Oud 01-05-2007, 17:07
TommY_
TommY_ is offline
TS begint:

Ik ga net zo hard geluid maken totdat het ophoud..

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2007, 17:09
Verwijderd
Mn moeder zet ook de muziek op, met de boxen tegen de muur aan.

Ik hebber geen last van.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 17:10
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Keihard muziek opzetten. Hetgeen nogal regelmatig gebeurt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 17:12
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik woon (gelukkig) niet in een pauper/studentenwijk.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 17:14
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Niks.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 17:14
Verwijderd
Gewoon doorgaan met waar ik al mee bezig was, ik ga me daar niet druk om maken. Hoewel ik wel een keer om twee uur 's nachts 'hee, koppen dicht!' uit m'n raam heb geschreeuwd naar een groepje dat luid gillend en joelend een huis verliet en daar al tien minuten mee bezig was. Maar verder niet. Het hielp wel trouwens.

Laatst gewijzigd op 01-05-2007 om 17:19.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 17:16
Verwijderd
Mijn vorige onderbuurmeisje wilde nog wel eens 's nachts - ineens rond 2 of 3 uur, uit het niets, doordeweeks - een liedje op repeat zetten, vrij hard. Echt vreselijk irritant. Dan ging ik stampen.

De buren hoor ik niet, aan de ene kant zit niemand (een zolder van een bedrijf, daar komt sowieso al nooit iemand, laat staat als 't pand al een paar maanden te koop staat) en aan de andere kant zit een stukje badkamer van de buurjongen en verder vooral trappenhuis. Buurjongen draait wel harde muziek, maar dat horen we niet. Goede dikke muren en deuren
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 17:18
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 01-05-2007 @ 18:14 :
Niks.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 17:32
Verwijderd
Niet zoveel. Mijn buren hebben een baby die zelden huilt (thank god) dus ik negeer het en zet m'n muziek iets harder om het te overstemmen. Af en toe maken ze wel ruzie en dan zet ik ook m'n muziek iets harder
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 17:43
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 01-05-2007 @ 18:12 :
Ik woon (gelukkig) niet in een pauper/studentenwijk.
Ik ook niet. Maar die Iraniers naast ons hebben daar geen boodschap aan.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 17:44
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Wachten tot ze ophouden met herrie maken.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 17:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Niets. Ik hoor wel eens wat muziek, maar daar heb ik maar één keer echt van wat willen zeggen (huisgenootje was me net voor). Het was vrij laat en de muziek stond toen ook echt achterlijk hard, ik dreunde heel mijn bed uit, kon alles letterlijk volgen en zo. Toen hebben we gevraagd of ze hem iets zachter wilden zetten en dat deden ze, met nadruk op het "iets"

Ik heb er verder niet zoveel last van, meer van bij ons tegenover waar ze een school hebben gesloopt. Ze beginnen met graafmachines als het licht wordt. Het wordt tegenwoordig al rond zes uur licht. En ja, daar word ik altijd wakker van, dus dat is ronduit kut, want daar kan ik niet zoveel over zeggen zeker?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 18:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Zelf nog heel veel meer herrie maken.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 18:21
Chronocide
Chronocide is offline
Ik heb de herriemakendste zooi in de straat dus meestal proberen ze het niet eens.
__________________
(onderschrift)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 18:27
Verwijderd
Bij mijn ouders nooit last van. In Den Haag zelden, ik heb 1 keer een bouwvakker minimaal 5 minuten uitgescholden omdat hij om half 7 begon met zijn werk. Ochtendhumeurtje
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 19:46
Verwijderd
mijn oude buren waren zwaar alcohol & drugs verslaafd en gingen s`nachts ruzie maken, gillen, met meubels sjouwen en vechten, of keihard frans bauer draaien. Dat was de dagelijkse gang van zaken bij hun.
Ze waren gewoon niet aan te spreken, begonnen gelijk te schelden als je er wat van zei.
Ik heb toen een aantal keer de politie gebeld, of een van de andere buren.

Nu heb ik nooit 'last' van mijn buren. Ik hoor ze wel maar ik heb niet zo snel ergens last van, bij de vorige buren was het meer dat ik het heel eng vond als ik ze hoorde vechten en schreeuwen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
TommY_ schreef op 01-05-2007 @ 18:07 :
Ik ga net zo hard geluid maken totdat het ophoud..
wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 20:25
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
Naojan schreef op 01-05-2007 @ 20:48 :
wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!
Tot op enige hoogte ben ik het daar volkomen mee eens.
Maar als de overburen, voor de derde keer in een week tijd, Jantje Smit op volume 75 hebben staan, krijg ik de neiging om even een paar nummers met diepe bas op te zetten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-05-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
TommY_ schreef op 01-05-2007 @ 21:25 :
Tot op enige hoogte ben ik het daar volkomen mee eens.
Maar als de overburen, voor de derde keer in een week tijd, Jantje Smit op volume 75 hebben staan, krijg ik de neiging om even een paar nummer met diepe bas op te zetten.
Kan ik me voorstellen! Ik had dat vorige zomer een keer om 12 uur 's nachts (ook met Jantje Smit) en dat was echt heel irritant want ik wilde slapen en moest de volgende dag om 5 uur op
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 20:38
Verwijderd
Niks. Mijn buurman speelt (ontzettend slecht) trompet, maar daar kan ik me niet druk om maken. Zij zeuren ook niet over mijn muziek. Niet dat die zo hard staat, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 21:28
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
De mensen die in de huizen hiernaast wonen hoor ik nooit, maar de huizen staan ook niet tegen elkaar aan en beneden zit een bar waarvan ik vaak muziek hoor, maar daar ben ik gewend aan geraakt.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 21:45
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik hoor de buren niet boven mijn ouders uit.
Ze zaten altijd in dezelfde kamer WoW te spelen
nu hebben ze allebei een eigen kamer... Staan de deuren open en zitten ze naar elkaar te roepen als ze weer eens samen in een instance zijn
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 22:05
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
leekah schreef op 01-05-2007 @ 21:26 :
Kan ik me voorstellen! Ik had dat vorige zomer een keer om 12 uur 's nachts (ook met Jantje Smit) en dat was echt heel irritant want ik wilde slapen en moest de volgende dag om 5 uur op
Ja echt..kijk als het nou nog "goede" muziek is, dan zou ik er nog wel een beetje mee kunnen leven.
Maar bagger zoals Jantje irritantje...blegh
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 22:24
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 01-05-2007 @ 18:12 :
Ik woon (gelukkig) niet in een pauper/studentenwijk.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
TommY_ schreef op 01-05-2007 @ 23:05 :
Ja echt..kijk als het nou nog "goede" muziek is, dan zou ik er nog wel een beetje mee kunnen leven.
Maar bagger zoals Jantje irritantje...blegh
Ja juist!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2007, 22:55
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mijn onderburen hebben zo nu en dan heftige ruzie. Een keertje werd er om drie uur 's nachts met servies gesmeten, ramen ingegooid en hard gegild en geschreeuwd. We hebben een paar keer op het punt gestaan om de politie te bellen, maar dan houden ze weer op en hoor je een hele tijd niks.
Verder hebben onze buren een paar keer een baby in hun huis gehad die de vervelende gewoonte had om op zondagmorgen heel hard te gaan janken, en zijn ze twee woningen verder al twee maanden lang aan het verbouwen.
En dat allemaal in een gebouw met enorm slechte isolatie. Wat ben ik blij als ik in december kan verhuizen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 22:57
Verwijderd
Onze achterburen verbouwen nu al een maand lang ofzo, altijd vanaf 's morgensvroeg Normaal hebben we nooit last van buren ofzo, maar nu dus wel. Maar ik doe dr niks aan. Ik ken die mensen ook helemaal niet, en misschien gaan we zelf ook nog wel eens verbouwen dus dan wil ik geen ruzie maken
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 23:00
Verwijderd
Ik hoor hier nooit zoveel. Laatst ging er wel iemand 's avonds laat boren, toen is er wel een gezamenlijke buurboorzoekactie gehouden.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 23:14
Verwijderd
Ik ga er naar toe, bel aan en vraag of ze rustig willen doen omdat ik, in tegenstelling tot zij, hard moet werken en daarom graag wil genieten van mijn avond, en dat als ze niet snel hun koppen dicht houden ze letterlijk en figuurlijk kapotgeprocedeerd gaan worden
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 23:22
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
raam dicht.. als dat niet helpt muziek aanzetten om het andere geluid (binnen mijn kamer) te overstemmen..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 23:23
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik ga in het raam zitten en bellen, waarbij ik duidelijk zeg dat mijn buren herrie maken DAn moeten ze lachen en zwaaien ze en maken ze minder lawaai.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 23:46
Trass
Avatar van Trass
Trass is offline
Geen last van
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 07:21
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gelukkig heb ik goede muren. Ik hoor wel eens wat, maar het houdt me nooit uit mijn slaap. Als het overdag of 's avonds is zet ik gewoon zelf m'n radio aan (als ik dat niet al had) en dan hoor ik er niks meer van.
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 07:44
Verwijderd
Ik woon voor het eerst in m'n leven in een huis waar je ook daadwerkelijk last hebt van buren Meestal m'n huisgenoten, trouwens. Als die om acht uur 's ochtends voor mijn deur gaan staan praten, dan zeg ik er wat van. Of ik ben chagrijnig maar ik moest er toch al uit en dan zeg ik niets. Zelfde als ze 's avonds lawaai maken.

Het vervelendste zijn eigenlijk de mensen achter. We wonen in zo'n blok met allemaal achtertuinen die aan elkaar grenzen met muurtjes ertussen en overal is wel wat. Naast ons wonen studenten, iets verderop een familie die werkelijk de héle zomer barbecuën (maar dan niet op een paupermanier maar op zo'n ergerlijke yuppenmanier, nog veel irritanter dus). Aan de andere kant hebben ze een of meerdere kleine kinderen die ze volgens mij buiten zetten zodra ze gaan huilen, want dat is werkelijk het enige wat ik ze hoor doen. En dan is er nog een een of andere hond die op ongehoorde tijden opeens knetterhard gaat blaffen.

Ik heb nog nooit uit m'n raam geroepen, maar eens gaat er iets van komen. Ik heb trouwens wel met mijn raam wagenwijd open en de piano op hard Chopin zitten spelen, hihihi.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 07:54
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ligt aan het tijdstip.

Als iemand om 7 uur 's avonds even hard een cd'tje wilt draaien, vind ik het best.

Als mijn buurjongen om HALF ZEVEN 's OCHTENDS op ZONDAG keihard zijn Ariel de kleine zeemeermin cd wil draaien (die gozer is 20) , dan hang ik uit het raam, klop ik op zijn raam en vraag of 't zachter mag
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 08:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
niks. De buurvrouw is de moeder van onze huisbaas en misbruikt dat 'voorrecht'.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2007, 10:12
Verwijderd
Niets
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 11:04
Verwijderd
Oh, hier achter zit een of ander dispuut, en daar zitten ze bij mooi weer regelmatig met een hele groep op het dakterras. En dat zijn echt een heleboel kippen... De hele tijd gekakel, en dan wil iemand aan de ene kant van het terras natuurlijk iets zeggen tegen iemand aan de overkant, bult gekrijs dus. En regelmatig wordt er een speech gehouden, als mensen dan niet snel genoeg stil zijn, dan wordt er flink gekat. Maar gelukkig is het altijd 's zomers en ook niet tot enorm laat. Er woont een verstandig iemand die rond een uur of twaalf altijd zegt dat er ook nog buren zijn
Toch zal ik wel blij zijn als ik hier weg ben
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 11:09
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Niks, zo af en toe maken ze wel wat herrie, maar dat doen wij ook dus.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 11:44
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
geluid van pc vol open zetten, 4 tonen lager zetten (ty realtek Hd audio manger ) en dan slayer - raining blood opzetten.

\../, ,\../
__________________
I'm too old for this shit.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 12:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-05-2007 @ 00:14 :
Ik ga er naar toe, bel aan en vraag of ze rustig willen doen omdat ik, in tegenstelling tot zij, hard moet werken en daarom graag wil genieten van mijn avond, en dat als ze niet snel hun koppen dicht houden ze letterlijk en figuurlijk kapotgeprocedeerd gaan worden
Oh, leuk, een jurist als buurman .
Citaat:
Roos schreef op 02-05-2007 @ 08:54 :
Als mijn buurjongen om HALF ZEVEN 's OCHTENDS op ZONDAG keihard zijn Ariel de kleine zeemeermin cd wil draaien (die gozer is 20) , dan hang ik uit het raam, klop ik op zijn raam en vraag of 't zachter mag
Wat is er mis met de kleine zeemeermin?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 14:49
Verwijderd
Diep in de zee, diep in de zee, de sardientjes zijn ook mijn vriendjes jippiejajee zal ik voor mijn verjaardag (die pas over vele maanden is) die cd vragen?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 14:52
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Sylph schreef op 02-05-2007 @ 15:49 :
Diep in de zee, diep in de zee, de sardientjes zijn ook mijn vriendjes jippiejajee zal ik voor mijn verjaardag (die pas over vele maanden is) die cd vragen?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 15:07
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 02-05-2007 @ 15:49 :
Diep in de zee, diep in de zee, de sardientjes zijn ook mijn vriendjes jippiejajee zal ik voor mijn verjaardag (die pas over vele maanden is) die cd vragen?
Ik wil hem ook! Alleen kan mijn vriend er niet tegen .
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 16:11
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Niks. Me buren zijn allemaal jonge mensen en we houden allemaal van dezelfde muziek dus ik geniet mee en dat bespaart me stroom ^_^
Altijd maar die reaggeton ik vind het fantastisch so ik zeg: laat verder gaan die herrie Mijn buren zijn de beste
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 16:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Waarom lijkt het alsof Iraniers altijd ruzie hebben? Ook wanneer ze 'normaal' praten?

Daarnet hoorde ik de buurvrouw schreeuwen. Ik zit op zolder, heb het raam dicht en luister muziek. Ik weet niet, maar dan moet je wel hard schreeuwen hoor..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 16:17
Verwijderd
Wachten tot het ophoudt. Het gebeurt bijna nooit en ik heb er nooit zoveel last van dat ik niet kan slapen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 16:19
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Een keer hadden de buren een feest dat om 22:00 uur begon en het ging door tot 02:00 uur ofzo. En ze hadden Jan Smit muziek aan en de muur in mijn kamer scheidt ons huis met die van hun. Dus ik moest tot ik eindelijk sliep naar kutmuziek luisteren.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 16:55
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
ik heb er geen last van dus niks
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 18:03
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Nooit last van. Mocht dat wel zo zijn dan heb ik hier nog wel 4 kilowatt aan geluid in huis, een hele zooi noiseplaten, en een metaldrummer + drumstel .
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 18:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.