Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2004, 20:11
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
ze komt niet
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Advertentie
Oud 18-12-2004, 20:31
el manuel
Avatar van el manuel
el manuel is offline
say anything...
Oud 18-12-2004, 23:49
Verwijderd
Hoofdpijn de gekste . En voorlopig slaap ik nog niet
Oud 19-12-2004, 00:26
Verwijderd
Die stemmingswisselingen zijn echt vreselijk.
Oud 19-12-2004, 11:45
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
Sylph schreef op 19-12-2004 @ 01:26 :
Die stemmingswisselingen zijn echt vreselijk.
__________________
Dare to fly!
Oud 19-12-2004, 12:02
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik weet niet of ik nu blij of verdrietig ben, het wisselt elkaar allemaal zo snel af
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 19-12-2004, 12:32
Verwijderd
gemis
Oud 19-12-2004, 12:37
sqoelieoelie
sqoelieoelie is offline
niet zo treurig
Oud 19-12-2004, 12:39
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
gisteren weg geweest, ik had me erop verheugd en t was ook wel leuk, maar wat een gezeik!! alleen maar ruzie! ik zie nu al tegen 2e kertsdag op, als het zo moet hoeft het van mij niet.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 19-12-2004, 14:57
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
zo, even m'n hart gelucht op een ander forum een hele pagina vol . Nu hopen dat het zin heeft...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-12-2004, 15:21
Verwijderd
Ik moet morgen naar school, en ik heb echt totaal geen zin. Altijd weer die stomme vakken, die vreselijke leraren en die achterlijke klasgenoten. Mag-ik-mijn-diploma-nu?
Oud 19-12-2004, 16:52
smilegirl
smilegirl is offline
1e kerst zonder mijn vader......me zusje die in arnhem woont waar het super slecht mee gaat ze wil bij mij wonen zelfmoord plegen en stond al op het station om de bus naar mijn woonplaats te pakken,mijn broer van 20 die vader gaat worden geen geld geen huis geen vaste baan zij ziet het als een uitvlucht van haar huis...hij houd "ook wel" van haar...
en dan me oma die een maandje geleden is overleden..
gister de schoonmoeder van een andere broer overleden.....
nee jongens fijne feestdagen!!!!
Oud 19-12-2004, 16:58
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik had m'n hele weekend volgepland met allerlei klusjes die nu echt eens gedaan moesten worden, maar wat heb ik dit weekend gedaan? Juist, niets. En het stomme is is dat het m'n eigen schuld is, ik doe teveel leuke dingen en te weinig dingen die echt moeten.
Oud 19-12-2004, 18:10
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Echt dit is weer het tweede jaar achter elkaar dat ik thuis gewoon een k*tverjaardag heb. Ze negeren me gewoon
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 19-12-2004, 18:15
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
metallica schreef op 19-12-2004 @ 19:10 :
Echt dit is weer het tweede jaar achter elkaar dat ik thuis gewoon een k*tverjaardag heb. Ze negeren me gewoon
dikke knuffel en gelukkige verjaardag!
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 19-12-2004, 19:02
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
oh wat ben ik blij dat ik gister om 9 uur ben gaan slapen, t werk viel nu wel mee

alleen weer veel te weinig aan school gedaan
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 19-12-2004, 19:04
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
morgen examen engels en ik kan echt niet leren!
waarom moest alles ook dit weekend gebeuren?

ok ja, heb er zelf voor gekozen
pff, domme ik
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 19-12-2004, 19:05
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hij is nog steeds niet online gekomen Ik haat haat haat haat haat desillusie Ook dat nog... Ik wou dat ik controle had.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 19-12-2004, 19:41
bradio8
bradio8 is offline
alles is zo leeg werken heb ik niet gedaan, maar boeie ik wist al dat dat toch niet ging lukken. geen contact met iedereen hebben is echt klote maar anders krijg ik gewoon ruzie en dat wil ik dan ook weer niet. en zij wil elke dag minder en minder van me horen of zien. mijn "voorspelling" komt uit. ook het gedeelte dat ik haar niet kan vergeten ik kan gewoon niks meer tegen haar zeggen, alles lijkt fout en toch niet grappig. alles wat ik zeg leid tot ruzie of stilte en allebei wil ik het niet. en zij was er al na een fackin week overheen. zij is gewoon alles wat ik heb. en ik ben voor haar gewoon een onbelangrijk iets. ik heb gewoon niks nu ik vraag me af hoe ik de kerstvakantie doorkom.
__________________
there is no escaping the underground mole people. except that way
Oud 19-12-2004, 19:45
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
* says:
dionne
* says:
ik houd t niet meer
* says:
ik houd t ECHT niet meer
* says:
mag k langskomen??
Dionne zegt:
ja, natuurlijk!
*:
oke.. bereid je asjeblieft op t ergste voor want je gaat schrikken. heel erg schrikken

En nu wil ik weten wat er is, haal me nu echt vanalles in m'n hoofd.
Oud 19-12-2004, 19:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Het gaat echt super tussen ons! Vinden we allebei.

Ik ben ont-zet-tend toe aan vakantie. Nog 1 weekje, en dan hoef ik 5 weken lang niet met m'n stagepartner op te trekken. Heb dan wel tentamens, maar dan mag ik eindleijk eens iest zélf bedenken!
__________________
Tsja
Oud 19-12-2004, 20:47
Verwijderd
Ik wist niet dat je iemand zo intens kon missen.. Er zo gek van kon worden. Dat het zo lang zou kunnen duren.. Zucht...
Oud 19-12-2004, 21:05
Verwijderd
die gore goothoer die zich moeder noemt begint een burenruzie over de bakken die buiten horen te staan

de buurman hoort alle bakken buiten te zetten

hij heeft er maar 3 vd 6 buiten gezet
lullig,ok
mijn moeder schelden op mij,dat ik de rest maar buiten moet zetten
doe ik
zij weer boos
want ik had ze niet aan de straat mogen zetten maar in t pas naar t portiek
maar die 3 bakken hadden moeten blijven staan,omdat die een boete krijgen omdat ze savonds niet buiten mogen staan,en zij wilde dat die bleven staan zodat de buurman de schuld zou krijge...zucht
maar ik wist niet meer welke ik aan de straat had gezet en niet (sommige hebben geen huisnummer erop enz.)
dus ik heb ze allemaal naast t portiek gezet
en nu is mn moeder zeer kwaad..

en ik ben degene die morgenochtend om 8 uur de bakker weer buiten moet zetten,ook al mag dat weer niet van mn moeder..

en dit gaat dus gewoon echt alleen maar om WRAAK...

vuile zieke gore..

iemand tips om me af te reageren? (nee ik snijd niet meer,en boksbal heeft ma afgepakt 'omdat ze altijd zo boos van me word')
ik heb mijn kamerduer zo hard dichtgesmeten dat de, plastic, deurhendel afgebroken is..en ik wil mijn moeder niet verwonden ofzo..

tips? please? ik kan dit niet alleen..

Laatst gewijzigd op 19-12-2004 om 21:10.
Oud 19-12-2004, 21:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Koppijn en een erg allenig gevoel opeens...
Hoe erg stemming kan wisselen in een paar uur
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 19-12-2004, 21:08
Verwijderd
Ik ben nog nooit zo jaloers geweest.
Fuck, ik wil haar voor mezelf. Beste vrienden zijn is geweldig, maar niet genoeg.
Dump die vrachtwagenbesturende lul die vier jaar ouder is, en verklaar mij je onvoorwaardelijke liefde, want het maakt me nu kapot, dat het niet zo is.
Laten we gezellig in de vakantie iets leuks samen gaan doen, ik heb een leuk schaakspel met shotglaasjes van je gehad, wat we nog moeten gaan spelen, en ik heb een nieuwe film gekocht, het tweede deel van de film die we op mijn feest hebben gezien. Die kunnen we samen gaan kijken.
En dan kan je ik je op de fiets naar huis brengen, jij lui aan mijn arm hangend en ik keihard trappend. Om daarna, na een vluchtige doei, om te draaien en weer acht kilometer door de kou en duisternis terug naar huis te fietsen.
Kijk me gewoon eens aan en zeg me wat je ziet, vind en voelt, dat zou voor mij een hoop betekenen.
Morgen zie ik je weer, ik kan niet wachten. Fietsen we weer samen?
Hopelijk heb je ook een leuke zaterdagnacht gehad, net als ik, maar je hebt toch geen dingen gedaan die mij jaloers zouden maken?
Houd op, ik kwel mezelf.
Het is zo raar, zo vreemd, jij en ik, alleen maar omdat mijn vriendschap meer is geworden. Niet zoals jij had had, al een paar keer. Dit is veel dieper, maar nu is het te laat zeker?
Ja, ik ga je weer zitten missen, terwijl ik iets ga doen waardoor ik m'n eigen ogen interessant lijk.
Dat geeft me een klein beetje een minder slecht gevoel.
En die smsjes, dat was leuk.

Oh, wat lucht dit op.

Laatst gewijzigd op 19-12-2004 om 21:16.
Oud 19-12-2004, 21:11
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
sommige beslissingen zijn zo moeilijk te nemen... pfuh waaaaaaaarom sta ik er alleen voor
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 19-12-2004, 21:46
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Denk je dat je eindelijk weer 2 nieuwe vrienden hebt gemaakt, gaan ze er met elkaar vandoor en sta je nog met lege handen. Fijn is dat.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 19-12-2004, 21:52
Verwijderd
voor het eerst in 9 maanden heb ik mijn moeder verteld dat ik m zo mis..
elke ochtend als ik wakker word, elke avond als ik slapen ga, elke dag, de hele dag mis ik m..
Oud 19-12-2004, 22:36
Verwijderd
Ik wil huilen, flink huilen. Alles kwijt, even helemaal neits meer.. Ik word gek van alles wat ik denk, en nu moet ik ook nog eerlijk gaan zijn. Als ik dat ben doe ik hem pijn, en dat wil ik niet.. maar het moet.. Waarom is alels zo moeilijk?
Oud 20-12-2004, 07:45
Verwijderd
toch gesmst. natuurlijk niets terug --> tot en met woensdag spreek ik m niet meer aan. minimaal!
Oud 20-12-2004, 08:26
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik wil gewoon iemand die zijn armen om me heen slaat.. heel lang..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 20-12-2004, 08:38
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
help help help help help help help help help
ik kan er nix van
engels examen
het wordt een flop een flop een flop
heb zo zin om te wenen
kan me totaal niet concentreren op al die dwaze woordjes
en het is nog eens mondeling ook
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 20-12-2004, 09:07
Verwijderd
Ik ben kwaad op hem, al weet ik niet waarom. Heerlijk
Oud 20-12-2004, 09:22
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
ik stop er mee, met leren dan!
krijg er toch nix in
kan allemaal de pot op
pfffff, voel me echt
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 20-12-2004, 10:06
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik ben zooo blij! *deelt vrolijkheid uit aan iedereen die het kan gebruiken*
Oud 20-12-2004, 10:15
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
me vriend moet zo op voor zn rij examen.. wrom ben ik dan zenuwachtig?
bwoah, kmis de intimiteit, weet niet meer hoe... ka het gewoon niet ofsow... worden me handen spastisch, weet niet goed hoek hem moet vasthouden etc etc.. zo vreemd.
__________________
ChIcHiNg!
Oud 20-12-2004, 10:23
Verwijderd
Ik ben stijf, ik heb pijn, en waardoor...? Komende week enorm druk, we zouden eigenlijk vanaf morgen tot en met tweede kerstdag elke dag iets hebben en elke dag ergens eten...nu hebben we vrijdag niet toegezegd en daardoor zijn we dan vrijdag gewoon lekker thuis. Gister nog verlate verjaardasvisite gehad, was gezellig. Kat van m'n ouders is weer ziek, arm beest. In januari heb ik pas een gesprek met die stageplaats, maar de afspraak staat iig...tot die tijd het huis maar een beetje opknappen, vorige week ook al dingen gedaan, gister samen veel schoongemaakt ed, vandaag ga ik een hele hoop was draaien, hoop ik...en dan morgen naar school (met een andere docent voor een vak omdat de ander ziek is en dat voorlopig ook nog wel even blijft) en het begin van de drukke week...
Oud 20-12-2004, 10:25
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 20-12-2004 @ 11:15 :
worden me handen spastisch, weet niet goed hoek hem moet vasthouden etc etc.. zo vreemd.
Niet dat ik hier nu doodongelukkig van word ofzo maar ik ben spastisch dus is niet zo leuk om te lezen.

OT: Met mij gaat het redelijk goed denk ik. Dankzij de steun van een paar mensen die me heel dierbaar zijn. .....*probeert in de kleinste dingen goede dingen te zien*

Groetjes oceangirl
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 20-12-2004, 11:06
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
~oceangirl~ schreef op 20-12-2004 @ 11:25 :
Niet dat ik hier nu doodongelukkig van word ofzo maar ik ben spastisch dus is niet zo leuk om te lezen.

dat was ook totaal niet mijn bedoeling
heb zelf een lichte vorm van spasme, en k doelde alleen op de hakkerige bewegingen, het trillen ensow..
spijt me als dit een beetje verkeerd over kwam, zal voortaan iets meer opletten
__________________
ChIcHiNg!
Oud 20-12-2004, 11:50
zus
Avatar van zus
zus is offline
Net mailtje gehad van m'n begeleidster. Ik durfde hem eerst heel niet te lezen. Toch maar gedaan, na 5 minuten ofzo. Ze wil me toch individueel behandelen. Ik heb nu al spijt van het mailtje, maarja, ik had er misschien niet in moeten zetten dat als ik niks hoorde, gewoon naar de les ging. Ze had er nog wel achter gezet: Geen zorgen maken, alles komt goed! Fijne vakantie en prettige kerstdagen. Wel ief, ik hoop dat ik niks meer hoor, zodat ik morgen gewoon naar drama mag in plaats van naar die training.

Stage vanochtend ging ook goed. Ik heb nog nooit zo genoten van die kinderen. Ik weet niet hoe het kwam, maar ik stelde me ook assertiever op. Weet ik dat ook voor de volgende keer. ZO naar dorp, nog kerstkaart kopen voor mijn vriend Ja, nu nog..
__________________
Dare to fly!
Oud 20-12-2004, 11:58
Verwijderd
Ik weet niet meer wat ik voel.
Oud 20-12-2004, 12:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
waarom voel ik me nu zo...en hoe voel ik me dan eigenlijk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 20-12-2004, 13:02
Verwijderd
uitstelgedrag de gekste
Oud 20-12-2004, 13:52
Verwijderd
Het was ontzettend fjn en vertrouwd, maar waarom doe ik het iedere keer weer? Ik sta er voor de volle 100% achter, voel totaal niets meer voor hem. Maar waarom me dan achteraf zo voelen? En waarom iedere keer terug vallen op het bekende?
Bwaargh, ik snap mezelf niet meer, en dat is superfrustrerend...
Oud 20-12-2004, 14:10
Luego
Luego is offline
Wat is dit voor land????!!!!
Even 2 weekjes 'thuis', kerstvakantie. Fijn weer in de drukte, files, beton.
Moord en doodslag is aan de orde van de dag, grote problemen in 'de samenleving', het onderwijs is heel hard heel erg naar de knoppen aan het gaan, spullen worden onder je handen vandaan gejat en inmiddels is de eerste halve bom ons huis binnengeschoten.
Oud 20-12-2004, 14:16
zus
Avatar van zus
zus is offline
Shit, net mailtje terug gekregen. Moet bellen om afspraak te maken. Nu ik het vorige mailtje zo doorlees, stond dat er ook inderdaad in. Grr, heb ik weer. Stom..Nou, bel morgen wel ofzo
__________________
Dare to fly!
Oud 20-12-2004, 14:44
smilegirl
smilegirl is offline
*zucht* MANNEN!!!!!! whaa ben boos...en gekwetst.....bah hij heeft veel uit te leggen...denk ik...
damn
Oud 20-12-2004, 14:49
Picasso
Picasso is offline
oh, shit, volgensmij bennik verliefd. Dit pakt altijd verkeerd uit, laat mij niet verliefd zijn.

Hij is zo leuk..
Oud 20-12-2004, 16:01
Verwijderd
Het is vandaag een fijne dag.
Wat is ze toch een prachtmeid.
En wat ben ik toch jaloers.
Oud 20-12-2004, 16:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
*zucht*

alweer...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #167
kroot
499 09-02-2012 20:38
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #4
Gothic
499 22-05-2004 21:18
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #3
Gothic
500 07-05-2004 12:27
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic! #2
Miracle
499 23-04-2004 16:32
Psychologie Verschil tussen naar psycholoog en psychiater???
Bertram
17 24-03-2004 14:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.