Oud 28-03-2007, 13:05
Maersk
Maersk is offline
Eeeh.. Ja. Dit leek me het juiste subforum om dit te plaatsen, want het lijkt me niet erg gezond om schoonmaakazijn in te nemen. En dat brengt mij dan ook meteen bij de eerste vraag:

Wat is schoonmaakazijn en waar gebruikt men het voor?

Alvast bedankt!

Tim.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2007, 13:37
Verwijderd
schoonmaken...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 13:42
Verwijderd
Inderdaad, fucking duh. Volgens mij is het gewoon standaard azijn in vrij hoge concentratie. Het heeft volgens mij geen schadelijke of hallicunerende werking, maar je gaat er waarschijnlijk wel van kotsen als je te veel neemt, een beetje zoals zoutzuur in een lage concentratie.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 19:44
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Kon dat niet gebruikt worden om ph waarde naar beneden te krijgen??? Eigenlijk heb ik nog nooit gehoord dat iemand leuk werd van schoonmaakazijn.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 20:25
Verwijderd
kan je ook gebruiken om te spuiten, maar dat is heel onverstandig fluistert hier iemand in m'n oor.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 20:40
mind
Avatar van mind
mind is offline
om iets precieser te zijn...

freebase cocaine (crack) en soms ook heroine (met grotere ph waarde dan 7) worden met een licht zuur behandeld om het oplosbaar te laten worden in water. Zodat het geschikt is om te injecten.
witte gedestilleerde azijn is in zo'n geval het best om het ermee te behandelen (gebruik nooit citroenzuur, dat kan schimmels bevatten)

Het is nooit verstandig om niet steriele producten te injecteren.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 20:45
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
mind schreef op 28-03-2007 @ 20:40 :
om iets precieser te zijn...

freebase cocaine (crack) en soms ook heroine (met grotere ph waarde dan 7) worden met een licht zuur behandeld om het oplosbaar te laten worden in water. Zodat het geschikt is om te injecten.
witte gedestilleerde azijn is in zo'n geval het best om het ermee te behandelen (gebruik nooit citroenzuur, dat kan schimmels bevatten)

Het is nooit verstandig om niet steriele producten te injecteren.
Het is sowieso nooit verstandig om dingen te injecteren tenzij je ziek (ik bedoel dus echt ziek en niet verslaafd aan heroïne of whatever dan ook voor de grappenmakers onder ons ) bent en de dokter het voor je doet.

Verder snap ik niet dat de ts zelf niet op het idee komt dat het echt (en dan ook heel echt) geen goed idee kan zijn om huis tuin en keuken middelen op wat voor manier dan ook in te nemen om high te worden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 28-03-2007 @ 20:45 :
Het is sowieso nooit verstandig om dingen te injecteren tenzij je ziek (ik bedoel dus echt ziek en niet verslaafd aan heroïne of whatever dan ook voor de grappenmakers onder ons ) bent en de dokter het voor je doet.
hoezo? sommige drugs werken het beste als je het spuit, wat is daar dan op tegen?

Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 20:57.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 21:12
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Oma schreef op 28-03-2007 @ 20:55 :
hoezo? sommige drugs werken het beste als je het spuit, wat is daar dan op tegen?
Dat sommige drugs het beste werken als je ze injecteert wil ik best geloven. Dat mensen het willen doen moeten ze vooral lekker zelf weten. Ik heb er ook niets op tegen als jij dat wilt doen (waar zeg ik dat eigenlijk?). Dat moet je lekker zelf weten.

Dat wil echter niet zeggen dat het verstandig of goed voor je is om het ook daadwerkelijk te doen of ben je in de veronderstelling dat het goed voor iemand is om schoonmaakazijn, heroïne, crack of wat dan ook te injecteren puur en alleen om te kijken of je er high van wordt?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 21:31
Verwijderd
nee je moet natuurlijk niet zomaar van alles gaan spuiten, maar dat doet toch ook niemand? spuiten op zich is niet schadelijk voor je lichaam. dus als iemand bijv. een keer ketamine im of iv wil proberen is daar niks op tegen toch? jij zegt dat je nooit moet gaan spuiten, tenzij de dokter je een spuit wil geven, omdat je ziek bent, maar die mening vat ik dus niet helemaal.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 21:45
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Oma schreef op 28-03-2007 @ 21:31 :
nee je moet natuurlijk niet zomaar van alles gaan spuiten, maar dat doet toch ook niemand? spuiten op zich is niet schadelijk voor je lichaam. dus als iemand bijv. een keer ketamine im of iv wil proberen is daar niks op tegen toch? jij zegt dat je nooit moet gaan spuiten, tenzij de dokter je een spuit wil geven, omdat je ziek bent, maar die mening vat ik dus niet helemaal.
Wil je mij geen dingen in de mond leggen die ik niet gezegd heb (ben je het niet met me eens graag een letterlijke quote waarop je dit baseert)?

Ik zeg nergens dat je nooit iets moet gaan spuiten tenzij je ziek bent ik zeg alleen dat het niet verstandig is om het te doen. Of iemand het vervolgens wel of niet doet is geheel zijn eigen keuze maar dat heb ik in m'n vorige post ook al gezegd geloof ik...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 22:01
Verwijderd
wammes bedoelt gewoon dat je een beetje een kansloze junk ben geworden als je begint te spuiten
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 28-03-2007 @ 21:45 :
Wil je mij geen dingen in de mond leggen die ik niet gezegd heb (ben je het niet met me eens graag een letterlijke quote waarop je dit baseert)?

Ik zeg nergens dat je nooit iets moet gaan spuiten tenzij je ziek bent ik zeg alleen dat het niet verstandig is om het te doen. Of iemand het vervolgens wel of niet doet is geheel zijn eigen keuze maar dat heb ik in m'n vorige post ook al gezegd geloof ik...
ok, you're right, je vind het niet verstandig, maar omdat? je dan een kansloze junk wordt zoals Fishy beweerd?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2007, 23:31
O.B.
O.B. is offline
Citaat:
Oma schreef op 28-03-2007 @ 22:13 :
ok, you're right, je vind het niet verstandig, maar omdat? je dan een kansloze junk wordt zoals Fishy beweerd?
Wat heb jij allemaal geinjecteerd dan oma?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 09:48
Verwijderd
niks. ik wilde alleen even het idee uit de wereld helpen dat een spuit in je lichaam zetten niet gelijk staat aan een junkie carriere beginnen. het is gewoon een andere manier van drugs tot je nemen, net als slikken, roken, snuiven en eten.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2007, 19:07
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
yo en nu weer lief
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [SK] Titreren met spuiten
patrickw
1 29-09-2016 19:13
Lifestyle Huishoudtopic
fizzle-fluffy
125 02-03-2012 22:37
Huiswerkvragen: Exacte vakken [SK] Azijnzuur gehalte in schoonmaakazijn
Edo33
5 31-05-2011 19:46
Huiswerkvragen: Exacte vakken [SK] reactie schoonmaakazijn met bleekwater
Skilly
13 28-10-2005 12:07
Huiswerkvragen: Exacte vakken schoonmaakazijn
XFM
1 19-05-2004 14:47
Huiswerkvragen: Exacte vakken pleazzzzz help me met scheikunde (vóór vanavond!!!!!)
miss kissy
3 31-03-2001 16:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.