Oud 18-05-2006, 22:46
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 18-05-2006 @ 21:45 :
Nee, maar ik vind dat iemand die zo spelt absoluut geen voldoende mag halen.
jammer voor jullie: ik had geen enkel punt aftrek in de samenvatting voor spelling
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-05-2006, 22:48
Muspel
Muspel is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 22:46 :
jammer voor jullie: ik had geen enkel punt aftrek in de samenvatting voor spelling
Ja, nu zal ik vannacht wel erg slecht slapen
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:49
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
Muspel schreef op 18-05-2006 @ 22:48 :
Ja, nu zal ik vannacht wel erg slecht slapen
voor iemand met 'zo'n slechte spelling' ..... (tsjah als je snel typt maak je nog wel eens fouten he)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:49
lindasilief
Avatar van lindasilief
lindasilief is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 18-05-2006 @ 21:13 :
Ik heb heel vervelend nieuws voor je... je moet je cijfer even opnieuw berekenen en dan '37 punten Wel' aanklikken. Hij staat automatisch op 'Niet', dus je hebt nu berekend wat je zou hebben als je 79-37=42 punten zou hebben, dus tussen 4.8 en 6.8

Sorry dat ik deze vervelende mededeling moest doen
dan heb ik minimaal 4.2
Maar met norm 1 heb ik al voldoende en je gaat mij niet zeggen dat ze onder norm 1 duiken!
dan ga ik ze slaan!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:51
sdekivit
sdekivit is offline
norm meestal tussen 1,0 en 1,4
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 22:52
Arual
Avatar van Arual
Arual is offline
Bij Nederlands worden er niet alleen punten afgetrokken voor spelling, ook verkeerde zinsbouw of taalfout zorgt voor puntenvermindering. En dat is strenger dan bij spelling, daarbij mag je iets van 4 fouten maken, zonder dat er een punt afgaat. Bij zinsbouw en taalfouten gaan er gelijk al punten af geloof ik...

Om maar even offtopic te gaan..(Ik heb zelf geen biologie dus..Maar ik leef met jullie mee!)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2006, 23:25
Eelke
Eelke is offline
Ik denk dat klagen niet zo heel veel zin heeft. Tenzij je een goed onderbouwde klacht hebt. Anders zou iedereen na ieder examen gaan klagen. Ze zullen met name naar de eerste 5 leerlingen van iedere school kijken. En als die gemiddeld gezien niet zo veel punten hebben gehaald zal er een hogere normering zijn. Ik moet jullie trouwens nageven dat het een redelijk pittig examen was. Ik kan niet zeggen of 2004 of 2005 makkelijker was aangezien ik die niet gemaakt heb. Maar hij is mij wel tegengevallen. Hebben jullie even geluk dat ik bij die eerste 5 leerlingen zit
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 16:17
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
er zijn sowieso al heel veel mensen die over vraag 30 hebben geklaagd dus daar gaat misschien nog wat aan gedaan worden...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 17:19
JNR
JNR is offline
Ik vond die vraag waarbij je die tabel en grafiek moest tekenen ook zooo rot. Er moest echt op de milimeter afgelezen worden, belachelijk echt!
Hopelijk word de normering een beetje relaxed.

4037 klachten nu! Hulde aan de klagers!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2006, 17:21
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 18-05-2006 @ 22:49 :
voor iemand met 'zo'n slechte spelling' ..... (tsjah als je snel typt maak je nog wel eens fouten he)
Ik kan nog zo snel typen, 'ik werdt' en 'inhoudselijk' komen bij mij niet uit mn vingers hoor.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 09:58
Snep
Snep is offline
Vraag 30 is er nu net ene die ik helemaal niet heb gemaakt
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 14:43
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
4750 klachten!
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 15:01
lau87
lau87 is offline
Vergeet compex niet mee te tellen, dan zit je op ruim 5000 klachten....
__________________
Als je niet drinkt, moet je ook niet zeiken...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 20:23
RuPcHgIrL
RuPcHgIrL is offline
Yeah I was one of them =) 'T was echt gewoon belachelijk, heb drie uur lang behalve erg in de stress en het niet snappen ook die makers echt vervloekt, hoe konden ze?!?!
__________________
Life is what you make it :)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 23:31
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Tsja.. en ze hebben een jaar om zo'n examen te maken. Dan zou je denken dat er wel iemand bij zou zijn die tot de conclusie kwam dat het te lang, te moeilijk, te vaag was
Ze zeggen dat het van tijdvak 2 altijd moeilijker is. Ik ben wel benieuwd wat voor onding dat dan wel niet is.
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 08:17
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
4995 klachten
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:48
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Zo jij was vroeg uit bed
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:49
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
ze hebben MEER dan een jaar de tijd, want mijn biologieleraar zit bij de groep mensen die die examens maakt, en ze zijn nu al bezig aan de examens van 2008 en 2009

zeg...wacht eens even....zou hij dan ook mede verantwoordelijk zijn voor dit examen? toch maar eens gaan informeren waar hij woont...

edit: 5020 klachten!!
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 11:56
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
Citaat:
zeg...wacht eens even....zou hij dan ook mede verantwoordelijk zijn voor dit examen? toch maar eens gaan informeren waar hij woont...
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2006, 16:23
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Citaat:
~SmG~ schreef op 21-05-2006 @ 11:48 :
Zo jij was vroeg uit bed
Ja, het wordt zo vreselijk vroeg licht buiten
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 19:46
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Bah. Ik schaam me voor mijn mede biomedische wetenschappers.

Ik heb het examen van 2006 niet gezien. Ik heb wel die van 2004 gemaakt, net als jij (ook 2ejaars BW'er). Maar persoonlijk vind ik dat iemand die in 6 vwo 2004-I en 2006-I heeft gemaakt meer kan zeggen over de moeilijkheidsgraad dan iemand die de kennis heeft van een 2ejaars BW'er.

Zo, dat wou ik even zeggen

Die teller staat trouwens wel erg hoog
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 19:52
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
Daboman schreef op 24-05-2006 @ 19:46 :
Bah. Ik schaam me voor mijn mede biomedische wetenschappers.

Ik heb het examen van 2006 niet gezien. Ik heb wel die van 2004 gemaakt, net als jij (ook 2ejaars BW'er). Maar persoonlijk vind ik dat iemand die in 6 vwo 2004-I en 2006-I heeft gemaakt meer kan zeggen over de moeilijkheidsgraad dan iemand die de kennis heeft van een 2ejaars BW'er.

Zo, dat wou ik even zeggen

Die teller staat trouwens wel erg hoog
Attent
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 20:10
Estar
Estar is offline
Citaat:
Daboman schreef op 24-05-2006 @ 19:46 :
Bah. Ik schaam me voor mijn mede biomedische wetenschappers.

Ik heb het examen van 2006 niet gezien. Ik heb wel die van 2004 gemaakt, net als jij (ook 2ejaars BW'er). Maar persoonlijk vind ik dat iemand die in 6 vwo 2004-I en 2006-I heeft gemaakt meer kan zeggen over de moeilijkheidsgraad dan iemand die de kennis heeft van een 2ejaars BW'er.

Zo, dat wou ik even zeggen

Die teller staat trouwens wel erg hoog
Waar kunnen jullie in godsnaam zien hoeveel klachten er zijn gekomen over de examens
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 20:12
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
http://www.eindexamen.nu/laks/stats/
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 20:20
Estar
Estar is offline
Citaat:
Urineer de beer schreef op 24-05-2006 @ 20:12 :
http://www.eindexamen.nu/laks/stats/
Apart dat er al geklaagd is over examens die nog afgelegd moeten worden
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:23
blubblubblub
Avatar van blubblubblub
blubblubblub is offline
Citaat:
Estar schreef op 24-05-2006 @ 20:20 :
Apart dat er al geklaagd is over examens die nog afgelegd moeten worden
Misschien over stof die niet behandeld is? Ik zag dat je daar ook over kunt klagen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:39
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
Daboman schreef op 24-05-2006 @ 19:46 :
Bah. Ik schaam me voor mijn mede biomedische wetenschappers.

Ik heb het examen van 2006 niet gezien. Ik heb wel die van 2004 gemaakt, net als jij (ook 2ejaars BW'er). Maar persoonlijk vind ik dat iemand die in 6 vwo 2004-I en 2006-I heeft gemaakt meer kan zeggen over de moeilijkheidsgraad dan iemand die de kennis heeft van een 2ejaars BW'er.

Zo, dat wou ik even zeggen

Die teller staat trouwens wel erg hoog
goh echt een bmw'er in leiden ......

leef maar verder in je wereldje, maar dan zouden de mensen die de examens maken (kennis van universitaire biologie) ook niet kunnen zien welk examen er nu moeilijker is. Ook leraren kunnen dat dan niet, want die hebben ook kennis van een hoger niveau dan middelbaar onderwijs.

--> als veel vragen hebt gezien van de examens dan kun je echt wel iets zeggen over een niveau van vragen stellen

en bah ik schaam me ook voor mn mede bmw'ers in leiden die zo kortzichtig zijn en nog niet eens een niveau van een vraagstelling vast kunnen stellen. (is dat nu academische vaardigheden?)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:52
Verwijderd
nou ik vind anders dat daboman wel gelijk heeft. wie ben jij om te zeggen dat ons examen niet te moeilijk was. die universitaire mensen hebben er hard voor gewerkt en hebben inderdaad de moeilijkheidsgraad onderschat en de leraren hebben er wel kijk op omdat ze het kunnen vergelijken met de vorige examens en de schoolexamens die ze gemaakt hebben. zij hebben het inzicht in wat de leerlingen wel en niet moeten kunnen en dat heb jij duidelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 21:57
Estar
Estar is offline
Citaat:
blubblubblub schreef op 24-05-2006 @ 21:23 :
Misschien over stof die niet behandeld is? Ik zag dat je daar ook over kunt klagen
Op die manier
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:32
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 24-05-2006 @ 21:39 :
goh echt een bmw'er in leiden ......

leef maar verder in je wereldje, maar dan zouden de mensen die de examens maken (kennis van universitaire biologie) ook niet kunnen zien welk examen er nu moeilijker is. Ook leraren kunnen dat dan niet, want die hebben ook kennis van een hoger niveau dan middelbaar onderwijs.

--> als veel vragen hebt gezien van de examens dan kun je echt wel iets zeggen over een niveau van vragen stellen

en bah ik schaam me ook voor mn mede bmw'ers in leiden die zo kortzichtig zijn en nog niet eens een niveau van een vraagstelling vast kunnen stellen. (is dat nu academische vaardigheden?)
Die Daboman is tenminste een sympathieke kerel...

--> Dat kunnen we van jou niet zeggen
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:37
sdekivit
sdekivit is offline
voor jouw heb ik geen reden om sympathiek te zijn
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:48
Verwijderd
Citaat:
sdekivit schreef op 24-05-2006 @ 22:37 :
voor jouw heb ik geen reden om sympathiek te zijn
En wij hebben met z'n allen al helemaal geen reden om voor jou sympathiek te zijn (zie je voor JOU, zonder w). Ik snap echt niet waarom je niet gewoon andere mensen af gaat zeiken, wat heb jij hier -als niet eindexamenkandidaat- eigenlijk te zoeken?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 22:53
Muspel
Muspel is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 24-05-2006 @ 22:37 :
voor jouw heb ik geen reden om sympathiek te zijn
Volgens mij ben je een seksueel gefrustreerd, sociopathisch persoon met een hersenkronkel. Of wellicht ben je schizofreen en dwingen de stemmen in je hoofd je mensen af te kraken op alles. Of misschien heb je wel een dwangneurose waardoor je dwangmatisch onsympathiek en onuitstaanbaar moet zijn.

--> dat je van jezelf zo onuitstaanbaar bent, kan ik me namelijk echt niet voorstellen.

Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 23:01.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 01:23
DT
DT is offline
Kan hij niet geband worden van dit (sub)forum? Niemand is blij met zijn aanwezigheid.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 10:33
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 24-05-2006 @ 21:39 :
[B]goh echt een bmw'er in leiden ......
En wat is er mis met Leiden???? (en met BMW'ers in Leiden?)

Je bent gewoon jaloers, Leiden is gaaf !!

En dat bio examenw was ook echt niet te doen!
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 10:46
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
Muspel schreef op 24-05-2006 @ 22:53 :
Volgens mij ben je een seksueel gefrustreerd, sociopathisch persoon met een hersenkronkel. Of wellicht ben je schizofreen en dwingen de stemmen in je hoofd je mensen af te kraken op alles. Of misschien heb je wel een dwangneurose waardoor je dwangmatisch onsympathiek en onuitstaanbaar moet zijn.

--> dat je van jezelf zo onuitstaanbaar bent, kan ik me namelijk echt niet voorstellen.
leer daar eerst maar wat meer over voordat je mensen dit toewenst muspel
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 11:14
Dzjun
Dzjun is offline
Hij wenst het je ook niet toe, hij zegt dat je dit bent!!
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 12:51
~SmG~
Avatar van ~SmG~
~SmG~ is offline
We zitten al bijna op 6000 klachten!
__________________
If the apocalypse comes, beep me.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 13:13
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
Dzjun schreef op 25-05-2006 @ 11:14 :
Hij wenst het je ook niet toe, hij zegt dat je dit bent!!
dan raad ik het helemaal aan om nog wat literatuur op te zoeken over onder andere schizofrenie en dwangneuroses.

O ja, vergeten het biologie examen was zo lastig dat misschien wel een groot probleem zal zijn..... (onsympathiek genoeg?)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 13:33
Verwijderd
jemig, jij bent echt onuitstaanbaar, waarom ga nie ergens anders lopen etteren?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 13:48
jemappelebas
Avatar van jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
eefie88 schreef op 25-05-2006 @ 13:33 :
jemig, jij bent echt onuitstaanbaar, waarom ga nie ergens anders lopen etteren?
Idd, hij komt over als een kneus .
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 13:50
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 25-05-2006 @ 13:13 :
dan raad ik het helemaal aan om nog wat literatuur op te zoeken over onder andere schizofrenie en dwangneuroses.
En ik raad jou aan om eerst eens fatsoenlijk te lezen wat anderen zeggen en dan pas commentaar te geven

(en eigenlijk ook om je niet meer hier te vertonen... )
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 18:14
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 24-05-2006 @ 21:39 :
[B]goh echt een bmw'er in leiden ......
Je hebt je vooroordelen klaar liggen? Of niet?

Citaat:
leef maar verder in je wereldje,
Mijn wereldje?

Citaat:
maar dan zouden de mensen die de examens maken (kennis van universitaire biologie) ook niet kunnen zien welk examen er nu moeilijker is.
Dat heb ik nooit gezegd. Ik heb alleen gezegd dat iemand die beide examens gemaakt heeft er meer over kan zeggen dan iemand die dat niet heeft gedaan. Bovendien sloot de stof van het vwo bij mij prima aan op de universiteit, ook met dat "makkelijke" examen van 2004-I. Wat verwacht je nou eigenlijk dat die eindexamenleerlingen voor een niveau hebben? Voorbeelden alstublieft!

Citaat:
Ook leraren kunnen dat dan niet, want die hebben ook kennis van een hoger niveau dan middelbaar onderwijs.
En jij denkt dat die leraren niet zelf de examens ook maken? En dan nog een hint. Over biologie is meer geklaagd dan over de rest bij elkaar! Gaat er bij jou dan echt geen belletje rinkelen dat het misschien een tikkeltje moeilijker was dan normaal? Goh dat getuigt wel van slecht luisteren.

Citaat:
--> als veel vragen hebt gezien van de examens dan kun je echt wel iets zeggen over een niveau van vragen stellen
Ik zal het nog een keer herhalen. Ik heb nooit gezegd dat dat niet kan.

Citaat:
en bah ik schaam me ook voor mn mede bmw'ers in leiden die zo kortzichtig zijn en nog niet eens een niveau van een vraagstelling vast kunnen stellen. (is dat nu academische vaardigheden?)
Vreemd. Ik dacht dat ik nooit gekeken had naar het niveau van de vragen?

Trouwens, de arrogantie straalt af van je posts en je bewijst alleen in 1 post al meerdere keren dat je slecht luistert naar wat mensen nou eigenlijk zeggen. En daarnaast heb je je vooroordelen al klaar liggen voordat je uberhaupt begint te discusseren. Wie is er nou eigenlijk kortzichtig?

Citaat:
O ja, vergeten het biologie examen was zo lastig dat misschien wel een groot probleem zal zijn..... (onsympathiek genoeg?)
Ik geloof dat jouw onsympatieke houding meer een probleem is in dit topic dan het biologie-examen. En dan nog wat, ik heb heus wel door dat dat sarcastisch bedoeld is.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 25-05-2006 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 20:54
Verwijderd
amen ik ben t helemaal met je eens daboman
Met citaat reageren
Oud 25-05-2006, 23:20
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline
Daboman
sdekivit
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 26-05-2006, 09:19
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Citaat:
Urineer de beer schreef op 25-05-2006 @ 23:20 :
Daboman
sdekivit
iidd
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 12:49
manda?
manda? is offline
daboman for president!~
aan sdekivit: als je BMW studeert wijdt je daar inderdaad al je tijd aan. biologie is slechts een onderdeel van ons vakkenpakket, niet het hoofddoel. docenten kunnen oordelen dat het examen te moeilijk is, omdat zij alle examens van voorgaande jaren NS hoogstwaarschijnlijk zelf gemaakt hebben. ik vind dus dat jij geen recht van spreken hebt, omdat jij 1 gespecificeerd met biologie bezig bent en daardoor natuurlijk meer over het vak weet, daarom de moeilijkheidsgraad voor jou inderdaad niet hoog kan liggen 2 het examen alleen bekeken hebt en niet gemaakt (iedereen is vast benieuwd wat daar uit zou komen) en tenslotte 3 een arrogant hypocriet betweterig ventje bent dat het nodig heeft om zich goed te voelen door een bio examen onder zijn niveau af te gaan zitten kraken. En omdat het leuk is wil ik nog even zeggen dat de w niet in de buurt zit van de o dus jouw gebruiken wanneer het geen bezittelijk voornaamwoord is is geen typfout. succes iedereen met examens die nog komen!
__________________
at the end of the day we're all the same
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 13:06
Urineer de beer
Avatar van Urineer de beer
Urineer de beer is offline

manda? for president eerder
__________________
You're so afraid of what people might say
Met citaat reageren
Oud 27-05-2006, 22:34
Verwijderd
ja inderdaad!!! go manda? !!!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 00:10
DT
DT is offline
hij durft niet meer?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hoogbegaafdheid
Swlabr
188 12-07-2007 19:47
Studeren Dé gang van zaken m.b.t. geneeskunde studeren in Antwerpen
sjtuijp
1 18-04-2007 20:51
Algemene schoolzaken Versneld vwo ( 5+6)
Lucius Commodus
12 09-12-2006 14:06
HAVO Welk examen wordt voor jou echt een eitje?
Leeuwinnetje
31 31-05-2006 11:28
VWO Examen biologie
blubblubblub
344 21-05-2006 11:55
HAVO Welk examen zie jij er het meest tegenop?
Juda[NL]
61 19-05-2006 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.