Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2004, 15:50
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ben net terug van m'n werk, vandaag begonnen. Best leuk werk (in een verzorgingstehuis --> 's ochtends in de huishouding en 's middags in de verzorging helpen), maar wel héél erg vermoeiend. Ben echt kapot nu. En 'k zit nog met teveel indrukken om echt iets erover te vertellen, dus k laat het nu hier bij. 'k Ga maar ff rustig op de bank liggen ofzo, uitrusten!
Advertentie
Oud 29-06-2004, 15:59
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmz, is het nou zo moeilijk vol te houden? Blijkbaar wel ja, ben ook nergens goed voor zeg.. *zucht*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 29-06-2004, 16:00
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 29-06-2004 @ 16:50 :
Ben net terug van m'n werk, vandaag begonnen. Best leuk werk (in een verzorgingstehuis --> 's ochtends in de huishouding en 's middags in de verzorging helpen), maar wel héél erg vermoeiend. Ben echt kapot nu. En 'k zit nog met teveel indrukken om echt iets erover te vertellen, dus k laat het nu hier bij. 'k Ga maar ff rustig op de bank liggen ofzo, uitrusten!
Weltrusten
Jezus, de toetsweek komt akelig dichtbij nu
Morgen al gelijk beginnen met wiskunde... maar het meeste zorgen maak ik me nog om natuurkunde en maatschappijleer
Maja, ik kan het wel
Oud 29-06-2004, 16:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wow, ik voel me eindelijk een keer goed. Ik heb helemaal zo'n blij gevoel over me maar na wat er de laatste tijd allemaal gebeurd is ben ik ook bang dat het zo weer weg is en ik weer instort en terug diep in de shit zit. Het weekend ben ik bij Michel geweest en dat was zo goed. Ik heb zo'n fijn weekend gehad. Leuke dingen gedaan samen (eigenlijk maakt het niet uit wat je doet, als je maar samen bent ). Zo'n kortingkaart voor de trein is geweldig, je stapt zo makkelijk even op de trein om een paar uurtjes door Amsterdam te slenteren en een ijsje te gaan eten. Ik had helemaal zo'n blij en verliefd gevoel over me toen ik in de trein zat met mooie herinneringen, mooie muziek, een leuk tijdschrift, gezellige mensen om me heen. En dan komen de traantjes al weer snel maar dit keer van geluk. Een paar weken geleden kwam ik ook zo thuis en toen was alles snel weer over maar dit keer niet Alles ging goed en gaat nog steeds goed. Mijn cd'tje vanmiddag opgehaald op het postkantoor, kadootje van Michel voor mijn slagen (mijn enige kadootje ) maar daarom ben ik er juist zo ontzettend blij mee. En tsja, na zo'n weekend moet je vooral clips op internet gaan kijken van stelletjes die samen in bed liggen....

Maar goed, onze tijd komt wel weer en zo blijven herinneringen mooi en blijft alles vers.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-06-2004, 16:34
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Ik was eerder CoveredEyes, ik ga verder met deze nick

En ik voel me goed, heb nieuwe haartjes enzo (schuine pony), heb nieuwe schoenen gekocht en 2 shirtjes, morgen werken, donderdag naar m'n beste vriendin en vrijdag kan ik mijn Havo diploma ophalen!!

Knuffel aan iedereen!
Oud 29-06-2004, 16:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 29-06-2004 @ 17:25 :
kadootje van Michel voor mijn slagen (mijn enige kadootje )
Ik heb ook niets gekregen voor mn slagen, alleen van m'n vriends moeder iets kleins, dus zo 'normaal' is het niet dat je cadeaus krijgt voor je slagen...
In mijn ogen is het meer iets vanzelfsprekends (dat je slaagt en je diploma haalt) dan iets bijzonders waar je trots op kunt zijn...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 29-06-2004, 16:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-06-2004 @ 17:36 :
Ik heb ook niets gekregen voor mn slagen, alleen van m'n vriends moeder iets kleins, dus zo 'normaal' is het niet dat je cadeaus krijgt voor je slagen...
In mijn ogen is het meer iets vanzelfsprekends (dat je slaagt en je diploma haalt) dan iets bijzonders waar je trots op kunt zijn...
Ik vind ook niet dat ik perse wat voor mijn slagen moet krijgen hoor, dat zeker niet. Ik heb er zes jaar lang voor mezelf aan gewerkt, zeker niet om er wat voor te krijgen. Maar als ik nu wel een kadootje krijg van mijn vriend en geld van mijn grootouders enzo en niets van mijn ouders dan vind ik dat opzich wel een beetje raar. Desalniettemin ben ik ontzettend blij met dit kadootje.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-06-2004, 17:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Een cadeautje maakt toch opzich niet veel uit? Als het maar gevierd wordt oid...

Hier wordt eigenlijk alles wel uitgebreid gevierd. Maar eerlijk gezegd vind ik het ook wel logisch dat je pas iets krijgt na de diplomauitreiking?
Mijn broer kreeg een fiets.

Ontopic: Onwijs veel zin in morgen, maar ik ben zo bang dat het tegen gaat vallen. Ik moet er maar het beste van maken en neem m'n fototoestel mee.
Gevoelens wisselen elkaar af. Voel me eigenlijk wel goed, maar eigenlijk brengen sommige dingen me ook weer in de war. Verliefd zijn is zo vermoeiend. Soms zo leuk en soms ook helemaal niet...

Beetje afleiding, dan komt het wel weer goed.
__________________
Oud 29-06-2004, 17:45
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Waarom ben ik toch altijd zo bang om hem te bellen. Hij kan niks doen via de telefoon en ik weet gewoon 100% zeker dat hij geen gekke dingen zegt. Toch durf ik telkens niet en blijf ik het maar uitstellen. Maar vanavond is het zover, ik ga bellen (hoop ik).. Klinkt aardig overtuigend he, nu moet ik het alleen nog gaan uitvoeren. Eng! Morgen komt er iemand van de gemeente langs. Ik had een pasje voor de taxi bij de WvG aangevraagd en ze moest meer informatie hebben. Heb er geen zin in, kan ik weer heel mijn verhaal gaan vertellen. Vind ik niet leuk, heb het er liever niet over. Maar ja het zal wel moeten.
Oud 29-06-2004, 18:08
Tesca
Avatar van Tesca
Tesca is offline
Ik snap het niet. Hij is bang dat ik vreemdga op vakantie Ik heb nog nooit met een andere jongen gezoend. Ik dacht dat alles wel goed zat tussen ons, maar waarom denkt hij dit dan De enige met wie ik omga zodat hij de gedachte kan krijgen dat ik vreemdga is m'n beste vriend, en daarvan weet hij nou toch wel dat ik niks méér dan vriendschap voor hem voel, en andersom. Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet.
__________________
Oud 29-06-2004, 19:24
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik ben neergestoken...met een denkbeeldig mes, in de rug... Op een moment dat het weer goed leek te gaan. Ik had eindelijk mijn "leven op verstand alleen" idee losgelaten. We hadden zoooveel overeen, ze leek echt perfect. Ze voelde veel voor mij, ik voor haar. Maar ik kan niet gelukkig worden met haar zegt ze. Waarom wil ze die gok niet nemen en laat mij zelf dat risico nemen. Ik wil het zooo graag met haar proberen, ik heb nog nooit iemand zo leuk gevonden...En dan net voordat we weer iets afspreken, gaat het niet door, dan vertelt ze me dat ze het niet wil.

Dit doet zo'n pijn, probeer het aub gewoon, probeer het, geef me een kans Maar ze zegt dat ik haar moet vergeten, maar hoe kan dat als ik weet dat ze ook om mij geeft?
Oud 29-06-2004, 20:42
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
ik ben alweer voor de derde nacht alleen thuis... ik wil niet meer alleen zijn.. mn zus is steeds weg sinds ze een vriend heeft.. en als ze hier is.. dan is haar vriend erbij.. waar is mijn plekje? dat plekje wat ik veilig aan het maken was... t lukte aardig...
ik wil neit alleen zijn.. de nacht is eng..

nijn je bent lief... al laat ik dat nu misschien niet merken.. sorry... *stom*
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 29-06-2004, 21:04
Verwijderd
godverde ....... ******* ### ----> 1000x

ze WEET dat ze me ermee pest en mij erm pijn mee doet en ik mag NIET boos worden en het vreet me helemaal op grRRRRRR........

LAAT DAT BIER VALLEN EN HAAL DIE HAND VAN JE KOP AF!

(lucht wel op )
Oud 29-06-2004, 21:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hé wat een rotvraag.
__________________
Oud 29-06-2004, 21:25
Verwijderd
huh is haren trekken ook automutilatie???
(been haartjes met pincet plukken)

sorr y als dit neit mag. las het net op s.com en schrok, ja.
Oud 29-06-2004, 22:13
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
@ FoL: Lijkt me echt klote ja, sterkte man. Blijven volhouden he, blijven zeggen dat haar leven ook niet beter wordt zonder risico's te nemen, die zijn nodig om er wat van te maken. Maar dat had jijzelf waarschijnlijk wél begrepen....

En dan ikzelf. Vakantie. Vandaag beachvolleytoernooi gewonnen, na afloop biertje gedronken met meneer de mentor, was wel een leuk dagje . Nu hbe ik echt geen kl*te meer te doen, wel lekker relaxed eigenlijk, ik ben er wel aan toe.

Verder blijft het vriendinnetje door mn hoofd spoken. We hebben het altijd zo leuk samen, en altijd mag ik dr weer fijn uitzwaaien op het perron.... Maarja, ik moet me vasthouden aan herinneringen dan. Zegt ze. Is ook zo.

Morgen nog een SE cijfer scoren, en dit naar verwachting goede resultaat vieren met een goede vriend. Juh, KS komt z'n tijd wel door.
Oud 29-06-2004, 22:26
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik denk niet helder nu... Ga slapen, Kim.
__________________
Drie.
Oud 30-06-2004, 08:57
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Vannacht een vreselijke nachtmerrie gehad. Zag alles weer precies gebeuren. Ik werd wakker en was zo ontzettend bang. Heb gelijk al de lichten aangedaan en ben de rest van de nacht wakker gebleven. Met het resultaat dat ik nu weer ontzettend moe en kapot ben. Net heb ik visite gehad van iemand van de gemeente voor de wvg. Ze wilde meer informatie hebben. Het ging goed. Ik heb netjes alles verteld en ze dacht dat het wel goed zat. Ik zou waarschijnlijk over een week of 2 wel een pasje hebben.
Oud 30-06-2004, 09:05
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Wie sluit er nou een topc, "ik haat belgen"?? Dat kan je niet maken
edit: Ik zag net pas de inhoud, jammer, het had een best aardig topic kunnen zijn

Laatst gewijzigd op 30-06-2004 om 09:07.
Oud 30-06-2004, 09:35
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
- "Niet zo sip kijken jij, met je mooie lijst."

- "Ik geloof dat ik het al eens eerder gezegd heb, maar ik vind het echt een bewonderingswaardige prestatie, zoals jij je door dit jaar heb heengeslagen, Kim."

- "Ik dacht dat een zomercursus wis- en natuurkunde wel iets voor jou is, voor volgend jaar. Om je kennis op te frissen en op gelijk niveau te kunnen beginnen; jij bent de laatste die het verdiend om door omstandigheden met een achterstand te beginnen en zo volgend jaar in moeilijkheden te kunnen komen. Al denk ik dat jij ook de laatste bent die het zover zou laten komen."

- "Jij bent zo'n leuke, lieve en leergierige leerling, dat ik best voor de kosten voor jouw thuisstudie Spaans wil opdraaien, als jij daar de mogelijkheden niet toehebt."

Mijn mentor, coördinator, twee leraren.

... Ik kan maar niet geloven dat dat voor míj bedoeld was; zien zij dezelfde Kim die ik zie?

... Ik zit hier gewoon met tranen & kippenvel van ..ontroering.
Dit had ik echt nóóit verwacht. Dat iemand zoiets al zou denken,
laat staan vier iemanden...

(en ik moet nu terugracen naar school; boeken kopen.)
__________________
Drie.
Oud 30-06-2004, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Quiana schreef op 30-06-2004 @ 10:35 :
... Ik kan maar niet geloven dat dat voor míj bedoeld was; zien zij dezelfde Kim die ik zie?

... Ik zit hier gewoon met tranen & kippenvel van ..ontroering.
Dit had ik echt nóóit verwacht. Dat iemand zoiets al zou denken,
laat staan vier iemanden...
Ze zien iig de Kim die je bent. En als vier iemanden er zo over denken, dan kun ook jij niet ontkennen dat er misschien toch wel iets (of alles ) van waar moet zijn.
Oud 30-06-2004, 12:22
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb de knoop doorgehakt, ik ga weer (kort) opgenomen worden.

Mijn vader heeft mijn psychiater gebeld en die vond een opname ook verstandig. Op argo (crisisafdeling) wordt op korte termijn iemand ontslagen en dan kan ik er terecht.

*toch wel een beetje opgelucht dat ze de knoop heeft doorgehakt*

...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 30-06-2004, 12:41
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
sonho schreef op 29-06-2004 @ 22:25 :
huh is haren trekken ook automutilatie???
(been haartjes met pincet plukken)

sorr y als dit neit mag. las het net op s.com en schrok, ja.
Als je het doet om je benen te ontharen heet dat gewoon epileren en is daar niets mis mee. Als je het doet om jezelf te pijnigen is het wat anders.

Nee hoor, ik trek ook haartjes rondom mijn wenkbrauwen uit. Gewoon, omdat ik daar geen haartjes wil hebben. Daar moet je niets achter zoeken.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-06-2004, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 30-06-2004 @ 13:41 :
Als je het doet om je benen te ontharen heet dat gewoon epileren en is daar niets mis mee. Als je het doet om jezelf te pijnigen is het wat anders.

Nee hoor, ik trek ook haartjes rondom mijn wenkbrauwen uit. Gewoon, omdat ik daar geen haartjes wil hebben. Daar moet je niets achter zoeken.
ehm niet echt om te epileren. maar ook niet voor de pijn. (het doet geeneens pijn). uit verveling/frustratie meer eig.
Oud 30-06-2004, 12:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
sonho schreef op 30-06-2004 @ 13:45 :
ehm niet echt om te epileren. maar ook niet voor de pijn. (het doet geeneens pijn). uit verveling/frustratie meer eig.
Doe het dan alleen om te ontharen in het vervolg. Anders gaat het van kwaad tot erger. Als je je verveelt kun je een hobby zoeken. Ga sporten, schaken, lezen, tv kijken, kikkers zoeken... Wat dan ook.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-06-2004, 12:57
Verwijderd
Net te horen gekregen, dat we een groepsgenoot minder hebben met het profielwerkstuk. Hij blijft voor de 2e keer zitten en vertelde mij net dat hij van school af moet. Daardoor kan hij automatisch niet meer mee doen met het pws (maar dat is logisch). Hij vondt het jammer, want we hadden net zo'n leuk onderwerp. Ik vind het ook jammer, maar ergens ook weer niet. Nu is alleen de vraag, gaan we met zen 2en verder of krijgen we er noodgedwongen een derde groepslid bij, wat ik wel denk .
Oud 30-06-2004, 13:12
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Bah moet m'n kamer opruimen en de auto wassen..Morgen diploma uitreiking van m'n broer, heb ik echt zin in..Klinkt lekker egoistisch maar wat moet ik daar hé, al die toespraken waar dan toevallig een keertje mijn broer tussen zit..Mijn moeder die waarschijnlijk gaat zitten janken en vervelende docenten die ik tegenkom. En de volgende dag moet ik gvd weer, want dan moet ik m'n boeken inleveren en rapport ophalen.. Man, ik heb zin om naar zee te gaan, of naar de strook/meent en lekker te gaan zwemmen, en te liggen op m'n luie gat.. Lekker even rust, dit weer is nou ook weer niet alles..*mokt*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-06-2004, 14:25
finger_fish
Avatar van finger_fish
finger_fish is offline
Het liefst zou ik morgen of overmorgen gaan winkelen een vriendin... maarjah dat vinden ze niet leuk en de ander zit steeds bij haar beste vriendin en toch ondertussen vette ruzie maken en dan krijg ik de schuld... maar nog even en dan zijn mijn ouders 2 wkeen op vakantie netzo relaxt man! maarjah gedoe met mijn ex altijd fijn hij denkt dat ik niet veranderd ben en wil me terug mij hij kent me niet eens meer.. door zijn stomme acties...hij snapt gewoon niet dat zijn acties ook gevolgen voor mij hebben gehad... netalsof die alleen op de wereld is en daar erger ik me dood aan.... en dan ook nog gaan zitten zeiken dat ik iemand anders leuk vind... en dat moet ik dan natuurlijk weer via via horen ik word echt helemaal gek..

maarjah nog even en dan lkkr relaxt... niemand thuis.. lkkr alleen voor mezelf koken.... beetje werken beetje achter de computer hangen...(mensjes uitnodigen om bij mij te komen hangen.... )heerlijk... was het al maar zover...
__________________
Never change the way you are! --> You laugh because I'm different I laugh because you're al the same!!
Oud 30-06-2004, 15:41
Inge87
Avatar van Inge87
Inge87 is offline
oké ik ga schreeuwen: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sorry, maar dat moest er ook uit, mijn zus is zooooooooo oneerlijk en stron verveldn en eigenwijs : maar jah, die zit eerders weer in het apz... wanneer ziet ze het nou eens in.... mijn geduld is op
Oud 30-06-2004, 16:38
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2004 @ 10:39 :
Ze zien iig de Kim die je bent. En als vier iemanden er zo over denken, dan kun ook jij niet ontkennen dat er misschien toch wel iets (of alles ) van waar moet zijn.
hmm.
__________________
Drie.
Oud 30-06-2004, 16:40
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
3 deeltentamens...geen een gehaald, terwijl ik toch minstens op 1 had gerekend
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 30-06-2004, 17:00
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Eindelijk vakantie...iets positiefs...Voor de rest is er niks positiefs...Ik voel me als een verslagen romeins legioen, waarbij er nog een paar mensen gewond op het slagveld liggen, wachtend om dood te gaan of wachten om nog een keer gestoken te worden.. bah

The might of Rome has fallen.
Oud 30-06-2004, 17:01
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Vandaag weer gewerkt.. Jeetje, wat een verschillende mensen zijn er zeg. Ben wel geschrokken van sommige mensen die er erg slecht aantoe waren. Dat greep me toch wel aan.. misschien dat ik later ook in zo'n verzorgingstehuis terecht kom, of misschien (binnenkort?) m'n opa en/of oma. Pff en toen ik bij een mevrouw koffie wou brengen begon ze ineens tegen me te schreeuwen dat ze geen koffie hoefde omdat ze toch dood wou. Ja, heel fijn om te horen Er was me van te voren al wel verteld dat die mevrouw de laatste tijd een beetje in de war is enzo, maar dit verwacht je toch niet. Ze wil nu niet meer leven omdat ze zaterdag jarig is ofzo. 'k Snap t ook niet helemaal, maar ze zei tegen me dat ik dr niet hoefde te feliciteren. Ze wil voor zaterdag dood zijn. Maar goed, daarentegen zijn er ook veel andere hele lieve bewoners die nog veel beter (qua gezondheid etc) zijn. Daar kan je dan ff een praatje mee maken, das ook wel fijn. Pff, k werk er pas 2 dagen, maar het voelt als 2 jaar. Morgen weer, best zin in.
Oud 30-06-2004, 17:18
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Bezig m'n boeken uit te zoeken, wat een kutwerk zeg...
Ik voel echt dat ik het kut ga vinden volgend jaar... (Ben je daar al mee bezig dan? Ja.)Ik word gescheiden van mijn hele klas..we worden volgend jaar verdeelt in 7 klassen (4 havo klassen en 3 vwo klassen)..Dus ik mocht invullen met wie ik volgend jaar in de klas wil. Mag ik maar twee mensen invullen, goed, ik heb er dus vier ingevult. Maar nu het vervelende:

Ik weet nog niet 100 % zeker dat ik naar havo ga..De mensen die ik heb ingevult, weten dat ook nog niet zeker. De eerste blijf misschien zitten, de tweede weet net als ik ook nog niet 100 % zeker of ze naar havo gaat, de derde gaat (ter verassing) waarschijnlijk naar vwo, en de vierde gaat waarschijnlijk ook naar vwo..Ik baal hier zo van, ten eerste raak ik al contact met mensen kwijt, doordat ik niet meer met ze in de klas kom, en ten tweede, ik kom misschien in een klas met mensen die ik absoluut niet ken

Shit..klote school ook.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-06-2004, 17:37
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 30-06-2004 @ 18:18 :
Ik weet nog niet 100 % zeker dat ik naar havo ga..De mensen die ik heb ingevult, weten dat ook nog niet zeker. De eerste blijf misschien zitten, de tweede weet net als ik ook nog niet 100 % zeker of ze naar havo gaat, de derde gaat (ter verassing) waarschijnlijk naar vwo, en de vierde gaat waarschijnlijk ook naar vwo..Ik baal hier zo van, ten eerste raak ik al contact met mensen kwijt, doordat ik niet meer met ze in de klas kom, en ten tweede, ik kom misschien in een klas met mensen die ik absoluut niet ken
'k Snap denk ik wel een beetje hoe je je voelt.. de situatie is niet heel goed te vergelijken, maar bij mij komt het er ook op neer dat ik volgend jaar min of meer 'alleen' in een klas terecht kom. Ik ken dan wel zo ongeveer alle mensen bij wie ik waarschijnlijk in de klas kom en k zit ook bij een heel goede vriendin in de klas (Guusie hier op t forum), maar veel andere vrienden zijn allemaal geslaagd dit jaar (ben vorig jaar blijven zitten). En met de mensen waarbij ik in de klas kom ga ik niet om (en dat wil ik ook niet). Maar 't komt vast allemaal goed. En bij jou ook, je maakt snel genoeg nieuwe contacten. Dus uhm nou ja, k weet eigenlijk niet wat ik hiermee wil zeggen, maar gewoon je ff laten weten dat ik wel redelijk kan begrijpen hoe je je voelt en dat je niet de enige bent die iets soortgelijks meemaakt.
Oud 30-06-2004, 17:39
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Vandaag veel gedaan. Teveel zoals gewoonlijk.. Wanneer leer ik nu eens dat ik niet alles meteen moet doen. Maar het beter kan verdelen over de dag of over de week. Ik heb er alleen mezelf mee. Want nu ben ik weer helemaal op en heb meer last dan anders. Grrr Stom gedoe allemaal.
Oud 30-06-2004, 17:45
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
dionnetje schreef op 30-06-2004 @ 18:37 :
*knip*
fijn om te weten dat ik niet de enige ben... En..ja het komt waarschijnlijk wel goed..maar ik wil mezelf niet gaan verheugen op iets...miss valt het toch wel tegen..*zucht*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 30-06-2004, 19:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Wow ik heb afgelopen dagen 242 artikelen ingevoerd . Wel 6 uur mee bezig geweest, dus ongeveer 40 per uur ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 30-06-2004, 19:05
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Bwoah, morgen tentamen. Eigenlijk ben ik bijna niet meer zenuwachtig. Nog niet goed genoeg geslapen, ik viel net in slaap op de bank (dikke multomap op schoot, theorieën van Piaget voor me). Maar och, het komt goed.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-06-2004, 19:06
Verwijderd
Goed cijfer terug gehad. Nu het laatste cijfer nog, hopelijk is dat ook goed, dan begint de vakantie wat dat betreft iig goed. Als Hercules nu ook nog gevonden wordt of gewoon weer terug komt, dan is het helemaal . Daar zou ik m'n cijfers graag voor willen teruggeven... Hij is zo schattig...zo verschrikkelijk lief... 'k blijf maar gewoon hopen.

Straks voetbal kijken met vijf jongens. En Muis en Fleur natuurlijk, want die zijn er gelukkig wel. Ben blij dat zij niet naar buiten gaan. 'k zou dan echt niet weten wat ik moest doen als één van die twee 'weg' zou zijn... Maar dat is ook niet zo, dus daar moet ik niet aan denken, zoals CJ zou zeggen.

Misschien binnenkort naar de film. Wordt vast . Echt heel veel zin in. Weet er iemand of er, naast Harry Potter, nog iets draait wat de moeite waard is om naar toe te gaan?

Morgen naar de winkels met m'n moeder en zusjes en verder misschien maar eens beginnen met de zolder als ik nog energie heb. Vandaag niks van gekomen, doordat we de halve dag kwijt zijn geweest om naar het asiel te gaan ed.

IK WIL DAT HERCULES TERUG IS!!!

*smiley invasie*
Oud 30-06-2004, 19:09
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2004 @ 20:06 :
Misschien binnenkort naar de film. Wordt vast . Echt heel veel zin in. Weet er iemand of er, naast Harry Potter, nog iets draait wat de moeite waard is om naar toe te gaan?
Die draait nog wel. En als ik mee mag zoek ik precies uit waar en wanneer hij draait!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-06-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 30-06-2004 @ 20:09 :
Die draait nog wel. En als ik mee mag zoek ik precies uit waar en wanneer hij draait!
Wat draait nog wel? Harry Potter? Dat weet ik, want daar ben ik gister nog heen geweest. Daarom daarnaast dus.
Oud 30-06-2004, 19:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Waarom doen ze elkaar dit aan? Vannacht is een oude pony toegetakeld door een paard en wat pony's. Echt NIET leuk. Waarom doen ze zoiets? Ze is al zo oud en zielig.
Ik wist niet dat dít ook bij dieren voorkwam.

Ik hou niet van geheimen. Geheimen zijn geheim, praat er dan ook niet over. Zeg ook niet dat er een geheim is.

Phoe, m'n agenda staat bijna vol tot de vakantie. Wel leuke dingen, maar toch. Hopelijk heb ik genoeg tijd om me voor te bereiden.
__________________
Oud 30-06-2004, 19:12
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2004 @ 20:10 :
Wat draait nog wel? Harry Potter? Dat weet ik, want daar ben ik gister nog heen geweest. Daarom daarnaast dus.
Damn... Dan maar kijken of ik mijn vriend of mijn moeder zo ver krijg...

[Edit: owjah, Eurotrip is wel leuk. Die heb ik gezien. ]
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-06-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 30-06-2004 @ 20:12 :
Damn... Dan maar kijken of ik mijn vriend of mijn moeder zo ver krijg...
Hij is echt . Ik ben ook met m'n vriend geweest.
Als er echt niemand met je mee wil, wil ik er wel over nadenken.
Oud 30-06-2004, 19:19
Verwijderd
Hmmz... Wat super fijn is dat ik vandaag hoorde dat ik naar griekenland kan in aug. zodat ik me zus eindelijk kan zien na ong. 8 maanden... Ben echt SUPER blij... mis haar echt onwijs erg... ik heb haar in anderhalf jaar ong 3 weken gezien... echt weinig... en ik kan dus precies naar haar toe als ze net jarig is die week =D Echt SUPER happy! ben alleen bang voor vliegen das iets minder... maja...

Wat dan wel weer minder is... is dat m'n vriend me al 2x vergeten is vandaag... en het excuus is dan: "Ik heb het druk" hmmz... ik heb het ook druk gehad vandaag... van 8:30 tot 17:00 gewerkt... maar heb toh ook tijd vrij gemaakt? Ik bedoel... een paar minuten kan toh geen kwaad?

Maja... zal wel dan hoor...
Oud 30-06-2004, 20:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hm... nog 31 nachtjes slapen en Thijs is weer thuis

*zucht*

Heb wel allemaal leuke dingen gepland, dus ik hoop dat t gauw voorbij gaat.

Ik wil m'n cijfer voor fysiologie weten
__________________
Tsja
Oud 30-06-2004, 21:36
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 30-06-2004 @ 20:06 :

Misschien binnenkort naar de film. Wordt vast . Echt heel veel zin in. Weet er iemand of er, naast Harry Potter, nog iets draait wat de moeite waard is om naar toe te gaan?
Shrek 2 vond ik ook heel leuk. Ten minste als je de eerste gezien heb

Ontopic: Ik wou dat ik mezelf meer kon uiten, misschien nog beter gezegd dat ik het durf
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Oud 30-06-2004, 21:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Diploma-uitreiking net gehad. Het zat stampvol, er moesten zelfs meer stoelen bijkomen. Ik vond het een hele bijzondere ervaring. Het was best wel heel officieel en heel erg in de lijn van de school dus heel veel met de bijbel erbij betrokken enzo maar ik voelde me er wel in thuis. Ik vond het wel een mooie avond. Mijn moeder en twee tantes en mijn vader en zijn vriendin en mijn broertje waren erbij en ook mijn vriendin die nu nog in 5V zat ook en voor haar was het ook echt heel leuk want zij heeft ook zolang bij die mensen in de klas gezeten. Alleen had ik Michel ook gewoon mee moeten nemen al had ik dan waarschijnlijk weer minder met mijn docenten staan kletsen. Wel jammer dat iedereen vroeg naar huis wou voor de voetbal en ik dus mijn Duits docente, mijn Frans docent en mijn decaan niet meer heb gesproken. Ik ging als laatste weg en moest toen nog eten maar had absoluut geen honger. Beetje macaroni naar binnen gepropt. Net half voetbal gekeken maar ik pas tegelijkertijd op met de babyfoon dus ik zat net met een huilend buurjongetje van vier jaar oud (normaal heel stoer) in mijn armen omdat ie eng gedroomd had en zijn oog pijn deed maar slapen ging wel weer

Zit ik daar met een corsage opgespeld, helemaal opgetut naast het bed van een schattig vierjarig jongetje met op de achtergrond het getoeter van de voetbal. Ik had me de avond van mijn diploma-uitreiking toch anders voorgesteld eigenlijk.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-06-2004, 21:50
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
We hebben verloren...nou is er geen feest vanavond.. Kan ik me weer lekker vervelen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Verhalen & Gedichten TIJD voor een WEDSTRIJD-poll
Porcelain
123 25-10-2007 22:44
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01.