Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2004, 12:38
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
-xxx-Nijn schreef op 04-07-2004 @ 11:43 :
Ik droomde iets heel stoms..Ik was met een vriendin in een kledingwinkel, en ik ging een rok passen, en hij zat perfect..Toen ik uit het pashokje kwam, zei ze tegen me, misschien moet je toch maar een maatje groter proberen want deze zit wel erg strak..Dus ik vroeg vind je me dik? En zij zei; ja best wel..dus ik sloeg aan het twijfelen en vroeg het steeds opnieuw...

Nu ik wakker ben weet ik dat dit iets moet betekenen. Ze vind me vast echt dik, en waarschijnlijk ben ik dat dan ook..Ik voel me zo ontzettend onzeker! 'k Moet meteen gaan afvallen, maar eigenlijk wil ik dat niet weer, want de vorige keer ben ik echt door een hel gegaan (ik viel steeds flauw en had geen energie meer e.d.)..Hm, maar misschien heeft ze wel gelijk, misschien ben ik wel te dik? Ik droom het heus niet voor niets..
Zijn dromen altijd een weerspiegeling van de waarheid?
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Advertentie
Oud 04-07-2004, 13:12
Redhair
Redhair is offline
Gadverdamme ik haat mezelf echt. gister ging ik uit, ik dacht mn problemen wel even te kunnen vergeten door dronken te worden. Wat een stom idee, triest gewoon. Ik was dronken, ik was TE dronken. En dan met een niet al te volle maag. Ik heb vannacht gewoon zes keer gekotst. In de plee en later was mn moeder erbij. Ik schaamde me zo. Mijn moeder was niet eens boos dat ik donken was, ze vond dat ik mijn lesje wel geleerd had. Ik had vaker teveel gedronken, maar toen had ik nog grenzen. Ik dronk maar en dronk maar, en kon niet eens meer op mijn eigen benen staan. Mijn vrienden moesten erom lachen, maar ik voelde me alleen maar kutter. Ik was blij toen ik kotste, was mijn eten er ook uit. Nooit meer zo.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 04-07-2004, 13:22
finger_fish
Avatar van finger_fish
finger_fish is offline
nou voor mij zegt dit genoeg.. waarom word ik in eenkeer aan de kant geschoven altijd nice... ik baal als een stekker... voel ik me weer alleen... ik wil vrolijk zijn en me niet meer zo k*t voelen.... en niet meer alleen zijn... hmmz het gaat weer lekker... NOT maarjah toch wel blij dat ik gister niet weg ben gegaan...was ik M tegen het lijf gelopen.... dat is wel het laatste waar ik zin in heb...waarom begrijpt hij geen nee... en mijn ex ook niet?? Jongens zijn best ingewikkeld.... maarjah ik ben ook wel vet ingewikkeld maar goed......
__________________
Never change the way you are! --> You laugh because I'm different I laugh because you're al the same!!
Oud 04-07-2004, 13:33
Verwijderd
het is weer aan de gang. ik weet nu echt niet meer hoe ik moet reageren. de vorige keer ging het ook verkeerd, hij heeft me zo gekwetst! even dacht ik dat het de tweede keer wel goed zou gaan, alsof er niets gebeurd was. mijn moeder had me nog gewaarschuwd, ze zei dat het nooit meer zou worden als het was. en ik haat het om te zeggen dat ze gelijk heeft gehad.
het is weer precies zoals toen, het begin van het einde. totaal geen interesse meer tonen en alleen maar met zijn eigen dingetjes bezig zijn. alsof ik lucht ben. als ik niks van me zou laten horen, zou hij het volgens mij niet eens merken. niet dat het hem volgens mij iets kan schelen. ik doe echt mijn best om het goed te laten lopen, maar soms vraag ik me af waarom ik eigenlijk nog bij hem ben. zoveel hebben we immers niet gemeen.
en toch blijf ik bij hem. omdat ik van hem hou. en daar kom ik niet zomaar vanaf. telkens als ik alleen ben, zonder hem, vraag ik me weer af of het zo niet genoeg is geweest. maar als ik hem weer zie, krijg ik weer een beetje hoop, en besef ik dat ik niet zonder hem zou willen. ik wil me nooit meer voelen zoals toen. het gevoel dat hij niet meer om me geeft...
Oud 04-07-2004, 13:43
Verwijderd
zo, eindelijk weer even rust. ik ben toch wel blij dat mijn feestje en optreden voorbij zijn, tgaf best wel veel stress. feesie was overigens heel gezellig, optreden ging iet minder mja.

ff thuis, ff rust .
Oud 04-07-2004, 14:07
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Alles wat ik zeg wordt verkeerd begrepen.. Ik kan beter mijn mond houden voortaan. Dan kan ik niks verkeerd zeggen.. Het is nu in ieder geval wel iets duidelijker waarom hij zo kortaf was. Hij had mijn smsje helemaal verkeerd begrepen en dacht dat ik het alleen maar stuurde omdat een vriendin had gezegd dat ik dat moest doen. Maar zo is het helemaal niet. Het kwam vanuit mezelf, ik maakte me zorgen over hem. Alleen hoe ga ik hem dat duidelijk maken zonder dat ik dingen zeg waar ik later weer spijt van krijg..
Oud 04-07-2004, 14:24
lso
Avatar van lso
lso is offline
Pffff... zijn het examens.. dan verlang ik naar de vakantie.. nu is het vakantie en .. ik verveel me *maar ik wil helemaal geen school nu *
Oud 04-07-2004, 14:49
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 04-07-2004 @ 13:38 :
Zijn dromen altijd een weerspiegeling van de waarheid?
Nee, maar zo'n droom zal vast wel iets betekenen toch?...Nja, ik weet het eigenlijk ook niet.. Zolang híj me niet te dik vind, is het in orde.. Ik mis 'm..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-07-2004, 14:55
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Drie vuilniszakken vol kleren van mij liggen nu in de kringloopcontainer. Het viel me best wel tegen hoe lastig het is om kleren weg te gooien waar je veel herinneringen aan hebt. Een aantal t-shirts heb ik dan ook bewaard.

En ja hoor, het regent weer.
__________________
Oud 04-07-2004, 16:04
Verwijderd
neeeee, shit, help. mn moedr is in mn kamer geweest, en er lag nog een handdoek met een stuk glas er op, en op mn computer de site van het sabn en en een gedicht van gister. neeee dat mag ze niet gezien hebben. en mn dag boek lag op mn bureau, ze mag het niet gelezen hebben. het zijn mijn problemen, en dat is prive. waarom ben ik ook zo stom om mn kamer niet netjes achter te laten, alsi k een dag weg ben???
Oud 04-07-2004, 16:08
Arashi
Arashi is offline
55. ik kan het niet anders zeggen dan dat ik walg van mezelf zo... niet alleen om het getal zelf, maar alles; broeken zitten (te) strak, ik voel m'n kleding zitten... ik vind mezelf ook gewoon niet mooi zo. om nog maar te zwijgen over de enorme hoeveelheid die ik ben aangekomen... waarom kan ik niet gewoon een tussenweg vinden? niet niet-eten, niet 'gewoon' (vr)eten, maar gewoon normaal, zoals ieder normaal mens, hoe moeilijk is dat nou?

ik voel me er niet goed bij - reden genoeg om te lijnen. geen extreem gedoe, maar gewoon tot een oud gewicht, waar ik me redelijk bij voelde.

vermoeidheid maakt instabiel? pluspuntje; ik heb het door voordat het zelfs maar gepost is. doe er dan iets mee, doos... *schopt*
Oud 04-07-2004, 16:58
Verwijderd
Stom ziekenhuis. Word er helemaal naar van. En dat bed waar ze in ligt, en de plekken die ze op haar armen heeft, en het kleine beetje dat het nog maar is, en de moeite die ze moet doen om met ons te kunnen praten, en hoe vreselijk nerveus en bang ze is. Straks zitten wij daar, in frankrijk, terwijl zij wordt geopereerd. Straks gaat het mis, wat moeten we dan.

Nog maar een paar dagen en dan gaan we op vakantie. Daar heb ik afgezien van mijn oma dus wel erg veel zin in. Gewoon even weg van de wereld, weg van huis in ieder geval. Ook al zijn mijn ouders mee.

Ik heb geen emotie meer. Ik ben niet blij, maar ook niet verdrietig ofzo. Ik ben meer niets op het moment. Stom is dat. Weet het even niet geloof ik.

En dan nog steeds dat andere stomme gevoel. Word ik ook niet goed van. Waarom kan ik dan niet gewoon normaal zijn, met normale gedachts, normale gevoelens. Niet opeens dat alles weer helemaal over z'n kop slaat. Bah

Don't you fear when you dream
Waking up is never what it seems

Laatst gewijzigd op 04-07-2004 om 17:41.
Oud 04-07-2004, 17:05
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb zin om heel erg te mopperen over hoe slecht ik het thuis wel niet heb...

Maar daar schiet ik toch niks mee op.
__________________
Oud 04-07-2004, 19:53
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
god, wat mis ik m ineens
__________________
Tsja
Oud 04-07-2004, 19:57
Loveflowertje
Avatar van Loveflowertje
Loveflowertje is offline
ikke ben zooo verliefd...
__________________
♥ Jij bent zo slank als een ree, of hoe heet zo'n grijs dier met een slurf ook alweer?
Oud 04-07-2004, 20:36
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 04-07-2004 @ 15:49 :
Nee, maar zo'n droom zal vast wel iets betekenen toch?...Nja, ik weet het eigenlijk ook niet.. Zolang híj me niet te dik vind, is het in orde.. Ik mis 'm..
Dromen zijn bedrog of nou ja....de betekenis van dromen moet je in ieder geval niet te letterlijk nemen! (ik heb vannnacht gedroomd dat ik aangevallen werd door een muis die een soort vergif bij zich had waarmee hij mensen kon doden.... ...als ik dat zou moeten geloven.....). Dromen betekenen altijd iets heel anders als de werkelijkheid. Laat je er niet door in de war brengen!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 04-07-2004, 21:23
moon
Avatar van moon
moon is offline
De "vertrouwenspersoon" komt morgen kennis maken met mijn ouders.... ik zie er echt ontzettend tegen op.
Ik heb veel van dit soort voorstel gesprekken mee gemaakt en het ging vrijwel altijd mis. Altijd kwam er meer boven tafel als ik wenste, altijd kwamen mijn ouders meer te weten als dat ik wilde. 1 van de laatste keren (nu al een tijdje geleden) dat ik weer zo'n gesprek had waarbij mijn ouders met een leerkracht zouden gaan praten....ben ik weg gelopen van huis. Ik was zo bang dat mijn ouders weer dingen te weten zouden komen die ik nog liever even geheim voor ze hield, dat ik een manier zocht om er voor te zorgen dat ze niet naar die leerkracht toen zouden gaan. Het pakte totaal verkeerd uit...ik nam de trein naar mijn zus toe en belde vanaf daar naar huis, mijn ouders waren woedend! Ik heb ze precies uit moeten leggen waarom ik weg gelopen was. Toen ze er achter kwamen dat ik dingen voor ze achter hield waren ze woedend en deden ze nog meer hun best om dingen uit mensen los te krijgen over mij en uit mezelf. Ze gingen nog meer praten met leraren.

Nu is het de dag voor het gesprek en ik voel weer precies de angst die ik altijd voelde. Ik heb het ook met die vertrouwenspersoon besproken, maar die zei dat ik haar moest vertrouwen en moest geloven dat ze niet meer over mij zou vertellen als ik wilde. Ik wil haar wel vertrouwen maar ik kan het niet. Ik heb zo veel hulpverleners en leerkrachten horen zeggen dat ik ze moest vertrouwen, maar uiteindelijk kwam het er altijd op neer dat er tijdens zo'n gesprek toch weer meer verteld werd als mij belooft was. Goh, wat heb ik me vaak bedrogen gevoelt!
Ik denk er over om morgen weer van huis weg te lopen, terwijl ik weet dat dat juist het tegenovergestelde effect heeft van wat ik zou willen. Maar ik vind het gewoon echt doodeng dat ze over mij gaan praten, ik ben zelfs bang dat ik begin te huilen tijdens dat gesprek. Ik weet gewoon niet hoe ik dat gesprek door moet komen....
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 04-07-2004, 21:51
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
wahahaha griekenland is europees kampioen
Had liever Nederland gezien, maar dit vind ik toch ook wel grappig
__________________
Tsja
Oud 04-07-2004, 21:51
Verwijderd
portugal heeft verloren, het was waarschijnlijk ook gewoon te mooi om waar te zijn.
(sinds waarneer ben ik geintresserd in voetbal? er zijn veel belangrijkere dingen in het leven)
Oud 04-07-2004, 21:53
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Teruggevonden grenzen...Het gaat niet goed, en ik stop het gevoel weg. Ik weet dat het niet goed is, maar ik wil er niets meer aan doen..de enige die me altijd begreep is dood...ik mis haar meer dan ooit
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 04-07-2004, 21:57
zus
Avatar van zus
zus is offline
Whehe, me schoonouders gaan vannacht op vakantie naar Portugal, iedereen chagrijnig daar..

Vandaag was gezellig.. en even me hart gelucht,was nodig. Hij is lief..Ik ben blij dat hij er altijd voor mij is..

En ik moet wennen aan me nieuwe avatar..
__________________
Dare to fly!

Laatst gewijzigd op 04-07-2004 om 21:59.
Oud 04-07-2004, 22:55
Verwijderd
ik voel me zo verdrietig en k*t. ik weet niet waarom. missis alles even te veel. maar wat is alles dan?
ik weet het niet meer. op dit moment zie ik helemaal niks zitten. walg van mezelf, en ben het lieftst nudood.
ik ga maar slapen, miss is het morgen weer beter. (alsi k er dan nog ben)
sorry dat het zo negatief is, maar het gaat even echt niet meer.
Oud 04-07-2004, 23:24
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik weet het niet meeeeeeeeeeeeeeeeeeer *zuchiej*

Ik dacht dat ik alles op een rijtje had, maar dat is helemaal niet zo. Ik was trots op mezelf, omdat ik weer had besloten om naar school te gaan, maar nu maakt het me zooooooo bang... Het komt allemaal zo dichtbij...

Ik heb de hele tijd vage dromen, ik heb enorme stemmingswisselingen en hele vreemde neigingen.
Ook zit ik weer veel te veel aan snijden te denken, echt veel te veel. Niet dat ik het ook doe, maar de gedachte zit er nog wel. Ook heb ik weer zo'n drang om door te flippen. Zo'n druk op mijn hoofd... Net zo'n eentje als toen ik nog in die leefgroep zat... Het is niet goed, het is helemaal niet goed, maar ik moet normaal blijven, anders moet ik dadelijk weer het huis uit!

Het zit helemaal niet goed
Ik droomde zelfs dat ik weer terug werd gebracht naar de kliniek en dat ik daar helemaal doorflipte en nou Ik wil dat helemaal niet...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 04-07-2004, 23:25
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
En toch voel ik me ook weer vrolijk


Ik weet wie ik ben, maar ook weer niet.


Ik weet t niet meer....


*knuffel*
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 04-07-2004, 23:26
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
owja, nog iets


Wat een sukkel zeg...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 04-07-2004, 23:45
Verwijderd
GRIEKENLAND! CHARISTEAS DE MAN!!!! YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAH !!!!!

Zo. Hart gelucht.
Oud 05-07-2004, 01:14
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-07-2004 @ 00:45 :
GRIEKENLAND! CHARISTEAS DE MAN!!!! YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAH !!!!!

Zo. Hart gelucht.
en de lay out verpest

Ontopic:

Ik wil je niet meer zien, ik wil je praatjes niet meer horen. GA, je woorden zijn bestemd voor dovemansoren!

Dit zou ik nu zo graag willen zeggen tegen iemand...
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 05-07-2004, 09:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
GRRRRRRRRRR!
Stomme msn.
Ik kan me wel aanmelden, en zien wie er online zijn. Maar dan kan ik zelf niet praten...
__________________
Tsja
Oud 05-07-2004, 10:10
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
50 euro dat het niet doorgaat...oh oh laat me verliezen
Oud 05-07-2004, 10:44
Sithan
Sithan is offline
Wachten duurt lang
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Oud 05-07-2004, 11:14
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Kan iemand mij neerknallen? Ik ben zoo stom. Komt mijn moeder gister in mijn kamer, maar ik hoorde het niet, want ik zat met muziek op in mijn dagboek te schrijven. Staat ze achter me, leest ze ff gezellig mee! En ik net opschrijven dat ik niets waard ben enzo..Dus op een gegeven moment merk ik dat, dus ik kijk achterom, staat ze daar met tranen in d'r ogen. Ik heb d'r bijna letterlijk uit mijn kamer geschopt ..Gelukkig was ze vanochtend al weg, want ik hoef d'r voorlopig niet te zien.
Wat ben ik toch een stomme trut! Hoezo ik heb geen hersens...ik wou dat ik dood was
Grom..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-07-2004, 11:20
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Je hebt in ieder geval normale mensen hersens

Want geloof me, niemand merkt het als z'n muziek keihard staat. Dat ligt echt niet aan jou
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 05-07-2004, 11:33
finger_fish
Avatar van finger_fish
finger_fish is offline
altijd fijn om te weten dat van wie je dacht dat het je vrienden waren blijkt dat ze dat toch helemaal niet zijn en je alleen nodig hebben als het hun uitkomt
__________________
Never change the way you are! --> You laugh because I'm different I laugh because you're al the same!!
Oud 05-07-2004, 12:06
Verwijderd
OMG, ik word echt depressief na het lezen van sommige replies hier.
Oud 05-07-2004, 12:38
lso
Avatar van lso
lso is offline
Lang geleden dat ik me zo alleen heb gevoeld..

Zit al hele dag voor pc.. verveel me rot..
Mis de mensen om me heen, de een is op kamp, de ander is op reis en de ander is op t werk..

Ik zit de hele dag online, een jongen op wie ik een oogje heb ook... maar hij zegt steeds niets tegen me. Dan ga ik zo onnozel doen om af en toe eens offline - online te komen dat t hem een beetje opvalt

Pfffff, t gaat me niet vandaag
Oud 05-07-2004, 14:33
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 05-07-2004 @ 13:06 :
OMG, ik word echt depressief na het lezen van sommige replies hier.
Misschien moet je hier dan niet gaan lezen...'t is maar een idee hoor ..

ontopic: Mijn broer gaat toch mee op vakantie! YES!! Dan zit ik tenminste niet die hele tijd alleen met mijn ouders...Wauw, nu heb ik tenminste iets om naar uit te kijken, nu kan ik er echt zin in hebben..Lieve broer..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 05-07-2004, 15:19
moon
Avatar van moon
moon is offline
neiging om weg te lopen van huis ik schiet er niks mee op. Ik stel me aan, en toch krijg ik dat gevoel niet weg....weg wil ik..weg...ik wil niet weten hoe ze over me denken, wat ze van me vinden en vooral niet dat ze praten over MIJN problemen. Ga een eigen leven zoeken....ouders,vertrouwenspersoon .....

19:34 nog minder als een uurtje, ik wil weg. Loop zenuwachtig rondjes en huil af en toe. Ik ben kwaad en verdrietig tegelijk, waarom doet ze me dit aan? was zij nou die aardige vrouw waarmee ik zo goed kon praten? ik denk niet dat ik na deze keer nog eens met haar wil praten. Als er ook maar iets mis gaat, dan durf ik mijn ouders de hele vakantie niet meer te zien. bah! ik voel me gewoon zo rot nu! ik haat haar nu echt . *zucht*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)

Laatst gewijzigd op 05-07-2004 om 18:34.
Oud 05-07-2004, 15:20
Verwijderd
mis snoopy! weet dat t mijn schuld is ook wel dat ik dr niet zoveel spreek, maar wil t zo ook haar even laten weten.
Meid, je bent een topvriendin! Zal blij zijn als ik je weer zie
Oud 05-07-2004, 15:32
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Belgh. Zeur. Bah. Alles bah. M'n rug bah. Werken bah. Niet uitgaan bah.

Het weekend was super, maar nu ben ik een en al brakheid. M'n rug lijkt er wel uitgerukt te zijn (overdrijven is ook een vak) & lang gewerkt. Al bijna een maand niet uitgeweest en ja dat vind ik erg, want uitgaan is leuk & dan zie ik mijn vriendinnen weer, door de weeks krijg ik het nu te druk daarvoor en dat is niet leuk.

Ik wil douchen, maar m'n moeder wil eerst. Oke, dan wacht ik wel. Maar ik voel me vies. Zeur zeur en nog eens zeur.

Ach, wat zeur ik nou? Na die heerlijk warme douch is alles weer oke...

Ik moest gewoon ff zeiken.
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Oud 05-07-2004, 16:34
Verwijderd
Ik was redelijk vrolijk, maar 'zij' heeft m'n humeur (weer?) min of meer verpest...maar goed, maar weer vergeten oid. Net Harry Potter en de Orde van de Feniks gekocht, al had ik hem in het Engels al gelezen. Komende dagen wat te doen dus. Ik hoop zo enorm dat het de komende weken het weer blijft dat het vandaag was...heerlijk.
Oud 05-07-2004, 17:03
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
moon schreef op 05-07-2004 @ 16:19 :
neiging om weg te lopen van huis ik schiet er niks mee op. Ik stel me aan, en toch krijg ik dat gevoel niet weg....weg wil ik..weg...ik wil niet weten hoe ze over me denken, wat ze van me vinden en vooral niet dat ze praten over MIJN problemen. Ga een eigen leven zoeken....ouders,vertrouwenspersoon .....
Wanneer had je nou dat gesprek waarvoor je bang was?

Ontopic: Ik voel me eenzaam, ik moet eens onder de mensen komen, maar durf niet.. Ik heb ook nog nooit zoveel in me dagboek geschreven, dat doe ik eigenlijk alleen als ik me vreemd voel..

PS..wat is identiteitscrisis?
__________________
Dare to fly!

Laatst gewijzigd op 05-07-2004 om 17:15.
Oud 05-07-2004, 17:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 05-07-2004 @ 13:06 :
OMG, ik word echt depressief na het lezen van sommige replies hier.
ik weet niet of dit als een aanval is bedoeld, waarschijnlijk niet, maar het kan wel zo overkomen op forummers.
Je zou het dan idd misschien niet kunnen lezen, zoals nijn zegt, als jij je echt down gaat voelen doordat wat andere mensen posten, dat is het echt niet waard.... xxx
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 05-07-2004, 19:39
Verwijderd
Ik heb overal pijn, en ben super moe maar ben wel een bikini rijker
Oud 05-07-2004, 19:45
Verwijderd
Vandaag een hele leuke dag gehad met mijn vriend, beste vriendin en nog wat mensen in Rotterdam.. Het was echt heel gezellig en dat had ik echt ff nodig...

En dan belt m'n moeder me in de middag, en krijgen we weer dat gebekvecht... Ik hang op en voel me meteen weer kut...

M'n vriend net op de trein gezet naar huis... moet hem weer 7 dagen missen nu... Voel me zo ontzettend goed als ik bij hem ben... en dan kom ik weer thuis, en dan wil ik niet meer... Ik wil hier weg. Heel ver weg... Ff gewoon helemaal alleen of met mijn vriend dan... Ik zie het gewoon niet meer zitten... helemaal niets meer... vanaf nu ga ik alleen nog maar een kut tijd tegemoet... Wat doe ik hier nog?

Ik wil ook niet dat hij 4 weken weggaat... en dan gaat mijn beste vriendin morgen ook nog voor 4 weken weg... m'n zus al 8 maanden niet gezien, en morgen weer naar m'n werk Ik kan dit niet meer... ik trek dit niet... Hoe lang kan ik dit nog volhouden?
Oud 05-07-2004, 20:33
Verwijderd
argh. waarom denk ik zo negatief over mezelf? waarom mag ik geen complimenten krijgen, en ze geloven? waarom zegt mn vader dat ie van me houd, maar zie ik het niet? is dat omdat ik het niet wil/mag zien of omdat hij het ook gewoon niet laat zien?
wat is er toch gebeurt dat ik zo denk? er moet toch iets gebeurt zijn, tis toch neit ineens dat ik zo denk? dat heb ik toch niet altijd gehad, het heeft toch een oorzaak? maar wat? GVD wat is er gebeurt, dat ik me zo minderwaardig voel????? ik wil het weten, maar waarschijnlijk heeft niemand daar een antword op. argh frustrerend dit. *schreeuwd*
Oud 05-07-2004, 20:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag lekker bezig geweest, mijn kamer opgeruimd, al mijn schoolspullen van die zes jaar opgeruimd en ook de pc eens opgeruimd, heel veel bestanden weggegooid. Ik ben gewoon mijn leven aan het opruimen en dat vind ik zo moeilijk. Ik kan helemaal niet opruimen omdat ik niets kan weggooien, overal heb ik bloed, zweet en tranen voor gewerkt en dat gooi ik nu zomaar weg. Dat is tegen mijn logica in.

En dan zit je tv te kijken. De telefoon gaat. Mijn vader. 'Het gaat slecht met oom Gert' Hij ligt in het ziekenhuis en heeft vermoedelijk een TIA. Maar mijn oudtante met Parkinson zit thuis met mijn oom en mijn oma. Mijn vader is er nu naar toe en alles wat ie me net verteld heeft weet ik nu al niet meer. Ik baal er wel van. Het enige wat ik nu kan doen is afwachten. Niets doen, piekeren, informatie zoeken op internet waar ik zo weinig aan heb. Hopen en bidden dat het goedkomt dan maar?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-07-2004, 21:04
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
lso schreef op 05-07-2004 @ 13:38 :
Lang geleden dat ik me zo alleen heb gevoeld..

Zit al hele dag voor pc.. verveel me rot..
Mis de mensen om me heen, de een is op kamp, de ander is op reis en de ander is op t werk..

Ik zit de hele dag online, een jongen op wie ik een oogje heb ook... maar hij zegt steeds niets tegen me. Dan ga ik zo onnozel doen om af en toe eens offline - online te komen dat t hem een beetje opvalt


Nog steeds tzelfde.. ik kan me niet herinneren wanneer ik nog zo'n rotdagje heb gehad.. Hij is nog steeds online.. is me duidelijk geworden dat ie me niet echt wil aanspreken
Oud 05-07-2004, 21:06
kroot
kroot is offline
Het gaat steeds slechter, ik zit op een glijbaan en kan er niet meer af. Ik ben ook erg bang voor de uitslag van mijn testen, maar eerst moet er er vrijdag nog een maken en dan volgende week krijg ik het te horen. Vrijdag is ook mijn feest omdat ik geslaagd ben en bijna jarig ben. Maar daar zie ik erg tegen op, kan ik gezellig de hele avond vrolijk lopen doen...Morgen weer vroeg der uit bij de nonnetjes schoonmaken en 's middags repetities nakijken. joepie
Oud 05-07-2004, 21:08
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Ik voel me weer eens te dik. En dat klote gevoel heb ik weer fijntjes weg proberen te eten, met als gevolg dat ik nog meer van mezelf walg. De afgelopen week heb ik elke avond wel een reep chocolade of een zak chips ofzo gegeten. En dan niet 1 stukje of 1 handje, maar nee, een hele reep/zak. Iedereen om me heen eet ook zoveel, ja dan kan ik nooit afvallen natuurlijk. Maar het moet nu wel. Vrijdag op vakantie en ik heb er gewoon geen zin in. Dan zal ik toch echt een keer moeten zwemmen en dus in bikini moeten.. en dat wil ik niet. Vandaag bikini's gepast, omg, wat zie ik er afschuwelijk uit in bikini. M'n buik blubbert teveel en m'n benen zijn te dik. Dat zeggen veel meisjes -onterecht- over zichzelf, maar bij mij is het echt zo, dat kan niemand ontkennen. Bah, ik ben echt te dik. En lelijk. Bah bah bah..
Oud 05-07-2004, 21:09
moon
Avatar van moon
moon is offline
Gesprek gehad....eindelijk ik ben er vanaf. Ik voel de stress nog steeds, echt heel erg. Maar goed, het gesprek was te overleven, ik heb me weer eens veel te druk gemaakt. Ik ben echt doodmoe en ik voel me nog steeds rot, maar ik heb het overleefd. Ze was weer even aardig als altijd en ze passte best goed op haar woorden. Een opluchting, maar ik hoop dat dit echt de laatste keer was!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Verhalen & Gedichten TIJD voor een WEDSTRIJD-poll
Porcelain
123 25-10-2007 22:44
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.