Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2006, 10:42
Verwijderd
Ik heb hier thuis sinds een paar weken draadloos internet. Vanuit het casema modem gaat de kabel naar de desktop en de router van Linksys die zend de singnalen naar de laptop.
Ik had gisteren ineens het probleem dat alle lampjes op de router branden behalve die van de Wlan. Ik wat gekeken, uiteindelijk stroom van zowel het modem als de router afgehaald en het werkte wonder boven wonder weer. Ik had hetzelfde probleem net alweer. Het Router send ineens geen Wlan meer uit.
Ik vind het vreemd dat dat ineens kan gebeuren terwijl ik er niet eens aanzit. Iemand een idee hoe dit komt en nog beter te verhelpen is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-11-2006, 21:03
Verwijderd
Ik heb der ook last van.. maar ik heb een linksys WRT54G router..die knalt gewoon wireless der uit..
maar dit probleem had ik ook met mijn oude routertje.. D-Link DI-624+... denk gewoon dat het komt omdat er teveel wirless netwerken in de buurt zitten.. heb ook al geprobeerd om hem op een ander kanaal te zetten.. 2..3..4.. (die niet gebruikt worden in de buurt.. die ik kan ontvangne) maar mocht niks baten...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 22:55
Verwijderd
Hier vind ie maar 1 ander draadloos netwerk, maar ik vind het gewoon zo irritant. Zeker omdat ik op de desktop zit en het er dan daar ook uitknalt.

Maar is er iets aan te doen?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 18-11-2006 @ 23:55 :
Hier vind ie maar 1 ander draadloos netwerk, maar ik vind het gewoon zo irritant. Zeker omdat ik op de desktop zit en het er dan daar ook uitknalt.

Maar is er iets aan te doen?
Ik weet niet.. wordt er af en toe ook moedeloos van, maar weet et ook niet meer.. we hadde juist die nieuwe gekocht om dat probleem te verhelpen.. maar helaas
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 00:50
Verwijderd
probeer voor de grap eens van kanaal te wisselen? zet hem bijv op 13/11 ipv default?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 13:22
J-roenn
J-roenn is offline
desnoods firmware upgrade ? of bel kantenservice van linksys, want dit lijkt me gewoon een hardware storing.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 20:57
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
toevallig torrents draaien? weet niet of dit ervoor kan zorgen dat je wlan zelfs ineens uitvalt... maar torrents en linksys wil de boel samen wel eens dicht laten slibben.
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 21:02
Verwijderd
Citaat:
dext0r schreef op 20-11-2006 @ 21:57 :
toevallig torrents draaien? weet niet of dit ervoor kan zorgen dat je wlan zelfs ineens uitvalt... maar torrents en linksys wil de boel samen wel eens dicht laten slibben.
nou de computers staan allebei meestal uit als het internet het niet doet. Dus nee.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 21:07
J-roenn
J-roenn is offline
Citaat:
dext0r schreef op 20-11-2006 @ 21:57 :
toevallig torrents draaien? weet niet of dit ervoor kan zorgen dat je wlan zelfs ineens uitvalt... maar torrents en linksys wil de boel samen wel eens dicht laten slibben.
is niet alleen bij linksys, ook bij netgear heb ik daar last mee gehad, dat komt doordat de routing-table volzit, en bij veel goedkope routers is de routing table kleiner dan bij de wat duurdere.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 07:22
CaptainCaveman
Avatar van CaptainCaveman
CaptainCaveman is offline
Citaat:
Piloff schreef op 19-11-2006 @ 01:50 :
probeer voor de grap eens van kanaal te wisselen? zet hem bijv op 13/11 ipv default?
Heb je dit al geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 08:33
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
Citaat:
J-roenn schreef op 20-11-2006 @ 22:07 :
is niet alleen bij linksys, ook bij netgear heb ik daar last mee gehad, dat komt doordat de routing-table volzit, en bij veel goedkope routers is de routing table kleiner dan bij de wat duurdere.
homebrew firmware doet een hoop
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 26-11-2006, 13:41
Verwijderd
Citaat:
J-roenn schreef op 19-11-2006 @ 14:22 :
desnoods firmware upgrade ? of bel kantenservice van linksys, want dit lijkt me gewoon een hardware storing.
al meerdere malen klantenservice van LinkSys aan de telefoon gehad.. maar ook zei weten niet wat het probleem is.. gek genoeg! want dit is al de 2e WRT54G die we hebben.. en we hadden er last van met een D-Link.. (waarvan de MINI-PCI kaart nu in mijn pc zit..) en een Hawking router deed et gewoon om der 5 min..
en Tornado dingetjes werken gewoon goed..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Meester van de saaie molen #639
Chick Rock
501 01-07-2009 21:10
Software & Hardware [WLAN] Internet valt uit
Verwijderd
14 04-10-2005 09:46
Software & Hardware [Laptop] geschikt voor spelletjes?
Koning
28 28-12-2004 15:48
Software & Hardware [LAPTOP] Keuze
^Rambo^
18 23-02-2004 21:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37.