Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2004, 07:11
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb echt raar gedroomd...

Zometeen naar de dermatoloog... Hopen dat ik iets meekrijg
wat wél werkt ed. Daarna Rotterrrdam.

En ze heeft gebeld.
__________________
Drie.
Advertentie
Oud 22-07-2004, 07:17
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 21-07-2004 @ 21:05 :
Nee, dat moet jij zeggen..
Gaat het daarom? (Ik heb ook wel enig vermoeden waardoor het komt of het klopt weet ik natuurlijk ook niet. Met doen alsof je niet weet waardoor het komt los je niks op en zal het vast nog heel regelmatig gebeuren, 't is maar wat je fijner vindt en waar je dus voor kiest.)

Ontopic: ik heb het zo verschrikkelijk druk...alle dagen wel iets of heel veek te doen. Gister highlights in m'n haar laten zetten ivm opsteken...mjah, los ziet het er dus niet uit. Maar goed, hopelijk valt het opgestoken mee. Rond 9/10 uur even m'n oma bellen, is er gister helemaal bij ingeschoten. Verder vandaag maar ff onder de pijnstillers, want ik heb er ff geen zin in (in de pijn dus).
Oud 22-07-2004, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 21-07-2004 @ 22:46 :
Succes
dankje

ik ben echt zoooo zenuwachtig. ik weet niet wat ze gaat vragen, en hoe het allemaal gaat. en ik zie dr gewoon heel erg tegen op. en als ik weg ga, wat moet ik dan tegen mn broer en zusje zeggen? waar ik naar toe ga, want zij weten het niet. moet ik weer liegen en dat doe ik al zoveel
ik moet me gewoon niet zo veel zorgen maken, het komt vast wel goed. toch?
Oud 22-07-2004, 09:51
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
sonho schreef op 22-07-2004 @ 10:24 :
dankje

ik ben echt zoooo zenuwachtig. ik weet niet wat ze gaat vragen, en hoe het allemaal gaat. en ik zie dr gewoon heel erg tegen op. en als ik weg ga, wat moet ik dan tegen mn broer en zusje zeggen? waar ik naar toe ga, want zij weten het niet. moet ik weer liegen en dat doe ik al zoveel
ik moet me gewoon niet zo veel zorgen maken, het komt vast wel goed. toch?
Hmm, probeer eerlijk te zijn in dat gesprek. Mijn ervaring is dat je met eerlijkheid het verst komt (hoewel het soms geen gemakkelijke weg is).

Mogen ze niet weten waar je heen gaat? Zeg anders dat je naar de dokter moet ofzo? (zover ligt dat toch niet naast de waarheid).

Weetje, het gaat wel goedkomen. Vast wel.

Hmm, zelf ga ik vandaag maar ns lezen..anders moet ik de computer gewoon maar uit gaan zetten ofzo , want het is nog zoveel ...en t schiet zo niet op ...En tussendoor de keuken maar een beetje schoonmaken...want die vind ik echt te vies
Hmm, en boodschappen
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 22-07-2004, 10:58
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-07-2004 @ 08:17 :
Gaat het daarom? (Ik heb ook wel enig vermoeden waardoor het komt of het klopt weet ik natuurlijk ook niet. Met doen alsof je niet weet waardoor het komt los je niks op en zal het vast nog heel regelmatig gebeuren, 't is maar wat je fijner vindt en waar je dus voor kiest.)
Moet 'k toch zelf weten?

Ontopic: Vandaag inpakken want morgen gaan we weg.. zometeen laatste boodschappen doen en m'n kamer een beetje opruimen. Maar waarschijnlijk moet ik daar steeds in t-shirts enzo rondlopen.. Tenminste, als 't zo warm is als vorig jaar.. *zucht* nou eerst maar eens mijn rugzak inpakken..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-07-2004, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 22-07-2004 @ 11:58 :
Moet 'k toch zelf weten?
Hoor je mij wat anders zeggen?

Maar dan vind ik eigenlijk ook dat je de gevolgen onder ogen zien en niet net doen alsof je niet weet waardoor het komt en alsof je er niks aan kunt doen.
Oud 22-07-2004, 11:39
Verwijderd
Ik ben bezig met foto's in te scannen...en ik zag er vroeger echt gewoon schattig uit. Zou je nu niet meer zeggen, maar goed. 't is leuk om al die foto's van vroeger weer eens te zien. Twee van de veel (in het klein):


Nog minder dan twee weken, dan moet alles klaar zijn. Vanmiddag nog ff foto's inscannen en uitprinten en dan nog een keer netjes opplakken ed...hopelijk lukt het allemaal zoals ik wil. En dan moet ik ook nog ergens tijd maken om de site verder af te maken, enz. enz. enz. En dan noemen ze het vakantie...
Oud 22-07-2004, 12:24
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
@ Leonoor: Superlief!

Ik ben bezig met het opruimen van mijn kamer. Mijn ouders zijn naar het strand en ik besloot om thuis te blijven bij mijn katje (die nu al uren bij de buren binnen zit ). Ik heb niet zo'n zin in die hitte, ookal weet ik dat het heel bijzonder is in Nederland als de zon schijnt.
Ik luister naar de radiozender Fun X en moet bekennen dat ik regelmatig dansend op de muziek mijn schoonmaakrituelen uitvoer.
Ik loop wel nog altijd te piekeren, over hoe het nou verder moet in mijn leven. Vanochtend kreeg ik ruzie met mijn ouders, maar ik heb ze gezegt dat ik niet meer in discussie ga, dat moeten we dan maar doen tijdens de therapiesessies! Ik vind het écht heel erg eng om mijn psych weer onder ogen te moeten komen, maar het zal wel moeten...
Verder heb ik ontbeten (2 boterhammen!) en ga ik nu mijn lunch (2 boterhammen) klaar maken en opeten. Oh ja, ik heb ook nog een appel gegeten. Ik vind het zooooveeeel, maar blijkbaar zijn dit de hoeveelheden van een gezond eetpatroon.
Nog steeds slik ik mijn medicijnen niet. STOM...I know...

Kus, Magic_STAR* (voelt goed om alles ff van me af te schrijven )
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 22-07-2004, 12:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanaf vandaag ga ik maar eens leren om goed voor mezelf te zorgen!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-07-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 22-07-2004 @ 10:51 :
Hmm, probeer eerlijk te zijn in dat gesprek. Mijn ervaring is dat je met eerlijkheid het verst komt (hoewel het soms geen gemakkelijke weg is).

Mogen ze niet weten waar je heen gaat? Zeg anders dat je naar de dokter moet ofzo? (zover ligt dat toch niet naast de waarheid).

Weetje, het gaat wel goedkomen. Vast wel.
hmhm ik ga echt proberen eerlijk te zijn, al weet ik nu al dat dat heel moeilijk word.

opzich mogen mn broer en zusje wel weten waar ik heen ga. maar mn ma doet er al steeds zo geheimzinnig over. en ik heb nu nog geen zin om uit te leggen waarom ik daar naar toe ga. ze weten namelijk van niks.
gelukkig zijn ze allebij weg nu, en ga ik vanmiddag ook naar mn oma in het ziekenhuis, en ik zou nog fietsen, dus ik maak er wel een mooi verhaal van, als ze het vragen.

het komt hoop ik goed, ik begin steeds zenuwachtiger te worden, net of ik examen moet doen. argh en het is al over 1 uur
Oud 22-07-2004, 13:00
Verwijderd
ipv dat ik nu op het strand lig ben ik bezig met t-testen uit te voeren voor mijn bachelor project boehoehoe

en hij zal verdomme voldoende worden, dan ben ik namelijk zowiezo over en kan ik de herkansingen met wat meer ontspanning maken

ik wil regen onweer bliksem hagel windstoten orkanen!
Oud 22-07-2004, 13:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het is over en voorbij . Nu echt. Ik heb zo ontzettend leuke avond gehad met hem. Zo gelachen, zo gezellig, het voelt zo goed. Ik heb van elke seconde genoten. Van elk moment. En het wordt en is een fantastische herinnering. Ik ben niet verliefd, maar ik ben ook niet gevoelloos. Hij zou zo ontzettend goed bij mij passen. Ik zou later zoiemand als hij moeten ontmoeten. Wel iets anders, maar ja...
Ik heb zo mijn best gedaan om alleen maar te genieten. Niet na te denken en vooral het niet ingewikkeld maken. Maar dat is gewoon onmogelijk...

Pff de tranen stromen maar en stromen. Ik weet echt niet meer wat ik moet. Ik kon 2 weken lang ontsnappen uit m'n leven, uit de twijfel en onzekerheid. En na een heerlijke avond ben ik terug. Kan ik niet meer weg.

pff ik weet echt niet wat ik moet met m'n leven...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-07-2004, 13:37
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
sonho schreef op 22-07-2004 @ 13:59 :
hmhm ik ga echt proberen eerlijk te zijn, al weet ik nu al dat dat heel moeilijk word.

opzich mogen mn broer en zusje wel weten waar ik heen ga. maar mn ma doet er al steeds zo geheimzinnig over. en ik heb nu nog geen zin om uit te leggen waarom ik daar naar toe ga. ze weten namelijk van niks.
gelukkig zijn ze allebij weg nu, en ga ik vanmiddag ook naar mn oma in het ziekenhuis, en ik zou nog fietsen, dus ik maak er wel een mooi verhaal van, als ze het vragen.

het komt hoop ik goed, ik begin steeds zenuwachtiger te worden, net of ik examen moet doen. argh en het is al over 1 uur
Oei, ik hoop dat je dit nog leest dan...ik zag t nu net.
Heel veel sterkte...t zal vast wel moeilijk worden, maar ik heb vertrouwen in je
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 22-07-2004, 14:58
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
ola ole vanavond begint mijn 72 uur wakker blijf tour.... geen caffeine, geen drugs of alcohol... Dat zal nog moeilijk worden denk ik, maaar aangezien ze in het leger ook weinig slaap krijgen, weet ik ten minste dat het goed mogelijk is =)
Oud 22-07-2004, 15:13
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-07-2004 @ 15:58 :
ola ole vanavond begint mijn 72 uur wakker blijf tour.... geen caffeine, geen drugs of alcohol... Dat zal nog moeilijk worden denk ik, maaar aangezien ze in het leger ook weinig slaap krijgen, weet ik ten minste dat het goed mogelijk is =)
Ja maar in 't leger zijn ze ws. doodsbang dat de vijand aanvalt als ze liggen te slapen en ze dan compleet uitgemoord worden enzo?
Oud 22-07-2004, 15:31
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Ga nooit werken bij het UMC in Utrecht, wat een kutmensen.. vreselijk..
Oud 22-07-2004, 15:34
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 22-07-2004 @ 16:31 :
Ga nooit werken bij het UMC in Utrecht, wat een kutmensen.. vreselijk..
wat is er gebeurd meis
Oud 22-07-2004, 15:52
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Marcade schreef op 22-07-2004 @ 16:13 :
Ja maar in 't leger zijn ze ws. doodsbang dat de vijand aanvalt als ze liggen te slapen en ze dan compleet uitgemoord worden enzo?
Nee, ook tijdens training, dan ga je toch niet dood

Maareh update. Ik ben maar vanav vanmorgen gaan tellen. Slapen kan ik toch niet meer. Wel godverdomme maar 5 uur geslapen vannacht, niet de meest optimale voorbereiding.
MAarja, als ik het volhoudt tot zondag 10 uur smorgens, kan ik daarna lekker slapen

Uiteindelijk wil ik waarschijnlijk 72 uur op 1 plek kunnen staan, zonder van die plek af te komen, en zonder in slaap te vallen...
Mentaal/Wilskracht moet een beetje meer getraind worden
Oud 22-07-2004, 16:39
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
wieee, al 8 dagen hou ik het vol. Niet roken. Het is moeilijk maar elke keer als ik in de verleiding kom(en dat is vaak met dit terrasjes weer)zeg ik tegen mezelf: nee, ik doe het niet, het si slect voor me, kost geld, stinkt, krijg er een lelijke huid van enzenz. Ik moet en zal het volhouden!
(Ohja, ik heb mezelf schoenen beloofd als ik na de zomer nog gestopt ben )

Verder ben ik hyper en vrolijk, en dat allemaal door 1 jochje, die zich misschien van geee kwaad bewust is en nu lekker in de zon aan de middellandse zee ligt.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 22-07-2004, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Chaucus schreef op 22-07-2004 @ 14:37 :
Oei, ik hoop dat je dit nog leest dan...ik zag t nu net.
Heel veel sterkte...t zal vast wel moeilijk worden, maar ik heb vertrouwen in je
ik lees het nu pas. echt heel lief! dankje

pfffffff, ik was zo zenuwachtig. en ik kwam daar, twas duidelijk dat dAt het gebouw was, en het was duidelijk waar ik heen moest (gelukkig) en er kwam gelijk iemand; 'heb je een afspraak, etc etc.' toen moest ik nog even w88. dr was verder niemand en ik maakte me helemaal gek.steeds als ik iets hoorde 'ow daar is ze, nee toch maar niet'
toen dat gesprek. eerst algemen van weet je wat bjz is ed. van mn ma had ze al gehoord over mn faalangst. toen moest ik dus vertellen waarom ik toch hulp had gezocht. naja het hele verhaal verteld. en toe nmeost ik zeggen wat er was. en toen ging ik bijna huilen. kon amper praten ed. maar ik zij dus dat ik mezelf zo haat en soms gewoon dood wil. toen nog iets moeilijks; ging ze vragen hoe mn familie en vrieden het aan mij zagen. naja eig niet. en moest ook vertellen hoe de band met mn broer en zusje en pa was. kheb niet kunnen zeggen dak mn vader haat, maar wel dat de band niet goed is. toen gingen we het hebben over al die negatiefe gedachtes, en hoe dat dan ging enzo. ze vroeg ook nog of er dingen waren waar ik wel plezier in had ed. ook weer verteld. en steeds moest ik bijna huilen ik had wel gezegd dat mn vriendin denkt dat ik een eetprobleem heb, maar daar vroeg ze niks meer overen ik durfde er ook niks meer over te zeggen.ze wil volgens mij gesprekken met mn ouders dr bij, maar ik heb gezegd dat ik dat niet wil. voorlopig dus eerst een paar individuele gesprekken. en ze gaat kijken naar iets dat is voor jongeren om grip op je sombere gedachtes te krijgen oid. of anders andere groepen. en ze heeft het over de mogelijkheid van medicijnene gehad, niet dat ik die meteen krijg, maar als het ook met hulp niet beter gaat, dan....
toen moest ik nog beloven dat ik geen zm zou doen, en als het echt niet ging moest ik bellen om mn afspraak te vervroegen.
ik zit me zo aftevragen of het nou goed is gegaan, en of ik wel genoeg verteld heb. over dat eten heb ik het niet gehad, en ook niet over am. maja het was de eerste keer, dan hoeft dat toch niet gelijk?
ze gaat nu overleggen met dr collega's en over twwe en een halve week heb ik weer ee nafspraak.
pff, twas moeilijk maar ik hoop dat het goed was en het straks beter met me gaat.
Oud 22-07-2004, 16:49
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 22-07-2004 @ 16:52 :
Wel godverdomme maar 5 uur geslapen vannacht, niet de meest optimale voorbereiding.
Elf minuten voor deze post waren het er nog zes.

Ontopic; als ik een week vermist ben, ben ik hoogstwaarschijnlijk
verdwaald in Rotterdam (Of R'dam CS. Of, met een beetje ongeluk, op Rijswijk NS. ) .Was vandaag, viel me heel erg
mee. En ik had bijna Midden in de winternacht op een echte
Braziliaanse fluit () op Rijswijk NS gespeeld, als iemand anders
me niet aan het lachen maakte.

Verder heb ik wel een probleem; mijn boeken zijn niet besteld,
want ik moest ze zelf betalen, iets wat me niet bekend was, en
dus heeft m'n vader de bestelling geblokkeerd, want ik moest
ze zelf betalen. Had dan gewoon dat geld later teruggevraagd
oid... Nu zit ik zonder boeken. En ik ben bang dat ik nog duurder
uit ben dan het al is als ik alles moet kopen bij bijv de Slegte oid.
(maar dat moet ik maar even goed uitzoeken...)

Ik heb welgeteld twee euro in m'n portemonnee, en nog wel wat
op de rekening, maar zeker geen ± 300 euro (en dat was alleen
húúr), zeker niet omdat ik ook m'n eigen muzieklessen + huur
dwarsfluit + huur oefenen piano?).

Ik heb hoofdpijn. Maar hier ga ik me (niet niet iig) geen zorgen
om maken.
__________________
Drie.
Oud 22-07-2004, 16:54
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Quiana schreef op 22-07-2004 @ 17:49 :
Elf minuten voor deze post waren het er nog zes.
dan klopt het netjes, want het is 5,5

4:30 tot 10:00
Oud 22-07-2004, 18:44
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wat mis ik m, de laatste 3 dagen...
Gelukkig kan ik m straks bellen!

Ik denk dat ik lekker friends ga kijken.
Heb van m'n moeder de nieuwste dvd gekregen, dus dat is vet lief.
__________________
Tsja
Oud 22-07-2004, 18:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Zou het huilen ooit nog ophouden ?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-07-2004, 19:10
Sterretje*
Avatar van Sterretje*
Sterretje* is offline
Doeg iedereen! Ik kom niet meer op de site. Ik ben het zat!!! Er zijn bepaalde mensen die me heel erg hebben gesteund en het liefst zou ik ze allemaal een pm sturen, maar ik kan mijn gedachten niet meer ordenen...
Ik voel me zo beroerd. Het spijt me. Ik ga geen zm plegen ofzo, maar heb ook geen energie meer om aan al mijn problemen te werken. Alles gaat slecht, er komt gewoon geen einde aan...
Ik ga jullie en de site missen. Heel veel liefs, Magic_STAR*
__________________
Many people will walk in and out your life, but only true friends leave footprints.
Oud 22-07-2004, 20:02
Blackeyed
Blackeyed is offline
Vriend zegt dat mijn ouders niet echt iets voor mij over hebben. Misschien is dat ook wel zo, sinds m'n broerke er is ( nu 6 jaar ) draait alles vaak om mij. Gisteren stond k op het station,naar huis gebeld om te vragen of ze me kwamen halen,toen ik het thuis was,kreeg ik het naar m'n voeten. Ik had de bus moeten pakken. Voor mn vriend nog maar eens een vb da ze niet echt iets voor me over hebben. Zolang da k maar op m'n broerke babysit ist goed,volgens hem. Kzit echt tss m'n ouders en m'n vriend nu zelfs z'n ouders zijn 'boos' op m'n ouders omdat ze zo tegen mij doen.
Totaal radeloos nu dus
__________________
*Forever Black-Eyed*
Oud 22-07-2004, 20:09
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waarom lukt het me toch niet meer om hier te posten?
M'n hoofd zit steeds harstikke vol met antwoorden, gevoelens, etc. Maar telkens als ik begin met typen lijkt mijn hoofd weer helemaal leeg.

*snapt zichzelf niet*
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 22-07-2004, 20:45
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
Bah heb ik net een beetje mn eigen hoofd op orde en durf ik weer vrolijk te zijn, gaat mn hamster dood Het is nu te laat om r nog te begraven, morgen maar doen en morgen ook even goed afscheid nemen, dat lukt me nu niet
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Oud 22-07-2004, 21:04
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Alles is ingepakt (ongetwijfelt nog dingen vergeten maar goed..) en ik ben er klaar voor.. Na een lange periode waarin het slecht ging, ga ik nu even genieten. Lekker zwemmen, zonnen, lezen/schrijven en vooral; lekker luieren.. M'n lievige vriendinnetje gaat morgen ook weg, tegelijk met mij, dus dat was net even enorm afscheid op msn. Alsof we elkaar een jaar niet meer gingen zien ofzo, helemaal van; ik ga je missen, veel plezier, kuskuskus groeten aan die en die...en blabla.. Hmm..ik ben d'r klaar voor mensen! Ik ga eindelijk genieten.. morgen om half tien vertrek ik dus dit is een van mijn laatste berichtjes!
Ik ga op vakantie!!!

Nijn*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-07-2004, 21:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 22-07-2004 @ 22:04 :
*knip*
Ik ga op vakantie!!!

Nijn*
Fijne vakantie meis, geniet er van!

Goede reis, doe voorzichtig en ik merk het wel weer als je terug bent.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-07-2004, 21:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
die muppet heeft nog steeds niet gebeld, en we zijn nu ruim anderhalve maand verder... whatever, áls ze nog belt, ga ik toch niet meer, ik ben er helemaal klaar mee! bovendien gaat het toch goed nu

-----------------------

morgen lekker weekie weg!!!!!

(mensen van hier die mn nummer hebben, mir? mar? wob? en nog een paar, ik ben bereikbaar op mn mobiel a.s. week.

------------------------
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 22-07-2004, 21:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 22-07-2004 @ 22:29 :
morgen lekker weekie weg!!!!!

Jij ook een hele fijne vakantie, geniet ervan. Pas goed op jezelf!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-07-2004, 21:33
Verwijderd
damn, volgens mij word ik nog sociaal
Oud 22-07-2004, 21:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-07-2004 @ 22:31 :
Jij ook een hele fijne vakantie, geniet ervan. Pas goed op jezelf!
dankjewel.... jij gaat toch ook nog? al is het dan in eigen provincie... alvast veel plezier! wanneer ga je?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 22-07-2004, 21:38
Verwijderd
ik weet wel waarom ik ht gaan slapen steeds maar uitstel. ik ga dan ontzettend liegen piekeren over van alles. ik dacht vandaag ik ga eens vroeg naar bed, want ik ben hartstikke moe. een uur wakker gelegen, en ik ben weer klaar wakker. *rot gedachtes*

iedereen fijne vakantie!
Oud 22-07-2004, 21:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 22-07-2004 @ 22:34 :
dankjewel.... jij gaat toch ook nog? al is het dan in eigen provincie... alvast veel plezier! wanneer ga je?
Dankjewel, ik ga 7 augustus pas.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-07-2004, 07:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Wen, jij ook fijne vakantie!! En jij ook hoor Daantje! Ik ben weg!

(K)Nijn*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 23-07-2004, 08:04
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik heb gisteren weer eens veelste veel gedaan en dat is nu weer heel goed te merken. Pff, dat ik dit nog altijd vol hou.. Ik had groepstherapie en dan is het zo moeilijk om niet met de rest van de groep mee te doen. Omdat het de laatste keer voor de vakantie daar was gingen we apenkooien (lekker afgezaagd maar goed..) En als je iedereen dan ziet rennen wil je zelf ook zo graag. En ja ik weet wel dat ik eigenlijk niet mag rennen.
Ik ga maandag weer naar het ziekenhuis. Even vragen of ik wel goed bezig ben, want het wordt alleen maar erger. Zit nu dus weer in de zenuwen daarvoor. Wat een stomme muts ben ik toch ook.


Iedereen een hele fijne vakantie!
Oud 23-07-2004, 09:16
Anneee
Avatar van Anneee
Anneee is offline
Ik ben aangekomen.
Oud 23-07-2004, 10:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik voel me nog steeds rot. Ik ga huilend naar bed en sta huilend op. Wanneer houdt dit verdomme op .
Ik dacht dat het nemen van de beslissing over m'n studiekeuze een deel van het gevoel op zou lossen, maar ik voel me nog steeds zo rot...
Ik ben zo moe, ik wil helemaal niets, ben overal bang voor en mis de vakantie(mensen) en het vakantiegevoel. Ik wil niet leven, niet dit leven, niet mijn eigen leven, ik zie er zo ontzettend tegenop ...

pff en dan mailt hij ook nog dat hij me superleuk vindt en dat hij steeds aan me moet denken ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 23-07-2004 om 11:09.
Oud 23-07-2004, 12:40
angel--1987
angel--1987 is offline
vandaag is ze een half jaardood....
wat een kutdag!
__________________
life goes on
Oud 23-07-2004, 14:24
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Zo hey... pfff... terug van vakantie.
We zijn een weekje naar Centerparks geweest... met scouting
(Ja, geld teveel enzo )
Het was echt top
We hebben gezwemd... geklimd... geloopt... gebowld... gemeligzijnd
En nu ben ik moe
Oud 23-07-2004, 14:42
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik heb er weer een achternichtje bij!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-07-2004, 14:48
Verwijderd
waarom probeer ik het ook nog? als het niet luktis het niet leuk om te doen en kan ik het beter neit doen. dan is het geen leuke hobby meer. ik ben gewoon idee-loos, en er komt echt niks zinnigs op papier/doek. en wat ik probeer ziet er toch niet uit.
Oud 23-07-2004, 15:29
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Jee, ik ben echt in de war nu Ik ben vandaag erachter geomen dat mn moeder getrouwd is geweest. Het was allemaal al zo vaag wat betreft maar nu weet ik het helemaal niet meer hoor :/
Oud 23-07-2004, 15:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik ben weer thuis en leef nog.
__________________
Oud 23-07-2004, 16:03
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dreen schreef op 23-07-2004 @ 16:48 :
Ik ben weer thuis en leef nog.
En dit zet je in het "lucht je hart" topic? Moet ik nu begrijpen dat je niet blij bent dat je weer levend thuis bent?
Oud 23-07-2004, 16:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-07-2004 @ 17:03 :
En dit zet je in het "lucht je hart" topic? Moet ik nu begrijpen dat je niet blij bent dat je weer levend thuis bent?
Hé, ik wilde mijn post nog editten en dan ga jij me quoten.

Natuurlijk ben ik blij dat ik leef, alleen ik heb het gevoel dat ik nog een hoop moet doen. (goedmaken van de vakantie)

Ontopic:
Wat is dat toch voor gammel rot gevoel na een lange autorit. Bah, ben helemaal raar. Trekt wel weer blij, maar nu ik zo zit heb ik ook geen zin meer om op te ruimen.

En ik wil weten wat ik morgen nou ga doen. *schop*
__________________
Oud 23-07-2004, 16:13
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
dreen schreef op 23-07-2004 @ 17:10 :
Hé, ik wilde mijn post nog editten en dan ga jij me quoten.
Goed zo, dit is meer ontopic.
Oud 23-07-2004, 16:16
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Marcade schreef op 23-07-2004 @ 17:13 :
Goed zo, dit is meer ontopic.
Alleen maar commentaar leveren en niks ontopic posten?

Jij had het toch druk?
__________________
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
De Kantine Wat saai zeg #83
Martiño
500 02-12-2007 16:13
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #86
Verwijderd
492 21-02-2007 20:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.