Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2011, 11:53
WeatherService
Avatar van WeatherService
WeatherService is offline
Beste liefhebbers van scholieren.com

Eventjes pauzeren en rondvragen of jullie ook zo geïnteresseerd zijn in (nood)weer als mezelf? Velen kruipen immers weg in het hoekje van de kamer wanneer er een onweer losbreekt, maar ik ga samen met enkele vrienden jagen op het onweer.

Wie is er fan en wie niet en waarom???

Cheers!
__________________
(nood)weer op komst: volg het op http://www.weatherservice.be/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2011, 12:25
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Op onweer jagen haha, klinkt leuk
Ik negeer het als het niet zo erg is. Maar als het echt knalt buiten, en flitst en het is ook nog donker, dan vind ik het geweldig mooi om naar te kijken en ga ik uit het raam kijken. Maar naar buiten mag ik dan niet dus helaas, en buiten is het ook wel een beetje enger dus ik blijf wel gewoon binnen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 15:41
WeatherService
Avatar van WeatherService
WeatherService is offline
Wel, vroeger vond ik dat persoonlijk ook niet al te leuk. Zeker als de donder boven men huis voor gek ging. Nu is het allemaal veel doordachter en kan ik zelf inschatten wanneer het gevaarlijk komt. Veel mensen denken namelijk dat de bliksem zal inslaan als hij dicht te horen is, maar dat is meestal niet het geval. Je hebt namelijk verschillende ontladingen
__________________
(nood)weer op komst: volg het op http://www.weatherservice.be/
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 19:13
TedEdFred
TedEdFred is offline
tot twee jaar geleden was ik doodsbang voor onweer, nu vind ik het geweldig het geeft toch een soort van sfeer, vooral als je gezellig met andere mensen bent.
en door een stortbui fietsen/rennen is ook leuk. ik wil een keer als het heel hard regent en onweert, midden in de nacht op blote voeten door de plassen rennen, awesome lijkt me dat
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 06:50
Verwijderd
Ik vind het echt kicken. Maar ik ga er liever toch niet op jagen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 06:51
Verwijderd
Citaat:
tot twee jaar geleden was ik doodsbang voor onweer, nu vind ik het geweldig het geeft toch een soort van sfeer, vooral als je gezellig met andere mensen bent.
en door een stortbui fietsen/rennen is ook leuk. ik wil een keer als het heel hard regent en onweert, midden in de nacht op blote voeten door de plassen rennen, awesome lijkt me dat
Been there done that. Is best wel leuk eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 17:50
HFSH
Avatar van HFSH
HFSH is offline
Heerlijk. Ik ben een liefhebber van veel wind en donkere wolken, warme regenstormen met heerlijk veel bliksem. Of juist zomerse droge onweersstormen. Sneeuwstormen kan ik alleen waarderen vanuit een een goed bevoorraad huis.
__________________
"We shall dive down through black abysses…
and in that lair of the Deep Ones we shall dwell amidst wonder and glory forever."
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 11:06
Verwijderd
Onweer is leuk!! De bliksem is erg mooi, alleen de regen haat ik, tis zo nat.
Laatst toen ik in het laatste uur op school zat begon het te onweren en warenb mensen in mijn klas zich druk aan het maken voor een inslag van bliksem. En toen de scholo uit was was de zon er weer ,drukte om niks.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2011, 17:44
eline95enile
eline95enile is offline
Wou dat ik beetje op jullie leek! Helaas heel bang voor onweer. Vraag me niet waarom, maar vind het eng.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.