Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2006, 22:13
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Hoi,

Ik kreeg een paar dagen geleden ineens van het ene op het andere moment alle filmpjes in zwart-wit, het maakt niet uit wat voor extensie het is. Dat is bij alle filmpjes die op mijn pc staan. Als ik filmpjes via firefox af speel, geeft'ie wel gewoon kleur. Ik weet niet wat ik gedaan heb dat dit gebeurt is. Ik werk met kazaa lite mega codec pack 1.53. Dit heb ik ook al gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat hielp niet. Wat kan ik dan doen om weer kleur te krijgen? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2006, 11:07
Elite!
Avatar van Elite!
Elite! is offline
Google op ffdshow en instaleer dat misschien helpt het

Hier nog linkje: http://sourceforge.net/projects/ffdshow
__________________
Als je iets niet ziet, wil dat niet zeggen dat het er niet is...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 21:39
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
The Dosh schreef op 21-11-2006 @ 12:07 :
Google op ffdshow en instaleer dat misschien helpt het

Hier nog linkje: http://sourceforge.net/projects/ffdshow
Zit dat niet standaard in het kazaa lite mega codec pack?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 21:43
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik zou dat codec pack wegmieteren en deze build van ffdshow installeren:

http://www.afterdawn.com/software/vi...rs/ffdshow.cfm

Speelt alles, dus geen codecs meer nodig.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 22:23
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
M@rco schreef op 21-11-2006 @ 22:43 :
Ik zou dat codec pack wegmieteren en deze build van ffdshow installeren:

http://www.afterdawn.com/software/vi...rs/ffdshow.cfm

Speelt alles, dus geen codecs meer nodig.
Deze heb ik geïnstalleerd, maar ook nu nog speelt hij alleen maar zwart-wit af. Ook zonder codecs speelt hij alles zwart-wit af. En met dit programma kan ik ook niet vooruit spoelen in filmpjes, want dan geeft'ie aan: er is een onbekende fout opgetreden, en dan sluit'ie af.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 22:54
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hm...

Het kan ook iets met je videokaartdrivers zijn. Heb je de laatste nieuwe geinstalleerd?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 23:38
Verwijderd
Heb je ook extra instellingen van je videokaartdriver? Misschien kun je dan even kijken of je kleurinstellingen voor de overlay tevoorschijn kunt halen.

Of doe iets als dit:

Citaat:
If you find that video disappears or turns a different color, turn off video overlays by doing the following:

1. In Windows Media Player, on the Tools menu, click Options, and then click the Performance tab.

2. Click the Advanced button.

3. In the Video Acceleration area, clear the Use overlays check box.

If the problem continues, try turning off the video mixing renderer (VMR) by clearing the Use video mixing renderer check box, located just above the Use overlays check box.

Laatst gewijzigd op 21-11-2006 om 23:48.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 21:42
LamMuH_EiKoL
Avatar van LamMuH_EiKoL
LamMuH_EiKoL is offline
Citaat:
12Trix schreef op 22-11-2006 @ 00:38 :
Heb je ook extra instellingen van je videokaartdriver? Misschien kun je dan even kijken of je kleurinstellingen voor de overlay tevoorschijn kunt halen.

Of doe iets als dit:
Ik heb in het overlay menu van de videokaart driver op de knop reset to default geklikt en nu doet'ie het wel weer. Maar ik vraag me toch wel af hoe dit heeft kunnen gebeuren, aangezien ik de enige persoon ben die aan deze pc werkt en ik heb niet aan die instellingen gezeten.. Zou dit door een of ander virus kunnen komen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 03:54
Krekker
Krekker is offline
Het kan heel goed zijn dat een of ander programma je instellingen heeft veranderd.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2006, 00:57
Verwijderd
Dat kan ja. Maar wat het ook is, het is zo logisch als wat, anders kon het niet. En dat is niet logisch, aangezien het wel gebeurd is. En iets wat niet kan, kan niet gebeuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:50.