Oud 20-11-2011, 04:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Maar uiteindelijk niet echt goede moves, tenminste niet de juiste hoeveelheid goede moves.

Hoewel hij wel enorm zn best deed om met mij (de praktisch dove man zodra ik in een drukke kroeg/club sta) een gesprek te voeren in het engels met n spaans accent.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 20-11-2011, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Ik heb pas voor 't eerst pompoen(soep) op en ik vond het best wel bah. Maar wrs deed ik iets niet goed.
Mm, pompoensoep is ook niet zo héél erg lekker. Pompoen zelf is eigenlijk veel lekkerder. Maar om zelf pompoensoep te maken van zelfgekweekte pompoenen is wel gaaf. Vroeger had ik een plant die ik als een kindje verzorgde, ervoor zingen en water geven en met een nagelschaartje dorre stukjes wegknippen enzo. Dat vond die plant fijn, dus onze hele tuin werd plant. En toen kwamen er pompoenen aan. Zestien pompoenen, om precies te zijn, en daar hebben we pompoensoep van gemaakt, want wat moet je verder met zestien pompoenen.
Na een half jaar lang wekelijks uitgevroren pompoensoep was het niet lekker meer. Dus volgens mij begrijp ik wat je bedoelt!
Oud 20-11-2011, 10:16
Verwijderd
Goeiemorgen! Door jullie heb ik nu zin gekregen in soep, maar dat hebben we volgens mij niet in huis en het duurt me te lang om zelf te maken.
Oud 20-11-2011, 10:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hm.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 10:18
Verwijderd
Ach. Misschien maak ik wel pannenkoeken dan
Oud 20-11-2011, 10:26
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
morguh
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 20-11-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:
En eerlijk gezegd moet ik zeggen dat ik het krijgen van aandacht van (een) leuk(e) man(nen) in het algemeen leuker vond dan de specifieke man in kwestie. Sorry Carlos

Hoewel hij me wel leuke latijns-amerikaanse moves liet zien.
Goed bezig
Oud 20-11-2011, 10:51
Verwijderd
Goedemorgen!

Liefde aan pompoensoep
Oud 20-11-2011, 10:52
Verwijderd
Ik heb vannacht zelfs meer dan tien uur geslapen! Daar ben ik heel blij mee en ik hoop ook dat het helpt mij blij te houden
Oud 20-11-2011, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Liefde aan pompoensoep
Eens!


Heeft er hier iemand ervaring met hoe je een goede psycholoog zoekt? Of zou ik even een topic op psychologie openen?
Oud 20-11-2011, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vannacht zelfs meer dan tien uur geslapen! Daar ben ik heel blij mee en ik hoop ook dat het helpt mij blij te houden
Wat fijn! Hoe gaat het verder met je?
Oud 20-11-2011, 10:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Pompoensoep is heerlijk!

goeiemorgen. Ik heb vannacht bij Quis geslapen omdat de tram van haar huis naar het station niet meer reed. Dat doetie nu ook niet (stakingen) maar nu hadden we een goed excuus om gezellig te blijven kletsen en ga ik zo maar achterop de fiets. Niet erg praktisch maar wel gezellig
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-11-2011, 10:55
Verwijderd
Wil je een vrijgevestigde psycholoog?
Oud 20-11-2011, 10:55
Verwijderd
ik ga dalijk chili maken
Oud 20-11-2011, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Wat fijn! Hoe gaat het verder met je?
Zolang ik niet aan de toekomst denk gaat het wel goed!
Oud 20-11-2011, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Eens!


Heeft er hier iemand ervaring met hoe je een goede psycholoog zoekt? Of zou ik even een topic op psychologie openen?
Waar voor heb je het nodig?
Oud 20-11-2011, 10:58
Verwijderd
Ik kreeg gewoon een lijstje mee van mijn huisarts. Toen heb ik ze allemaal afgebeld om te kijken welke de kortste wachtlijst iets had.
Oud 20-11-2011, 11:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Goed bezig
Hm. ik moet eens afleren om midden in de nacht te forumen.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 11:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Eens!


Heeft er hier iemand ervaring met hoe je een goede psycholoog zoekt? Of zou ik even een topic op psychologie openen?
Laten doorverwijzen door je huisarts of de zorgverzekering laten bemiddelen.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Waar voor heb je het nodig?
beetje een stomme vraag, niet?
Oud 20-11-2011, 11:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Misschien wil ze die psycholoog om een recept voor pompoensoep vragen.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Hm. ik moet eens afleren om midden in de nacht te forumen.
Oud 20-11-2011, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Misschien wil ze die psycholoog om een recept voor pompoensoep vragen.
Oud 20-11-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg gewoon een lijstje mee van mijn huisarts. Toen heb ik ze allemaal afgebeld om te kijken welke de kortste wachtlijst iets had.
Kan ik dan gewoon naar de huisarts om het te vragen? Of is dat stom? Moet ik hem dan meer vertellen, of hoeft dat niet?

Citaat:
Misschien wil ze die psycholoog om een recept voor pompoensoep vragen.
Oud 20-11-2011, 12:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Kan ik dan gewoon naar de huisarts om het te vragen? Of is dat stom? Moet ik hem dan meer vertellen, of hoeft dat niet?
Gewoon bellen en vragen of de huisarts je kan doorverwijzen. Natuurlijk is dat niet stom, daar is een huisarts juist voor. En hij zal waarschijnlijk wel vragen waarom en waarvoor je een psycholoog zoekt (dat is nu eenmaal zijn werk en zo kan hij je ook beter doorverwijzen). Maar als je dat echt niet wilt dan kan hij je niet dwingen.
Hou wel in je achterhoofd dat je huisarts geheimhoudingsplicht heeft, het beste met je voor heeft en dat als jij hem geen informatie geeft, hij je ook minder goed kan helpen.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 12:09
Verwijderd
Tsja. Ik weet het niet ik was fijn bij mijn huisarts aan het klagen en toen zei hij: Het lijkt me verstandig dat je een psycholoog gaat zoeken . Dus ik heb wel het hele verhaal gedaan.

Maar het is volgens mij ook zo (vragen ze dacht ik wel toestemming voor) dat je psycholoog ook dingen overlegd met je huisarts.
Oud 20-11-2011, 12:12
Verwijderd
Dat hangt trouwens van je verzekering af. De meeste verzekeringen hebben in de twee sterren polis of de pluspolis 5 behandelingen bij een psycholoog zonder doorverwijzing van je huisarts. Je moet dan wel €20,- per behandeling zelf lappen.
Oud 20-11-2011, 12:16
Verwijderd
Ik dacht dat de meeste polissen de eerste 8 sessies eerstelijnspsychologie dekten.
Oud 20-11-2011, 12:16
Verwijderd
Is dat niet alleen mét doorverwijzing?
Oud 20-11-2011, 12:17
Verwijderd
Ik heb het gisteren een beetje snel opgezocht aangezien mijn huisgenoot geen zorgverzekering heeft.
Oud 20-11-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Is dat niet alleen mét doorverwijzing?
Ja, dat kan kloppen.
Sorry, ik las even over het 'zonder doorverwijzing' heen.
Oud 20-11-2011, 12:25
Verwijderd
het is ultra mistig
Oud 20-11-2011, 12:29
Verwijderd
Spoiler


Dit ga ik aankomende donderdag in het echt zien! Ik heb er zó veel zin in.
Oud 20-11-2011, 12:33
Verwijderd
Het is gek om te zien, volgens mij verraden tekeningetjes stiekem ook je wens want ik kan alleen nog maar landschapjes tekenen en ik heb duizend zin om te reizen naar, Noorwegen of Texas of zo.
Oud 20-11-2011, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Het is gek om te zien, volgens mij verraden tekeningetjes stiekem ook je wens want ik kan alleen nog maar landschapjes tekenen en ik heb duizend zin om te reizen naar, Noorwegen of Texas of zo.
Landschappen zijn ook mooi ja. <3 Ik verheug me ook heel erg op de reis er naartoe, met allemaal vrienden in een bus en dan vier uur door Rus' rijden. <3

En hop, zoek een datum uit en reis naar Noorwegen! Of naar Texas, maar dat is vast moeilijker te realiseren.
Oud 20-11-2011, 12:38
Verwijderd
Citaat:
het is ultra mistig
Hier gelukkig niet. Hier is de lucht blauw
Oud 20-11-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Tsja. Ik weet het niet ik was fijn bij mijn huisarts aan het klagen en toen zei hij: Het lijkt me verstandig dat je een psycholoog gaat zoeken . Dus ik heb wel het hele verhaal gedaan.

Maar het is volgens mij ook zo (vragen ze dacht ik wel toestemming voor) dat je psycholoog ook dingen overlegd met je huisarts.
Ik heb mijn hele verhaal op school gedaan, en er werd gezegd dat een psycholoog verstandig zou zijn (vooral omdat het eigenlijk al zo'n zes jaar bezig is en alleen maar erger wordt). Maar dan zie ik er wel weer tegenop op dat ook weer tegen de huisarts te vertellen.
Oud 20-11-2011, 12:43
Verwijderd
Toen ik net zo oud was als jou Sweetsmile (wat een nare zin eigenlijk, toen ik net zo oud was als jou) heeft de huisarts me na een kort verhaaltje doorverwezen naar de GGZ.
Oud 20-11-2011, 12:55
Verwijderd
en kort, als in, zonder details, gewoon, meh, ik heb die en die klachten en ze zijn niet lichamelijk.
Oud 20-11-2011, 13:02
Verwijderd
Huisartsen vinden het ook helemaal niet raar als je naar een psycholoog gaat, want ze zijn opgeleid om goed naar mensen te luisteren en ze door te verwijzen en ze hebben al duisent rare dingen gezien. Mijn grootvader was eerst dokter en hij heeft een aantal heel vreemde anekdotes. Ik kan me niet voorstellen dat jij raarder bent dan de man die in dronken toestand een mes in zijn aars had gestoken, bijvoorbeeld. En sowieso, mijn huisarts zei eerst zelf tegen me 'en als je een psycholoog wil om te praten ofzo moet je het zeggen want dan zoeken we er een', dus het is niet dat ze heul lang zoiets hebben van 'zoek het zelf uit met een zelfhulpboek'. Ik bedoel, ik had er geeneens een nodig.
Oud 20-11-2011, 13:07
Verwijderd
Ja toen ik op de middelbare school zat heeft mijn mamma ook alleen maar hoeven te bellen naar de huisarts en ik kreeg een doorverwijzing geloof ik... Of nee, ze moest daarna eerst bureau jeugdzorg bellen en daarna RIAGG en daar konden we dan de volgende dag terecht. Maar ik weet niet of bureau jeugdzorg nog bestaat en die taak heeft om iedereen door te sturen enzo. Het is vast wel weer veranderd hoe dat gaat. En ik ging dus naar het RIAGG, niet naar een vrijgevestigde psycholoog.
Oud 20-11-2011, 13:07
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Schrödinger, misschien vind je Nils Petter Molvaer tof!
Ken ik, en is tof.
Oud 20-11-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn hele verhaal op school gedaan, en er werd gezegd dat een psycholoog verstandig zou zijn (vooral omdat het eigenlijk al zo'n zes jaar bezig is en alleen maar erger wordt). Maar dan zie ik er wel weer tegenop op dat ook weer tegen de huisarts te vertellen.
Is dat vanwege de huisarts of vanwege het opnieuw vertellen?
Oud 20-11-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
beetje een stomme vraag, niet?
ja ik dacht ergens anders aan.

mn kat is het vogelhuisje ingekropen en eet alle kaasop, als je nu naar buiten loopt kijkt ze alsof ze betrapt is.


ik denk dat ik dalijk toch niet naar die nieuwe film van twilight ga, de bus is gewoon facking 10euroi heen en terug voor 15min met de bus. ;s en ik weet toch ongeveer hoe de film gaat en afloopt, hoe de spelers uitzien.

Laatst gewijzigd op 20-11-2011 om 13:21.
Oud 20-11-2011, 13:24
Verwijderd
Mijn pleegmoeder is zo'n klein kind.
Oud 20-11-2011, 13:25
Verwijderd
en dat vind je erg?
Oud 20-11-2011, 13:28
Verwijderd
Ja. Op een nare manier. Ik denk dat ik hier na Oud en Nieuw dan toch maar weer wegga. :')
Oud 20-11-2011, 13:31
Verwijderd
omdat je pleegmoeder klein is ga je weg met oud en nieuw?? dat snap ik eerlijk gezegd niet echt.
Oud 20-11-2011, 13:42
Verwijderd
Sorry Chicka, maar ik moest toch wel even hard lachen en facepalmen. Ik neem aan dat Kat bedoelt dat haar tante zich kinderlijk gedraagt.
Oud 20-11-2011, 13:45
Verwijderd
oja nu je het zegt zie ik het ook." mezelf
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13.