Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2003, 15:01
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
zoo dat was ff KUT...veel te fucking moeilijk imo. ik moest een 4,4 halen voor een voldoende, maar of dat is gelukt =\
Advertentie
Oud 19-05-2003, 15:14
Verwijderd
hmm.. vond het best redelijk te maken.
alleen die vraag met dat model begreep ik niet veel van.
Oud 19-05-2003, 15:54
disposition
Avatar van disposition
disposition is offline
Argh ik moest ook een 4.4 halen, maar vrees dat ik zelfs dat niet heb gehaald, het was een ramp.
Oud 19-05-2003, 17:07
SpecialEnvoy
SpecialEnvoy is offline
MOEILIJK! ik moet een 5.4 halen, volgens mijn berekeningen zit ik tussen de 5.2 en 5.7!!! Dus of ik dat haal is maar de vraag
Oud 19-05-2003, 17:30
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
ik vond het een terroristische aanslag op zich....
ik moet een 5 halen, maar dat heb ik hoe dan ook niet...
dus nu moet ik wel een 5,1 voor wiskunde gaan halen...
echt veel te moeilijk en veel te veel...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 19-05-2003, 17:34
tom1404
tom1404 is offline
Het was inderdaad best veel, maar het was wel redelijk te doen. Zit zo rond de 6 (heb wel erg streng nagekeken) dus toch niet verkeerd gedaan.
Oud 19-05-2003, 17:35
noukiester
Avatar van noukiester
noukiester is offline
ik vond het ook veeeeel te moeilijk! ik moest een 5,6 halen voor een 6 maar dit heb ik ZEKER niet gehaald! ik ben nu al blij met een 1,6 zodat ik een 4 op mijn diploma heb! (dit heb ik trouwens wel hoor!) maar ik begon eraan, en de eerste 2 opgaven gingen wel....en toen dat betoog dat was wel een beetje lastig omdat ik dat nog nooit gedaan had...maar daarna echt achterlijk moeilijk! dat model was ineens heel anders en die andere vragen waren ook heel moeilijk!
Oud 19-05-2003, 17:39
flipvla
Avatar van flipvla
flipvla is offline
Op zn strengst nagekeken heb ik 25 punten -> en dus tussen de 4.4 en de 4.8
Ik moet min. een 4.4 halen, dus waarschijnlijk heb ik dat wel

ik hoop echt dat ik een 4.4 heb.. anders moet ik een 4.8 halen voor wiskunde en dat lukt NEVER! had nu al bed8 dat ik daar maar een 1 voor ging halen.. (sta ik nog een 3.6, lol

Maar dat examen was echt zooo moeilijk.. Ik heb echt dagen zitten leren, maar er zaten allemaal onbegrijpelijke sommen in!! vooral opgave 4 en 7 sloegen echt helemaal nergens op.. vond ik dat betoog nog makkelijk
..wie verzint dat nou.. een betoog voor economie?

marthe
Oud 19-05-2003, 17:56
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Het suckte echt van alle kanten.
De eerste 2 opgaves vond ik wel makkelijk en die heb ik dan ook goed.. maar vanaf het betoog ging het bergafwaarst.. stomme vragen..

budgetmechanisme hehe

heb 29 van de 62 punten.. heb ong een 5/5.5... naja ik ging voor een 7,2.. maar dat zit er dus echt niet in he

maarja.. vond het ech veel te moeilijk meen!!!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Oud 19-05-2003, 17:58
Verwijderd
Eerste twee opgaves waren makkelijk... maar opgave 3, 4, 5 en 6... Pff...
Oud 19-05-2003, 17:58
JJJur
JJJur is offline
ik moet 13 van de 63 punten hebben om op mijn eindlijst een 5 te staan...

guess what... zels dát is twijfelachtig...

Ik deed trouwens Ec 1, en ik geloof niet dat ik in mijn leerstof het woord 'inverdieneffect' heb gezien...
Oud 19-05-2003, 17:59
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
JJJur schreef op 19-05-2003 @ 18:58:


Ik deed trouwens Ec 1, en ik geloof niet dat ik in mijn leerstof het woord 'inverdieneffect' heb gezien...
als ik (eco 1,2) dat nou had gekregen, dan had ik het mayb nog wat beter gedaan... pff
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Oud 19-05-2003, 18:01
Basia
Basia is offline
staat naar mijn weten niets over dat inverdieneffect in mn boek......grmbl....
__________________
blablabla
Oud 19-05-2003, 18:06
hi
hi is offline
Citaat:
JJJur schreef op 19-05-2003 @ 18:58:
ik moet 13 van de 63 punten hebben om op mijn eindlijst een 5 te staan...

guess what... zels dát is twijfelachtig...

Ik deed trouwens Ec 1, en ik geloof niet dat ik in mijn leerstof het woord 'inverdieneffect' heb gezien...
Ik heb bij ons ook EC 1-ers er over gehoord, die wisten het ook niet. Maar volgens mij bij 1,2 weet iedereen het dus zal het wel 1,2 stof zijn
Oud 19-05-2003, 18:21
JJJur
JJJur is offline
SCHRAPPEN DIE HANDEL...

(en OPHOGEN die cijfers...)

zit overigens bij nader inzien wel boven de 13 punten, schade valt mee...
Oud 19-05-2003, 18:24
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
als ik dit verneukt heb, moet ik dus een 5.9 halen op wiskunde. onmogelijk..
Oud 19-05-2003, 18:32
Rapido
Rapido is offline
Ik dacht dat ik hem superslecht gemaakt had, maar met streng nakijken zit ik rond de 6,6. WOW!
Hoe verder je kwam hoe moeilijker het werd. Echt megastom!

En toen moest ik naar huis fietsen, regende het nog ook....

Citaat:
Ik deed trouwens Ec 1, en ik geloof niet dat ik in mijn leerstof het woord 'inverdieneffect' heb gezien...
Bij ons zeiden ze ook dat ze niets over inverdieneffect geleerd hadden, dus dat zullen ze dan wel schrappen.
__________________
It's better to be right than popular
Oud 19-05-2003, 18:32
JJJur
JJJur is offline
DAMES EN HEREN, TOT NU TOE SLECHTS 72 KLACHTEN OVER EC 1 BIJ HET LAKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ROEP JE VRIENDEN, HET DEVIES LUIDT:

KLAGEN, KLAGEN, KLAGEN!!!!!

(sorry voor eventueel geluidsoverlast )
Ads door Google
Oud 19-05-2003, 18:35
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
JJJur schreef op 19-05-2003 @ 19:32:
DAMES EN HEREN, TOT NU TOE SLECHTS 72 KLACHTEN OVER EC 1 BIJ HET LAKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ROEP JE VRIENDEN, HET DEVIES LUIDT:

KLAGEN, KLAGEN, KLAGEN!!!!!

(sorry voor eventueel geluidsoverlast )
Ik heb zojuist geklaagd
Oud 19-05-2003, 18:37
surena
surena is offline
Ik heb net Laks gebeld en die zeiden dat er schandalig veel klachten voor eco waren, dus dat zit wel goed

Die sukkels van het Cito hadden vorig jaar ook al zo'n klote examen gemaakt.. Ze leren ook NIX daar he!!!

Maar goed, ik hoorde dat het cijfer vorig jaar nog 2 punten opgehoogd was... ik hoop dat ze dat nu ook doen? Denken jullie??

Ik heb nu tussen de 23 en 25 punten en ik MOET een 5 halen of ik ben al gezakt (wiskunde haal ik niet op en gs is twijfelgeval)
Denken jullie dat 25 punten nog een 5 kan worden?

Oooooooh klote examen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En ik heb 5 volle dagen er aan gezeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 19-05-2003, 18:37
Verwijderd
wat een f*cking kut klote examen.
Echt waar ze het vandaan haalde.
Maarja.
Oud 19-05-2003, 18:39
pinokio
pinokio is offline
economie 1,2 vond ik eigenlijk nog wel te doen. Makkelijker dan verwacht in ieder geval. En dat betoog was retesimpel (je hoefde alleen maar te beschrijven wat er gebeurde... pffff)
ik zit tussen de 4.8 en 6.5 dus ik zit wel goed.
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Oud 19-05-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
surena schreef op 19-05-2003 @ 19:37:
Ik heb net Laks gebeld en die zeiden dat er schandalig veel klachten voor eco waren, dus dat zit wel goed

Die sukkels van het Cito hadden vorig jaar ook al zo'n klote examen gemaakt.. Ze leren ook NIX daar he!!!

Maar goed, ik hoorde dat het cijfer vorig jaar nog 2 punten opgehoogd was... ik hoop dat ze dat nu ook doen? Denken jullie??

Ik heb nu tussen de 23 en 25 punten en ik MOET een 5 halen of ik ben al gezakt (wiskunde haal ik niet op en gs is twijfelgeval)
Denken jullie dat 25 punten nog een 5 kan worden?

Oooooooh klote examen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!En ik heb 5 volle dagen er aan gezeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/62=4+1=5!

Maar die ophoging zit dr zeker in.
Oud 19-05-2003, 18:40
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
surena schreef op 19-05-2003 @ 19:37:
Ik heb net Laks gebeld en die zeiden dat er schandalig veel klachten voor eco waren, dus dat zit wel goed

Maar goed, ik hoorde dat het cijfer vorig jaar nog 2 punten opgehoogd was... ik hoop dat ze dat nu ook doen? Denken jullie??
Waren die klachten voor economie 1 of economie 1,2? Maar een ophoging van 2 HELE punten op het cijfer?! Kan het zoveel uitmaken?!
Oud 19-05-2003, 18:41
Tovenaar
Tovenaar is offline
Cijfer 2 punten omhoog?? Dus bv van een 5 naar 7 Pff dan leren ze inderdaad redelijk weinig...
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Advertentie
Oud 19-05-2003, 18:51
surena
surena is offline
Citaat:
Tovenaar schreef op 19-05-2003 @ 19:41:
Cijfer 2 punten omhoog?? Dus bv van een 5 naar 7 Pff dan leren ze inderdaad redelijk weinig...
jA t klopt. een vriend van me die vorig jaar examen deed had eerst een 3,2 maar kreeg bij ophoging een 5,2

Duss das wel mooi als ze dat dit jaar ook doen

Overigens: 25 punten een 5... khoop het... volgens www.examen.nl zit ik dussen de 4,3 en 4,8 ofzo... ik weet niet welke berekening ik moet geloven, maar goed
Oud 19-05-2003, 19:05
Ichonama
Ichonama is offline
Misschien een beetje een maffe vraag, maar ik weet niet hoe ik de klacht bij laks moet formuleren. Want ik had nou niet zoiets dat ik een vraag heel moeilijk vond, maar het hele examen vond ik bagger. Iemand tips?
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Oud 19-05-2003, 19:06
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Ichonama schreef op 19-05-2003 @ 20:05:
Misschien een beetje een maffe vraag, maar ik weet niet hoe ik de klacht bij laks moet formuleren. Want ik had nou niet zoiets dat ik een vraag heel moeilijk vond, maar het hele examen vond ik bagger. Iemand tips?
Heb je economie 1? Ga dan iig zeiken over het inverdieningseffect...

Ik heb daar over gezeikt en dat ik een 7,4 gemiddeld stond, dus dat ik op zich wel economie kan, en dat ik nu ineens een 3,9 - 4,4 heb gescoord, terwijl ik de proefexamens heel goed maakte...
Oud 19-05-2003, 19:09
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
Ichonama schreef op 19-05-2003 @ 20:05:
Misschien een beetje een maffe vraag, maar ik weet niet hoe ik de klacht bij laks moet formuleren. Want ik had nou niet zoiets dat ik een vraag heel moeilijk vond, maar het hele examen vond ik bagger. Iemand tips?
Zeg dan gewoon dat de hele vraagstelling vaag was en dat je het niveau van het examen veel te hoog vond ofzo. Of noem als je eco 1,2 in ieder geval opgave 7 want die vond zo goed als iedereen volgens mij veel te moeilijk...
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Oud 19-05-2003, 19:12
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Kan iemand mij uitleggen wat het reëel besteedbaar inkomen is?
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Oud 19-05-2003, 19:15
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 19-05-2003 @ 20:12:
Kan iemand mij uitleggen wat het reëel besteedbaar inkomen is?
Reeel is doorgaans gecorrigeerd met de inflatie...het had hier niet echt nut als toevoeging geloof ik.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 19-05-2003, 19:22
Ichonama
Ichonama is offline
Citaat:
Snufje schreef op 19-05-2003 @ 20:06:
Heb je economie 1? Ga dan iig zeiken over het inverdieningseffect...

Ik heb daar over gezeikt en dat ik een 7,4 gemiddeld stond, dus dat ik op zich wel economie kan, en dat ik nu ineens een 3,9 - 4,4 heb gescoord, terwijl ik de proefexamens heel goed maakte...
Citaat:
Tovenaar schreef op 19-05-2003 @ 20:09:
Zeg dan gewoon dat de hele vraagstelling vaag was en dat je het niveau van het examen veel te hoog vond ofzo. Of noem als je eco 1,2 in ieder geval opgave 7 want die vond zo goed als iedereen volgens mij veel te moeilijk...
Bedankt Ik heb vraag zeven vermeld en het hele niveau. Ook over het SE-cijfer (8,3) dat ik stond in verhouding tot het cijfer dat ik verwacht voor het examen. En dat de SE's bij ons wel een redelijk hoog niveau hebben, dat het daar dus niet aan zal liggen.
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Oud 19-05-2003, 19:24
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
@manusjedinges.

Dan geloof je dat verkeerd.

Ik dacht dus dat het reëel inkomen het nominaal inkomen is, nadat het gecorrigeerd is voor prijsstijgingen. Het inkomen in constante prijzen, het inkomen in goederenhoeveelheden.

Nu reken ik prijsstijgingen in de vorm van belastingverhogingen óók als een vermindering van je koopkracht, zodoende klopt vraag 2 niet.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Oud 19-05-2003, 19:26
Wilmy
Wilmy is offline
Jep, inderdaad!! Het was moeilijk, in het begin viel het wel mee, maar naarmate je verder kwam, vooral die ene over het toetreden tot de EMU, bij de laatste wist ik niet wat ik moest gebruiken voor het uitrekenen van het chartale geld. Dat was wel klote!

Maar de rest ging opzich wel, ben niet echt goed in redeneringsvragen, dus daar heb ik nogal veel fouten in gemaakt. De vragen over dat model vond ik helemaal niet moeilijk. Al met al, heb best streng nagekeken, heb ik minimaal een 6.5, dus ik mag denk ik niet klagen!

Hoop op ophoging voor de meeste van jullie!!!
__________________
You're the most important person on earth!!
Oud 19-05-2003, 19:44
Verwijderd
Ik heb het nagekeken (economie 1,2) en heb tussen de 4.4 en 4.9. Daar ben ik opzich wel blij mee, dacht dat ik het veel slechter had gemaakt! Ik moet een 4 hebben om een 6 te kunnen staan op mn eindlijst. Ik heb trouwens wel geklaagd bij het LAKS, via internet. Vooral over opgave 3. Daar had ik dus 0 punten voor, helemaal niks goed... Ik hoop echt dat ze heeeeeeel veel klachten binnenkrijgen en dat we dus ophoging krijgen!
Oud 19-05-2003, 19:44
masf
masf is offline
als je in die drie jaar dat je economie hebt wat minder met je vingers in je kont zit haal je ruim een voldoende.
__________________
oi
Ads door Google
Oud 19-05-2003, 19:48
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
masf schreef op 19-05-2003 @ 20:44:
als je in die drie jaar dat je economie hebt wat minder met je vingers in je kont zit haal je ruim een voldoende.
Dit slaat nergens op.. Iig niet als je ec1 hebt...! Een klasgenoot van mij staat een 9,3 en die snapte er ook niets van..! (En heb ook klasgenoten met een 5,6 gemiddeld en die snapten er ook niets van, maar die vinden ec altijd al moeilijk..!)
Oud 19-05-2003, 19:51
Verwijderd
ik stond een 8,2 en denk dat ik nu net een 3 heb gehaald. 15 punten ofzo. duz.... viel ff zwaar tegen
Oud 19-05-2003, 19:58
sjipsje
sjipsje is offline
Hoooow k ben zoooo blij dat eco1 buiten me profiel zit. had al n 5 en k mag dus n 4 halen maarja, of ik dat ook heb gehaald?!? want dat stomme examen was heeeel moeilijk niet leuk gewoon. k zat daar die vraag te lezen en toen d8 ik: hmm op naar opgave 2 want 1 snapte ik niej nouja, tot 4 ben ik zow doorgegaan eco is stom maar dit examen was echt hiehiej ~xxx~sjuppiej
__________________
SjupSieJ
Oud 19-05-2003, 19:58
Karin18
Karin18 is offline
Ik heb economie ook zwaar verneukt!!! Maar ik ben al naar de site van het laks gegaan om te klagen. Ik roep iedereen op om ook je mening te laten horen!!!!
Oud 19-05-2003, 20:05
jeanine
jeanine is offline
ik vond het dus ook niet te maken...nu moet ik een 5,5 halen voor wiskunde...

heb net geklaagd bij het laks...e-mail gestuurd en morgen even bellen!!! iedereen doen heb...misschien hebben we dan inderdaad ophoging...I need it!
good luck met examens voor de komende week...gr, xxx
__________________
---* xxx jeanine *----
Oud 19-05-2003, 20:08
Draco
Draco is offline
Op http://130.89.1.200/eekl/stats/ kun je de statistieken van de klachten bekijken, en het loopt al lekker op . (maar het kan altijd hoger)

Ik heb net m'n economie nagekeken, en ik zit rond de 24 punten, tussen de 4.2 en 4.7. Voor een 6 moet ik een 4.3 halen, dus op zich kan het wel, maar echt fijn is het niet.

Ik had trouwens die inverdieneffect vraag goed, terwijl ik niet eens wist wat het was. Stom toeval, denk ik.
__________________
NEIL:Now I hope you'll all come quietly. VYVYAN: No, no, we're all going to come very noisily!
Oud 19-05-2003, 20:11
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Draco schreef op 19-05-2003 @ 21:08:
Op http://130.89.1.200/eekl/stats/ kun je de statistieken van de klachten bekijken, en het loopt al lekker op . (maar het kan altijd hoger)

Ik heb net m'n economie nagekeken, en ik zit rond de 24 punten, tussen de 4.2 en 4.7. Voor een 6 moet ik een 4.3 halen, dus op zich kan het wel, maar echt fijn is het niet.

Ik had trouwens die inverdieneffect vraag goed, terwijl ik niet eens wist wat het was. Stom toeval, denk ik.
'k vind het maar langzaam gaan bij eco 1
Oud 19-05-2003, 20:24
RobbieS
RobbieS is offline
Citaat:
surena schreef op 19-05-2003 @ 19:51:
jA t klopt. een vriend van me die vorig jaar examen deed had eerst een 3,2 maar kreeg bij ophoging een 5,2

Duss das wel mooi als ze dat dit jaar ook doen

Overigens: 25 punten een 5... khoop het... volgens www.examen.nl zit ik dussen de 4,3 en 4,8 ofzo... ik weet niet welke berekening ik moet geloven, maar goed
Ten eerste: de ophoging was vorig jaar 0,5 punt (en dus geen 2!)
Ten tweede: de berekening van je punt gaat via de volgende methode:

(aantal punten/max. aantal punten) x 9 + N en N staat standaard op 1,0 en vorig jaar dus op 1,5.
Oud 19-05-2003, 20:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Het ging voor mijn gevoel ook slecht, maar ik heb 37punten, dus het valt nog mee. Maar ik ga iig ook klagen.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 19-05-2003, 21:17
neographikal
neographikal is offline
Wat mij echt heel erg ergert is het feit dat ze GEEN balansen zouden vragen van de handelsbalans. Wat staat er ffs in vraag 12: geef het saldo van de lopende rekening van dit land, en nog een op een moeilijke vraagstelling ook....

wtf, dat hoefde @*&#^*&@^$# helemaal niet. economieleraar was ook al redelijk pissed daarover iig
Oud 19-05-2003, 21:20
*Burning water*
*Burning water* is offline
Citaat:
JJJur schreef op 19-05-2003 @ 18:58:
ik moet 13 van de 63 punten hebben om op mijn eindlijst een 5 te staan...

guess what... zels dát is twijfelachtig...

Ik deed trouwens Ec 1, en ik geloof niet dat ik in mijn leerstof het woord 'inverdieneffect' heb gezien...
Het stond erin, ik twijfelde daar ook al aan. Alleen er staat niet bij hoe je het moet berekenen. Dat ging dus fout bij mij :/
Voor de rest.. een 7 moet haalbaar zijn Maar ik ga lekker niet kijken hoeveel punten ik heb gehaald; nu kan ik me tenminste nog verbeelden dat dat er veel zijn.
__________________
Met beide benen op de grond kom je niet ver..
Oud 19-05-2003, 21:32
AlbertG1984
AlbertG1984 is offline
Citaat:
RobbieS schreef op 19-05-2003 @ 21:24:
Ten eerste: de ophoging was vorig jaar 0,5 punt (en dus geen 2!)
Ten tweede: de berekening van je punt gaat via de volgende methode:

(aantal punten/max. aantal punten) x 9 + N en N staat standaard op 1,0 en vorig jaar dus op 1,5.
Neeeeeeh, das onzin. Als je dan het maximale aantal punten hebt zou je bij deze ophoging op een 10,5 uitkomen. Ze hebben daar speciale formules voor die de verdeling van de cijfers veranderen. Dus niet zomaar ophogen.

Kheb trouwens ook nog nooit van een inverdieneffect gehoord maar ik dacht dat dat wel weer aan mij zou liggen (doet het meestal ik doe niet zoveel, tis geen profielvak voor mij en ik geef slagen een hogere priorietijd)
Oud 19-05-2003, 21:51
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
flipvla schreef op 19-05-2003 @ 18:39:
Op zn strengst nagekeken heb ik 25 punten -> en dus tussen de 4.4 en de 4.8
Ik moet min. een 4.4 halen, dus waarschijnlijk heb ik dat wel

ik hoop echt dat ik een 4.4 heb.. anders moet ik een 4.8 halen voor wiskunde en dat lukt NEVER! had nu al bed8 dat ik daar maar een 1 voor ging halen.. (sta ik nog een 3.6, lol

Maar dat examen was echt zooo moeilijk.. Ik heb echt dagen zitten leren, maar er zaten allemaal onbegrijpelijke sommen in!! vooral opgave 4 en 7 sloegen echt helemaal nergens op.. vond ik dat betoog nog makkelijk
..wie verzint dat nou.. een betoog voor economie?

marthe
Ik heb geloof ik ook 25 punten en ik moet een 4,2 halen. Ik heb alleen sommige vragen misschien een beetje te soepel en andere vragen weer te streng gerekend, want ik werd een beetje misselijk toen ik die antwoorden zag (de meeste leken helemáál niet op de antwoorden die ik gegeven had!!)

Ik heb ook dáááágen geleerd en ik snapte alle sommen van de vorige examens, maar dit?!?!

OPHOGEN DIE HANDEL!!!
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 19-05-2003, 22:09
RobbieS
RobbieS is offline
[QUOTE]AlbertG1984 schreef op 19-05-2003 @ 22:32:
[B]Neeeeeeh, das onzin. Als je dan het maximale aantal punten hebt zou je bij deze ophoging op een 10,5 uitkomen. Ze hebben daar speciale formules voor die de verdeling van de cijfers veranderen. Dus niet zomaar ophogen.

Dat klopt, maar deze maken alleen iets uit voor de cijfers dichtbij 1 en dichtbij 10. Voor de mensen die tussen 2 en 9 zitten is het steeds ongeveer 0,5 extra, zal niet veel schelen.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23.