Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-11-2008, 16:41
LieveLizzie
Avatar van LieveLizzie
LieveLizzie is offline
Hey,

Ik ben hier nog nieuw, maar het lijkt me leuk om mijn 'werkjes' aan jullie te laten zien.
Bovendien verkoop ik ook dingetjes (maar dat moet denk ik bij vraag en aanbod?).
Ik maak namelijk schilderijen aan de hand van foto's.
Meestal met houtskool, maar potlood, pastel en acryl ook..

Daarnaast doe ik ook nog haken. Klinkt ouderwets maar kan er toch best leuke dingen mee maken

Heb nog niet van alles iets op mn laptop staan, maar wel wat..

Hier wat gemaakte tekeningen. Ik ga morgen nog wat dingen scannen










Hoor graag wat jullie ervan vinden!
__________________
And it's alright, I'm alright, I want to be ok... I've seen it before, this eyesore,
It's me...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2008, 17:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Die laatste vind ik het tofst en interessantst, omdat er anatomisch gezien geen reet van klopt (no pun intended).
Houtskool vind ik altijd het minst fijne materiaal om mee te werken, zowel om mee te werken als om naar te kijken (meestal.) Zo te zien kan je er best mee overweg, maar ik vind het dan weer jammer dat je manga gaat tekenen, of anders gothic-achtige situaties als dat depressief-ogende elfje met de zwarte jurk, die overigens wel mooi gemaakt is. Dat meisje daarboven heeft cool haar en het meisje daarboven heeft een gaaf oog. Ik vind het leuk dat je werk niet helemaal klopt, anatomisch gezien, maar wel gaaf gemaakt is. Het zou interessanter zijn als je meer met onderwerpen zou experimenteren!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 17:44
LieveLizzie
Avatar van LieveLizzie
LieveLizzie is offline
Thnx voor je reactie.
Deze tekeningen zijn met potlood gemaakt, die van houtskool heb ik nog niet op mn laptop staan..
Tja beetje depri idd die tekeningen, was dan ook in een erg depri periode dat ik ze maakte.. Dat schilderij klopt idd anatomisch gezien helemaal niks van Maar dat vond ik juist wel het leuke, dat zorgt ervoor dat je er net even iets langer naar blijft kijken..
Ik wil wel meer gaan doen met verf, maar ben er nog niet zo goed in...
Ik vind houtskool overigens wel fijn om te gebruiken, en fijn om naar te kijken
__________________
And it's alright, I'm alright, I want to be ok... I've seen it before, this eyesore,
It's me...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 17:50
LieveLizzie
Avatar van LieveLizzie
LieveLizzie is offline
Hier nog 2 werkjes

Een schilderij van mn eigen poezie Lotje, gemaakt met houtskool, en wat kleuraccenten met pastel:



En hier 3 houtskool schilderijtjes, van mij en mn 2 zussen, als cadeautje voor mn moeders verjaardag gemaakt Niet een erg duidelijke foto overigens.. :

__________________
And it's alright, I'm alright, I want to be ok... I've seen it before, this eyesore,
It's me...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 18:38
Verwijderd
Het laatste schilderij vind ik juist interessant door hoe je met het materiaal om gegaan bent. Wat is het precies? Alleen verf? Wat voor verf?
Ook ik vind het jammer dat je manga tekent. Werk je alleen naar aanleiding van afbeeldingen? Want volgensmij is het erg goed voor jou als je gewoon ruimtelijke dingen probeert te tekenen. Mensen, vreemde voorwerpen die jij interessant vind etc.
Misschien ook met meer verschillende materialen experimenteren..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 21:15
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wat leuk!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2008, 21:45
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je bent wel heel goed, vind ik.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 18-11-2008, 20:10
LieveLizzie
Avatar van LieveLizzie
LieveLizzie is offline
Die manga tekeningen waren meer even een probeersel, uit verveling Heb daar verder ook niks meer van gemaakt..

Ik vind het nog moeilijk te experimenteren, hou mer erg vast aan voorbeelden/foto's enz.. Zou graag ook eens wat meer 'uit de losse hand' willen maken.. moet ik ook eens maar proberen..
__________________
And it's alright, I'm alright, I want to be ok... I've seen it before, this eyesore,
It's me...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2008, 09:36
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Dat kan je volgens mij best, je maakt echt hele mooie dingen De kat vind ik erg cool (maar ik ben kattenfan dus misschien ben ik een tikje bevooroordeeld ) en die iedereen cool vindt -- laatste van je eerste post. Verder zijn de 5e (gezicht) en 7e (emo elfje) heel mooi gedaan maar ik vind de onderwerpen niet echt super. De 6e (gezicht) vind ik dan weer heel gaaf.

Hopelijk snap je over welke ik het heb
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.