Oud 19-09-2011, 21:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
We hebben 1 bak met kap, de rest is zonder. Hij gaat nl sowieso niet op een bak met kap want hij snapt niet hoe het deurtje werkt en zonder deurtje gaat Sophie verkeerdom op de bak zitten (kont naar buiten). Ja, we hebben rare katten.

De dierenarts zei ook al dat de kans bij binnenkaters op blaasgruis groot was, dus waarschijnlijk houden we hem gewoon voor de zekerheid maar op blaasgruisvoer. Vind het anders ook gewoon erg naar voor hem. Dan maar wat meer kwijt, heb liever een blije kat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2011, 19:58
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik heb drie cavia's, waarvan Pruttel er eentje is. Ze is dol op speeltjes en nou heeft ze een nieuw speeltje van me gehad en nu ligt ze in haar huisje mét dat speeltje te slapen Zo schattig
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 13:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
We hebben 1 bak met kap, de rest is zonder. Hij gaat nl sowieso niet op een bak met kap want hij snapt niet hoe het deurtje werkt en zonder deurtje gaat Sophie verkeerdom op de bak zitten (kont naar buiten). Ja, we hebben rare katten.

De dierenarts zei ook al dat de kans bij binnenkaters op blaasgruis groot was, dus waarschijnlijk houden we hem gewoon voor de zekerheid maar op blaasgruisvoer. Vind het anders ook gewoon erg naar voor hem. Dan maar wat meer kwijt, heb liever een blije kat.
Gelijk heb je, hoor . Je moet dan waarschijnlijk wel even kijken naar een onderhoudsbrok? Want voor zover ik weet is een blaasgruisbrok alleen voor de eerste 6 weken na vaststelling, ander kan je kat in plaats van struviet, ook oxalaatgruis gaan ontwikkelen. En oxalaat los je niet op met voer...
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2011, 17:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn konijntjes mochten los in de tuin, maar uiteindelijk moeten ze dan natuurlijk terug naar hun ren. Haar lokte ik met een snoepje en dan loop ik achter haar aan om haar bij de ren te krijgen. Hij is een stuk makkelijker, als je heel enthousiast 'kom!' zegt, hupst-ie zo achter je aan naar het hok terug . Echt dolkomisch om te zien, hij luistert naar die commando's alsof het een minihondje is. Nou ja, op die momenten dan, want op andere momenten is hij ook juist oostindisch doof.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine goeie lollen
piepkuiken
21 05-02-2003 15:45
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:24.