Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2015, 22:10
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Woei het nieuwe studiejaar start al bijna. Volgens mij hebben veel steden deze of volgende week hun introductieweek. Doe jij, nieuwe student, daaraan mee? Wat wil je graag uit deze week proberen te halen? Logeer je bij mensen thuis, in een grote slaapzaal of heb je al een eigen kamer? Misschien is iedereen nu druk bezig met de stad te ontdekken en te feesten en lees je dit veel later. Hoe heb je het gevonden?

Ook voor oudere leden is het leuk om over de introweek te praten. Misschien zit je wel bij een vereniging en ben je de hele week in touw om nieuwe leden te werven. Of misschien wil je wel gewoon even babbelen over je oude introweek van jaren geleden.

In mijn stad heet het de kei-week en die heb ik nooit zelf gelopen, want ik moest toen werken en ik was stiekem wel blij van, want het leek me veel te spannend. Ik ben halverwege mijn eerste jaar bij een vereniging gegaan en toen heb ik elk jaar de keiweek meegemaakt en soms meegeholpen met de organisatie (op de vereniging dan, niet in het algemeen). Ik vond het altijd een gezellige week want er is veel te doen, lekker druk en veel mensen die ik bijna nooit meer sprak, kwamen dan juist weer eens een keer. Ik ben nu al een aantal jaar aan het werk, dus nu krijg ik er niet meer zoveel van mee. Maar ik vond het altijd heel erg leuk. Lekker meedoen met georganiseerde dingen zoals estafettes en andere spellen, quizzen, karaoke of weet ik veel wat en 's avonds vaak een leuk feest tot diep in de nacht. Ook ging ik dan regelmatig frühhap (broodjes hamburger en kaassouffles bakken) om 1u voor iedereen. En om 6u 's ochtends kon je er altijd ontbijt krijgen, maar meestal zorgde ik ervoor dat ik voor die tijd was vertrokken als de vogeltjes gingen fluiten.

Achteraf vind ik het jammer dat ik nooit zelf keiweek heb gelopen, maarja het is niet anders. Dus ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen met de introweek in jullie stad!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2015, 19:27
df
Avatar van df
df is offline
Welke vereniging heb je bij gezeten?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2015, 08:25
Online hulp
Avatar van Online hulp
Online hulp is offline
Ik heb het zelf nooit gedaan (was toen op vakantie), maar we staan nu wel elk jaar op de kei-markt en dat is erg leuk. We spreken allemaal nieuwe mensen en de sfeer is heel gezellig. Ik ben blij dat het elk jaar weer wordt georganiseerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Introductieweek studiestad 2012!
Tink*
4 13-08-2012 09:02
Studeren Introductieweek Maastricht
Werkgroep INKOM
1 22-07-2009 12:35
Algemene schoolzaken Introductieweek SCOM (communicatiemanagement in utrecht)
ecrasant
3 20-07-2005 16:31
ARTistiek Introductieweek AVK St.Joost
gratis
27 02-07-2005 15:14
Liefde & Relatie hij gaat op kamers...opeens maakt hij het uit!
Audrey
22 30-09-2003 13:00
Algemene schoolzaken Introductieweek *help*
tiram
4 28-07-2003 15:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.