Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2009, 14:40
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline


Ik heb weer eens een uurtje of twee aan schilderen besteed. Ik zou graag weten of mensen hier een verhaal van kunnen maken, en of er nog iets verbeterd kan worden, behalve dat ik zwaar moet oefenen met handen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2009, 18:55
Verwijderd
het doet me niet echt iets. de kleuren zijn wel leuk opzich. misschien je concept wat duidelijker maken. anders is het gewoon alleen een vage vlek met stekels
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 19:22
Verwijderd
Ik weet niet precies wat je ermee bedoeld hebt, maar rechtsonderin zie ik een oog dus ik denk dat het zalmkleurige gedeelte (ofzoiets) met de stekels de binnenkant van iemands hoofd is. Een soort belevingswereld of iets dergelijks. De 'krul' links onderin is denk ik ook een oog, maar dan wat abstracter en meer aansluitend op dat wat ik denk dat een belevingswereld voor moet stellen. De hand verbeeld denk ik een vriendelijke aanraking, denk ik vanwege de vorm en de kleur roze op de achtergrond. Maar de aanraking wordt ervaren als hard en pijnlijk, te zien aan de stekels. In die 'hoofdholte' of 'belevingswereld' zit een soort van beestje, dat lijkt te willen ontsnappen.

Er klopt waarschijnlijk geen zak van, maar dit is wat ik er in zie.

De kleuren vind ik ook wel mooi, alleen vind ik dat het roze (achter de hand) wat beter zou moeten aansluiten op de stekels, zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 12:43
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Heel erg bedankt Rasmusje!

Wat leuk dat je dat oog zag, ik had het blauwige wat 'at random' volgeschilderd, maar nu zie ik het ook. Het helpt wel met de interpretatie.
de krul links vond ik meer iets van een eitje hebben, maar is eigenlijk gewoon abstract.
de hand in klauw was het hoofdthema, ik ben blij dat het is overgekomen.

Ik ga er binnenkort nog even mee aan de slag, maar soms verklieder ik dingen dus ik ga nog even goed nadenken.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 14:19
Verwijderd
Graag gedaan. Succes verder.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2009, 14:55
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind het een beetje op een embryo lijken.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 12-02-2009, 15:07
Verwijderd
Ja, ik kreeg ook het idee van embryo in een baarmoeder. Maar Rasmusjes interpretatie schopt ook wel kont.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Joris en zijn wonderlijke navel
Verwijderd
14 07-01-2006 13:19
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Geen titel
Verwijderd
0 03-06-2005 16:46
Verhalen & Gedichten [verhaal] Diamant
Maresa
8 27-03-2003 21:55
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 19:57
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad
2 22-03-2001 19:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:59.