Oud 20-11-2011, 18:27
Verwijderd
Oh ik doe liever twee handen rond een mok
Advertentie
Oud 20-11-2011, 18:29
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Oh ik doe liever twee handen rond een mok
Ja, ik ook.
Oud 20-11-2011, 18:31
Verwijderd
Ik ook ja
Oud 20-11-2011, 18:32
Verwijderd
Ik heb hem juist met één hand, zodat je het mokje tegen je wang aan kunt houden. Maargoed, ik drink eigenlijk alleen thee als ik het koud heb.
Oud 20-11-2011, 18:33
Verwijderd
Apate, ik ben eigenlijk wel benieuwd waar (het idee van) je sign vandaan komt.
Oud 20-11-2011, 18:34
Verwijderd
In Zweden ging ik met mijn gastvrouw geregeld cinnamonrolls nassen in van die koffiehuisjes, daar kreeg je ook altijd van die soepkommen met koffie, of in mijn geval warme chocolademelk. Echt awesome, soepkommen voor hete dranken.

Laatst gewijzigd op 20-11-2011 om 18:42.
Oud 20-11-2011, 18:38
Verwijderd
Wat is Orion van Metallica toch een heerlijk nummer zeg, oei!
Oud 20-11-2011, 18:40
Verwijderd
Ik zie er altijd een beetje tegenop om leraren te mailen
Oud 20-11-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Apate, ik ben eigenlijk wel benieuwd waar (het idee van) je sign vandaan komt.
Nou. Ik was op een zeker moment een beetje aangeschoten terwijl ik op een stoel zat. Ik zat bij iemand anders, die zei: Kom op de bank zitten, want daar kun je met z'n tweeën op zitten!

En toen zei ik: 'Ja, maar dat is zeg maar de definitie van een stoel, dat je er met 1 persoon op kan zitten.' En dat vond ik toen zo ontzettend grappig dat ik het direct mijn sig heb gemaakt. Toen ik het de volgende ochtend weer zag heb ik het maar laten staan .
Oud 20-11-2011, 19:43
Verwijderd
Ik heb bijna 3,5 uur gedaan over 40 km met de NS bus. Met de fiets was ik sneller geweest.
Oud 20-11-2011, 19:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo lof proeven. Alweer. Want mijn moeder jankt zo dat ik niks lust
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-11-2011, 19:48
Verwijderd
Lof is alleen lekker als je er zoveel ham en kaas overheen gooit dat je de lof niet meer proeft.
Oud 20-11-2011, 19:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Het is nog lekkerder wanneer je de lof weglaat.
Oud 20-11-2011, 20:03
Verwijderd
Lof is witlof? Dat is lekker. <3

Ik kom er maar niet achter hoe ik kan opvragen hoeveel geld er nog op mijn internet ligt. Iemand enig idee hoe dat moet?
Oud 20-11-2011, 20:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je hebt een soort prepaid internet, toch? Kun je dat niet vinden op de site van je provider?
Oud 20-11-2011, 20:05
Verwijderd
Ja, klopt. En ik heb wel een soort manier gevonden om mijn balans op te vragen, maar dan doe ik dat en krijg een ondefinieerbare cijfercode, deze namelijk:

Citaat:
??????:*100#
?????:??????: 76?. 14.11.11 18:12 ???????-?????


Maar ik zal eens op de site kijken ja!
Oud 20-11-2011, 20:06
Verwijderd
Ineens doet mijn internet het.
Oud 20-11-2011, 20:07
Verwijderd
Uuh. Dat is fijn?
Oud 20-11-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ineens doet mijn internet het.
Hoi Quis!
Oud 20-11-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Uuh. Dat is fijn?
Dat is bijzonder fijn, maar ook zeer onverwachts!

Citaat:
Hoi Quis!
Hoi Aldan, met je mooie nieuwe nick! Ben je al verhuisd?
Oud 20-11-2011, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Ineens doet mijn internet het.
relaxed
Oud 20-11-2011, 20:14
Verwijderd
Wat was ermee dan, Quis? Je had eerst toch ook al internet?
Oud 20-11-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Hoi Aldan, met je mooie nieuwe nick! Ben je al verhuisd?
Ja! Maar ik denk dat ik na Oud en Nieuw weer ga verhuizen. Of nouja, eigenlijk weet ik dat nog niet zeker.

Hoe gaat het met jou?
Oud 20-11-2011, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Wat was ermee dan, Quis? Je had eerst toch ook al internet?
Het heeft het in twee weken maar een middag gedaan, is twee keer ''gerepareerd'' en toch nog bullocks. Nu doet het het dus ineens weer, voor zolang als het duurt.

Overigens kijk ik Naked en daar kan ik maar een ding over zeggen: <3

Citaat:
Ja! Maar ik denk dat ik na Oud en Nieuw weer ga verhuizen. Of nouja, eigenlijk weet ik dat nog niet zeker.

Hoe gaat het met jou?
Hmmm, dat is wel een geverhuis dan! Met mij gaat het best wel goed, beetje te druk, maar dat is vooral wennen.
Oud 20-11-2011, 20:22
Verwijderd
Ik word gek van de jeuk mijn bovenlichaam zit onder de rode bultjes en rare blaasjes die jeuken als de tering wweeeeeeh.
Oud 20-11-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, dat is wel een geverhuis dan! Met mij gaat het best wel goed, beetje te druk, maar dat is vooral wennen.
Wat is een geverhuis? En fijn dat het bij jou goed gaat!

Ik ga nu proberen The Ring te kijken. Ik wilde hem met zuslief kijken, maar die durft niet 's nachts. Eens zien of hij op mijn computer wil laden.
Oud 20-11-2011, 20:25
Verwijderd
Ge-verhuis! Heen-en-weer-verhuis-gedoe, bedoel ik.
Oud 20-11-2011, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ge-verhuis! Heen-en-weer-verhuis-gedoe, bedoel ik.
O. Ja, dat sowieso ja. Maar op een bepaalde manier kan het me maar heel weinig schelen, alsof ik niet meer bij een familie hoor, maar gewoon bij mezelf.
Oud 20-11-2011, 20:28
Verwijderd
Wat heb je toch rare mensen. Ik kijk Ik Vetrek. Mensen hebben hun hele hebben en houden opgegeven, hun goede baan opgezegd om vervolgens naar spanje te karren, zonder de taal te kennen en zonder al oog op een pand voor de bed&breakfast die ze willen openen. Dat kan ik niet helemaal volgen.
Oud 20-11-2011, 20:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat heb je toch rare mensen. Ik kijk Ik Vetrek. Mensen hebben hun hele hebben en houden opgegeven, hun goede baan opgezegd om vervolgens naar spanje te karren, zonder de taal te kennen en zonder al oog op een pand voor de bed&breakfast die ze willen openen. Dat kan ik niet helemaal volgen.
ja, dat heet vluchten .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-11-2011, 20:31
Verwijderd
Citaat:
O. Ja, dat sowieso ja. Maar op een bepaalde manier kan het me maar heel weinig schelen, alsof ik niet meer bij een familie hoor, maar gewoon bij mezelf.
Know the feeling.
Oud 20-11-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Know the feeling.
Bedoelde je die nou sarcastisch?
Oud 20-11-2011, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Bedoelde je die nou sarcastisch?
Ehh, nee. Ik vatte het op als iets fijns.
Oud 20-11-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Ehh, nee. Ik vatte het op als iets fijns.
Ah, okee. Ja, het is ergens ook wel fijn, maar tegelijkertijd een beetje een eenzaam idee!
Oud 20-11-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ah, okee. Ja, het is ergens ook wel fijn, maar tegelijkertijd een beetje een eenzaam idee!
Eenzaam? Oh, dan is het misschien toch een ander gevoel dat ik voor ogen had, want ik associeer het niet met eenzaamheid. Ergens bij horen en daar dan niet bij kunnen zijn, dat is pas eenzaam!
Oud 20-11-2011, 20:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wat heb je toch rare mensen. Ik kijk Ik Vetrek. Mensen hebben hun hele hebben en houden opgegeven, hun goede baan opgezegd om vervolgens naar spanje te karren, zonder de taal te kennen en zonder al oog op een pand voor de bed&breakfast die ze willen openen. Dat kan ik niet helemaal volgen.
Mja, en dan ook helemaal gedesillusioneerd zijn als dingen niet gaan zoals ze willen, de lokale bevolking niet met open armen op ze staat te wachten, de kinderen heimwee hebben omdat pappa zo nodig naar Spanje moest vanwege zijn midlifecrisis, en het hotelletje niet uit zichzelf blijkt te draaien en de gasten niet spontaan komen aanzetten.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 20:40
Verwijderd
Tomaat + mozzarella + basilicum <3
Oud 20-11-2011, 20:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Tomaat + mozzarella + basilicum <3
couldn't agree more <33333333
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 20:41
Verwijderd
Ik realiseer me net dat ik uit gewoonte de nagesynchroniseerde versie van mijn film heb gezocht. Het kwam gewoon niet in me op dan er nog andere opties zijn dan overgeprate of nagesynchroniseerde dingen.
Oud 20-11-2011, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Overigens kijk ik Naked en daar kan ik maar een ding over zeggen: <3
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat gaaf dat je hem <3 vindt!
Oud 20-11-2011, 20:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Mja, en dan ook helemaal gedesillusioneerd zijn als dingen niet gaan zoals ze willen, de lokale bevolking niet met open armen op ze staat te wachten, de kinderen heimwee hebben omdat pappa zo nodig naar Spanje moest vanwege zijn midlifecrisis, en het bedrijf ook niet uit zichzelf draait en de gasten ook niet spontaan komen aanzetten.
het gebrek aan voorbereiding zegt doorgaans al genoeg zou me niet verbazen als het al lichtelijk-labiele figuren zijn die niet 'goed in hun vel zitten' en best weg willen uit hun o zo vreselijke Nederlandse bestaan.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-11-2011, 20:41
Verwijderd
Citaat:
couldn't agree more <33333333
Jullie zouden m'n bord moeten zien, het ziet er vet gezond én culinair verantwoord uit
Oud 20-11-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Tomaat + mozzarella + basilicum <3
<3
Oud 20-11-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Tomaat + mozzarella + basilicum <3
Ja, degene die die combi heeft bedacht, mag de culinaire Nobelprijs krijgen
Oud 20-11-2011, 20:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
het gebrek aan voorbereiding zegt doorgaans al genoeg zou me niet verbazen als het al lichtelijk-labiele figuren zijn die niet 'goed in hun vel zitten' en best weg willen uit hun o zo vreselijke Nederlandse bestaan.
Nouja, meestal is de voorbereiding wel iets beter, dus dan spreken ze de taal een beetje en hebben ze al een pand op het oog. Maar de meeste mensen in die programma's zijn totaal niet bestand tegen de cultuurshock, hebben vaak een veel en veel te romantisch beeld van het land waar ze naartoe gaan en denken ook dat de lokale bevolking ze opeens in hun hart sluit, terwijl die eerder iets zullen hebben van "wtf rare buitenlander, wat doen jullie nu weer hier?".
Citaat:
Jullie zouden m'n bord moeten zien, het ziet er vet gezond én culinair verantwoord uit
Het is ook superlekker, en zo makkelijk te maken. Het is mijn favoriete snel-makkelijk-gezond-goddelijklekker maaltijd.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 20:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Trouwens Stefenootje, als je echt iets heel lekkers wil, moet je het eens heel klein gesneden (blokjes maken) mozzarellasalade maken en als bruschetta eten op warme toast met kruidenboter. <3 hemels.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Trouwens Stefenootje, als je echt iets heel lekkers wil, moet je het eens heel klein gesneden (blokjes maken) mozzarellasalade maken en als bruschetta eten op warme toast met kruidenboter. <3 hemels.
<3
Oud 20-11-2011, 20:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik gebruik dan van die afbakbroodjes, die snij je open, en daarna stop je ze pas in de oven, dan zijn ze lekker hard.
__________________
you're not my demographic
Oud 20-11-2011, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Ik gebruik dan van die afbakbroodjes, die snij je open, en daarna stop je ze pas in de oven, dan zijn ze lekker hard.
Haha, dat doe ik inderdaad al weleens!

Ik heb voor zometeen ook stokbrood, maar dan met die eiersalade van de AH (die dure die bij het vleeswaar enzo ligt), omg die is zo lekker. <3
Oud 20-11-2011, 20:51
Verwijderd
In deze aflevering hadden ze na ruim een half jaar nog steeds niks gevonden en ze verveelden zich te pletter, vrouw en vooral dochter doodongelukkig en hij beweert met droge ogen dat het de beste beslissing ooit was en dat hij daar niets voor heeft moeten opofferen voor zijn gevoel.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.