Oud 13-07-2013, 00:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 13-07-2013, 00:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Carn 63
.sann 54
Quintiano 47
Paranoide 43
Lieveheersbeest 41
Chick Rock 32
Pip 25
Turk February 23
Trimm Trabb 23
Etmakas 19
Miekje* 19
Mutant 18
Sadye 15
Snebbeltje 13
Slome Kameel 9
Schrödinger 8
Lorelei 7
Frayne 6
Panopticon 5
Neko* 5
Klaverhap 4
Qimm 3
Selah_Suish 2
Sarah 2
Noedelhap 2
Absinthe. 2
Ingegerd 2
Andijvie 1
Stefenootje 1
fizzle-fluffy 1
Schipper 1
MargotTenenbaum 1
deadlock 1
Haubenmeise 1
Little Phoebe 1
MMollie 1

Je was lekker op dreef, Carn.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-07-2013, 00:42
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
"Wat studeer jij ook alweer?" vond ik altijd zo'n vervelende vraag om op feestjes van kennissen van mijn ouders te krijgen. Vooral gevolgd door het onvermijdelijke "en wat kun je daarmee?" JE MOEDER KAN IK DAARMEE.

Bij de begrafenis van mijn oma kreeg ik van veel oude familieleden de vraag hoe het met mijn kinderen was, omdat ik blijkbaar erg op mijn broer lijk. Op een gegeven moment zei ik maar gewoon: "Heel goed."
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!

Laatst gewijzigd op 13-07-2013 om 01:16.
Oud 13-07-2013, 00:54
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
"Wat studeer jij ook alweer?" vond ik altijd zo'n vervelende vraag om op feestjes van kennissen van mijn ouders te krijgen. Vooral gevolg door het onvermijdelijke "en wat kun je daarmee?" JE MOEDER KAN IK DAARMEE.

Bij de begrafenis van mijn oma kreeg ik van veel oude familieleden de vraag hoe het met mijn kinderen was, omdat ik blijkbaar erg op mijn broer lijk. Op een gegeven moment zei ik maar gewoon: "Heel goed."
__________________
Yeezy taught me
Oud 13-07-2013, 01:08
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
"Wat studeer jij ook alweer?" vond ik altijd zo'n vervelende vraag om op feestjes van kennissen van mijn ouders te krijgen. Vooral gevolg door het onvermijdelijke "en wat kun je daarmee?" JE MOEDER KAN IK DAARMEE.
Yup, klinkt bekend.

Het mooiste vind ik trouwens nog steeds dat er een ooit een jong kereltje op me afkwam in een kroeg en hij me schuchter vroeg of ik mss een keer met hem uit wou. Nou nee, daar had ik niet zo'n interesse in. Maar hij bleef volhouden. "Heb je ook hobby's", ik antwoordde 'Nee'. Hij keek verbaasd. 'Natuurlijk wel, lul.'. Dus ik mijn hobby's opnoemen: muziek, comedy, theater... Hij: "Ja, maar heb je ook leuke hobby's?"

Nou tieft dan maar lekker op.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-07-2013, 01:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Van de eeuwige vraag of ik al verkering heb word ik trouwens ook een beetje moe. Nee, ik heb nog steeds geen verkering, nee.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-07-2013, 01:12
Verwijderd
Mijn moeder zit te jengelen om kleinkinderen. Beat that.
Oud 13-07-2013, 01:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijn moeder zit te jengelen om kleinkinderen. Beat that.
Wat, je moeder of jouw kinderen?

Mijn moeder vraagt er ook af en toe wel naar, maar al minder sinds ik haar al meerdere keren heb verteld dat die kinderen er echt niet gaan komen, aangezien je voor kinderen een vent nodig hebt en ik die niet wil. en dan krijg ik een 'hahaha, dat snap ik wel ja. Dat denk ik ook wel eens als ik naar je vader kijk, hahaha!'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-07-2013, 01:17
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar niemand vraagt ons of we al kinderen willen. Wel lekker overigens.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-07-2013, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Wat, je moeder of jouw kinderen?


Citaat:
Mijn moeder vraagt er ook af en toe wel naar, maar al minder sinds ik haar al meerdere keren heb verteld dat die kinderen er echt niet gaan komen, aangezien je voor kinderen een vent nodig hebt en ik die niet wil. en dan krijg ik een 'hahaha, dat snap ik wel ja. Dat denk ik ook wel eens als ik naar je vader kijk, hahaha!'
Hah, lekker zo'n opmerking
Oud 13-07-2013, 01:22
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Mijn moeder heeft in ieder geval gepland dat ik kinderen ga krijgen. De kinderwagen mag niet weg.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 13-07-2013, 01:25
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Nu is dat verder prima, want ik wil wel een kind of twee. Lekker opvoeden. Lekker meenemen naar mijn ouders en boos worden op mijn moeder als het televisieprogramma's laat kijken die wij niet goedkeuren of teveel snoep geven.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 13-07-2013, 01:36
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Zo fijn om iemand nodig te hebben als ik moet piesen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-07-2013, 07:47
Verwijderd
Een collega vroeg gisteren aan mij of ik getrouwd ben.
Oud 13-07-2013, 07:48
Verwijderd
Citaat:
Zo fijn om iemand nodig te hebben als ik moet piesen
Oh, ja, je bent nu in het ziekenhuis toch? Ben je al minder geel?
Oud 13-07-2013, 08:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Minder geel was ik al doordat er anderhalve week geleden de stenen al uit waren gehaald. Nu heb ik gister de galblaas zelf afgegeven. Mag wel al naar huis nu, gelukkig
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-07-2013, 08:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Een collega vroeg gisteren aan mij of ik getrouwd ben.
Why?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 13-07-2013, 08:28
Verwijderd
Mijn schoonmoeder begint bij iedere ontmoeting over kleinkinderen. En bij het schilderen van mijn nieuwe huis hoorde ik mijn vader en schoonvader praten dat een kamer een mooie babykamer wordt. Nee jongens, een werkkamer. Werkkamer zeg ik je
Ads door Google
Oud 13-07-2013, 09:05
Verwijderd
Mijn schoonmoeder zei, toen ik voor het eerst daar kwam, met een stalen gezicht "zo meneer, nu wordt het wel tijd voor kinderen he!" ze was bloedserieus.
Oud 13-07-2013, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Why?
Nouja, gewoon, we waren in de pauze een beetje aan het kletsen en toen vroeg hij dat.

Citaat:
Mijn schoonmoeder zei, toen ik voor het eerst daar kwam, met een stalen gezicht "zo meneer, nu wordt het wel tijd voor kinderen he!" ze was bloedserieus.
Toen je daar voor het eerst was.
Oud 13-07-2013, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Nouja, gewoon, we waren in de pauze een beetje aan het kletsen en toen vroeg hij dat.



Toen je daar voor het eerst was.
Ja. En ik was stikzenuwachtig want mijn vriend is elf jaar ouder dan ik en ik wist neit zeker wat ze daar van vonden en mijn schoonvader was aan het revalideren na een beroerte dus dat was al spannend genoeg en toen kregen we dat ook nog naar onze hoofden geslingerd Nu ontkent ze het in alle toonaarden, maar ze heeft het toch wel degelijk gezegd.
Oud 13-07-2013, 09:50
Verwijderd
Goeiemorgen . Mijn vriendje ging met 3 vrienden naar Parijs fietsen in een dag. Ze waren nu vlak bij Brussel (de laatste keer dat ik iets hoorde), dus nog net niet op de helft, en ik denk dat hij gestopt is. Niet getraind enzo. Maar holy fuck, dat is al iets van 180 kilometer gefietst. In 8 uur. Met een derde pauze .
Oud 13-07-2013, 09:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn familie houdt over het algemeen godzijdank zijn mond over 'of ik al een vriendje heb'. Ik ben ook -behalve mijn neefje van 16 - de enige die nooit iemand heeft meegenomen naar verjaardagen/een vaste relatie heeft.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2013, 09:58
Verwijderd
Ik heb echt nog nooit iets over vriendjes / kinderen gehoord. Mijn familie is niet geďnteresseerd
Oud 13-07-2013, 10:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Jij bent ook nog wat jonger.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 13-07-2013, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn schoonmoeder zei, toen ik voor het eerst daar kwam, met een stalen gezicht "zo meneer, nu wordt het wel tijd voor kinderen he!" ze was bloedserieus.
Oh, dat ga ik later ook doen Maar dan wel als naar kutgrapje, gewoon om het vriendje van mijn hypothetische dochter te narren.
Oud 13-07-2013, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat ga ik later ook doen Maar dan wel als naar kutgrapje, gewoon om het vriendje van mijn hypothetische dochter te narren.
Zij was dood serieus. Maar ze roept al jaren dat ze graag oma wil worden, in haar beleving zijn al haar vrienden en broers/zussen al jaren grootouders en alleen zij nog niet. Hoe vaak dat wij wel niet de vraag hebben gekregen of ik al zwanger ben. Eh nee. Dus ik ben blij dat mijn schoonzusje nu zwanger is en een baby krijgt, dat haalt de druk van ons af
Oud 13-07-2013, 10:25
Verwijderd
Citaat:
dat mijn schoonzusje nu zwanger is en een baby krijgt
Oud 13-07-2013, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Zij was dood serieus. Maar ze roept al jaren dat ze graag oma wil worden, in haar beleving zijn al haar vrienden en broers/zussen al jaren grootouders en alleen zij nog niet. Hoe vaak dat wij wel niet de vraag hebben gekregen of ik al zwanger ben. Eh nee. Dus ik ben blij dat mijn schoonzusje nu zwanger is en een baby krijgt, dat haalt de druk van ons af
Geloof me; ik kan met een stalen gezicht een act opvoeren waar zéker nerveuze vriendjes bang van worden
Oud 13-07-2013, 10:33
Verwijderd
Q wat ben je nasty
Oud 13-07-2013, 10:35
Verwijderd
Mijn vader doet dat soort dingen . Dus ook bij mijn vriendje, die er uiteraard uitgebreid gewaarschuwd voor was. Want ik heb het al te vaak bij mijn zus haar vriendjes zien gebeuren
Oud 13-07-2013, 10:39
Verwijderd
Mijn ouders doen dat soort dingen gelukkig niet, die zijn wel heel relaxed Zijn vader jaagt me graag op de kast, wat eerder een stuk makkelijker was omdat ik er niet aan gewend was/het niet goed kon inschatten en zijn moeder zegt dingen als "Nou nou, het leven in Enschede doet je wel goed he?" terwijl ze me op mijn kont klopt en ze zegt ook " Vriend heeft maar hier te zijn met moederdag, dat is maar een keer per jaar en ik ben zijn moeder en dat heeft hij dan maar voor me over te hebben."
Oud 13-07-2013, 10:40
Verwijderd


Auw
Oud 13-07-2013, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Q wat ben je nasty
Citaat:
Mijn vader doet dat soort dingen . Dus ook bij mijn vriendje, die er uiteraard uitgebreid gewaarschuwd voor was. Want ik heb het al te vaak bij mijn zus haar vriendjes zien gebeuren
En terecht! Kom nou, kwaliteitsdochters moeten ook een kwaliteitsvriendje hebben. En die kunnen tegen dat soort fratsen
Oud 13-07-2013, 10:49
Verwijderd
Mijn vriendje kan er gelukkig tegen . En mijn ouders vinden hem gelukkig ook aardig, dat helpt. Mijn tante heeft heel consequent een jaar lang een vriendinnetje van een van mijn neefjes 'het wicht' genoemd.
Oud 13-07-2013, 10:51
Verwijderd
Nu was het ook wel echt een verschrikkelijk mens, maar goed.
Ads door Google
Oud 13-07-2013, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendje kan er gelukkig tegen . En mijn ouders vinden hem gelukkig ook aardig, dat helpt. Mijn tante heeft heel consequent een jaar lang een vriendinnetje van een van mijn neefjes 'het wicht' genoemd.
Wat lullig.
Oud 13-07-2013, 10:57
Verwijderd
Dat is wel heel naar Frayne
Oud 13-07-2013, 11:00
Verwijderd
Ik vind 'wicht' wel een prima naam voor iemand. Net als 'serpent'. Of 'feeks'. 'Draak'! Hoewel ik in het laatste geval voor 'Onyxia' zou kiezen als koosnaampje. 'Zeg, weet jij of Kareltje vanavond Onyxia meeneemt?'
Oud 13-07-2013, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriendje kan er gelukkig tegen . En mijn ouders vinden hem gelukkig ook aardig, dat helpt. Mijn tante heeft heel consequent een jaar lang een vriendinnetje van een van mijn neefjes 'het wicht' genoemd.
Maar dan ook echt in haar gezicht of alleen achter haar rug om? Mijn ouders zijn daar veel te politiek correct voor - die laten pas als het uit is, in kleine lettertjes tussen de regels door, merken wat ze van iemand vonden.
Oud 13-07-2013, 11:15
Verwijderd
Niet tegen haar, volgens mij wel tegen mijn neef Maar ik weet wel dat die vriendin het zeg maar ook wist dat ze zo genoemd werd .

Relatie is over trouwens
Oud 13-07-2013, 11:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Alweer de laatste dag op Ameland en zo oneerlijk dat de weersvoorspelling heel goed viel, maar dat het nou al dagen grijs is. En vanaf maandag wordt het práchtig weer!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2013, 11:25
Verwijderd
Meh, ik kan Computer Love van Kraftwerk niet meer horen zonder aan Cold-fucking-play te denken
Oud 13-07-2013, 11:30
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou ja, dan maar weer een fietstochtje. Toedeloe!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-07-2013, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder zit te jengelen om kleinkinderen. Beat that.
Mijn ouders en grootouders weten dat die er niet komen, ze zeggen het zelf al, ook tegen anderen, dat ik er geen wil ^^ En mijn oma vindt dat seks ook te koop is en ik mag ook thuiskomen met wat ik wil, niemand, vrouw, man, whatever mij gelukkig maakt ^^

Citaat:
Zo fijn om iemand nodig te hebben als ik moet piesen
Herkenbaar


Straks feestje <3
Oud 13-07-2013, 14:17
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
"Vriend heeft maar hier te zijn met moederdag, dat is maar een keer per jaar en ik ben zijn moeder en dat heeft hij dan maar voor me over te hebben."
Een paar keer per jaar.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 13-07-2013, 14:20
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
puike video, puike track
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-07-2013, 14:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Quintiano schreef:
Noedelhap naamzoek:

mickva shows [ Qs, Ts ]three of a kind, Jacks.
nehellenia shows [ Jd, As ]four of a kind, Jacks.
nehellenia wins 4,060 chips from the main pot with four of a kind, Jacks.
Whehe, ach, ook AA wordt wel eens gekraakt
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 13-07-2013, 15:39
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een paar keer per jaar.
Dat staat er niet, miepie.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 13-07-2013, 15:57
Verwijderd
Ik kreeg gister weer koffie van trimm en ik had een leuke avond/nacht. Was wel een beetje tipsy na drie portjes en 2 shotjes 43 (wat is dat lekker spul trouwens buiten dat het je ingewanden wegbrandt)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59.