Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2004, 18:13
Verwijderd
Ik ben zo verschrikkelijk moe...vandaag overdag ook al 2,5 uur geslapen en nog steeds ben ik moe. School was suf en de moeite van het gaan niet waard, gelukkig 'mag' ik volgend jaar behalve die uiterst interessante en motiverende hbo-opleiding ook naar Leiden, hopelijk helpt dat iets (en hopelijk kan ik het...wat ik me afvraag ). En hopelijk bevalt mijn stageplaats weer net zo als die van dit jaar, dat zou wel iets goed maken. Morgen weer twee o zo leuke en interessante lessen, waar ik vast weer enorm veel van leer... Tentamenweek is een week eerder dan verwacht. Moet dus ff hard aan de slag om alles op tijd af te krijgen enzo.
Luister nou eens naar me, ook al komt het er uit alsof het allemaal niet zo erg is...mjah.

Nog 4 weekjes en één dag...
Advertentie
Oud 27-05-2004, 18:47
Verwijderd
eindelijk! dankzij leonoor kan ik weer posten heel erg bedankt!


om je toch een beetje een posi gevoel te geven leonoor, en ik meen t
Oud 27-05-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
relaxxamann schreef op 27-05-2004 @ 19:47 :
eindelijk! dankzij leonoor kan ik weer posten heel erg bedankt!


om je toch een beetje een posi gevoel te geven leonoor, en ik meen t
Dank je wel.
Oud 27-05-2004, 19:17
Verwijderd
Ach, ik ben het gewoon zat en dat is in die verdomde pauze al begonnen. Ik stopte in de pauze niet voor niets met praten hoor. Ik hield niet voor niets gewoon 5 minuten mn mond dicht.
Als er niemand ook maar enigzins naar mij luistert, als ik in mijn klas gewoon tegen mezelf zit te praten, omdat er toch geen hond naar me luistert heb ik er ook geen behoefte meer aan.
Mn moeder wil niet luisteren als ik iets vertel, iedereen praat constant door me heen. Dat ben ik godsgruwelijk zat. En in de pauze op school weer vandaag. Zeg ik iets, beginnen er 2 mensen door me heen te praten. Nou, dan niet. Dan hou ik verder mn mond ook wel.
En dan word ik uitgemaakt voor zwakkeling. Flikker op. Ga iemand anders daarvoor uitmaken. En normaal mens zou gek worden nu en helemaal doordraaien. Gelukkig ben ik normaal.
Oud 27-05-2004, 19:31
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hij doet het weer!!!!!!! Ja, denk maar niet dat je zo makkelijk van me af komt!

En nu ga ik Shrek kijken, want dat is een enorm toffe film.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-05-2004, 19:47
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-05-2004 @ 20:31 :
Hij doet het weer!!!!!!! Ja, denk maar niet dat je zo makkelijk van me af komt!

En nu ga ik Shrek kijken, want dat is een enorm toffe film.
Ik ook... ben al laat

Ben net met mijn broer gaan stadten... dit resulteerde voor mij in 2 nieuwe spijkerbroeken en wat nieuwe T-shirts
En natuurlijk een gekrimpte rekening
Oud 27-05-2004, 19:51
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ons korfbalteam blijft bij elkaar
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 27-05-2004, 20:10
Verwijderd
Biologie toets beter gemaakt dan ik verwacht had en had durven hopen.
Oud 27-05-2004, 21:03
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Gothic schreef op 27-05-2004 @ 20:51 :
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ons korfbalteam blijft bij elkaar

Tof!
__________________
Oud 27-05-2004, 21:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Het is werkelijk niet te geloven. ALLES heb ik zo ongeveer in mijn eentje gedaan. Zij moest alleen die inleiding schrijven en zelfs dat is te zwaar. Waardoor ik morgen alsnog die klote inleiding in elkaar mag gaan zetten, terwijl ik morgen de tekst definitief kan afmaken. *zucht* volgens mij kan ik maar beter leven zonder andere mensen.

Goed, ze krijgt de kans tot morgenochtend, anders dan....


En ondertussen zit ik weer tot na tienen hier terwijl ik gewoon in bed wil liggen.
__________________
Oud 27-05-2004, 21:15
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
mn zus vroeg me vandaag of het wel goed met me ging...
ze ziet het... ze ziet het! zelfs dat kan ik niet eens... verbergen. niemand hoeft het te zien....

(kheb contact met een mooie meneer.. ja hij is mooi... en toen....)
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 27-05-2004, 21:33
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
I feel good!
Heb al de hele dag dat liedje van die zeehondjes reclame in m'n hoofd (is toch van queen?)
"it's a beautifull day! The sun is shining... I feel good. And no-one's gonna stop me now"

oh yeah

jaja... soms voelt het leven gewoon leuk...

(hopen dat ik t een beetje houd... en niet de hele tijd aan m'n vader ga lopen denken. Ben ik een beetje teveel mee bezig. M'n huisarts: "ja, bij jouw klachten denk ik aan pfeiffer, en bij elk normaal persoon zou ik zeggen dat het gewoon pfeiffer is, maar bij jou... zou ik denken dat het net zo goed door rouwverwerking zou kunnen komen... "
Hmpf... nou ja... who cares. Ben lekker toch vrolijk )
__________________
Tsja
Oud 27-05-2004, 21:36
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
snoopy schreef op 27-05-2004 @ 22:33 :
I feel good!
Heb al de hele dag dat liedje van die zeehondjes reclame in m'n hoofd (is toch van queen?)
"it's a beautifull day! The sun is shining... I feel good. And no-one's gonna stop me now"

oh yeah

jaja... soms voelt het leven gewoon leuk...

(hopen dat ik t een beetje houd... en niet de hele tijd aan m'n vader ga lopen denken. Ben ik een beetje teveel mee bezig. M'n huisarts: "ja, bij jouw klachten denk ik aan pfeiffer, en bij elk normaal persoon zou ik zeggen dat het gewoon pfeiffer is, maar bij jou... zou ik denken dat het net zo goed door rouwverwerking zou kunnen komen... "
Hmpf... nou ja... who cares. Ben lekker toch vrolijk )
wat zijn positieve posts toch prettig... doet me goed om te lezen

*hug*
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 27-05-2004, 21:36
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom begrijpen ze het toch niet?
Mja, misschien omdat het mijn spinnenweb is.. Mijn problemen, mijn gedachten, mijn etc. Ik kan het niet even uitschakelen, m'n gevoel. En soms halen positieve zegjes gewoon niets uit, dan bereikt het me niet..

Vandaag nogal moeilijk gesprek gehad bij de therapeut. We gaan het dan nu toch over mijn verleden hebben, en dan met name over de nare dingen: Het pesten, mijn ex, de 2 aarandingen. *zucht* Ik kan het niet, ik kan het niet, maar ik moet wel. Ik moet wel anders kom ik er nooit uit. Dan blijft het zo slecht als nu, met de vele herbelevingen en angstgevoelens enzo.. Maar het maakt me alleen al angstig en benauwend als ik er over nadenk. Tijdens de therapie schoot ik ook een keer weg, terwijl we het niet eens direct over het onderwerp hadden. Mijn therapeut probeert er door 'omwegen' over te praten.

*huilt*

Ik wou dat ik nu echt even van deze aardbodem kon verdwijnen, even in het niets oplossen.. even niets voelen.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 27-05-2004, 21:51
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 27-05-2004 @ 22:36 :
Waarom begrijpen ze het toch niet?
Mja, misschien omdat het mijn spinnenweb is.. Mijn problemen, mijn gedachten, mijn etc. Ik kan het niet even uitschakelen, m'n gevoel. En soms halen positieve zegjes gewoon niets uit, dan bereikt het me niet..

Vandaag nogal moeilijk gesprek gehad bij de therapeut. We gaan het dan nu toch over mijn verleden hebben, en dan met name over de nare dingen: Het pesten, mijn ex, de 2 aarandingen. *zucht* Ik kan het niet, ik kan het niet, maar ik moet wel. Ik moet wel anders kom ik er nooit uit. Dan blijft het zo slecht als nu, met de vele herbelevingen en angstgevoelens enzo.. Maar het maakt me alleen al angstig en benauwend als ik er over nadenk. Tijdens de therapie schoot ik ook een keer weg, terwijl we het niet eens direct over het onderwerp hadden. Mijn therapeut probeert er door 'omwegen' over te praten.

*huilt*

Ik wou dat ik nu echt even van deze aardbodem kon verdwijnen, even in het niets oplossen.. even niets voelen.
*knuffelt*
Ik hoop echt dat je de kracht kunt vinden om eruit te komen
... en ik ben ervan overtuigd dat je het kunt ({)(})

Liefs,
Ruud
Oud 27-05-2004, 21:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Nog steeds flieft
Oud 27-05-2004, 22:07
Verwijderd
Damnz... eerste werkdag viel zo tegen ineens... had het zo leuk verwacht... misschien omdat het de eerste werkdag was... maja... ik weet het niet... Voelde me de hele dag al zo kut... op me werk ook 3x al m'n tranen weg meoten slikken... En dan kom je erachter dat de dagen dat je vriend wou komen je moet werken... that really S*cks... en dan willen de tranen ineens niet meer binnen blijven als je thuiskomt dus ren je maar snel naar je kamer, want stel je voor dat iemand erachter komt, dat kan NIET! Altijd vrolijke ik die ineens neit vrolijk is... maja... misschien heeft de schijn al eerder bedrogen... en dan snel de andere kant opkijken als je moeder iets komt vragen omdat ze het anders aan je ogen ziet... Waarom lijkt alles toch altijd zo tegen te zitten?!
Oud 27-05-2004, 23:16
Verwijderd
ben zo blij dat ik een maatje heb gevonden
Oud 28-05-2004, 05:38
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Man wat is het vroeg.

T. heeft iig nog gemailed en ik kan alles nu afmaken en opsturen. *zucht*
__________________
Oud 28-05-2004, 05:50
Verwijderd
fijn voor je dreen!

Ik moet twee examens vandaag
Oud 28-05-2004, 05:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 28-05-2004 @ 06:50 :
fijn voor je dreen!

Ik moet twee examens vandaag
Succes dan maar! (f)
__________________
Oud 28-05-2004, 05:53
Verwijderd
dank, maar ben mn geo kwijt
Oud 28-05-2004, 07:36
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 27-05-2004 @ 22:36 :
Mja, misschien omdat het mijn spinnenweb is.. Mijn problemen, mijn gedachten, mijn etc. Ik kan het niet even uitschakelen, m'n gevoel. En soms halen positieve zegjes gewoon niets uit, dan bereikt het me niet..

Ik wou dat ik nu echt even van deze aardbodem kon verdwijnen, even in het niets oplossen.. even niets voelen.
Ik voel me de laatste dagen precies hetzelfde, al heeft het bij mij wss totaal andere redenen....

Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik sluit me gewoon bij Ruudje aan.
Geloof in je eigen kracht, zoek ze, vind ze en je komt er wel. Geef niet op.

Lieve groetjes Magicflower
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 28-05-2004, 07:41
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
magicflower schreef op 28-05-2004 @ 08:36 :
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik sluit me gewoon bij Ruudje aan.
Geloof in je eigen kracht, zoek ze, vind ze en je komt er wel. Geef niet op.
&daar sluit ik me ook bij aan. Sterkte, Aragnabite. (en jij ook,
magicflower..) (f)
__________________
Drie.
Oud 28-05-2004, 07:53
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Citaat:
Quiana schreef op 28-05-2004 @ 08:41 :
&daar sluit ik me ook bij aan. Sterkte, Aragnabite. (en jij ook,
magicflower..) (f)
Thx....Das lief van je. Tis alleen zo verdomd moeilijk om ook ECHT in die kracht te geloven....

Ben intss ook weer met iets dom begonne, as je begrijpt wa ik bedoel.
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 28-05-2004, 07:56
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 27-05-2004 @ 22:59 :
Nog steeds flieft
Wat rot voor je..

Vreemd genoeg voel ik me vandaag heel goed.
Niet meer zo negatief als de laatste paar dagen, niet meer zo positief als de dagen daarvoor. Gewoon weer de oude vertrouwde ik. Ik voel me een stuk scherper...
Oud 28-05-2004, 09:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 27-05-2004 @ 22:36 :
wat zijn positieve posts toch prettig... doet me goed om te lezen

*hug*
hoop dat ik meer mensen vrolijk maak, want als ik verhalen van sommige mensen lees, hier...
Nou ja... ik ben nog steeds vrolijk. Heb wel ergens een rotgevoel zitten, maar weet niet precies waarom (zal wel verschillende redenen hebben), en ik weiger gewoon om eraan toe te geven. Dan blijf ik bezig
__________________
Tsja
Oud 28-05-2004, 09:31
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb een 7,3 voor het allerbelangrijkste tentamen van het jaar!!!!!
Wieh! ben echt zo blij
__________________
Tsja
Oud 28-05-2004, 12:57
megas
megas is offline
ik kom hier wel niet zo vaak, maar ik zag deze topic, en ik dacht bij mezelf: "dát komt mooi uit!".

ik ben namelijk geflest door mijn beste vriendin. Dat is kut. We hadden een afspraak waar ze zich niet aan hield. Op zich geen groot probleem, maar na een week hoorde ik nog steeds niets van haar. Ondertussen was haar niet-afspraak-nakomen wél een probleem voor mij geworden. het ging namelijk om geld. Geld dat niet van mij was, maar dat wel via mij naar de rechtmatige eigenaar moest.
Toen ik haar vertelde dat ik het geld echt moest hebben, spraken we af dat ze zondag zou komen. Ze was er niet. Ik belde haar, wachtte 1,5 uur op haar, en weer kwam ze niet opdagen. Ik zei tegen haar dat het haar probleem was dat ze geen geld had, en dat zij het maar moest oplossen. desnoods leende ze het bij haar ouders, als ik maar van die rotzooi af was. We spraken af dta ze naar mijn hus zou komen, maar weer kwam ze niet.

Ik belde haar weer, en toen kreeg ik haar moeder aan de telefoon. Blijkt dat mijn 'vriendin' een heel verhaal aan haar moeder heeft lopen vertellen over mij, waar helemaal niks van klopt.
Vervolgens kom ik op het internet en zie ik een topic waar óók geen bal van waar is.

Hetgeen waar ik het allermeest de pest in heb, is het feit dat ik niet eens kan reageren op die topic, omdat mijn reply dan wordt verwijderd!

Ik dacht dat ze mijn vriendin was, maar vrienden laten elkaar niet zo vierkant in de stront zakken. Ik ben echt boos.
Oud 28-05-2004, 13:23
magicflower
Avatar van magicflower
magicflower is offline
Grmbl......Ik ben pissig.

De vriend van mijn ma heeft gebeld om voor mij een afspraak met een psych te maken. (kan hij nl beter doen dan ik, omdat ik qua vervoer enzo afhankelijk ben van hem, maar ik heb dus wel de eerste stap gezet en eerst gebeld om de nodige vragen enzo te stellen)

Wat blijkt nu? Ik kan pas voor ergens eind juni een datum vastleggen. EIND JUNI!!!!!!!!!!!!!! Wa moet ik daar mee doen????? Dan zijn mijn problemen wss grotendeels sowieso al opgelost dus dan ben ik er vet mee.

Ik moet NU hulp krijgen, niet pas binnen een maand als alles opgelost is.....
__________________
soms moet je je ogen sluiten om dingen te kunnen zien
Oud 28-05-2004, 13:30
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Wat een dag zeg! En het is nog maar half 3.. Het begon vanochtend al meteen goed. Ik kon mijn bed niet uitkomen van de pijn. Dus uiteindelijk na een paar uur kloten toch maar mijn moeder geroepen dat het echt niet ging. Ze hielp me terwijl ik weet dat dat niet goed is voor haar rug en daar heeft ze soms al z'on last van. Gelukkig was het na het douchen al een beetje beter en kon ik weer fatsoenlijk lopen. De rest van de dag ging ongeveer hetzelfde, kleren die ik niet aan kreeg, potjes die ik niet openkreeg, etc, etc. Valt niet mee, is zo frustrerend . Ik wil ook gewoon alles zelf kunnen net als iedereen. Maar ik zal toch moeten leren dat dat voorlopig niet kan. En moet voortaan beter naar mijn eigen lichaam luisteren. Als mijn lichaam zegt stoppen, moet ik ook stoppen en na een kwartiertje weer verder gaan. Wil dat alleen niet. Ik weet nu iig wel dat ik dat zal moeten leren, zo is het ook niks. Ik had toch moeten weten dat ik tijdens de fysio tussendoor wat meer rust had moeten nemen. Dan had mijn rechterarm nu ook nog gewerkt en was die niet totaal verkrampt en zeer pijnlijk geweest. Pff, wat is het leven soms toch moeilijk...
Oud 28-05-2004, 13:52
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ie! wat leuk! een hele goede vriendin en een hele goede vriend van mij zien elkaar wel zitten, maar denken van elkaar dat de ander niet geinteresseerd is

en ik zit er tussen in tralalala, how much fun is this!

Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 16:09.
Oud 28-05-2004, 14:08
stereophonicsss
Avatar van stereophonicsss
stereophonicsss is offline
ik vind een jongen leuk, en hij mij volgens mij ook wel (zei die tenminste)
maar nou heb ik van zijn beste vriend gehoord dat ie een ander meisje al heel lang leuk vind. wat moet ik nou doen?
ervoor gaan of t laten komen zoals het komt?
ik weet t nie meer
maar hij is zo leuk
Oud 28-05-2004, 15:37
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Oew.......Ik ben gek op mn moeder, maar toch haat ik haar enorm........gatverdamme , ze begrijpt me dus echt met helemaal nix en dat irriteert me zo ontzettend en krijgen we altijd ruzie

Zoals met school, ik zit heel vaak op mn laptop......voor school, verslagen te typen etc......en mijn moeder beweert stevig dat dat typen niet in een word-document is maar gewoon op msn! Dit is dus absoluut niet zo maar dit zegt ze dus wel tegen iedereen als reden dat ik stop met mijn opleiding die ik nu volg, dus datik geen flikker aan school doe en daarom geen goede cijfers haal (ik vind hem niet leuk, toch niet wat ik wil maargoed dat maakt nu effe nix uit hier).....maar grrrrrrr ik kan dan zo enorm boos op haar worden en ik schreeuw het dan ook uit

Of nog erger.....ik heb een supergoede vriendin en we hebben ooit een relatie gehad....mijn moeder weet ook alles hiervan etc......nu heb ik nog steeds gewoon contact met haar maar mijn moeder blijft maar zeiken over haar dat ik dr terug wil en nog gek op haar ben terwijl ik dat helemaal NIET zo zie maar haar zie als een goede vriendin.....bij ruzies gaat ze dan ook haar gebruiken om me te kwetsen en g*dverdomme......wat een kreng op zo'n moment

Vandaag is er een grote kermis hier in mijn woonplaats. Maar 2 week geleden was er ook al 1 in de stad waar ik op school zit....een kermis van 5 keer zo groot! Hier ben ik dan ook geweest met allerlei vrienden etc.....mensen van school ook, en mam heeft deze mensen verder nooit echt gezien aangezien ik die nooit mee naar huis neem (niet uit schaamte ofzo, maar puur omdat iedereen uit de richting woont en dan afspreken in de stad waar onze school staat is dan gewoon erg makkelijk)......maar nu ga ik niet naar de kermis hier en begint mam mij weer de grond in te trappen dat ik geen vrienden etc heb......omdat ik dus nu gewoon thuisblijf en niet WEER naar een kermis wil..........en nu zegt ze dus dat k geen vrienden heb en dat niemand me mee wil en klerezooi zeg

En zo kan ik nog uren door gaan en om nog maar te zwijgen over mn broertje die enorm stangt op zoon moment en mn moeder woorden en meningen in dr smoel drukt waarop mn moeder nog erger word

Gatverdamme.....wat kan ik haar soms haten, ik kan hier wel een potje zitten janken
Oud 28-05-2004, 15:39
Verwijderd
ik heb mn economie verpest. weet het zeker. moest ee n3.9 halen voor een 6. zelf dat heb ik geeneens waarschijnlijk.
wat boeit t als ik zak. ik ben dat diploma niet eens waard
Oud 28-05-2004, 15:42
SimplyABoy19
Avatar van SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
Citaat:
tumtummetje-86 schreef op 28-05-2004 @ 16:39 :
ik heb mn economie verpest. weet het zeker. moest ee n3.9 halen voor een 6. zelf dat heb ik geeneens waarschijnlijk.
wat boeit t als ik zak. ik ben dat diploma niet eens waard
Lieverd......ik had ook economie verknalt maar slaagde toch gewoon, met een 4,6 wat werd afgerond naar een 5 op mijn diploma
Oud 28-05-2004, 16:03
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
***** zegt:
en hoe gaat het met jou
Kruimel zegt:
hihi
Kruimel zegt:
goed hoor
Kruimel zegt:
vanmorgen een tentamen verknald, geprobeerd een vriend uit een depressie te praten, niet gelukt, psych kwam niet opdagen, voeten deden pijn..
Kruimel zegt:
Ja, prima verder.

Wat een kutdag, maar ik voel me nog niet rot. Eigenlijk voel ik me prima. Ik heb wel vertrouwen in mijn toekomst en dat is ietsje belangrijker dan vandaag.

En misschien is het een troost voor de mensen die een examen verknald hebben: ik heb vandaag ook een tentamen verknald, dus je bent nooit de enige!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 28-05-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
SimplyABoy18 schreef op 28-05-2004 @ 16:42 :
Lieverd......ik had ook economie verknalt maar slaagde toch gewoon, met een 4,6 wat werd afgerond naar een 5 op mijn diploma
ik wil geen 5. dan voelt het als niet geslaagd.
(oke dit klinkt heel stom, maar ik stel nou eenmaal hoge eisen)
Oud 28-05-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 28-05-2004 @ 17:03 :

En misschien is het een troost voor de mensen die een examen verknald hebben: ik heb vandaag ook een tentamen verknald, dus je bent nooit de enige!
als je op mijn post doelt. thnx maar ik weet niet hoe me dit kan helpen/troosten. ten.
Oud 28-05-2004, 16:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Godver ik heb Engels helemaal verpest . Ik sta al jaren een 8 voor Engels, heb voor oefenexamens alleen maar boven de 7en gehaald en nu zit ik tussen de 4,2-6,2... is toch niet te geloven .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 28-05-2004, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 28-05-2004 @ 17:03 :

Wat een kutdag, maar ik voel me nog niet rot. Eigenlijk voel ik me prima. Ik heb wel vertrouwen in mijn toekomst en dat is ietsje belangrijker dan vandaag.

Oud 28-05-2004, 16:20
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
druk druk druk, even 5 minuten om te typen, geeneens 5 minuten. morgen toneel. vandaag 2 uur nakomen . ik kom waarsch. toch naar de psych meeting, das wel fijn .
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-05-2004, 18:05
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb ruzie met mijn vriend, over iets heel stoms, althans, ik vind het stom..

Ik ga dit weekend met mijn vriend en 2 vrienden van hem (en mn broertje en zijn vriendin) naar pinkpop. Die vrienden van hem willen graag wiet meenenem en nou wil mn vriend dat ook, want ja, hij heeft al zo lang niet gerookt
Maar ik ben t daar niet mee eens, want ik mag het niet (wiet roken) omdat ik erg gevoelig ben voor psychoses.
En tja, ik heb er dus geen zin in dat ik daar hartstikke nuchter en helder zit terwijl hij zich een stuk in de *** zuipt en zo gaar als een kanarie is.

*zucht* Dit moest er ff uit, sorry..
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 28-05-2004, 19:52
Verwijderd
Hmmm.. voel me beetje wat minder. Mn eco ging slecht en ben heel erg bang dat ik zak. Vanmiddag huilend op bed gelegen en nu komen de tranen weer Michael is ook al weg naar pinkpop.

(@Aragnabite: anders ga je leuk bij Michael kletsen Hij maakt poffertjes. Hij heet MokkelMichael op forum, moet je maar even foto bekijken in zn fotoboek, en als je hem ziet, wil je dan een heeele dikke knuf en kus van mij doen? )

Ik mis m gewoon. Hoe stom t ook is. Hij is de enige bij wie ik me weer goed voel, sinds mn ex. Iemand die ik vertrouw, waar ik me zo vertrouwd bij voel. Het is wel goed dat ie een weekend weg is op zich, want dan kan ik echt goed leren, maar ik heb zo'n enorme behoefte aan een knuffel van hem. Zucht.. en ik moet nog zo lang wachten
Oud 28-05-2004, 19:53
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
(sorry, heb geen andere reacties gelezen... even de puf niet voor)

nooit heb ik geweten dat mensen je zo erg kunnen negeren.
Sta ik op een e-maillijst, reageer, maar vervolgens reageerd er niemand op mij maar zij wel op elkaar.
oke, ik was er een keertje niet vanwege mijn examens, maar om me dan helemaal buiten te sluiten!
Ik vraag me steeds vaker af of mensen mij eigenlijk wel mogen.
of ik niet veel te veel zeur, doordram, over mezelf praat (zoals nu)

maar goed, nog even 3 examens maken, 8 dagen wachten en dan verhuizen naar mijn studentenkamertje en aan het werk...
__________________
ja, maar...
Oud 28-05-2004, 20:04
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
sorry weer een negatieve post... op de een of andere manier heb ik er erg behoefte aan op zo'n momenten.. sorry....

tgaat mis... zelfs mn beste vriendin lijkt me niet meer te begrijpen... een van de weinige personen waar aan ik alles vertel... maar de laatste tijd negeert ze alles gewoon, gaat meteen over op een ander onderwerp... (neej ik heb het er niet vaak over ) voelt niet goed... ik dacht dat zij me begreep, dat zij er voor me zou zijn... maar waar is ze??

------------------------------------------------------------
waarom zeg je
dat je begrijpt
bij wat ik niet bedoel
waarom zeg je
dat je me begrijpt
terwijl ik dat niet voel

-------------------------------------------------------------

stom ja.. weet ik...
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 28-05-2004, 20:05
Verwijderd
Citaat:
-Flip- schreef op 28-05-2004 @ 21:04 :
stom ja.. weet ik...
Wat is er stom? Hoe je je voelt of het gedichtje? Beiden vind ik niet stom, het gedichtje vind ik erg goed en ik denk voor heel veel mensen ook heel herkenbaar... Heb je al geprobeerd er met haar over te praten? Of wil je dat niet of lukt het niet?
Oud 28-05-2004, 20:15
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 28-05-2004 @ 21:05 :
Wat is er stom? Hoe je je voelt of het gedichtje? Beiden vind ik niet stom, het gedichtje vind ik erg goed en ik denk voor heel veel mensen ook heel herkenbaar... Heb je al geprobeerd er met haar over te praten? Of wil je dat niet of lukt het niet?
beide... neej ik heb het er niet met haar over gehad... ik heb het idee dat ik dan zo'n aansteller ben... zoals gister vertelde ik over die ad, zegt ze.. ja ik weet niet wat je moet doen... ik heb er geen verstand van... zo was ze eerst helemaal niet.. ik weet wel dat ze het lastig vind om me te zien zoals ik me soms (niet altijd) voel... maar toch doet het pijn als ze het telkens over iets anders gaat hebben... ik weet niet... misschien ligt het aan mij.. moet ik niet zo zeuren.
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 28-05-2004, 20:17
blankevla
Avatar van blankevla
blankevla is offline
*zucht*
Voel me leeg. Moe. Alleen.

Ik wilde me niet alleen voelen en dat is ook nergens voor nodig. Welke weg moet ik inslaan? Deze leek goed, maar nu wordt het eng. Ik wil wegkruipen en volgend jaar weer wakker worden.

Zenuwen, waar maak ik me toch druk om. Zet de knop om...
Oud 28-05-2004, 20:27
Verwijderd
Laat ik het leuke ook niet vergeten: ik kreeg een sms van mn ex voor mijn eerste examen. Helemaal spontaan uit zichzelf. Echt lief dat ie toch wel aan me denkt met mn examens en dat ie me succes wenst. Vind het een positief iets
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Wat valt je op aan andere forummers?
Yana
133 26-02-2007 09:38
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.