandig van hem dat hij dat niet wil.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2012, 23:14
130512
Avatar van 130512
130512 is offline
Citaat:
Ik ga niet al jouw topics verspreid over het hele forum nalezen om te weten wat jouw precieze situatie is voor ik hier ga reageren. Ik reageer op de informatie die ik hier krijg. Nu heb ik toevallig net jouw topic van begeleid zelfstandig wonen weer gezien (ik heb het eerder gezien, maar ik kan niet van iedereen onthouden wat ze hebben gepost, dus ik had dat niet aan jou gelinkt), dus ik weet dat je thuis weg wil. Om dan maar snel te gaan samenwonen met iemand waar je pas 6 maanden mee samen bent, is niet de meest slimme oplossing. Wat als dat niet lukt? Dan moet je of terug of je staat op straat. Dus ik vind het erg verstandig van hem dat hij dat niet wil.
daar moet ik je gelijk in geven , ik eis dat ook niet van hem . ik wil geoon maar zeggen dat dat een stuk gmakkelijker zou maken , zie mij nu niet als een egoist want dat ben ik niet. en ook heb ik zijn keuze aanvaard. maar mijn situatie thuis .. ne daar wil ik weg , daarmee dat ik zo graag en vlug mogelijk informatie wil over begeleid zelfstandig wonen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56.