Oud 27-08-2012, 21:16
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Of vind je het gewoon lekker? Ik drink eigenlijk alleen als ik die avond dronken wil worden. Voor een feestje ofzo. Maar ik houd eigenlijk echt niet van bier om te drinken. Ik zie het nut niet van alcohol als je er niet dronken van wil worden. Jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2012, 21:20
Verwijderd
Toen ik een dag midden in de zomer zonder iets te drinken zat had ik maar een blikje bier geopend, OH DEAR GOD WHATS WRONG WITH PEOPLE!

Dat spul was niet te drinken, de eerste paar slokken gingen nog maar toen ging ik echt over mijn nek, ook die vieze nasmaak. Yech!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 14:01
Verwijderd
Ik vind een koud biertje of een bodempje goede whisky op z'n tijd heerlijk, ook als ik voor de rest van de dag niets ga drinken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 14:04
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Ik vind een koud biertje of een bodempje goede whisky op z'n tijd heerlijk, ook als ik voor de rest van de dag niets ga drinken.
idd, met een potje voetbal op drink ik graag een speciaal biertje, gewoon voor de lekker.
Ga ik een kroeg in met vrienden, ja dan wordt het idd meer zuipen dan genieten.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 14:31
Verwijderd
Damn, het lijkt mij echt kut als je bier niet lekker vindt en het toch drinkt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2012, 22:30
Verwijderd
Koud biertje na n lange werkdag of enorm hete dag is puur zaligheid.. Maar daarnaast... Op feesten om losser te komen en met vrienden (wel met mate) om lompere ongein uit te kramen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 20:42
Proletarian
Avatar van Proletarian
Proletarian is offline
De meeste mensen drinken eerder om (licht) aangeschoten te worden. Als het leuk is en blijft, ben je nog wel eens geneigd om wat meer te drinken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 20:44
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Nee. Ik drink bijvoorbeeld geen bier en wijn, omdat ik dat niet lekker vind. Als ik alleen alcohol zou drinken om dronken te worden, zou ik het wel drinken, maar dat vind ik niet nodig. Als ik dan toch dronken/aangeschoten zou wíllen worden, zou ik iets zoeken wat ik lekker vond en als dat er niet was, zou ik alsnog niets drinken want zo belangrijk lijkt het me nou weer niet om alcohol binnen te krijgen voor de alcohol.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2012, 22:24
Verwijderd
Heel soms wel als ik me heel kut voel, maar over het algemeen weet ik m'n grenzen en doe ik het voor ''de leuk''.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 09:42
Afrodiete
Avatar van Afrodiete
Afrodiete is offline
Ik drink nooit om echt dronken te worden, ik vind het wel lekker om aangeschoten te zijn.
Daarnaast vind ik een zoet wit wijntje ook gewoon lekker.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2012, 21:24
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Ik drink nooit om dronken te worden. Ik ben een paar keer in mijn leven dronken geweest en dat vond ik echt verschrikkelijk. Word er ook vreselijk depressief van de volgende dag. De laatste keer dat ik dronken was is al ruim 8 jaar geleden.
Ik drink een paar keer per jaar een drankje, meestal maar één drankje. Na 2 drankjes ben ik al tipsy en licht in mijn hoofd.
Ben sowieso niet zo'n 'dorstig' persoon, ik snap nooit waar mensen die heel veel drinken het laten
__________________
Allem voran die Tat.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 18:40
Verwijderd
Niet om dronken te worden en ook niet om aangeschoten te worden, maar dit hoeft ook niet haha.
''12 Jaar'' kan het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 23:02
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Damn, het lijkt mij echt kut als je bier niet lekker vindt en het toch drinkt.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2012, 23:02
Verwijderd
Citaat:
ik snap nooit waar mensen die heel veel drinken het laten
Overgeven?

OT: Uit 't werk een koud (speciaal)biertje is heerlijk, net als op zondagmiddag een beetje bacardi. Maar dronken word ik er niet van, alleen af en toe met vrienden, maar dan is t vaak wel echt zuipen om t zuipen.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ben sowieso niet zo'n 'dorstig' persoon, ik snap nooit waar mensen die heel veel drinken het laten
Drink maar eens heel veel en kijk waar je op een gegeven moment heel vaak heen moet...
Alchol zorgt er voor dat je vocht gaat afscheiden, daarom krijg je dorst en ga je naar de wc. Doordrinken wil dan dus aardig.

Ik drink alcohol, omdat ik het lekker vind, het is niet zo dat ik denk van: 'he ik ga vanavond lekker dronken worden', maar wel dat ik denk, 'he vanavond ga ik maar eens niet dronken worden'.
Niet dat ik nou standaard dronken ben, maar het natuurlijk logisch dat ik me niet lam zuip bij zakelijke gelegenheden en als mensen met wie ik op stap ben niet drinken of zich inhouden, houd ik me ook in.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2012, 20:09
Verwijderd
Ik drink alleen alcohol als ik op een feest ben waar alleen maar gedronken wordt. Of als ik uitga (wat nauwelijks gebeurt ). Niet zozeer om dronken te worden.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 04:08
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Ik drink ook wel voor het effect. Voor de smaak drink ik zoete drankjes.
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 15:36
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben nog nooit dronken geweest. Ik ben daar eerlijk gezegd ook een beetje bang voor Het lijkt me echt verschrikkelijk als je dan moet kotsen. Maar ik heb best wel eens een biertje of wijntje gehad. En nu kan ik helemaal geen alcohol meer drinken en ik mis het wel. Niet de alcohol, maar het biertje Wijn mis ik niet echt. Maar ik heb ook eigenlijk altijd na 1 biertje weer genoeg gehad en dan neem ik weer een cola.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2012, 11:21
Smokealicious
Avatar van Smokealicious
Smokealicious is offline
;Ik ben al wel een aantal keertjes dronken geweest, maar persoonlijk vind ik da ja van een biertje moet kunne geniete. Je moet geen Alcohol gaan drinken puur om dronken te worden....
Met citaat reageren
Oud 03-09-2012, 18:29
Verwijderd
Ik drink gewoon wijntjes omdat het lekker is en soms drink ik er teveel ben dan wel aangeschoten en heeeel soms dronken en dat is echt kut.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2012, 14:43
Verwijderd
Ik drink als ik me kut voel, en dan ben ik meestal aangeschoten.
Voor de rest vind ik bier, smirnoff ice, petrikov, passoa en safari lekker, maar ik ga niet drinken om dronken te worden!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 17:03
Deluxe
Avatar van Deluxe
Deluxe is offline
Als ik 'n feest heb drink ik wel echt om dronken te worden, normaal drink ik geen alcohol.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2012, 17:41
Visser23
Visser23 is offline
Ik drink alleen bier omdat ik daar losser van word. De rest drinkt het ook, dus is altijd wel gezellig. Ik vind het overigens helemaal niet echt lekker eigenlijk. Bacardi Lemon gemixt met cola drink ik daarentegen wél omdat het lekker is. Beetje jammer dat het in de kroeg vijf euro per glas kost ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 19:47
Verwijderd
Ik dronk omdat ik het lekker vond en omdat ik dronken wilde worden. Sowieso moest ik het wel lusten, dronken worden van bier of martini heb ik misschien wel eens gedaan op mijn 16e, maar daar ben ik snel overheen gestapt. Liefst werd ik dronken van lekkere dingen, maar ik wilde ook wel eens meer geld uitgeven aan iets dat specialer was en heel lekker en dan maar niet dronken worden. Er is wel een tijd geweest dat ik voor de goedkoopste lekkere oplossing ging om dronken te worden, maar die is gelukkig al lang voorbij.

Intussen kan ik iig tijdelijk niet drinken, ik heb ook geen idee meer hoe het gaat smaken omdat ik nu bepaalde geuren en smaken niet meer verdraag. Sowieso zal ik nooit meer de hoeveelheden van vroeger kunnen drinken.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 22:02
Vince01
Vince01 is offline
Alcohol is niet lekker. Eigenlijk is het zelfs heel erg vies! Het rare is dat als je het bij bijvoorbeeld BIER gooit, het opeens retegoed smaakt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2012, 22:52
Verwijderd
Dus je bedoelt dat je sterke drank gemixt met bier erg lekker vind?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Dus je bedoelt dat je sterke drank gemixt met bier erg lekker vind?
ewwwwwww
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 23:19
Verwijderd
Ik ben niet degene die het lekker vind he hahah..;-) Heb met een drankspel wel 's goldstrike en whiskey door m'n bier gekregen, kwam er (natuurlijk) net zo hard weer uit.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 23:26
Verwijderd
Nja ik vermoed dat beste vince hier niet helemaal snapt hoe bier gemaakt wordt.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2012, 23:30
Verwijderd
Heb de zin nog een keer gelezen en je hebt gelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2012, 15:38
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik drink alleen bier omdat ik daar losser van word. De rest drinkt het ook, dus is altijd wel gezellig. Ik vind het overigens helemaal niet echt lekker eigenlijk. Bacardi Lemon gemixt met cola drink ik daarentegen wél omdat het lekker is. Beetje jammer dat het in de kroeg vijf euro per glas kost ongeveer.
Bacardi Lemon en cola zijn best lekker, maar wanneer je dat mixt, verpest dat zowel de smaak van de rum als van de cola.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2012, 13:28
Cucumber.
Avatar van Cucumber.
Cucumber. is offline
Nee, ik drink bijna nooit en als ik een keer drink, is het maar 1 drankje (Malibu-cola <3). Gewoon voor 'de lekker', nooit om losser te worden. Ik heb geen alcohol nodig om gezellig te zijn. Ik ga ook bijna nooit meer stappen, dus ik kom niet zo vaak in de gelegenheid om alcohol te drinken. Thuis hebben we vaak alleen maar wat biertjes en die vind ik niet lekker. En ik ga niet speciaal alcohol kopen voor thuis. In 99 van de 100 gevallen drink ik 's avonds liever gewoon een sapje of cola zonder iets erin.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 18:51
iSmoke4You
iSmoke4You is offline
ik drink alcohol om dronken te worden zodat de muziek bv helemaal te gek is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaienrollen #1169
Verwijderd
500 17-10-2010 13:29
Drugs & Alcohol done/ to do's
TraXarT
75 03-04-2010 02:07
Drugs & Alcohol Alcohol als troost
fizzle-fluffy
38 18-03-2009 16:00
Seksualiteit Seks in de VS
aap777
74 22-03-2005 03:55
Muziek ambities
Blenderhead
70 04-06-2004 19:49
Lifestyle straith edge?
rooijackers
14 01-07-2002 17:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.